Vakantiepark Marveld Recreatie *****

Marveld Recreatie
8,4

• Activiteiten8,4
  • Onderkomen8,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Marveld Recreatie bij:

1117 reviews over Vakantiepark Marveld Recreatie in het Nederlands

Leuke Camping

Marloes van Woerkom, 7-9-2017
  • Onderkomen9

Erg leuke en gezellige camping. Vooral als het mooi weer is kun je hier goed terecht. De indeling van het huisje was ook perfect( w13 ), helaas liggen de bedden minder goed. Complimenten voor de receptie, na het vergeten van een onderdeel van de kinderwagen sturen zei dit netjes via de post op.

Kortom hebben wij een leuke en gezellige week mogen hebben.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Fijne gezellige vakantie gehad

Marvelde groenlo gezin jonge kinderen, 6-9-2017
  • Onderkomen8

Omboeken van het huisje (wilden liever dichtbij een speeltuintje) was geen probleem. Kregen zelfs nog geld terug. Fijn dat schoonmaak van het nieuwe huisje en omboeken zonder problemen werd geregeld.

Dagelijks nog animatieprogramma in de eerste week september. Fijn voor onze kleine meid. Miniclub disco om 14.00 uur ideaal voor de kinderen. Beter dan normaliter rond bedtijd.

Pizza en pannenkoek in het restaurant niet aan te raden. Kant en klaar pizza bodem belegd en meelachtige pannenkoek. Wel met een leuk speeltje erbij voor de kinderen.

Huisje met horren voor de ramen. Erg prettig! Verder alles aanwezig in huisje. Ruime hal. Fijn voor stalling van kinderwagen.

Genoeg speeltuintje op de camping. Leuk om een speeltuin zoektocht te doen. Ben jr zo een dag zoet mee.

Dagje Winterswijk (markt op za) aamrader. Groenlo stelt niet veel voor.

Mis een binnen speeltuin voor regenachtige dagen.

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Genoten van heerlijke vakantie

Jaas, 31-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Alles wad goed behalve de kussens.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Fantastisch park met vriendelijk personeel

Wim S, 29-8-2017
  • Onderkomen9

Fantastisch park met diverse soorten bungalows en veel voorzieningen en horeca.

Een keer in het voorjaar geweest. Lekker rustig! Een keer in augustus geweest. Veel activiteiten en zeer geschikt voor mensen met kinderen.

Gereisd met partner in augustus 2017

Leuke camping voor kinderen.

Mirjam Datema, 28-8-2017
  • Onderkomen8

Leuk voor jonge kinderen. Veel speelgelegenheid en ruimte. Het buiten én binnenzwembad: super voor kids! Fantastische glijbaan! De plek op de camping was minder: klein en slechte plek in t zand. Sanitair was medium. Niet zo schoon en nergens zeep. Op de camping zie je de drukte niet terug...maar in de eetgelegenheden wel. Te vol, geen plek en zeer lawaaiig.

kris, 28-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

voor de eerste maal geboekt via touroperator

het was gewoon super, vriendelijke personeel, mooi park

een klein minpuntje het subtropisch zwembad het water was aan de koude kant

Super vakantie

Miranda dulk, 28-8-2017
  • Onderkomen9

Op dit moment verblijven wij nog op Marveld, en hebben het super naar ons zin.Verblijven in een duo4 huisje en dat is helemaal prima.Zoals eerdere reactie, loslopende honden in deze hoek totaal geen last van!!Allemaal keurig aangelijnd.Verder is het een heel fijn park, goeie animatie, leuk personeel, en restaurants prima.Zeker het terugkomen waard

Heerlijke camping

Jan kloos, 28-8-2017
  • Onderkomen9

Ruime plaatsen, we hebben het hier helemaal naar onze zin gehad
Gereisd met partner in augustus 2017

Weer fantastisch, maar met een kritische noot

Maarten, 28-8-2017
  • Onderkomen7

Ook de 7e keer Marveld was weer fantastisch. Voor de 7e keer in een DUO huisje welke weer prima voldeed. De schoonmaak liet wat te wensen over, maar goed dat zullen we maar op de drukte houden. Ook was het goed te ruiken dat de vorige huurders 1 of meerdere huisdieren mee hebben gehad.

Wat ons deze keer wel irriteerde was het grote aantal los lopende honden op het park. Wij werden omgeven door hondenbezitters, waarvan een aantal gewoon los over het veld liepen. Zelf diverse keren door deze honden belaagd en onze kleine kwam stoer met een uitwerpsel aan, kijk wat ik heb gevonden! Honden prima, maar misschien is het een idee om van alle type huisjes een deel huisdiervrij te maken, anders gaan wij ons echt beraden om na 7 keer Marveld wat anders te gaan zoeken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een aanrader voor kleine kinderen

mieke, 27-8-2017
  • Activiteiten5
  • Onderkomen8

Huisje en zwembad (binnen+buiten) heel erg leuk. Huisje schoon en ook ruim met voldoende privacy. Wij vonden het animatie aanbod voor kinderen tussen de 8 & 10 erg tegen vallen voor in het hoogseizoen! Wij hadden verwacht dat er veel meer georganiseerd werd per dag zoals sport toernooien.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8.43 uit 10 op basis van 1128 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: