7,9

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping De Vlinderhoeve**** bij :

61 reviews over Camping De Vlinderhoeve in het Nederlands

Simpelweg gelukkig op de Vlinderhoeve

A.M., 18-5-2017

Een fijne no-nonense camping. Na overname door uwbuitenhuis.nl de twijfel of dat zo mag blijven. Tijdens ons verblijf in de meivakantie was het zwembad nog leeg en restaurant gesloten.
    Gereisd familie in mei 2017

nooit meer

Remco Tijman, 14-8-2016

Klant vriendelijkheid zeer slecht, vooral in de bar/restaurant.

We wouden zondagavond nog even wat eten en zaten er om 18:40 uur, om 18:50 uur nog geen bediening dus maar naar de bar gelopen om te melden dat we wat willen bestellen, ze kwamen om 19:00 uur bij ons met de mededeling dat de keuken om 19:00 uur dicht is en dat op een zondagavond in het hoogseizoen op een camping.

De rest van de vakantie dat wij op het terras van de camping zaten kwam het personeel ook zeer onprofessioneel over en de klachten kwamen dan ook van andere campinggasten die op het terras zaten.

Heb het wel gezien daar, nooit meer!!!

Gereisd familie in augustus 2016

Super

D. Bloem, 3-8-2016

Recreatieteam top. Gunstige ligging voor uitstapjes.
    Gereisd met partner in juli 2016

Gastvtij in een heel mooi deel van Nederland

Ids magre, 1-8-2016

Mooie plaatsen, nooit een rij voor toillet of douche, ruim voldoende speelgelegenheden en een fijn zwembad. We komen volgend jaar weer met kinderen en klenkinderen
      Gereisd familie in januari 2016

Helemaal top!

Anne, 27-6-2016

Mooie en rustige camping.
      Gereisd met vrienden in juni 2016

Rustige gezinscamping?

Angelina, 12-6-2016

Twee nachten naar deze camping geweest. Genieten van speelplezier voor kinderen. Op site was te lezen dat er opel treffen was. Gezellig toch? Helaas stond er niet bij dat dit ook betekend dat er een feestavond is (waarbij iedereen welkom is) en dat de (veel te harde) muziek pas om 00.30 uur hoefde te stoppen. We stonden op het veld aangrenzend en hebben helaas in de caravan erg veel last gehad van de nachtelijke onrust. Overdag is het gezellig, kindvriendelijk en plezierig. Maar tijdens een treffen van motoren of auto's raadt ik niemand aan er naartoe te gaan. De mevrouw aan de balie vertelde dat de feestjes er nu eenmaal bij horen.

Feestjes prima, maar dan wel de normale rusttijden en anders aangeven dat er een feest zal zijn in de nacht tegen de gasten, dan kan men een plek verder weg van treffen uitkiezen, zodat deze zoover score beter zal zijn!

Gereisd familie in juni 2016

Weg wezen door Opel treffen

Luuke janssen, 12-6-2016

Er was ons van te voren verteld dat het Opel treffen om 0.00 uur rustig zou worden.........om 0.30 ging de muziek pas uit en om 2 30 doofde het feestje pas uit.

Toen ik om 1:00 ging vragen bij de receptie wat de regels zijn op de camping. Ik verzuchte dat het om 1:30 nog niet rustig was, werd mij gevraagd of ik even op de klok wilde kijken. Het was nog geen 1: 30.

We waren met kleine kinderen en als je dit soort feesten toe staat is er geen sprake meer van kindvriendelijkheid.. ..daarbij was de volgende dag het sanitair echt vies. ...logies.....maar speel daar als camping op in......

Gereisd familie in juni 2016

Rustige camping

Marjan, 8-5-2016

In de meivakantie 1 nacht op deze camping geweest. Prima plekken, verdeeld over verschillende veldjes. Sanitair is schoon en netjes. Vriendelijk personeel. Lekker broodjes via de broodjesservice.
      Gereisd familie in mei 2016

Een oude Camping met oude rommel

Jansen, 24-4-2016

ik heb er een slechte herinneringen aan over gehouden de eigenaar valt niet me te praten. park en parkeerplaats een blubber bende na regen. mijn ziens ze er nooit weer in die oude troep.
      Gereisd met partner in maart 2016

mooie rustige camping

yvonne, 13-4-2016

De Vlinderhoeve is een hele leuke kindercamping.

En toch kun je er van je/de rust genieten.

Het sanitair is geweldig. ..Zo schoon, echt luxe.

Gereisd familie in januari 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vlinderhoeve in Gorssel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vlinderhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vlinderhoeve scoort een 7.91 uit 10 op basis van 61 reviews.