Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****

940 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Marveld Recreatie*****
Elshofweg 6, 7141 DH, Groenlo
Accommodatie site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Marveld Recreatie scoort een 8,5 uit 10, op basis van 940 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Marveld Recreatie***** in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Marveld Recreatie*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Marveld Recreatie***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 356 vakantiefoto's van Vakantiepark Marveld Recreatie***** vinden. Je kunt 1 video van Vakantiepark Marveld Recreatie***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Marveld Recreatie***** met andere accommodaties in Groenlo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

923 beoordelingen over Marveld Recreatie*****

940 beoordelingen
8,3
8,9
8,2
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Fantastisch genoten"vertalen
mevr.streng
9,0

22-10-2014 Net herfstvakantie doorgebracht. Van alles te doen een roofvogelshow speciaal in deze vakantie en voor de oudere kinderen een super spokentocht.
Alles opgeteld een heerlijke week gehad voor herhaling vatbaar!!!

"Twitter beoordelingen"
24-10-2013 @Proud1DLovex Super park @marveldgroenlo jammer dat we morgen weg morgen maar in de zomervakantie 2 weken ! --- Bron: https://twitter.com/Proud1DLovex/status/393470077506318336
14-09-2013 @MartijnvanOs @sandragebbink Samen kleuren we de #Achterhoek #blauw! #Randstad #GrootsinOost Ontspannen sfeer, uitstekende service! Dank @MarveldGroenlo --- Bron: https://twitter.com/MartijnvanOs/status/378964172681515008
09-09-2013 @jenniferkempers Vandaag het zwembad @MarveldGroenlo maar eems uitgeprobeerd. Heerlijk rustig zo na de vakanties. Meiden vonden het geweldig. --- Bron: https://twitter.com/jenniferkempers/status/377086488791760896
Met jonge kinderen, 2014
"Heerlijk weekend met z'n viertjes!!"vertalen
Dhr. Vaessen
8,0

22-10-2014 Fijn weekend gekampeerd met onze kinderen. Prettig sanitair gebouw, geweldig zwembad en top animatie team. De kinderen vonden de rondrit met de Vesting Express helemaal leuk! Wij komen graag eens terug, een echte aanrader!!

"Prima vakantiepark"vertalen
Thijs
9,0

20-10-2014 Prima vakantiepark, veel voorzieningen, keurig onderhouden. Ook in de herfstvakantie Marveld bezocht en niets gemerkt van alles wat in de voorgaande beoordeling wordt gezegd.
Absolute aanrader!

De beste prijzen en last minutes voor Vakantiepark Marveld Recreatie**...

"Een fijne herfstvakantie"vertalen
Familie Teunissen
9,0

22-10-2014 Vorige week hebben we met onze twee kids de herfstvakantie doorgebracht in een lux huisje op Marveld Recreatie te Groenlo. Voor een heerlijke week ertussenuit is Marveld de perfecte lokatie. De kinderen hebben geen moment stil gezeten. Zo hebben ze aardig wat uurtjes vertoefd in het tropisch zwembad en waar ik samen met man ook nog wat baantjes heb getrokken. De kinderen hebben ook nog meegedaan aan de spooktocht en er was een speciale roofvogelshow. In een woord, geweldig! Een zeer kindvriendelijke accommodatie dus.

Ondanks de drukte tijdens de herfstvakantie was het personeel erg behulpzaam en heeft ons ook goed wegwijs gemaakt op het park en de omgeving. Bij problemen waren ze ook altijd bereikbaar.

Het huisje zag er schoon en netjes uit. Een prima huisje voor de prijs die we ervoor betaald hebben.

