Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

895 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,6 uit 10, op basis van 895 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 345 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

879 beoordelingen over Marveld Recreatie*****

895 beoordelingen
8,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Juli 2014
"Erg leuk park voor jonge en oudere kinderen"vertalen
Nicole Dijkstra
8,0

28-07-2014 Marveld is echt een heel leuk recreatiepark met voldoende vertier voor jong en oud. Wij hadden prachtig weer en hebben dus veel gebruik gemaakt van het buitenbad, de kinderen (13 en 17) hadden in no time vriendjes en hebben zich geen moment verveeld. Het binnen bad is niet heel groot, maar wel heel leuk met glijbanen. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam. We waren er tijdens het WK en daar werd ook leuk aan dacht aan besteed. groot scherm op het centrale terras. De kinderboerderij is ook echt heel schattig waar elke morgen iemand komt om de beesten te verzorgen onder toezicht van de kinderen. Prachtige omgeving goede plek om fietstochten te maken. Geen gebruik gemaakt van het restaurant alleen van de snackbar, buiten het park ook prima eetgelegenheden. Supermarkt prima. We hadden een 8 pers huis vw06 super! Alleen jammer dat wij aan de kant van de weg zaten dat gaf toch wel wat geluidsoverlast, maar verder geen minpunten.

"Twitter beoordelingen"
24-10-2013 @Proud1DLovex Super park @marveldgroenlo jammer dat we morgen weg morgen maar in de zomervakantie 2 weken ! --- Bron: https://twitter.com/Proud1DLovex/status/393470077506318336
14-09-2013 @MartijnvanOs @sandragebbink Samen kleuren we de #Achterhoek #blauw! #Randstad #GrootsinOost Ontspannen sfeer, uitstekende service! Dank @MarveldGroenlo --- Bron: https://twitter.com/MartijnvanOs/status/378964172681515008
09-09-2013 @jenniferkempers Vandaag het zwembad @MarveldGroenlo maar eems uitgeprobeerd. Heerlijk rustig zo na de vakanties. Meiden vonden het geweldig. --- Bron: https://twitter.com/jenniferkempers/status/377086488791760896
met jonge kinderen, Juli 2014
"Wij hebben erg genoten bij Marveld"vertalen
jansen
8,0

20-07-2014 wij waren voor het eerst wezen kamperen bij van Marveld. de kinderen hebben twee super weken gehad! daarom hebben wij al geboekt voor volgend jaar, alleen nu drie weken!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Leuk park maar ook met mindere dingen"vertalen
pootjes
8,0

30-07-2014 pluspunten: schoon en ruim huisje maar geen oven en badkamer en slaapkamers zijn niet mee vernieuwd (luxe huisjes
voor kids tot 12 jaar voldoende aanbod
omgeving is oke ook pitch en putt is een aanrader
nadelen in twee weken tijd maar 1 keer gras gemaaid bij het huisje
bij volle bezetting te weinig capaciteiten vh buitenbad en terras. Buitenbad was ook niet echt voor grote kinderen wij zijn wezen zwemmen bij hilgelo
Voor kinderen boven 15 jaar in de avond te weinig te doen, alleen disco of binnenzwemmen tot 22.00 uur daardoor is het lastig als tiener om aansluiting te vinden bij andere jeugd over het hele park zitten ook groepjes tieners, beter zou een gezellig ontmoetingsplek zijn met bijv. darts, films of eventueel activiteiten voor de oudere jeugd ( spook , kampvuur ofzo
verder is het een mooi en verzorgd park met prima binnenbad, winkel eetgelegenheden , toch een dikke voldoende.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Marveld Recreatie***...

"Geweldig!"vertalen
Jo
9,0

26-07-2014 We hebben een heerlijke vakantie gehad op Marveld! Het park ziet er verzorgd uit en het huisje (Duo4) was schoon, compleet en ruim. Onze kinderen hebben zich heel goed vermaakt op het park. Het binnenbad is mooi en goed onderhouden en heeft heel leuke glijbanen. En omdat we heerlijk weer hadden hebben we ook veel kunnen genieten van de buitenbaden. Op het park zijn veel speelgelegenheden. Grote complimenten voor het animatieteam!! Wat een energie, vrolijkheid en leuke activiteiten!!! De restaurants op Marveld zijn prima en al het personeel is vriendelijk. We hebben lekker gefietst in de omgeving, ook daar is genoeg te doen. Kortom: wij hebben een top-vakantie gehad en komen vast en zeker nog eens terug!

