Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

920 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,6 uit 10, op basis van 920 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 348 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

904 beoordelingen over Marveld Recreatie*****

920 beoordelingen
8,3
8,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
"Geweldige vakantie!"vertalen
Dieuwertje
9,0

28-08-2014 Ik heb een fantastische vakantie op Marveld Recreatie gehad. Het weer zat helaas niet altijd mee, maar er was steeds genoeg te beleven! We zijn met de regen heerlijk naar het binnenzwembad geweest en we hebben genoten van de verschillende show's en muziekavonden! Het personeel is erg behulpzaam en werkt hard. Er zijn genoeg eetgelegenheden, zoals; de pizzeria/pannenkoekenhuis, het kiprestaurant, de grill en natuurlijk het a la carte restaurant. Allemaal even lekker!
Er wordt erg veel georganiseerd voor de kinderen. Het recreatieteam doet het ontzettend leuk! Ook vind ik het overige personeel op Marveld erg kindvriendelijk.
Volgend jaar ga ik er weer heen. Het is echt een aanrader voor zowel jong als oud!

"Twitter beoordelingen"
24-10-2013 @Proud1DLovex Super park @marveldgroenlo jammer dat we morgen weg morgen maar in de zomervakantie 2 weken ! --- Bron: https://twitter.com/Proud1DLovex/status/393470077506318336
14-09-2013 @MartijnvanOs @sandragebbink Samen kleuren we de #Achterhoek #blauw! #Randstad #GrootsinOost Ontspannen sfeer, uitstekende service! Dank @MarveldGroenlo --- Bron: https://twitter.com/MartijnvanOs/status/378964172681515008
09-09-2013 @jenniferkempers Vandaag het zwembad @MarveldGroenlo maar eems uitgeprobeerd. Heerlijk rustig zo na de vakanties. Meiden vonden het geweldig. --- Bron: https://twitter.com/jenniferkempers/status/377086488791760896
"Fantastisch park!"vertalen
Emma
9,0

23-08-2014 Dit jaar voor het eerst bij Marveld geweest maar wat hebben wij genoten! Ontzettend veel te beleven op en buiten het park, ondanks het slechte weer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en erg goed onderhouden park. Tot volgend jaar!

"Veel jaren favoriet geweest ..........."vertalen
annemarie
6,0

21-08-2014 mooi ruim park. privesanitair heerlijk . plaatsen zijn vrij klein vooral met grotere caravan . animatie voor de kleintjes volop maar mijn dochter van 11 zat al meer bij de caravan....voor de disco moet je elke avond 1 muntje betalen twv 2.10. dat loopt dan lekker op . het binnen zwembad moet je los betalen . buitenbad zit bij de prijs inbegrepen. de prijzen op de terassen zijn aardig omhoog geschroeft. supermarkt is prima iets niet in het assortiment dan wordt dat meteen geregeld .. bij klachten werden wij dit jaar niet naar tevredenheid behandeld en met ons ook nog anderen. het positieve mag gezegd worden maar het negatieve blijkbaar niet meer....... das erg jammer,. qua activieitenprogramma's is elk jaar hetzelfde ......ook de artiesten waarvan er sommige echt aan vervanging toe zijn :) . de omgeving is goed , fietsen in de omgeving .genoeg te zien en te doen. toch zeggen wij na vele jaren nu vaarwel op camping marveld.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Marveld Recreatie***...

"Vakantie 2014"vertalen
Thea
9,0

19-08-2014 Net terug van Marveld,waar we ondanks het minder mooie weer hebben genoten,helemaal TOP!!
Komen zeker volgend jaar terug!!

met oudere kinderen, 2014
"Marveld"vertalen
hallo
1,0

17-08-2014 de plekken van de privé sanitair in de grond zitten kuilen waar het water in blijft staan en daar door worden de tenten nat binnen in de tent kan je een waterballet houden. we lopen gewoon boven op het water.
het binnen zwembad is te duur de huisjes krijgen gratis binnenzwembad kaartjes en de caravan,s die moeten het gewoon zelf betalen.

