Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

928 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,6 uit 10, op basis van 928 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 355 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

912 beoordelingen over Marveld Recreatie*****

928 beoordelingen
8,3
8,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuke vakantie"vertalen
Jolanda
8,0

15-09-2014 Mooi park, leuk huisje (hooiberg) met pleintje voor het huis.
Goede bedden maar neem wel je eigen kussen mee!!
Bij aankomst bleken wat dingen stuk te zijn, dit gemeld bij receptie en dezelfde dag nog keurig vervangen/gerepareerd.
Fijne speeltuinen en een leuk (binnen)zwembad.

Echter in naseizoen (1-12 sept) geen kinderanimatie!!
Wel van 14.00-15.00, maar dan slaapt mijn dochter van bijna 3 nog...Dit vond ik erg jammer.
Uit eten op park gaat goed (pizza en pannenkoeken restaurant was lekker) en personeel vriendelijk voor kinderen. Grote supermarkt met normale prijzen.

Ik zou er zeker nog een keer naar toe gaan maar dan als mijn kind wat ouder is en in het hoogseizoen!

"Twitter beoordelingen"
24-10-2013 @Proud1DLovex Super park @marveldgroenlo jammer dat we morgen weg morgen maar in de zomervakantie 2 weken ! --- Bron: https://twitter.com/Proud1DLovex/status/393470077506318336
14-09-2013 @MartijnvanOs @sandragebbink Samen kleuren we de #Achterhoek #blauw! #Randstad #GrootsinOost Ontspannen sfeer, uitstekende service! Dank @MarveldGroenlo --- Bron: https://twitter.com/MartijnvanOs/status/378964172681515008
09-09-2013 @jenniferkempers Vandaag het zwembad @MarveldGroenlo maar eems uitgeprobeerd. Heerlijk rustig zo na de vakanties. Meiden vonden het geweldig. --- Bron: https://twitter.com/jenniferkempers/status/377086488791760896
"Leuk park"vertalen
donnaatje04
9,0

09-09-2014 Marveld is een erg leuk park en we hebben het onwijs naar ons zin gehad. Veel te doen voor de kinderen en ook in de omgeving is voldoende vertier. Wel vond ik de vijf sterren beoordeling van de Anwb erg enthousiast. De huisjes zijn echt geen vijf sterren waard. Simpele inrichting, Veel dode muggenstrepen door het huis,hondengeur en doordat de zespersoonshuisjes schuine daken hebben zijn ze erg klein voor zes personen en de trap naar boven is gevaarlijk doordat hij precies naast de slaapkamerdeur uit komt.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Eenmalig!"vertalen
Boef
6,0

11-09-2014 Voor ons eerste keer Marveld, ook meteen laatste keer.
Wij waren hier begin september en je merkt dan ook meteen dat t seizoen voorbij is voor hun en de helft dicht is.
Animatie voor kids stelt niet veel voor, knutselen noemen ze dat, 1 dag blaadje vol vingerverven, 1 dag blaadje vol wasco, nouja iets creatiever zou wel mogen!!
Jammer dat er savonds helemaal geen animatie is, geen muziek bingo of iets dergelijks.
Italiaanse bol op de lunchkaart is een zachte bol met beetje gebakken kaas erop (mij lijkt een Italiaanse bol toch een hard broodje)
Pannenkoeken zijn echt werkelijk niet te eten, kon ze niet eens oprollen voor m'n kinderen zo hard waren ze gebakken, pizza ging wel.
Huisje (6 pers) groot en ruim, maar was echt alles behalve schoon bij aankomst, de mensen voor ons hadden overduidelijk een witte hond bij zich, het hele huisje lag vol met hondenharen.
Toen we de jacuzzi aanzetten dreef er van alles in, wil niet eens weten wat.

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Marveld Recreatie***...

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk park"vertalen
Denise
8,0

30-08-2014 We hebben echt een heerlijke week gehad hier, ondanks het weer. Mooie, schone, ruime bungalows. Leuke voorzieningen en voor kinderen zeker genoeg te doen. Ik mis alleen een binnenspeelgelegenheid en iets gezondere dingen (maaltijdsalades bijv.) op de kaart bij de diverse restaurants. En ik vond de prijs voor fietshuur voor week wat aan de hoge kant, wij zaten ook redelijk ver van het centrum af. Maar al met al, een heerlijk park. Leuk binnenzwembad, vriendelijker mensen. Handige supermarkt, diverse restaurants met normale prijzen. Snackbar ook goed te doen. Personeel is vriendelijk en iig in de zomervakantie ruim aanwezig. Leuke buitenzwembaden/speelgelegenheden al zou iets van toezicht daar niet mistaan (ging wel eens mis met de oudere jeugd op de glijbaan). Maar zeker voor herhaling vatbaar!

met oudere kinderen, 2014
"Misschien"vertalen
chantie
5,0
4,0
5,0
7,0

29-08-2014 de plekken van de privé sanitair in de grond zitten kuilen waar het water in blijft staan en daar door worden de tenten nat binnen in de tent kan je een waterballet houden. we lopen gewoon boven op het water.
het binnen zwembad is te duur de huisjes krijgen gratis binnenzwembad kaartjes en de caravan,s die moeten het gewoon zelf betalen.
het buiten zwembad is wel gratis voor iedereen maar als het hotel klaar is is het zwembad te klein.

