Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***

Charme Hotel Overbosch***
408 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***
Hooiweg 23, 3886 PM, Garderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Charme Hotel Overbosch scoort een 8,0 uit 10, op basis van 408 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Charme Hotel Overbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Hotel Charme Hotel Overbosch*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Charme Hotel Overbosch*** met andere accommodaties in Garderen.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

405 beoordelingen over Charme Hotel Overbosch***

408 beoordelingen
8,7
7,4
7,7
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met partner, Dec. 2014
"Mooie plek op de Veluwe"vertalen
Lia
7,0

14-12-2014 Het hotel is gedateerd en sommige dingen zijn aan vernieuwing toe .de bedden waren super in kamer 38 .een ontbijt waar je heel de dag mee kan doen .lekker vers fruit prima .gegeten in het restaurant ,eten was heerlijk !
1 min puntje de tv ,mijn man vroeg waar z,n verrekijker was .
Ik hoop dat dit de volgende keer anders is .
Want wij komen nog 2 nachtjes volgend jaar

Met partner, Dec. 2014
"Prima verblijf in Charme Hotel Overbosch Garderen"vertalen
happy65
9,0

06-12-2014 “Herhaald een prima verblijf in Charme Hotel Overbosch Garderen”

Herhaald hebben we genoten van een tweedaags verblijf in kamer 16 Charme Hotel Overbosch Garderen. Een aanrader voor iedereen die van rust, uitrusten, en charme houdt. Ruime kamer met goede bedden en mooi gerenoveerde badkamer met een stevige douche. Voor herhaling vatbaar!

Kamertip: Wij zijn zeer content met de simpele aanpassingen in kamer 16 voor iemand met een geringe handicap ...

"Leuk hotel"vertalen
l.huizeling
6,0

23-11-2014 Een leuk hotel met vriendelijke bediening.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Charme Hotel Overbosch*** ...

"Bosrijke omgeving"vertalen
Jan
7,0

19-11-2014 Mooie omgeving jammer van het slechte weer reden om nog een keer te boeken.Vriendelijk personeel.

Met partner, Nov. 2014
"Prachtige plek zowel binnen als buiten"vertalen
HJ vd Wilt
10,0

17-11-2014 We gaan er zeker nog eens heen

Met partner, Nov. 2014
"Niet te veel van verwachten"vertalen
sonjatamam
5,0
7,0

10-11-2014 Leuke binnenkomer, bonnetje voor gratis bitterballen/vegetarische hapjes. Vroeg of wij die voor de 2de nacht ook kregen. Receptioniste type schooljuf, dus dat ging niet door. Braaf om 17.00 drankje besteld en ieder kreeg 2 hapjes. Mini mini balletjes, wel te verstaan. Een leuk gebaar, dat door de zuinigheid een beetje belachelijk wordt. Dus wij hadden om 18.00 wel honger en wilden in het restaurant blijven eten, het zag er allemaal gezellig uit. Er stonden helaas al 19 gereserveerde plaatsen voor 18.00, dus wij konden pas om 20.30 terecht. Over gastvrijheid gesproken. Kamer was netjes. TV hoog aan het plafond, model uit 1985. Ik kon niets zien. Waardeloos als je komt om te relaxen. Volgende dag: bedden niet verschoond, wel rechtgetrokken, gebruikte handdoeken wel meegenomen, maar niet aangevuld. Ontbijt was ok maar tafeltjes erg kaal . Absoluut geen promotie voor de Veluwe, zeker omdat er in het restaurant geen plaats voor ons was.

"Vatbaar voor veel verbeteringen"vertalen
paul stockmans
5,0
3,0

07-11-2014 positief is de omgeving, ideaal als uitvalsbasis wandelen en fietsen, wifi goed, parkeren goed en kwaliteit eten goed.negatief: de houding van het baliepersoneel, opgelegd beleefd doch niet vriendelijk, niet probleemoplossend denken, kamer gekregen op de tweede verdieping, geen lift, geen aangeboden hulp voor bagage, steile trap, kamer met schuine wanden, overjaars tv toestel, op voorhand mosselen besteld en bevestigd gekregen, doch op de avond zelf waren er geen mosselen, in de ontbijtzaal slechts één koffieapparaat dat dan noch regelmatig haperde wegens te vol, Met diner 11 personen aanwezig, ontzettend trage bediening, wat bij full bezetting ? Aangekomen om 13 u, inchecken kon, doch sleutel slechts om 15 u. Bij vertrek (verplicht om11 u) stond het poetspersoneel reeds om 10.10 en om 10.25 aan de deur om te komen poetsen, dan stel ik mij de vraag waarom de sleutel dan niet gelijk kon overhandigd worden om 13 u .

Met partner, 2014
"Leuk hotel"vertalen
armisu
6,0

02-11-2014 lekker 2-daags verblijf gehad. Mooie fietsroutes in de omgeving.

Met partner, Okt. 2014
"Prima hotel!"vertalen
Ineke
6,0

01-11-2014 Na een aantal negatieve reacties op internet hielden wij ons hart vast, maar we werden positief verrast! We werden vriendelijk ontvangen en we kregen een keurige kamer! Daarna hebben we gezellig wat gedronken bij de open haard en later op de avond heerlijk gegeten in het hotel, met zeer vriendelijke bediening! Wij komen zeker nog eens terug!

Met partner, Okt. 2014
"Gezellig en mooi hotel midden op de Veluwe."vertalen
does54
10,0
9,0

01-11-2014 Dit hotel geboekt via een actie van veiling. Mooie kamer met alle faciliteiten. Senseo, heet water apparaat, koekjes en een minibar. De lounge was goed gevuld en zeer gezellig. Kamer was netjes, zeer schoon en voorzien van een breedbeeld tv. Balkon was klein maar prima met twee stoelen.
Vers brood bij het ontbijt dat we rond 9 uur hadden. Alles perfect aangevuld.
Het zeer vriendelijke personeel heeft het wel druk en blijft alderbastende vriendelijk tegenover de gasten. Diner was prima! Onbeperkt spareribs en onbeperkt schol. Voorzien van groente, sauzen en frites. Te veel voor senioren.
Dit hotel is een aanrader!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?