Hotel Overbosch ***

Hotel Overbosch
Overbosch
8,2

497 reviews over Hotel Overbosch in het Nederlands

Het leek 'Fawlty towers' wel!

Arjan, 9-10-2016

De eigenaren van dit hotel hebben duidelijk geen goede verstandhouding met elkaar. Deze spanning is door het hele hotel te voelen en ook het personeel spreekt zich erover uit. Wij zijn hier een hele week geweest met een gezelschap van 8 personen allemaal op een eigen kamer. Elke dag ging er wel iets mis. De kamers worden niet schoongemaakt behalve het bed opdekken. Het ontbijt is van matige kwaliteit. Het overige personeel doet wel haar best.
Gereisd zakelijk in oktober 2016

Een plek om tot rust te komen

Sam, 17-9-2016

Op het laatste moment nog kunnen boeken. We hadden geluk! Het personeel is heel vriendelijk en we kregen een hele prettige en schone (zolder) kamer. Nr: 49.

De ligging is fantastisch. In de omgeving is veel te zien en te doen. De fietsroutes zijn prachtig. Het ontbijt prima. 1x een 3 gangen diner genoten. Het eten was goed, maar naar onze mening ontbrak het s' avonds wat aan sfeer en door de drukte duurde het vrij lang voor we de kaart en de broodjes kregen. Maar al met al zijn wij heel positief over dit fijne en verzorgde hotel met heerlijke terrassen. Wij komen graag terug!

Gereisd met partner in september 2016

heel goed hotel, prettige staf en prima eten

Joop, 10-9-2016

De ligging van het hotel is fantastisch met een directe uitloop naar bos en hei en een geweldige omgeving om te fietsen. Prettige informele sfeer en goed contact met hoteleigenaar en staf. Kamer heel schoon en prima inrichting. Prima ontbijt en diner. Een aanrader!!
Gereisd met partner in september 2016

Prettig verblijf.

Fancy, 5-9-2016

Eenvoudig, maar fris en schone kamer. Keurig sanitair, beetje klein. 3 gangen menu, runder carpaggio vooraf, hoofdschotel flink stuk vlees erg mals, helaas geen groente , bak frites. Dessert met ijs.

Jammer dat ze geen kannen water schenken bij de wijn. Gemiste service, naar mijn mening.

Vriendelijk personeel. Ontbijt was perfect, goed uitgebreid,

Al met al reden voor ons om weer eens terug te gaan

Gereisd met vrienden in september 2016

prachtige locatie

Trijnie Akker, 6-8-2016

Erg rustig en stil in hotel . Vriendelijk personeel
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Vriendelijke medewerkers en een gastvrij hotel

Lei en Wilma, 2-8-2016

Het hotel beschikt over prima kamers, die elke dag netjes worden verzorgd. Het restaurant is een aanrader met verrassende gerechten. Bij ons halfpension-arrangement konden we dagelijks een keuze maken uit de volledige kaart, super.

Alle medewerk(st)ers waren bijzonder aardig en hulpvaardig, tot in de late uurtjes. Het hotel is zeer de moeite waard en zeker waard om terug te komen! Geweldig leuke vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2016

vorig jaar goed,nu minder.

Groot, 9-7-2016

Let goed op bij ,n arrangement dat de hightea sober is en dat het nagerecht van het drie gangen menu niet later toch op de rekening staan.
Gereisd met partner in juli 2016

Aanrader!

Anna en Hans Valk, 12-6-2016

Vorig jaar september hebben wij hier ook gelogeerd en het was zeer goed bevallen, ondanks het slechte weer dat wij toen hadden. Deze keer kozen wij voor het fietsarrangement en namen onze eigen fietsen weer mee. Elke avond uit een zelf samengesteld 3-gangen diner kiezen - nou dat is super!! Het is ook mogelijk om eenvoudiger te eten in het Grand Café. De omgeving is prachtig en je kan er via de fietsknooppunten fijn fietsen met mooie fietspaden. Onze eigen fietsen konden in een afgesloten schuur naast het hotel staan (te gebruiken met eigen kamersleutel). Het is ook mogelijk om een (elektrische) fiets via het hotel te huren. De kamer was schoon en het personeel zeer vriendelijk.

Het is ook mogelijk om in de binnentuin te zitten (heerlijk met een boek of handwerkje) en een kopje koffie of thee dat je in je eigen kamer kunt klaarmaken!

Ook dit jaar hebben wij het zandsculpturen-festijn (thema 2016: Rien Poortvliet) bezocht. Dit mag je niet missen! Het ligt vrijwel naast het hotel.

Omdat het weerbericht er gunstig uitzag hebben wij het arrangement verlengd en hebben tot de laatste dag genoten van het hotel, de omgeving en van het mooie weer!

Gereisd met partner in mei 2016

Fantastische locatie,heerlijk gegeten.

Betty en Rob Wolt, 8-5-2016

Aardig en behulpzaam personeel (zoals het hoort)

Bediening en service uitstekend.

Eten heerlijk en vooral warm !!

Bedden heerlijk om op te slapen, niet te hard en niet te zacht.

Mooie luxe kamer wel wat klein vooral badkamer wastafel (weinig beweegruimte)

Gereisd met partner in mei 2016

Helemaal super!

Ron, 17-4-2016

Zeer mooi gelegen hotel, in het bos. Zeeeer vriendelijk personeel, prima opgeknapte mooie kamers, met geweldig gave badkamer en groot led TV. Beide boxsprings lagen voortreffelijk! Zeer netjes allemaal, goed ontbijtbuffet! Echt een aanrader!
Gereisd met partner in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Overbosch bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Overbosch in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Overbosch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Overbosch scoort een 8.15 uit 10 op basis van 497 reviews.