"Mooi park maar heel commercieel"vertalen
wim
4,0

16-08-2014 alles op het park is heel veel duurder geworden.
als je wil gaan zwemmen in het binnenbad kost dit 3.80 pp volgend jaar 4 euro.
wifi kost 1.50 per dag maar je kunt er het grootste gedeelte van de dag niet op.
als de kids naar de disco willen kost dit een muntje van 2.10 euro
er zijn veel tv zenders maar een zender voor de kleintjes is er niet, tevens is er heeel veel sneeuw op het beeld en kun je het alleen zuiver krijgen als je ze digitaal laad. [niet iedereen heeft zo`n tv

als je dit aangeeft ligt het aan jou spullen en niet aan marveld

kortom een goedkoop park om te boeken maar eenmaal op het park weten ze je portemonee goed leeg te halen

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Park is uit z'n jasje gegroeid"vertalen
B
6,0

29-08-2014 We hebben 2 leuke weken gehad op dit park. Mooi, net park. Het park is veel te klein voor dit aantal mensen en nu gaan ze ook nog eens een hotel bijbouwen. Het zwembad en de overdekte faciliteiten zijn veel te klein voor zoveel mensen. Buiten dit om is er genoeg te doen. Ze weten goed je portomennee te vinden.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Sanitair van camping erg vies!!"vertalen
Jansen
6,0

11-08-2014 Voor de eerste keer naar Marveld maar de laatste keer, iedereen spreekt dat de huisjes erg schoon zijn, maar niemand heeft het over het sanitair op de camping!
Eenmaal bij de receptie geweest maar toen vertelden ze dat het 3 keer daags goed en twee keer daags oppervlakkig schoon gemaakt word.
Heb dit eens een paar dagen aan gekeken maar daar klopt niets van, ze bedoelen 4 keer met de Franse slag en 1 keer grondig.
Heb aan meer capinggasten gevraagd wat ze van het sanitair vonden maar iedereen vond het vies.
Dus voor ons geen Marveld meer!!!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Stacaravan"vertalen
Patricia1604
3,0
9,0

21-08-2014 Leuk park met kids. Hadden alleen geen schone stacaravan. Was niet schoon en nog honden haren erin en stonk erg muf. Zelf luchtverfrissers erin gezet maar mocht niet helpen. Als de caravan dicht had gezeten en je kwam weer binnen was het niet te houden zo muf. Zelf voor we erin gingen eerst met een spuitbus en doek er doorheen geweest. Klacht gemeld en ze konden er nog een schoonmaak ploeg er inzetten. Maar had voor twee weken allen spullen er ondertussen al in staan. Veder niks van de klacht meer gehoord. (En was niet van 1 keer niet schoonmaken) gaat om de alu stacaravan

met jonge kinderen, 2014
"Mooie camping maar we gaan niet meer!"vertalen
M. van Leeuwen
8,0

08-08-2014 Wij komen net terug van 3 weken kamperen. Een prachtig opgezette camping en veel te doen voor kinderen en de ouders. Alleen voor je nachtrust moet je er niet heen gaan. Er zijn veel mensen die er al jaren komen en ook de oudere kinderen gaan nog gewoon met de ouders mee op vakantie. Vanaf een uur of 10 tot 2, 3 uur 's nachts veel herrie van de jeugd. Ik heb 's nachts de security nog gebeld en geregeld naar de receptie geweest ook samen met andere gasten van de camping om dit aan te geven. Er werd wel wat meer op gelet maar de herrie was niet echt minder geworden. Wij kamperen al een aantal jaar midden in het hoogseizoen en we hebben nog nooit zo'n rumoerige camping meegemaakt Wij zijn een dag eerder naar huis gegaan. Echt jammer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?