Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie ****

9,1

Zoover award

• Activiteiten8,7
  • Onderkomen9,1

166 reviews over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in het Nederlands

Heerlijk weekend gehad!

Familie Westra, 2-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

WAt een fijne accommodatie voor een weekend met vrienden! We zaten in het 12 persoonshuis met 2 gezinnen. De kinderen hebben zich geweldig vermaakt in diervertier en de speeltuintjes en dus hadden wij ook een heerlijk weekend.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

geweldig voor ons

R.Hulshof, 20-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Dat het gewoon een prachtige omgeving is om te fietsen en wandelen.
Gereisd met partner in september 2017

Voor ons eenmalig

Anne Sijrier, 5-9-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Fantastische camping voor kids genoeg speel mogelijkheden, mag wel meer animatie naar mijn idee! Ik vind de plekken zelf veel wind pakken en weinig in de buurt te doen moeten met de auto boodschappen doen en echt overal wel een eind voor rijden. Wij keren terug naar onze oude camping!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldige overzichtelijke camping

roks, 28-8-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Rustige camping met veel speelvoorzieningen, schoon sanitair, leuke dieren en leuke kinderactiviteiten. Zeker een aanrader.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Fantastisch voor herhaling vatbaar

G Geurds, 26-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Jammer dat er boven maar een wc was.

En zoveel douchen .

Gereisd met vrienden in juni 2017

Heel erg leuk voor gezin met jonge kinderen

Fam. Lantink, 8-8-2017
  • Onderkomen10

Veel activiteiten voor kinderen, leuke speelschuur en veel boerderijdieren. Park is mooi overzichtelijk. Vriendelijk personeel.

Voor herhaling vatbaar!!!

Eline Veldhuisen, 5-8-2017
  • Onderkomen10

Wat hebben we genoten de afgelopen 2 weken, kinderen hebbem zich geweldig vermaakt, leuke activiteiten waar zelf ons zoontje van 2 aan mee kon doen. Schoon, goed verzorg, super vriendelijke beheerders!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

geweldig! ook de huisjes!

familieweekend, 25-7-2017
  • Onderkomen10

Het was echt een geweldige plek. Op familieweekend in huisje met vier jonge kinderen. zij hebben genoten en wij ook! Schone huisjes, hele mooie camping met mooie speeltuinen. En een geweldige binnenschuur om te spelen en de dieren te aaien. Een unieke combinatie! Zeker voor herhaling vatbaar en het adviseren waard.

Uitstekende camping

Ton en Hermine van den Bosch, 24-7-2017
  • Activiteiten10

Terrein uitstekend verzorgd. Schoon en mooi sanitair.

Aardige attente beheerder. Leuke kinderactiviteiten. Komen zeker nog een keer terug.

Heerlijk

Jansen, 3-7-2017
  • Onderkomen8

Ideale camping / vakantiewoningen voor mensen met kleinere kinderen. De dieren, de speeltoestellen, de zandbak met waterpomp: ze vonden het heerlijk. Wij ook. We waren hier voor het vierde jaar met een groep vrienden en het was leuk te zien dat er weer dingen bijgekomen en verbeterd waren. Dit jaar voor het eerst in een huisje ipv op de camping: prima, en net zo schoon als het sanitair van de camping altijd is. Wij komen terug!
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie in Gelselaar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Vakantieboerderij Schuppen Recreatie scoort een 9.1 uit 10 op basis van 167 reviews.