Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

936 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,5 uit 10, op basis van 936 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 356 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

919 beoordelingen over Marveld Recreatie*****

936 beoordelingen
8,3
8,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, okt 2014
"Fantastisch genoten"vertalen
mevr.streng
9,0

22-10-2014 Net herfstvakantie doorgebracht. Van alles te doen een roofvogelshow speciaal in deze vakantie en voor de oudere kinderen een super spokentocht.
Alles opgeteld een heerlijke week gehad voor herhaling vatbaar!!!

"Twitter beoordelingen"
24-10-2013 @Proud1DLovex Super park @marveldgroenlo jammer dat we morgen weg morgen maar in de zomervakantie 2 weken ! --- Bron: https://twitter.com/Proud1DLovex/status/393470077506318336
14-09-2013 @MartijnvanOs @sandragebbink Samen kleuren we de #Achterhoek #blauw! #Randstad #GrootsinOost Ontspannen sfeer, uitstekende service! Dank @MarveldGroenlo --- Bron: https://twitter.com/MartijnvanOs/status/378964172681515008
09-09-2013 @jenniferkempers Vandaag het zwembad @MarveldGroenlo maar eems uitgeprobeerd. Heerlijk rustig zo na de vakanties. Meiden vonden het geweldig. --- Bron: https://twitter.com/jenniferkempers/status/377086488791760896
met jonge kinderen, Okt. 2014
"Dramatisch in de herfstvakantie"vertalen
Roy
3,0
2,0
2,0

17-10-2014 Marveld kan absoluut de drukte in de herfstvakantie niet aan. Dit gaat ten koste van de gasten. Belachelijk lang in de rij bij de fietsenverhuur, daar staat één jongen die tientallen fietsen uit een kelder moet halen (en zelf amper weet hoe een zadel versteld moet worden) De restaurants waren overvol. Voor het eerst in mijn leven heb ik in een restaurant gedreigd niet te betalen. Na een uur op de pizza gewacht te hebben kwam deze koud en half rauw op tafel, pannenkoeken waren bleek met half rauwe toppings.

Personeel op het onvriendelijke af (op vriendelijke uitzonderingen na). Te druk?

Schoonmaak van huisje liet te wensen over. Veel honden haren en er lag zelfs gebroken glas achter de gordijnen. De stofzuiger zat zo vol dat die helemaal niets meer deed en vreselijk stonk.

Zwembad werd slecht schoongemaakt en de badmeesters hadden meer aandacht voor elkaar (sommige stonden met elkaar te stoeien en renden achter elkaar aan) dan voor de gasten.

Al met al een grote teleurstelling!

"Geweldige week gehad!"vertalen
Remco
8,0

20-09-2014 Algemene indruk van het park is goed. We hebben een leuke vakantie gehad en er was volop animatie en belevenis voor de kinderen.

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Marveld Recreatie**...

met partner, Sept. 2014
"Dit nooit meer."vertalen
van der Heiden.
3,0
6,0

20-09-2014 ongezellige veel te drukke en rumoerige camping. geen controle iedereen doet maar wat.

"Leuke vakantie"vertalen
Jolanda
8,0

15-09-2014 Mooi park, leuk huisje (hooiberg) met pleintje voor het huis.
Goede bedden maar neem wel je eigen kussen mee!!
Bij aankomst bleken wat dingen stuk te zijn, dit gemeld bij receptie en dezelfde dag nog keurig vervangen/gerepareerd.
Fijne speeltuinen en een leuk (binnen)zwembad.

Echter in naseizoen (1-12 sept) geen kinderanimatie!!
Wel van 14.00-15.00, maar dan slaapt mijn dochter van bijna 3 nog...Dit vond ik erg jammer.
Uit eten op park gaat goed (pizza en pannenkoeken restaurant was lekker) en personeel vriendelijk voor kinderen. Grote supermarkt met normale prijzen.

Ik zou er zeker nog een keer naar toe gaan maar dan als mijn kind wat ouder is en in het hoogseizoen!

met jonge kinderen, 2014
"Leuk park"vertalen
donnaatje04
9,0

09-09-2014 Marveld is een erg leuk park en we hebben het onwijs naar ons zin gehad. Veel te doen voor de kinderen en ook in de omgeving is voldoende vertier. Wel vond ik de vijf sterren beoordeling van de Anwb erg enthousiast. De huisjes zijn echt geen vijf sterren waard. Simpele inrichting, Veel dode muggenstrepen door het huis,hondengeur en doordat de zespersoonshuisjes schuine daken hebben zijn ze erg klein voor zes personen en de trap naar boven is gevaarlijk doordat hij precies naast de slaapkamerdeur uit komt.

