9,3

Uitstekend

41 reviews over Camping Op den Stuwwal in het Nederlands

Adembenemend uitzicht!

Tonny en Jos Janssen, 18-8-2017

Een zeer mooie camping gelegen boven op de st Jansberg het uitzicht is prachtig je kunt er geen genoeg van krijgen je komt helemaal tot rust.

Er staan koeien in de wei en de zwaluwen vliegen af en aan. Het bos is vlakbij, waar je mooie wandelingen kunt maken en ook nog wat te ontdekken is.

De boodschappen doe je in Groesbeek of Duitsland/Kranenburg dat is vlakbij!

Fietsen valt hier niet mee maar tegenwoordig hebben we vaak een elektrische fiets dan is het simpel om de bergen te trotseren.Al met al een super mooi plekje!!

Gereisd met partner in augustus 2017

mooie camping , ligt dicht bij centrum

fam k, 15-8-2017

Jammer dat als je boekt je een rekening krijgt toegestuurd, maar bij aan komst moet je gelijk aftikken en dan komt er ineens een ander bedrag te voorschijn , omdat stroom en water er bij geteld moet worden wat per kw gaat rare methode.

ik vindt dat dit gelijk op je rekening moet staan die je toegestuurd krijgt.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Uitstekend

Jelle Settels, 8-8-2017

Zeer fraaie boerencamping met prachtig uitzicht en goed sanitair. Voor de tentkampeerders was er een rustige kantine met wifi. Zeer vriendelijk beheerdersechtpaar.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Prachige camping, voor herhaling vatbaar

Piet Geert Nicolay, 7-8-2017

Zeer mooie ligging op het hoogste plekje van Groesbeek. Schoon sanitair. Landelijk gelegen met een agrarisch bedrijf in de nabijheid. Waar we geen last van ondervonden. Prima voor de kampeerders die van rust en een prachtige omgeving houden.
Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch rust en ruimte

Berry Muller, 3-8-2017

Voor ons viel er niets! tegen, we komen hier al voor de derde keer. Mooie ruime plekken, echt een leuke camping voor als je van rust houd. Een leuk uitgangspunt voor mooie wandelingen. 15 min van Nijmegen 30 min van Kleve voor die die van winkelen houden.
Gereisd met partner in juli 2017

Fraaie camping met fantastisch wijds uitzicht.

Rineke, 31-7-2017

Camping Op den Stuwwal is een goed verzorgde camping met ruime plaatsen, schitterend wijds uitzicht en keurig sanitair. Rust, ruimte en prachtige natuur. Een echt aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

een geweldige camping

Pierre & Angelique, 29-7-2017

Perfecte plekken met een geweldig uitzicht, rustige omgeving veel wandel en fiets mogelijkheden. Beheerders zijn vriendelijk en weten wat een campeerder nodig heeft. Wij stonden met onze camper op een normale plek maar er zijn sinds kort ook verharde camperplaatsen. Dit is een topplaats waar veel campings een voorbeeld aan kunnen nemen.
Gereisd met partner in juli 2017

Zeer mooie camping met prachtige omgeving!

Hanneke, 24-7-2017

De camping is geweldig gelegen met een erg mooi uitzicht. Mooie ruime plaatsen en alles is goed onderhouden. Ook het sanitair is zeer netjes en schoon. Fijne ruimte/kantine waar je even gezellig kan zitten, tv kijken of poolen. Zeker een aanrader! Wij komen dan ook graag weer terug hier.
Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke zomer in Groesbeek!

Frans en Karin, 23-7-2017

Dit jaar hebben we gekozen voor "Op den Stuwwal" ipv Frankrijk! Elke ochtend als we de voortent van de caravan openritsen en het fantastische uitzicht zien, wanen we ons in het buitenland. We realiseren ons, dat ons eigen land zo veel te bieden heeft!

We starten de dag met een wandeling , direct vanaf de camping volop mogelijkheden.

Na een heerlijke douche -echt ruim zodat je je fatsoenlijk kunt wassen en afdrogen- pakken we de fiets. Ongekende mogelijkheden, want de knooppunten brengen je op de prachtigste plekjes!

Op de terugweg in Groesbeek de dagelijkse boodschappen halen. Alle bekende supers binnen een kleine 3 km!

Heerlijk kokkerellen en met een glaasje wijn genieten van de rust en de natuur om ons heen.

Waarom naar Frankrijk als je hier alles hebt?

De kleinkinderen zijn om beurten een nachtje komen logeren. Dat is ook genoeg, voor hen en voor ons. Uitstapjes naar de -gratis- speeltuin in Breedeweg, Tivolipark in Berg en Dal of Ierland.

Zomer op Den Stuwwal, net Frankrijk!

Gereisd met partner in juli 2017

Een plek om terug te komen!!

Jan en Nel, 22-7-2017

Wij hadden een prachtige zeer ruime plaats met een fantastisch uitzicht. Elke dag genoten we van de koeien die vlakbij stonden te grazen. Na de inspanning van de vierdaagse was het op de camping een en al ontspanning.

Een prachtige omgeving om te wandelen en te fietsen.

Prachtig sanitair en keuken met veel extra's. Het water bij de afwasgelegenheid vond ik veel te heet. Aan het eind van de week organiseerde gastvrouw Els een heerlijke barbecue. Voor ons beslist een plek om terug te komen.

Gereisd met partner in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Op den Stuwwal in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Op den Stuwwal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Op den Stuwwal scoort een 9.28 uit 10 op basis van 41 reviews.