Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

953 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,5 uit 10, op basis van 953 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 364 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

936 beoordelingen over Marveld Recreatie*****

953 beoordelingen
8,3
8,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met een groep, Dec. 2014
"Super park!"vertalen
Marcel
10,0

13-12-2014 Zeer goed onderhouden en een geweldig lekker warm zwembad met top glijbaan! Wij hadden een top aanbieding vandaar de hoge waardering voor de prijs.... deze is normaal behoorlijk hoger.
De prijzen op het park zijn normaal.... een biertje aan de bar is normaal geprijsd daar kunnen veel horeca gelegenheden een voorbeeld aan nemen. Wij komen zeker terug!

"Fietsverhuur"vertalen
Charles
5,0
4,0
7,0

18-11-2014 Fietsen gehuurd op het park. De kwaliteit was belabberd. Diverse malen moeten omruilen, omdat het allemaal kapotte fietsen met veel mankementen waren. Personeel bovendien zeer ondeskundig. Klachten werden zelfs op de receptie niet serieus genomen. De prijs voor deze wrakken was bovendien veel te hoog. De directie weigert restitutie van een deel van de huursom. Conclusie: nooit meer terug naar dat klantonvriendelijk Marveld.

Met jonge kinderen, Nov. 2014
"Genoten van een weekendje Marveld."vertalen
Fam. Holterman
8,0

20-11-2014 Vorig weekend met de kinderen naar Marveld geweest.
We hebben het erg naar ons zin gehad.
Leuk zwembad met erg leuke glijbaan!
Ook worden er voor de kinderen leuke dingen aangeboden door het animatie team.
Wij komen zeker terug!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Marveld Recreatie**...

"Uit z'n jasje gegroeid"vertalen
Kim Sprenkeler
8,0

27-11-2014 Prima zwembad, restaurant, winkel & speeltuin. Maar in het hoogseizoen is dit alles veel te klein.

Wij hebben ons iig prima vermaakt (maar als je met familie bent, heb je dat al gauw. :-))

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Fantastisch genoten"vertalen
mevr.streng
9,0

22-10-2014 Net herfstvakantie doorgebracht. Van alles te doen een roofvogelshow speciaal in deze vakantie en voor de oudere kinderen een super spokentocht.
Alles opgeteld een heerlijke week gehad voor herhaling vatbaar!!!

Met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk weekend met z'n viertjes!!"vertalen
Dhr. Vaessen
8,0

22-10-2014 Fijn weekend gekampeerd met onze kinderen. Prettig sanitair gebouw, geweldig zwembad en top animatie team. De kinderen vonden de rondrit met de Vesting Express helemaal leuk! Wij komen graag eens terug, een echte aanrader!!

"Prima vakantiepark"vertalen
Thijs
9,0

20-10-2014 Prima vakantiepark, veel voorzieningen, keurig onderhouden. Ook in de herfstvakantie Marveld bezocht en niets gemerkt van alles wat in de voorgaande beoordeling wordt gezegd.
Absolute aanrader!

"Fantastische week gehad"vertalen
H. van Zomeren
8,0

15-11-2014 Super week gehad met de kids op Maveld! Ontzettend leuke avtiviteiten voor onze kinderen, waaronder de spooktocht die was georganiseerd door het recratieteam. Leuk zwembad waar je je goed kunt vermaken en keurig schoon. Huisje was super, schoon en van alle gemakken voorzien. Personeel was erg vriendelijk op het hele park en zijn in voor een geintje. Kortom een super week gehad! Tot volgend jaar

"Een fijne herfstvakantie"vertalen
Familie Teunissen
9,0

22-10-2014 Vorige week hebben we met onze twee kids de herfstvakantie doorgebracht in een lux huisje op Marveld Recreatie te Groenlo. Voor een heerlijke week ertussenuit is Marveld de perfecte lokatie. De kinderen hebben geen moment stil gezeten. Zo hebben ze aardig wat uurtjes vertoefd in het tropisch zwembad en waar ik samen met man ook nog wat baantjes heb getrokken. De kinderen hebben ook nog meegedaan aan de spooktocht en er was een speciale roofvogelshow. In een woord, geweldig! Een zeer kindvriendelijke accommodatie dus.

Ondanks de drukte tijdens de herfstvakantie was het personeel erg behulpzaam en heeft ons ook goed wegwijs gemaakt op het park en de omgeving. Bij problemen waren ze ook altijd bereikbaar.

Het huisje zag er schoon en netjes uit. Een prima huisje voor de prijs die we ervoor betaald hebben.

"Dramatisch in de herfstvakantie"vertalen
Roy
4,0
3,0
2,0
2,0

17-10-2014 Marveld kan absoluut de drukte in de herfstvakantie niet aan. Dit gaat ten koste van de gasten. Belachelijk lang in de rij bij de fietsenverhuur, daar staat één jongen die tientallen fietsen uit een kelder moet halen (en zelf amper weet hoe een zadel versteld moet worden) De restaurants waren overvol. Voor het eerst in mijn leven heb ik in een restaurant gedreigd niet te betalen. Na een uur op de pizza gewacht te hebben kwam deze koud en half rauw op tafel, pannenkoeken waren bleek met half rauwe toppings.

Personeel op het onvriendelijke af (op vriendelijke uitzonderingen na). Te druk?

Schoonmaak van huisje liet te wensen over. Veel honden haren en er lag zelfs gebroken glas achter de gordijnen. De stofzuiger zat zo vol dat die helemaal niets meer deed en vreselijk stonk.

Zwembad werd slecht schoongemaakt en de badmeesters hadden meer aandacht voor elkaar (sommige stonden met elkaar te stoeien en renden achter elkaar aan) dan voor de gasten.

Al met al een grote teleurstelling!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?