Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

891 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,6 uit 10, op basis van 891 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 345 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

875 beoordelingen over Marveld Recreatie*****

891 beoordelingen
8,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Juli 2014
"Wij hebben erg genoten bij Marveld"vertalen
jansen
8,0

20-07-2014 wij waren voor het eerst wezen kamperen bij van Marveld. de kinderen hebben twee super weken gehad! daarom hebben wij al geboekt voor volgend jaar, alleen nu drie weken!

"Twitter beoordelingen"
24-10-2013 @Proud1DLovex Super park @marveldgroenlo jammer dat we morgen weg morgen maar in de zomervakantie 2 weken ! --- Bron: https://twitter.com/Proud1DLovex/status/393470077506318336
14-09-2013 @MartijnvanOs @sandragebbink Samen kleuren we de #Achterhoek #blauw! #Randstad #GrootsinOost Ontspannen sfeer, uitstekende service! Dank @MarveldGroenlo --- Bron: https://twitter.com/MartijnvanOs/status/378964172681515008
09-09-2013 @jenniferkempers Vandaag het zwembad @MarveldGroenlo maar eems uitgeprobeerd. Heerlijk rustig zo na de vakanties. Meiden vonden het geweldig. --- Bron: https://twitter.com/jenniferkempers/status/377086488791760896
"Erg leuk!"vertalen
noneneke
8,0

15-07-2014 Heel erg leuk vakantieparken. Heel veel te doen voor jong en oud. Veel te vinden op het park zelf. Wij hadden een huisje aan de visvijver, wat ideaal is! Buitenzwembad erg leuk, voor ieder wat wils. Ook het binnenzwembad erg leuk! Leuk subtropisch gedeelte met 3 glijbanen en een 50 meter bad. Je merkt weinig van de drukte in het zwembad en het personeel houd een oogje in het zeil. Ideaal dat hele park is afgesloten met een hek, ideaal bij kinderen. Al met al een erg leuk park voor zowel groot als klein... Super vakantie!

"Fantastisch vakantiepark!"vertalen
inge
9,0

11-07-2014 Wij hebben een duo4 huisje gehuurd! Super, mooi, erg ruim, schoon!!!
We hebben helaas twee dagen volop regen gehad, maar ook dan genoeg te doen! Wij zijn niet echt mensen die enthousiast zijn over vakantieparken, maar hier komen wij zeker volgend jaar terug!! Een midweek is te kort, dus volgend jaar twee week! Mooie omgeving en een aanrader met kinderen!

"Nu 2e zomer geboekt, dus zegt genoeg!"vertalen
Fam.R
9,0

14-07-2014 Geweldig park, vooral de huisjes VWL6 (deze hebben we nu voor het 2e jaar achter elkaar geboekt) zijn superdeluxe met 2 koelkasten en een mega bubbelbad, heerlijk!!
De kinderdisco is jammergenoeg in een veel te kleine ruimte net als de kidsclub (knutselen).
Leuk dat het een gemengd volk is van kampeerders, bungalowboekers etc. Maakt het leuk divers!
Verder veel acticiteiten gratis zoals draaimolen, schminken, kidsclub etc.
Wij komen hier vooral in de zomer 100x liever dan bij " de andere bekende parken". Prijs kwaliteit vinden wij prima!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Compleet park met alle faciliteiten."vertalen
D. Hoog
9,0

09-07-2014 Wij komen hier al jaar en dag, over het algemeen 2 keer in het jaar (zomers met de caravan en daarbuiten huren wij er een huisje)
Afgelopen weekend er even tussen uit en een huisje DUO4 gehuurd, zoals gewoonlijk alles netjes schoon, compleet en goed ingericht. Keuken is van deze tijd met goede pannen ed.
Park opzich is groot en alles erop en eraan, onze kleine man van bijna 3 vindt het zwembad geweldig (zowel buiten als binnen)... wij komen weer snel terug dat is 1 ding wat wij weten.

Juni 2014
"Mooi park"vertalen
Anneke Robert-Krom
6,0
6,0

23-06-2014 leuk park mooi zwembad wifi niet optimaal slechte ontvangst wij waren met 8 personen en slachte wifi en restaurant was niet echt op kinderen ingesteld
duurde te lang

met jonge kinderen, 2014
"Kindvriendelijk schoon vakantiepark"vertalen
Fleur
9,0

17-06-2014 Mooi park, kindvriendelijk, goede restaurants, mooie speeltuin voor op het park, zwembad is kleiner dan op foto's maar wel leuk met grote ligweide. Huisje was schoon en ruim. Omgeving mooi, zo in Duitsland gefietst.
Zou zo weer terug gaan.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Fijne plek"vertalen
Danielle
8,0

16-06-2014 Wij zijn een week op het park geweest en zijn slechts 1 keer van het park afgeweest voor een andere activiteit buiten het park! Met de Pinksteren was er genoeg animatie voor kinderen (de dagen na Pinksteren was er echter niks omdat het park zo goed als verlaten was). Maar dankzij het prachtige weer hebben we heerlijk genoten van het buitenzwembad, binnenzwembad en de speeltuin. De huisjes zijn netjes, ik mis echter wel horren voor de ramen, er zaten vrij veel beestjes nu binnen.
Storend was wel dat de vuile vaat van de vorige huurders nog in de vaatwasmachine stond, erg onbeleefd!
Het meeste personeel was erg vriendelijk, behalve een vrouw in de supermarkt, een "goedemorgen" kon er niet vanaf. Jammer. De restaurants zijn goed, wel sluiten ze erg vroeg (20.00 uur), maar wellicht zijn ze in het hoogseizoen langer open. Verder een heerlijke week gehad!!

met jonge kinderen, Juni 2014
"Top park!"vertalen
mevrouw van wees-vi...
9,0

16-06-2014 heel mooi, en schoon park ook de huisjes waren heel mooi schoon!! kan het iedereen aanraden!

met oudere kinderen, Juni 2014
"Wederom een super vakantie gehad!!"vertalen
Andre
8,0

08-07-2014 Voor de derde keer naar groenlo geweest. Net als altijd was er zeer vriendelijk personeel en was het animatieteam top! Het huisje was schoon en zijn voor de eerste keer naar het a la carte restaurant geweest. Zeker een aanrader. Tot de volgende keer Marveld Recreatie!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?