9,5

Uitstekend

90 reviews over Camping De Hoge Hof in het Nederlands

Helemaal super genoten!

Virginie Grutters, 15-8-2017

Prachtig uitzicht en hartelijke mensen. Kunt hier heerlijk wandelen en fietsen. Het is heuvelachtig. Kinderen mogen meehelpen bij de koeboer.

Rustige, kindvriendelijke, nette camping in prachtige natuur. Ik kom snel weer!

Gereisd familie in augustus 2017

Heerlijk plekje

anja, 10-8-2017

Heerlijke boerencamping met een in werking zijnde boerderij met melkkoeien. Kinderen mogen met alles meehelpen. Schoon sanitair. Zeer gastvrij. Mooi gras voor je kampeermiddel. Goede wifi bij het wifipunt.
Gereisd familie in augustus 2017

Wat een gastvrijheid!

Pherenike Onderdonck, 3-8-2017

Rustig en zeer kindvriendelijk!
Gereisd familie in juli 2017

Fijne rustige plek met een prachtig uitzicht

Sandra & Teun, 22-7-2017

Tijdens de 4 daagse hebben we genoten van de rust en ruimte. Ruim plekken en een prachtig uitzicht over de heuvels. Nijmegen goed te doen op de fiets. Terugweg wel bergopwaarts en dan biedt bus lijn 5 de perfecte oplossing. We zijn gastvrij ontvangen en er heeft een erg gezellige sfeer.
Gereisd met partner in januari 2017

Geweldige plek en uitzicht

Ronny, 21-7-2017

Buitenland in ons binnenland
Gereisd met partner in juli 2017

Fijne camping met fantastisch uitzicht

Suzanne en Jappe, 29-5-2017

Een heerlijke camping met een actief boerenbedrijf. Het weer was zomers maar door het windje was het prima vertoeven op de Hoge hof. De eigenaren zijn vriendelijke en behulpzame mensen, niets is te gek. We hebben in de avonden gretig gebruik gemaakt van de kachel die eigendom is van de camping. Het uitzicht vanaf de kampeerplekken was prachtig. We hebben tijdens het hemelvaartweekend genoten en komen zeker nog eens terug.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Fantastisch uitzicht.en Lieve mensen.

M.Arts, 30-10-2016

Fantastisch! Eigenaren super aardig,en doen niet moeilijk.We hebben genoten,We komen zeker terug.
Gereisd met partner in oktober 2016

Fantastische plek, ideale vakantie.

Erna, 26-10-2016

Wat hebben wij gemoten op Camping de Hoge Hof! Prachtige plek, volop wandelmogelijkheden en musea, maar vooral wat een fijne mensen zijn Oda, Theo en Daan. Altijd in voor een praatje of het nu gaat over de omgeving, geschiedenis, koeien of zomaar leuke verhalen ze staan altijd open voor hun gasten. We troffen de eerste koude periode in oktober maar in de trekkershut ging de kachel aan en was het behaaglijk. We mochten gebruik maken van een goed ingerichte keuken en niet te vergeten helpen met het melken.

Kortom: genoten en dankbaar. Erna

Gereisd met vrienden in oktober 2016

Elk jaar een heerlijke week

Anneke en theo nillessen, 15-9-2016

Het is een camping met het mooiste uitzicht. Ook voor kinderen een el dorado. Mogen met de boer mee op de tractor helpen met het verzorgen van de koeien. Als je wilt mag je helpen met het melken van de koeien. Schitterende omgeving om te wandelen en te fietsen. In het dorp en omgeving genoeg plekjes om iets te drinken of te eten.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Vakantie met hoofdletters!

R en M v V, 4-9-2016

We hebben een heerlijke tijd gehad op deze camping! Prachtig uitzicht op,de plek! Zoveel,wandel en fiets mogelijkheden!

Wil je een fiets huren ( ook elektrisch) dan kun je gewoon op de camping terecht.

Theo en Oda doen er werkelijk alles aan om het hun gasten naar de zin te maken!

Voor eetgelegenheden: Groesbeek is zo vlakbij, en Oda vertelt je graag de leukste plekjes.

We komen graag nog eens terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Hoge Hof in Groesbeek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Hoge Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Hoge Hof scoort een 9.53 uit 10 op basis van 91 reviews.