Camping Waalstrand ****

Waalstrand
9,2

WebsiteLink naar website

81 reviews over Camping Waalstrand in het Nederlands

Fijne camping met prachtige vergezichten

Leo en Margreet Kischemoller, 10-9-2017

Bijzonder klantvriendelijke eigenaren, Anciella en Roger. Wij komen al jaren met plezier op Het Waalstrand. Sanitair en hygiene prima. Mooi uitzicht, maar dat geldt alleen voor de rij langs het water. Gratis visvergunning voor campinggasten. Zeer uitgebreide informatie over de omgeving.
Gereisd met partner in juli 2017

Fantastisch op alle gebied!

Rens en Trijnie Schout, 4-9-2017

Het kamperen aan de oever van de rivier "de Waal" geniet de voorkeur. Daarom is reserveren op die plekken nodig. op midden gedeelte en aan de dijk is ook prima! Alle plaatsen aan de rivier hebben tegelplateaus op de voortent op te zetten. Bij regenval, hoe hevigd dan ook blijft de tent droog. de voorbij varende scheepvaart is onbeschrijflij mooi engezellig druk.

Camping met fantastische ligging

Minie Maneschijn, 26-8-2017

Vier dagen met camper gestaan. Mooie plek aan de Waal. Super nette camping, goed onderhouden. Ook sanitair gebouw netjes. Vriendelijke ontvangst.

Geweldig

Fam. Jansen-Brehm, 24-8-2017

We stonden pal aan de Waal en we hadden een prachtig uitzicht op de Millingerwaard. De kampeerplaatsen waren ruim. Wel lastig als je een vaste wateraansluiting hebt, je een kraan moet delen met de buurman. Dan kan je je vaste aansluiting vergeten. Geen putje om je afvoer slang in te stoppen. De omgeving is prima te fietsen. Steden als Arnhem en Nijmegen hebben veel te bieden. Duitsland is vlak bij en ook zeker een bezoekje waard. Kortom. Prima camping met hele leuk beheerders en van alle gemakken voorzien. Prima en schoon sanitair.
    Gereisd met partner in augustus 2017

Prachtig! Mooi gelegen! Zeer vriendelijk!

Arkink, 24-8-2017

Camping Waalstrand is een camping aan de Waal en heeft ruime plekken met een schitterend uitzicht. Het is een mooie schone rustige camping.

De eigenaren zijn super vriendelijk en behulpzaam. Ze zijn er voor jong en oud. TOP!

We gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde camping. We zijn hier nu voor de 2e keer geweest, omdat de kinderen graag hier nog eens naar toe wilden. Dat zegt genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Mooie plekken aan de waal

Jan kraakman, 18-8-2017

Wij kwamen voor 2 dagen logeren bij vrienden die op de camping stonden. Er was genoeg ruimte voor een bijtentje. We wilden graag fietsen en konden 1 e bike huren. Daar we er 2 wilden hebben de beheerders alles uit de kast getrokken om bij de plaatselijke fietsenwinkel 1 extra e bike te halen. Helaas viel deze iets tegen omdat de batterij snel leeg was in vergelijking tot de andere fietsen. Ook laadde deze slecht op waardoor de laatste 8 km op ouderwetse spierkracht voldaan moest worden. Bij terugkeer was het meteen duidelijk dat we voor de 2e e bike niets hoefden te betalen. Wat een service. Camping is heel schoon met mooie grasvelden. Sanitair wordt elke dag schoongemaakt vanaf 10:30 tot 12:30 dus wel iets om rekening mee te houden.

Er is een leuk zwembad aanwezig dat elke dag wordt gekeurd.

Kortom een mooie kampeerolek voor ieder wat wils.

Henny, 23-7-2017

Prachtige camping met fantastische eigenaren die niets te veel is.

Je voelt jehier direct thuis.

Gereisd met partner in juli 2017

fantastisch

Annemarie Nijboer, 2-7-2017

Heerlijke camping met super schoon sanitair.Het uitzicht op de Waal met alle schepen die langs varen is heel leuk om te zien.De ontvangst van de gastvrouw en gastheer is bijzonder goed.Gasten krijgen een prima uitleg en een informatie map over de omgeving met o.a. mooie knooppunten fietsroutes.
    Gereisd met partner in juni 2017

Redelijk

Mar, 1-7-2017

Vriendelijke campingbeheerders. Groot veld zonder enige vorm van schaduw. De plekken voor ons hadden mooie stenen plaatsen voor de voortent, jammer dat dat niet op de plekken op het veld is. We hadden ons hondje mee, daar zijn een paar plaatsen voor gereserveerd, maar ze mocht nergens op de camping komen verder. Alleen bij plaats 89 mochten we komen om naar het water te kijken. Jammer want we wandelen altijd graag even over een camping. Prijs voor de hond daarentegen exorbitant hoog, 3,50 euro pd. De prijs vd plaats vind ik veel te hoog (daar je amper vanaf je plek naar het water kunt kijken). Om die reden voor ons niet meer naar Waalstrand.
    Gereisd met partner in juni 2017

fantastische lokatie

shpbakker, 24-6-2017

Op deze camping moet je eigenlijk een plekje aan het water hebben.Dan heb je een super uitzicht.

Op de plekken naar achteren, heb je weinig zicht op de waal.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Waalstrand bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waalstrand in Gendt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waalstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Waalstrand scoort een 9.19 uit 10 op basis van 84 reviews.