8,5

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Marveld Recreatie***** bij :

1087 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie in het Nederlands

Nooit meer!

Grbo, 23-7-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Caravan gehuurd.Veld T. We wisten dat het een oude caravan was, maar zo erg! Stank! Banken gescheurd! De ramen konden niet dicht dus waardevolle spullen kon je er niet bewaren. Grote vliegen! Voor 700 euro pw! Gelukkig konden we upgraden. 300 euro erbij voor n huisje. Huisje W is redelijk,stinkt alleen heel erg! Alles is oud/vies. Grenst aan de achterplaats vh hotel. Dit zorgt nogal eens voor herrie met de karren vanuit de keuken. De camping zelf vinden wij te massaal. Het is natuurlijk hoogseizoen dus druk maar bij mooi weer is het buitenveld vh zwembad zo vol dat er geen plek meer is om te zitten met je handdoek. Het binnenzwembad is wel leuk. De speeltuin op het park is voor zo'n groot park echt te klein. Bij aankomst op het park niet netjes te woord gestaan. Je voelt je echt een een nummer. Nooit meer! Wij kiezen de volgende keer weer voor een ander vakantiepark! Mooie parken! Vriendelijk personeel! Mooie schone accommodaties en voor minder geld!
Gereisd familie in januari 2017

leuke camping voor 1x

Wassink, 21-7-2017
  • Activiteiten9

enkele minpunten :

- slecht toezicht binnenbad, badmeesters kletsen liever dan opletten.

- gevaarlijke speeltuin

- toegangsweg loopt dwars door terassen

- te duur voor formaat plaats

- vuilcontainer naast plaats, die bij warm weer erg stinkt + hangplek jeugd is.

- te veel terugkomende gasten die te lui zijn de paden te volgen om bij het zwembad te komen en daarom gewoon bij een ander over de plek lopen.

- ondanks de hoge campingprijs, voor veel dingen extra betalen, bv binnenbad, disco etc etc

pluspunten :

- Schone camping en schoon sanitair

- Ruim aanbod aan animatie voor jong en oud

- ruim aanbod aan eet horeca

- veel verschillende buitenbaden (5 stuks) + een glijbaan

Gereisd anders in juli 2017

Nooit meer

Marjolein, 21-7-2017
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Hier ook net terug, viel ons ook behoorlijk tegen. Helemaal voor wat je leest en wat je betaald! Animatie zwaar onder de maat, onze tweeling van 9 waren voor de meeste dingen te jong of oud. Zwembad veel te druk, buitenbad handdoekje leggen bij elkaar op schoot. Bbq restaurant echt onder de maat. Friet wat je besteld krijg je in een bak van de snackbar daaronder, kind die haar voet verbrand onder de tafel omdat daar blijkbaar een gloeiend hete plaat zit!?

Kinderboerderij, welke? Die ene geit die er stond.

Babybedje met een matrasje zo dun waar je je hond nog niet op te slapen legt.

Wij zijn net thuis maar vond het echt teleurstellend, als ik dit had geweten had ik liever een week park van keten geboekt! Voor ons nooit meer, en zijn echt niet veeleisend, maar dit is absoluut geen prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd familie in juli 2017

erg leuk park en prettige, schone huisjes

Inge, 12-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij huurden een DUO-4 huisje, dit was voor 4 personen (2 volwassenen en 2 pubers) echt prima.

De slaapkamers zijn niet zo groot, omdat ze allebei een schuine kant hebben,maar de woonkamer was ruim genoeg! Horren voor de slaapkamerramen, dat was ook fijn. Er was een bad waar je niet in kon staan (onder de schuine dak) en soort van mini inloopdouche met vaste douchekop. Dat is niet echt handig. Alles wordt nat omdat zowel bad als douche geen gordijn/badwand heeft.

Ook is er op de bovenverdieping een vast dakraam, waar geen zonwering o.i.d. voor kan. Dat zorgt voor veel warmte overdag als de zon schijnt en ook voor veel licht 's ochtends vroeg als je eigenlijk nog niet wakker wil worden....

Leuk zwembad, lekker heel de dag open met betaalbare horeca. Leuke glijbanen. Veel activiteiten, vooral voor kinderen tot een jaar of 10. Voor 12+ was er toen wij er waren alleen op zaterdag iets georganiseerd.

Wifi werkt echt perfect! Nog nooit zulke goede (gratis) wifi gehad op een vakantiepark. Supermarkt is goed gesorteerd en heeft iedere ochtend heerlijk verse (warme) broodjes en croissants.

