9,2

WebsiteLink naar website

74 reviews over Camping Waalstrand in het Nederlands

fantastisch

Annemarie Nijboer, 2-7-2017

Heerlijke camping met super schoon sanitair.Het uitzicht op de Waal met alle schepen die langs varen is heel leuk om te zien.De ontvangst van de gastvrouw en gastheer is bijzonder goed.Gasten krijgen een prima uitleg en een informatie map over de omgeving met o.a. mooie knooppunten fietsroutes.

Redelijk

Mar, 1-7-2017

Vriendelijke campingbeheerders. Groot veld zonder enige vorm van schaduw. De plekken voor ons hadden mooie stenen plaatsen voor de voortent, jammer dat dat niet op de plekken op het veld is. We hadden ons hondje mee, daar zijn een paar plaatsen voor gereserveerd, maar ze mocht nergens op de camping komen verder. Alleen bij plaats 89 mochten we komen om naar het water te kijken. Jammer want we wandelen altijd graag even over een camping. Prijs voor de hond daarentegen exorbitant hoog, 3,50 euro pd. De prijs vd plaats vind ik veel te hoog (daar je amper vanaf je plek naar het water kunt kijken). Om die reden voor ons niet meer naar Waalstrand.

fantastische lokatie

shpbakker, 24-6-2017

Op deze camping moet je eigenlijk een plekje aan het water hebben.Dan heb je een super uitzicht.

Op de plekken naar achteren, heb je weinig zicht op de waal.

Gereisd met partner in mei 2017

Aanrader!!

Marian, 20-6-2017

Inmiddels 2 jaar achtereen op deze camping gestaan. Echt een aanrader. Het uitzicht vanaf de camping is prachtig. De beheerders, Roger en Anciella, begrijpen wat je als campinggast zoekt: ze zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Mijn zoon en ik liepen tijdens de vorige twee verblijven mee met de 4-daagse. Het is superleuk dat je dan 's morgens vroeg succes wordt gewenst met opbeurende teksten op de spiegels in het toiletgebouw😊. Ook de bloem met felicitatie die je bij je tent vindt wanneer je de 4-daagse hebt gehaald is heel attent. Normaalgesproken ga ik maar een keer naar een camping, maar dit jaar hebben we toch weer een paar weekjes geboekt op Camping Waalstrand. Gewoon, omdat het zo leuk is..!
      Gereisd familie in januari 2017

geweldige camping

Wietse Houtman, 7-6-2017

Week op deze camping gestaan tot grote tevredenheid, sanitair altijd schoon, schitterend uitzicht vanaf bijna alle plaatsen op de waal en een heel aardig beheerdersechtpaar die altijd voor je klaar staan, niets is hun teveel. Dorp Gendt op loopafstand (15 min lopen tot centrum) in omgeving kun je mooi fietsen
      Gereisd met partner in juni 2017

Super camping met gratis breedbeeld vermaak

Ab, 5-5-2017

Alles is prima geregeld, brandschoon sanitair, gezellige mensen en mooie plaatsen. de eigenaren zijn super behulpzaam en erg vriendelijk.
      Gereisd met partner in april 2017

Geweldig verblijf met "gratis vermaak" !

Hans van der Weide, 5-3-2017

Midweek in een prachtige stacaravan, 15 meter van de Waal, waar alles in slowmotion aan je voorbij gaat, vandaar gratis vermaak.

Heerlijk onthaasten op een mooi gelegen camping pal aan de Waal, keurig verzorgd met heel vriendelijke eigenaren, echtpaar.

Temperatuur was hoog maar kregen een heerlijke bries over het brede water van de Waal en hebben 5 dagen intens genoten van rust, ruimte en zon.

Gaan vast weer in 2017!

fantastisch op alle fronten

L. Schout, 27-8-2016

De plaatsen aan de rivier zijn de mooiste, hiervoor is reserveren meestal nodig.Ook de andere plaatsen bieden uitzicht op de rivier met zijn vele scheepvaart
      Gereisd met partner in augustus 2016

alles is hier perfect en doordacht georganiseerd

H & H van Heusden, 18-8-2016

vooral liefhebbers van scheepvaart op binnenwateren genieten hier van het boeiende verkeer op de Waal
      Gereisd met partner in augustus 2016

Super plek voor het hele gezin

Martje, 15-8-2016

Camping Waalstrand is prachtig gelegen aan de Waal. Kinderen kunnen er heerlijk spelen op het strandje, in het zwembad, bij de speeltoestellen of met de verschillende skelters. Wij hebben genoten van de rust en geluierd op de bedjes op het strandje.

De camping is heerlijk rustig en schoon. Het toiletgebouw is zeer schoon en heeft heerlijke douches.

Na een flinke fietstocht met de kinderen werden wij, zonder gereserveerd te hebben, hartelijk welkom geheten. We kregen een prima plek toegewezen met picknick tafel. Heel fijn als je op de fiets op vakantie bent en dus geen tafel mee hebt.

Onze koelelementen konden ingevroren worden en we kregen zelfs 'leen' koelelementen mee.

Een extra nacht blijven was ook geen probleem.

De camping bestaat uit vaste plekken en toeristische/passanten plekken. In de omgeving van de camping zijn mooie fietstochten te maken.

Wij hebben ons prima vermaakt op deze camping en zijn uitgerust weer verder gaan fietsen.

Gereisd familie in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Camping Waalstrand**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Waalstrand in Gendt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Waalstrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Waalstrand scoort een 9.2 uit 10 op basis van 77 reviews.