"Geweldige vakantie!"vertalen
Dieuwertje
9,0

28-08-2014 Ik heb een fantastische vakantie op Marveld Recreatie gehad. Het weer zat helaas niet altijd mee, maar er was steeds genoeg te beleven! We zijn met de regen heerlijk naar het binnenzwembad geweest en we hebben genoten van de verschillende show's en muziekavonden! Het personeel is erg behulpzaam en werkt hard. Er zijn genoeg eetgelegenheden, zoals; de pizzeria/pannenkoekenhuis, het kiprestaurant, de grill en natuurlijk het a la carte restaurant. Allemaal even lekker!
Er wordt erg veel georganiseerd voor de kinderen. Het recreatieteam doet het ontzettend leuk! Ook vind ik het overige personeel op Marveld erg kindvriendelijk.
Volgend jaar ga ik er weer heen. Het is echt een aanrader voor zowel jong als oud!

"Fantastisch park!"vertalen
Emma
9,0

23-08-2014 Dit jaar voor het eerst bij Marveld geweest maar wat hebben wij genoten! Ontzettend veel te beleven op en buiten het park, ondanks het slechte weer. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel en erg goed onderhouden park. Tot volgend jaar!

met een groep, Aug. 2014
"Goed park"vertalen
renevanweelden

30-08-2014 we waren er van 22-08-2014 tot 29-08-2014 we zaten in huis je n2
alles was goed we kwamen aan en tot onze verbazing huisje zeer slecht schoon gemaak als je medicatie vind van een ander sokken onder de bank
dit hadden wij nog nooit mee gemaakt bij marveld klacht ingediend goed geholpen door personeel aleen klacht niet op gelost voor de rest zeer goede vakantie gehad al het weer niet echt mee wou werken kids heel de dag weg min punten mogen wel eens andere bedden neer zetten wezen bolen daar was we een ober zeer ombeschoft hier wat van gezegt maar ja men deed hier niets aan verder geweldig gehad maar moet wel toe geven
dat marveld uit zijn jas aan het groeien is

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Superleuke Vakantie gehad op Marveld!!"vertalen
c
9,0

30-08-2014 Wij zijn 1 week naar Marveld geweest en het was echt Super!! Bij aankomst wordt je opgewacht door Pleun & Teun (animatieteam) en eigenlijk de hele week van 's morgens 1030 uur tot 's avonds is er animatie genoeg, overdag meer voor de kinderen, en 's avonds voor de oudere kinderen en volwassenen(disco bingo muziekavond e.d.) Op het park is van alles te doen binnen en buiten zwembad, bowlingbaan speelhal dus je hoeft je niet te vervelen. Ook is er een grote speeltuin voor de kinderen, deze is doormiddel van een hek afgesloten1 in/uitgang, dus wij op het terrasjebij de uitgang en de kids zie je niet meer. Ok is er een kapper op het park, en natuurlijk de restaurantjes en ijssalon. Onze kinderen willen er volgend jaar weer naar toe, dus zij hebben het superleuk gehad, dus pappa & mamma vonden het alleen daardoor al een geslaagde vakantie. Ons Huisje (N039) was ook super, lekker ruim is een 8 persoonshuisje en staan 9 bedden dus ruimte zat met 6 volwassenen en 2 kinderen van 5 jaar.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Veel jaren favoriet geweest ..........."vertalen
annemarie
6,0

21-08-2014 mooi ruim park. privesanitair heerlijk . plaatsen zijn vrij klein vooral met grotere caravan . animatie voor de kleintjes volop maar mijn dochter van 11 zat al meer bij de caravan....voor de disco moet je elke avond 1 muntje betalen twv 2.10. dat loopt dan lekker op . het binnen zwembad moet je los betalen . buitenbad zit bij de prijs inbegrepen. de prijzen op de terassen zijn aardig omhoog geschroeft. supermarkt is prima iets niet in het assortiment dan wordt dat meteen geregeld .. bij klachten werden wij dit jaar niet naar tevredenheid behandeld en met ons ook nog anderen. het positieve mag gezegd worden maar het negatieve blijkbaar niet meer....... das erg jammer,. qua activieitenprogramma's is elk jaar hetzelfde ......ook de artiesten waarvan er sommige echt aan vervanging toe zijn :) . de omgeving is goed , fietsen in de omgeving .genoeg te zien en te doen. toch zeggen wij na vele jaren nu vaarwel op camping marveld.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?