"Erg leuk!"vertalen
noneneke
8,0

15-07-2014 Heel erg leuk vakantieparken. Heel veel te doen voor jong en oud. Veel te vinden op het park zelf. Wij hadden een huisje aan de visvijver, wat ideaal is! Buitenzwembad erg leuk, voor ieder wat wils. Ook het binnenzwembad erg leuk! Leuk subtropisch gedeelte met 3 glijbanen en een 50 meter bad. Je merkt weinig van de drukte in het zwembad en het personeel houd een oogje in het zeil. Ideaal dat hele park is afgesloten met een hek, ideaal bij kinderen. Al met al een erg leuk park voor zowel groot als klein... Super vakantie!

"Fantastisch vakantiepark!"vertalen
inge
9,0

11-07-2014 Wij hebben een duo4 huisje gehuurd! Super, mooi, erg ruim, schoon!!!
We hebben helaas twee dagen volop regen gehad, maar ook dan genoeg te doen! Wij zijn niet echt mensen die enthousiast zijn over vakantieparken, maar hier komen wij zeker volgend jaar terug!! Een midweek is te kort, dus volgend jaar twee week! Mooie omgeving en een aanrader met kinderen!

"Nu 2e zomer geboekt, dus zegt genoeg!"vertalen
Fam.R
9,0

14-07-2014 Geweldig park, vooral de huisjes VWL6 (deze hebben we nu voor het 2e jaar achter elkaar geboekt) zijn superdeluxe met 2 koelkasten en een mega bubbelbad, heerlijk!!
De kinderdisco is jammergenoeg in een veel te kleine ruimte net als de kidsclub (knutselen).
Leuk dat het een gemengd volk is van kampeerders, bungalowboekers etc. Maakt het leuk divers!
Verder veel acticiteiten gratis zoals draaimolen, schminken, kidsclub etc.
Wij komen hier vooral in de zomer 100x liever dan bij " de andere bekende parken". Prijs kwaliteit vinden wij prima!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Compleet park met alle faciliteiten."vertalen
D. Hoog
9,0

09-07-2014 Wij komen hier al jaar en dag, over het algemeen 2 keer in het jaar (zomers met de caravan en daarbuiten huren wij er een huisje)
Afgelopen weekend er even tussen uit en een huisje DUO4 gehuurd, zoals gewoonlijk alles netjes schoon, compleet en goed ingericht. Keuken is van deze tijd met goede pannen ed.
Park opzich is groot en alles erop en eraan, onze kleine man van bijna 3 vindt het zwembad geweldig (zowel buiten als binnen)... wij komen weer snel terug dat is 1 ding wat wij weten.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Super park voor de kinderen"vertalen
Jan Baarssen
8,0

28-07-2014 Via een last minute van touroperator een bungalow op Marveld geboekt.
De kamer van de bungalow is keurig opgeknapt. De rest is wel gedateerd maar verder netjes. We leek het alsof het huisje lange tijd heeft leeg gestaan. Namelijk wat spinnenwebben etc. De lepels van het bestek kregen de kinderen niet in hun mond en kinderbestek ontbrak. Dit laatste is jammer want het was een kinderbungalow met kinderbedje, kinderstoel en traphekje.
De matrassen van de bedden mogen wel eens vernieuwd worden. Super is het dat elk raam voorzien is van een hor.
Het binnenzwembad is keurig en ook de kleedkamers zien er schoon uit. Ook het buitenzwembad viel in de smaak..
In de omgeving van Groenlo is genoeg te doen voor jong en oud. Het Park ligt op de route van een knooppunt. ‘t Hilgelo is een leuk strand en dichtbij. Verder is Jan Klaassen aan te bevelen.
Kortom we hebben een prima vakantie gehad en zullen vast nog eens terugkomen omdat we nog lang niet alles hebben gezien in Groenlo en omgeving.

Juni 2014
"Mooi park"vertalen
Anneke Robert-Krom
6,0
6,0

23-06-2014 leuk park mooi zwembad wifi niet optimaal slechte ontvangst wij waren met 8 personen en slachte wifi en restaurant was niet echt op kinderen ingesteld
duurde te lang

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?