Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck *****

8,7

63 reviews over Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck in het Nederlands

Genieten!

Brenda, 18-10-2017

Aanrader! Aardige en behulpzame gastheer, mooie omgeving en de locatie is voor grote groepen prima!
Gereisd met vrienden in september 2017

het was een leuk en aan te raden verblijf.

wim goossens, 6-8-2017

het een geweldige locatie en je krijgt werkelijke alle informatie die van belang is toegestuurd, alles is goed geregeld.vriendelijke eigenaren
Gereisd met vrienden in juli 2017

Super omgeving om te wandelen

NedFox, 28-7-2017

Fantastische omgeving om te fietsen en wandelen. Prima accommodatie . Het blijft een landelijke omgeving dus verwacht geen 5* luxe maar de aankleding en slaapkamers en leefruimte zijn zeer comfortabel, en kan makkelijk een grote groep huisvesten.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prachtige monumentale accommodatie

Frans Hol, 27-6-2017

Mooie schone en verzorgde accommodatie op een prachtige locatie. Wij verbleven met onze vriendengroep een weekend in het Voorhuis en waren onverdeeld enthousiast. De bedden zijn prima. De accommodatie beschikt over een mooi terras grenzend aan prachtig grasveld. Enige minpuntje: koken op de electrische kookplaat in de keuken was wat ingewikkeld. Vriendelijke en behulpzame beheerder.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Genoten van de heerlijke locatie

Willie, 30-5-2017

De accommodatie is rustig gelegen, het grote grasveld was uitstekend voor onze jeugvereniging met jongeren tussen de 16 en 26 we konden badmintonnen en voetballen en een fijn terras om te zitten.

De omgeving bied genoeg mogelijkheden voor activiteiten.

Een fijne bijkomstigheid was dat de kamers een eigen wastafel hebben. De eigenaar was erg vriendelijk en staat direct klaar.

Gereisd met vrienden in mei 2017

Erg genoten van dit prachtige huis

Wilke, 28-5-2017

Dit huis is schoon, ruim en netjes en het is goed om een prachtige vakantie te beleven!
Gereisd met vrienden in januari 2017

Mooie locatie, van alle gemakken voorzien

Joris, 19-5-2017

Hele prettige bosrijke omgeving. Ideaal voor grote families. Indien er gezinnen met kleine kinderen zijn mogelijkheid om aparte huisjes te huren. Grote gemeenschappelijke ruimte. Fijn contact met eigenaar die hele weekend goed bereikbaar was voor vragen.
Gereisd met vrienden in april 2017

Buitengewoon goed ervaren door iedereen

SeniJoriske, 29-4-2017

Zowel de verblijfsruimte, als de keuken, als de overnachtingsmogelijkheden zijn ruim voldoende voor onze groep van 20 personen.

De omgeving kent ongekend mooie natuur bij en over de Duitse grens.

Heerlijk wandelgebied.

heerlijk weekend

Marieke, 21-4-2017

De Brouwershof op het Reirinck is een prachtige traditionele boerderij, idyllisch gelegen in een rustige, landelijke, groene omgeving. Er is veel mogelijkheid tot wandelen, lekker buiten zitten, frisbee spelen op het gras, of vogels kijken. De accommodatie zelf is prima, met veel ruimte en ruimtes en faciliteiten, incl bar, spelletjes, TV, dansvloer, biljart etc. De slaapkamers zijn simpel maar prima, er zijn veel tafels en stoelen, inclusief op het terras. De keuken is niet enorm maar wij hadden daar geen last van. Wij hebben een heerlijk familie weekend gehad met 35 mensen, en iedereen (leeftijden van 0 tot 75 jaar) heeft enorm genoten. Als activiteit hebben we klootschieten gedaan, wat erg leuk was (we hebben vooral erg gelachen). De eigenaar is aardig, antwoordt gauw op vragen per email of als je daar bent, en wil met alles helpen. Alles is zeer goed geregeld en opgezet. Een echt aanrader!
Gereisd met vrienden in april 2017

Mooie en goed verzorgende accommodatie

Sanne, 11-4-2017

De accommodatie was helemaal geweldig voor onze familie van 25 personen. Zeker aan te bevelen voor een grote of kleine groep.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck in Groenlo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Landhuis Groepsaccommodatie Het Reirinck scoort een 8.72 uit 10 op basis van 63 reviews.