"Eenmalig!"vertalen
Boef
6,0

11-09-2014 Voor ons eerste keer Marveld, ook meteen laatste keer.
Wij waren hier begin september en je merkt dan ook meteen dat t seizoen voorbij is voor hun en de helft dicht is.
Animatie voor kids stelt niet veel voor, knutselen noemen ze dat, 1 dag blaadje vol vingerverven, 1 dag blaadje vol wasco, nouja iets creatiever zou wel mogen!!
Jammer dat er savonds helemaal geen animatie is, geen muziek bingo of iets dergelijks.
Italiaanse bol op de lunchkaart is een zachte bol met beetje gebakken kaas erop (mij lijkt een Italiaanse bol toch een hard broodje)
Pannenkoeken zijn echt werkelijk niet te eten, kon ze niet eens oprollen voor m'n kinderen zo hard waren ze gebakken, pizza ging wel.
Huisje (6 pers) groot en ruim, maar was echt alles behalve schoon bij aankomst, de mensen voor ons hadden overduidelijk een witte hond bij zich, het hele huisje lag vol met hondenharen.
Toen we de jacuzzi aanzetten dreef er van alles in, wil niet eens weten wat.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijk park"vertalen
Denise
8,0

30-08-2014 We hebben echt een heerlijke week gehad hier, ondanks het weer. Mooie, schone, ruime bungalows. Leuke voorzieningen en voor kinderen zeker genoeg te doen. Ik mis alleen een binnenspeelgelegenheid en iets gezondere dingen (maaltijdsalades bijv.) op de kaart bij de diverse restaurants. En ik vond de prijs voor fietshuur voor week wat aan de hoge kant, wij zaten ook redelijk ver van het centrum af. Maar al met al, een heerlijk park. Leuk binnenzwembad, vriendelijker mensen. Handige supermarkt, diverse restaurants met normale prijzen. Snackbar ook goed te doen. Personeel is vriendelijk en iig in de zomervakantie ruim aanwezig. Leuke buitenzwembaden/speelgelegenheden al zou iets van toezicht daar niet mistaan (ging wel eens mis met de oudere jeugd op de glijbaan). Maar zeker voor herhaling vatbaar!

met oudere kinderen, 2014
"Misschien"vertalen
chantie
5,0
5,0
7,0

29-08-2014 de plekken van de privé sanitair in de grond zitten kuilen waar het water in blijft staan en daar door worden de tenten nat binnen in de tent kan je een waterballet houden. we lopen gewoon boven op het water.
het binnen zwembad is te duur de huisjes krijgen gratis binnenzwembad kaartjes en de caravan,s die moeten het gewoon zelf betalen.
het buiten zwembad is wel gratis voor iedereen maar als het hotel klaar is is het zwembad te klein.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Dit nooit meer"vertalen
spoetie
10,0

28-09-2014 Na deze vakantie zeg ik nooit meer ik heb een aantal jaren met plezier hier gestaan maar als je tips geeft doen ze er niks mee en ook dit jaar was er bij de snackbar prijzen weggehaald door prysverhoging maar wees dan zo slim om er gewoon even kartonnetjes met prijzen op te doen, dat gasten kunnen zien wat iets kost en als je daar iets over zegt zeggen ze gasten krijgen info er daar staan prijzen in maar als gast ben je blij dat je je caravan heb staan enz en dan wil je graag wat eten en niet eerst het boekje doorlezen en je bent het verplicht om prijzen te zien,ook in de disco was er voor een drankje eerst 1 muntje en die week erop voor dat zelfde drankje vragen ze 2 muntjes,internet zeer slecht en elk jaar belooft hij verbetering maar nee hoor.Net als het buitenbad veel te klein is voor zo een groot park en dan nu nog het hotel erbij en gasten kunnen daar ook gebruik van maken dus te klein! En voor de 16 jarige kinderen eigenlijk niets ja disco maar loopt dan ook kleine kids

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?