Camping Op den Stuwwal

Camping Op den Stuwwal
Op den Stuwwal
9,2

46 reviews over Camping Op den Stuwwal in het Nederlands

Fijne camping,mooie omgeving, fantastisch uitzicht

Melinda, 13-10-2017

Fijn en zeer schoon sanitair, heerlijk warme douches. Grote kampeerplekken die allemaal mooi uitzicht hebben. Centraal gelegen tussen Groesbeek en Plasmolen, en op loopafstand. Meteen vanaf de camping prachtige wandelroutes. Wij komen hier zeker terug.

Een echte aanrader!

Corrien, 7-10-2017

We zijn erg tevreden over de camping: mooie ligging, dichtbij diverse mooie wandelgebieden en dichtbij steden als Nijmegen, Arnhem en Kleef. Goede sanitaire voorzieningen; heerlijke douche. En last But not least aardige eigenares.
Gereisd met partner in oktober 2017

Prachtig uitzicht, mooie plaats,prima voorzieninge

corens, 5-10-2017

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen bij voorkeur met e-bike. Nadat we in augustus zonder fietsen zijn geweest hadden we veel gemist en zijn daarom in september nog eens met de fietsen geweest en konden we veel meer van de omgeving ontdekken.

Op de camping volop ruime mooie plaatsen. Goed onderhouden en schone, nette sanitaire ruimten. Volop gelegenheid om ook de hond uit te laten.

Geweldige camping

Paul en Cecile, 1-10-2017

Mooie grote plekken met water, electra en afvoer. Prima sanitaire voorzieningen. Van de camping zijn diverse mooie wandelingen en fietstochten te maken. Winkels en horeca op loopafstand.
Gereisd met partner in september 2017

Camping met fantastisch uitzicht en ruime plekken

Hannie en Theo, 27-8-2017

We zijn zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen op deze prachtig gelegen camping. De plekken zijn zeer ruim en we komen zeker terug. Fiets- wandelroutes genoeg en binnen tien minuten fietsen ben je in het gezellige centrum van Groesbeek. Camping is gericht op rustzoekers en niet echt op gezinnen met kinderen.

Adembenemend uitzicht!

Tonny en Jos Janssen, 18-8-2017

Een zeer mooie camping gelegen boven op de st Jansberg het uitzicht is prachtig je kunt er geen genoeg van krijgen je komt helemaal tot rust.

Er staan koeien in de wei en de zwaluwen vliegen af en aan. Het bos is vlakbij, waar je mooie wandelingen kunt maken en ook nog wat te ontdekken is.

De boodschappen doe je in Groesbeek of Duitsland/Kranenburg dat is vlakbij!

Fietsen valt hier niet mee maar tegenwoordig hebben we vaak een elektrische fiets dan is het simpel om de bergen te trotseren.Al met al een super mooi plekje!!

Gereisd met partner in augustus 2017

mooie camping , ligt dicht bij centrum

fam k, 15-8-2017

Jammer dat als je boekt je een rekening krijgt toegestuurd, maar bij aan komst moet je gelijk aftikken en dan komt er ineens een ander bedrag te voorschijn , omdat stroom en water er bij geteld moet worden wat per kw gaat rare methode.

ik vindt dat dit gelijk op je rekening moet staan die je toegestuurd krijgt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Uitstekend

Jelle Settels, 8-8-2017

Zeer fraaie boerencamping met prachtig uitzicht en goed sanitair. Voor de tentkampeerders was er een rustige kantine met wifi. Zeer vriendelijk beheerdersechtpaar.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Prachige camping, voor herhaling vatbaar

Piet Geert Nicolay, 7-8-2017

Zeer mooie ligging op het hoogste plekje van Groesbeek. Schoon sanitair. Landelijk gelegen met een agrarisch bedrijf in de nabijheid. Waar we geen last van ondervonden. Prima voor de kampeerders die van rust en een prachtige omgeving houden.

Fantastisch rust en ruimte

Berry Muller, 3-8-2017

Voor ons viel er niets! tegen, we komen hier al voor de derde keer. Mooie ruime plekken, echt een leuke camping voor als je van rust houd. Een leuk uitgangspunt voor mooie wandelingen. 15 min van Nijmegen 30 min van Kleve voor die die van winkelen houden.
Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op den Stuwwal in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op den Stuwwal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Op den Stuwwal scoort een 9.24 uit 10 op basis van 46 reviews.