Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

861 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,6 uit 10, op basis van 861 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 340 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.

8,4
8,9
8,2
8,7
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Heel mooi park..."vertalen
ivo
6,0
8,0

30-3-2014 Wij zijn buiten het seizoen op dit mooi opgezette park geweest, wat dan duidelijk is dat nog niet alles draait zoals in het hoogseizoen....
Wat erg opviel en ook positief door ons is bevonden dat het personeel druk bezig was met snoeien en onderhoud van de huisjes ik zou zeggen ga zo door..

zelf zaten we op de camping met prive sanitair wat ook weer netjes onderhouden was..

in de omgeving is zoals wij hebben kunnen zien in het seizoen genoeg te doen voor jong en oud...helaas hebben wij hier geen gebruik van kunnen maken buiten het seizoen.... zeker een aanrader en wij komen zeker nog terug!!!!

"Twitter beoordelingen"
24-10-2013 @Proud1DLovex Super park @marveldgroenlo jammer dat we morgen weg morgen maar in de zomervakantie 2 weken ! --- Bron: https://twitter.com/Proud1DLovex/status/393470077506318336
14-9-2013 @MartijnvanOs @sandragebbink Samen kleuren we de #Achterhoek #blauw! #Randstad #GrootsinOost Ontspannen sfeer, uitstekende service! Dank @MarveldGroenlo --- Bron: https://twitter.com/MartijnvanOs/status/378964172681515008
9-9-2013 @jenniferkempers Vandaag het zwembad @MarveldGroenlo maar eems uitgeprobeerd. Heerlijk rustig zo na de vakanties. Meiden vonden het geweldig. --- Bron: https://twitter.com/jenniferkempers/status/377086488791760896
met jonge kinderen, Mrt. 2014
"Fantastich park!!!"vertalen
birgitte_mertens
10,0

9-3-2014 We komen net terug van een Midweek Marveld recreatie en dit was te kort...wat een prachtig,fantastisch park is dit.
We kwamen echt tijd te kort om overal aan deel te nemen.
De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt met de activiteiten,de schaatsbaan,de speeltuin...het is teveel om op te noemen.
Er was zoveel te doen en te beleven..
Het huisje was netjes en leuk ingricht...en het welkomscadeau (2 flessen Grolsch) was een zeer welkome verrassing voor ons.
Er zijn genoeg restaurants,dus voor ieder wat wils.
We hebben genoten!!!! en komen zeker nog een keer terug maar dan boeken we een paar dagen langer!!
Dit park is zeker een aanrader!!!

met jonge kinderen, 2014
"Fantastische park!! Komen zeker terug"vertalen
Gert

1-3-2014 Alles super!!
We komen zeker terug!!
Enige minpunt a la carte restaurant, biefstukje was best lekker, maar een kok die zo een salade en andere bijgerechten klaarmaakt heeft geen liefde voor zijn vak!
Verder nogmaals alle lof, perfect!!

De beste prijzen en lastminutes voor Vakantiepark Marveld Recreatie***...

met jonge kinderen, Feb. 2014
"In een woord geweldig"vertalen
Wouter
10,0

19-2-2014 We hebben een geweldige week gehad, supermooi huisje, mooi zwembad, leuke faciliteiten, lekker eten. We komen snel terug.

met jonge kinderen, 2014
"Geweldig weekend"vertalen
Jansen
9,0

10-2-2014 Geweldig weekend gehad, de mensen doen hier echt zijn best om het iedereen na de zin te maken

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Lekker even weg!!"vertalen
Aranka
8,0

31-12-2013 Met Kerst hier midweek geweest in standaard huisje. Vond woonkamer beetje krap met 2 grote pubers en zitgedeelte zat niet erg fijn en ook de bedden lagen niet echt fijn. Flink rugpijn van gehad. Ook de dvd werkte niet, was wel jammer want we hadden extra nieuwe films gekocht...

Voor de rest super. mooi zwembad en leuke glijbanen. Voldoende restaurant en vanuit campinggedeelte loop je poort uit en kun je flink stuk wandelen.

"Helemaal top!"vertalen
Familie Klaver

5-1-2014 Voor het eerst een midweek incl jaarwisseling op Marveld gweest,
Kan er veel over schrijven maar het is daar in 1 woord: geweldig,
accomodatie goed, zeer gezellige restaurants, heerlijke gerechten
als in een zeer goed restaurant, ongelooflijk vriendelijk personeel,
echt overal, niks is te veel en waar we vooral van genoten was de
Geweldig leuke manier hoe ze met onze kids omgingen, ik ken niet
Veel gelegenheden waar een kind mee de keuken in mag om te helpen
Nou! Op Marveld wel! Top plek, waar we zeker van de zomer nog
Eens komen en ook kunnen genieten van het enorme buitenterrein zwembad
Nu kunnen genieten van de ijsbaan, kermis , bowlen en uiteraard
Het super leuke binnen zwembad met coole glijbanen!

"Mooie kerstvakantie gehad op Marveld"vertalen
Richard Kleine
10,0

28-12-2013 Afgelopen kerstdagen verbleven wij een midweekje op Marveld. We verbleven in een keurige bungalow type br50. Ruim genoeg , goede bedden en goed schoon. Park beschikt over meerdere restaurants, snackbar en ruime winkel. Tijdens ons verblijf was er een gratis Kermis in de tennishallen en een ijsbaan. Leuk zwembad met meerdere glijbanen en apart kinderbad. Conclusie: leuk park voor een betaalbare prijs!

"Prima Vakantie"vertalen
Fam Junier
8,0

28-12-2013 Heerlijk om met de kerstdagen hier te zijn, winkeltje gewoon open met de kerst wat toch bijzonder is. Altijd ruim voldoende broodjes/ stokbrood en ander lekkernij. Personeel is vriendelijk en ons huis was prima in orde. In de buurt kun je prima een dagje naar Winterswijk en Bocholt.
Wij hebben ons erg vermaakt en denken er sterk aan om in de zomer ook eens een weekje hier te gaan kijken.

met partner, Dec. 2013
"Super mooie ook in de winter"vertalen
Angela

7-1-2014 Geweldige vakantie

Huisje Achterhoeks Chalet wel klein voor 6 pers zou ik niet voor 6 pers boeken verder alles is er park is super mensen vriendelijk met kinderen vind ik dit huisje te klein Verder valt er niets op aan te merken

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?