Wij hebben het er super leuk gehad en komen graag nog een keer terug.

Tip: winkelen in Winterswijk en een lekker ijsje gaan eten bij ijssalon Roberto!!

In Enschede heb je een prachtig natuurgebied (Rutbeek) waar allerhande sportieve activiteiten te doen zijn. (klimbos, kano varen, strandje etc).

Ook een dagje naar Hellendoorn geweest en daarna pannenkoeken eten in Marle.

Wij hebben genoten!

Gereisd familie in juli 2017

Het was gewoonweg heerlijk

marja, 7-7-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Als je voor luxe gaat dan zit je hier goed , het maakt niet uit welk huisje , om heerlijk te ontspannen .

Verschillende keuze om te eten op het park en weer de bbq gedaan , het ala card heeft een heerlijke goede keuken .

Het park ziet er verzorgd uit en er word echt op details gelet. Het huisje was schoon en de bedden waren voor ons precies goed. Wij hadden een welness huisje waar wij heerlijk tot rust zijn gekomen , van de zomer gaan we weer terug maar dan voor langere tijd

Gereisd met partner in februari 2017

Mooi park!

Tol, 2-7-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen9

Al meerdere malen verbleven wij in een huisje op marveld. De huisjes zijn mooi, schoon en ruim! Ook het schuurtje er naast was erg handig voor de fietsen en kinderwagens. De sfeer is er gezellig en er is voldoende in de omgeving om je te vermaken. Mooi golfcomplex speeltuin en buitenbad op het park! Alleen vonden we ieder jaar de bedden een drama. Matrassen veel te zacht en schoven van de boxspring af. Ook zijn de bedden smal en kort. (Mijn man 2.03 mtr) maar daar word in de meeste accommodaties geen rekening mee gehouden. Tot ons verbazing voelden we de eerste nacht dat de matrassen waren vervangen. Geen slechte infestering, maar na nacht 1 bleken de matrassen nog erger dan de oude. Ze zijn kei hard en je kan jezelf er bijna niet in omdraaien. Voor ons zoon hadden we een airo bed mee en mijn man lag geregeld naast hem omdat dat vele malen beter sliep. Dus dat is erg jammer, aangezien die matrassen er de komende 10 jaar wel zullen blijven liggen.
Gereisd familie in mei 2017

Voor ons nooit meer.

Mirjam, 27-6-2017
  • Activiteiten7

Op zich een mooie plek maar heel veel hangjeugd. Erg vervelende Duitse schoonmaakster. Park is mooi. Buitenzwembad top. Binnen zwembad apart betalen als je op de camping staat.
Gereisd anders in augustus 2016

Een fantastisch vakantiepark

Peter, 5-6-2017
  • Onderkomen9

Wij werden allervriendelijkst bij de receptie ontvangen. Onze bungalow N42 was klaar. Dus konden wij daar onmiddellijk terecht. De bungalow is ruim en van alle gemakken voorzien. Het was opvallend goed schoon. Ook opvallend: de vriendelijke en gastvrije medewerkers. Ons verblijf daar had te maken met ons 50 jarig huwelijksjubileum dat wij samen met de kinderen vierden. Na vertrek ontdekten wij dat wij twee boeken waren vergeten. Na een verstuurd e-mail bericht, bleken de boeken gevonden. Zij zijn op kosten van Marveld aan ons gezonden. Dat verdient een pluim.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Ruim opgezet alles.

Dhr. Chris Reparon, 28-5-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen8

De bungalows, stacaravans en kampeerplaatsen zijn allemaal ruim van opzet de 8 persoons bungalows natuurlijk.

De geschakelde bungalows op een aparte manier.

Ze bezitten ook nog bijzondere Hooiberg achtig bungalows en die staan ook ruim van opzet.

En een gezellige subtropisch zwemparadijs waar je goed kunt vertoeven, er is ook gelegenheid om gebruik te maken van de Sauna tegen een kleine vergoeding.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Leuk.

Erna, 24-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Door het regenachtig weer wat minder leuk wat frisjes met kamperen. Maar een mooi park met mooie faciliteiten en een vet gaaf zwembad zowel binnen als buiten.

Prettige winkel goede prijsverhoudingen

Helaas ging het mis bij het pannenkoeken restaurant mijn man moest een half uur op zijn pannenkoek wachten terwijl wij al klaar waren.

Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8.48 uit 10 op basis van 1098 reviews.