Camping Park Het Speulderbos

7,4

5 reviews over Camping Park Het Speulderbos in het Nederlands

Chalet gehuurd.

AFHM van Casteren, 11-9-2015

Ontvangst hartelijk. Sfeervolle inrichting. Niet écht schoon. Geen passpiegel, rookmelder, brandblusser, plattegrond + info over het park etc. Bed prima, maar moeilijk toegankelijk. 1 nachtkastje, 1 schemerlampje op slaapkamer. Beschimmelde, versleten antislipmat in de douche. Geen draadloos internet. Receptie, kantine en zwembad 7x24 uur gesloten. Niet voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in september 2015

Betreft Chalet DG054

Annette, 11-9-2015

De ontvangst was hartelijk, als extra opgemaakte bedden en een pak koekjes. Het Ikea-sfeervol ingericht chalet was niet écht schoon. Haren en vlekken op stoelkussentjes, bakvet op de muur bij de kookplaat, de verwarming op de badkamer 'n stofnest, slecht gestofzuigd en de antislipmat in de douche versleten en beschimmeld. We misten een passpiegel, rookmelder, een brandblusser, een recente plattegrond, aanwijzingen bijv. over waar het huisvuil te deponeren, info over openingstijden kantine + receptie ed. Het 2persoonsbed is prima. Wie links ligt moet lenig zijn om er in te klauteren, wie rechts ligt heeft geen nachtkastje en geen schemerlampje. Als je van donkerblauwe badstofonderlakens houdt, is het gehuurde beddengoed okay. In tegenstelling tot aangekondigd is er géén gratis internet in het chalet. Er is internet in de kantine en bij het zwembad, beiden waren 7x24 uur gesloten. Wij komen zeker niet terug en zullen ook niet meer bij touroperator boeken.
Gereisd met partner in september 2015

Schone, gezellige camping

Lisa, 2-6-2014

Mooie omgeving en leuke camping. Er is een gezellig koffiehuisje waar je een heerlijke tosti en zelfgemaakte frites kunt eten. Er wordt veel voor de kinderen georganiseerd en volwassenen kunnen er altijd een biljartje maken of darten. Er is ook een heel mooi zwembad dat pas vernieuwd is. Je kunt er leuke fietsroutes fietsen en heerlijk wandelen in het speulderbos. Minpuntje, het washok waar de wasmachine en droger staan is een beetje vervallen en kan wel opknapbeurt gebruiken.
Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Hier kom je echt tot rust!

Desiree, 15-5-2014

Wat een heerlijke plek om uit te rusten, mooie omgeving waar genoeg te doen is. Vooral het schone sanitair valt hier op.

Een gezellige kantine waar het voelt als een huiskamer, mede door de vriendelijke inzet van het personeel.

Veel privacy, veel groen, kortom heel fijn.

Mooie plekken voor een mooie prijs.

Gereisd met partner in april 2014

Super mooi gelegen Park

Maria, 14-5-2014

Dit park is zo mooi gelegen, gelijk aan de bosrand. Wij hebben ons erg vermaakt, ook onze kinderen hebben het erg naar hun zin gehad! En dat is belangrijk. Het vernieuwde zwembad is erg mooi geworden, helaas nog geen gebruik van kunnen maken, deze is met de hemelvaart pas open. Kinderen hebben zich geen seconde verveeld, veel vriendjes gemaakt en er werden leuke dingen georganiseerd, tekenwedstrijd, eieren zoeken en een speurtocht door het bos! Ook wij hebben ons niet hoeven vervelen, heerlijke fietstocht gemaakt en geborreld op het terras van het speulderhuisje. Wat een heerlijke zelfgemaakte patat hebben ze daar!

Wij hebben echt genoten, aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Park Het Speulderbos in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Park Het Speulderbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Park Het Speulderbos scoort een 7.41 uit 10 op basis van 5 reviews.