"Dramatisch in de herfstvakantie"vertalen
Roy
3,0
2,0
2,0

17-10-2014 Marveld kan absoluut de drukte in de herfstvakantie niet aan. Dit gaat ten koste van de gasten. Belachelijk lang in de rij bij de fietsenverhuur, daar staat één jongen die tientallen fietsen uit een kelder moet halen (en zelf amper weet hoe een zadel versteld moet worden) De restaurants waren overvol. Voor het eerst in mijn leven heb ik in een restaurant gedreigd niet te betalen. Na een uur op de pizza gewacht te hebben kwam deze koud en half rauw op tafel, pannenkoeken waren bleek met half rauwe toppings.

Personeel op het onvriendelijke af (op vriendelijke uitzonderingen na). Te druk?

Schoonmaak van huisje liet te wensen over. Veel honden haren en er lag zelfs gebroken glas achter de gordijnen. De stofzuiger zat zo vol dat die helemaal niets meer deed en vreselijk stonk.

Zwembad werd slecht schoongemaakt en de badmeesters hadden meer aandacht voor elkaar (sommige stonden met elkaar te stoeien en renden achter elkaar aan) dan voor de gasten.

Al met al een grote teleurstelling!

Met een groep, Sept. 2014
"Niets dan lof!"vertalen
Andries de Jong
10,0

23-10-2014 Eind september hebben wij ons jaarlijkse familieweekend bij Marveld gevierd. Dit was zo'n groot succes dat we overwegen om volgend jaar weer hier naartoe te gaan, terwijl we normaal gesproken juist ieder jaar weer een andere locatie willen. De huisjes die wij hadden geboekt waren netjes en gezellig ingericht, al zagen we ook nog luxere huisjes(volgend jaar??). Prima zwembad en voldoende andere activiteiten om de kids mee te vermaken. Ook voor het eten hoef je het park eigenlijk niet af, aangezien er een aantal restaurants op het park zijn. Een Pitch and Putt-golfbaan in de buurt(volgens mij hoort dit zelfs bij het park), ideaal om met een groep naartoe te gaan!

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Geweldige week gehad!"vertalen
Remco
8,0

20-09-2014 Algemene indruk van het park is goed. We hebben een leuke vakantie gehad en er was volop animatie en belevenis voor de kinderen.

Met partner, Sept. 2014
"Dit nooit meer."vertalen
van der Heiden.
3,0
6,0

20-09-2014 ongezellige veel te drukke en rumoerige camping. geen controle iedereen doet maar wat.

Met jonge kinderen, Sept. 2014
"Leuke vakantie"vertalen
Jolanda
8,0

15-09-2014 Mooi park, leuk huisje (hooiberg) met pleintje voor het huis.
Goede bedden maar neem wel je eigen kussen mee!!
Bij aankomst bleken wat dingen stuk te zijn, dit gemeld bij receptie en dezelfde dag nog keurig vervangen/gerepareerd.
Fijne speeltuinen en een leuk (binnen)zwembad.

Echter in naseizoen (1-12 sept) geen kinderanimatie!!
Wel van 14.00-15.00, maar dan slaapt mijn dochter van bijna 3 nog...Dit vond ik erg jammer.
Uit eten op park gaat goed (pizza en pannenkoeken restaurant was lekker) en personeel vriendelijk voor kinderen. Grote supermarkt met normale prijzen.

Ik zou er zeker nog een keer naar toe gaan maar dan als mijn kind wat ouder is en in het hoogseizoen!

Met jonge kinderen, 2014
"Leuk park"vertalen
donnaatje04
9,0

09-09-2014 Marveld is een erg leuk park en we hebben het onwijs naar ons zin gehad. Veel te doen voor de kinderen en ook in de omgeving is voldoende vertier. Wel vond ik de vijf sterren beoordeling van de Anwb erg enthousiast. De huisjes zijn echt geen vijf sterren waard. Simpele inrichting, Veel dode muggenstrepen door het huis,hondengeur en doordat de zespersoonshuisjes schuine daken hebben zijn ze erg klein voor zes personen en de trap naar boven is gevaarlijk doordat hij precies naast de slaapkamerdeur uit komt.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?