Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***

Charme Hotel Overbosch***
354 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***
Hooiweg 23, 3886 PM, Garderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Charme Hotel Overbosch scoort een 8,1 uit 10, op basis van 354 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Charme Hotel Overbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 97 vakantiefoto's van Hotel Charme Hotel Overbosch*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Charme Hotel Overbosch*** met andere accommodaties in Garderen.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,3
7,5
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Juli 2014
"Wanneer mag ik terug komen?"vertalen
Lia van den Berg
8,0

28-07-2014 Hotel ligt mooi, gemakkelijk bereikbaar, ruime parkeerplaats, ruim plaats buiten om te eten.
Vriendelijk personeel (ook tegen een lastige klant). Ben je een grote eter.... het ontbijt is super! Ik bleef maar eten. Diner krijgt 3 sterren en de bediening ook. Liepen hun benen onder hun gat uit, ondanks de hitte!
Kamer (31) ook super. Balkon, schuifdeuren, ruime kamer, nette badkamer, airco. Wij willen nog graag een keertje terug!

"Twitter beoordelingen"
11-06-2013 @mariohoogndoorn Vandaag weer vergadering in het prima verzorgde #CharmeHotel #restaurant #Overbosch in #Garderen http://t.co/obIN0RshPN --- Bron: https://twitter.com/mariohoogndoorn/status/344455465213767680
"Mooie plek, doch oudbollig"vertalen
Mos

27-07-2014 Het hotel is toe aan renovatie

"Slaan we over"vertalen
fikkie
6,0

21-07-2014 Hier hebben we met een veiling bon overnacht.
Je kunt dan niet de beste kamer verwachten.
De kamer was klein, stuckwerk was van het balkon en de badkamer was zeeeer klein. Je kon de douche niet bereiken zonder eerst aan de wastafel te stoten.
Het is er luidruchtig en de bedden waren doorgezakt. Zeer slecht geslapen.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Charme Hotel Overbosch*** b...

"Jammer,Na 6x nu duidelijke achteruitgang!"vertalen
Henk & Jetty

23-07-2014 jammer, voor de zesde keer wederom in Overbosch,
Dan verwacht je wederom het zelfde aan te treffen,
Helaas dat was niet meer het geval.
Hierbij slechts een paar punten.
Ontbijt, voorheen keurig bestek met servetten, nu een kale tafel! (Een soort voetbal kantine) selfservice geworden.
De helft van de ontbijt ruimtebuffet is weggehaald, geen voorgesneden brood meer, geen franse kaas meer,geen poffertjes meer,etc
Is dat erg? NEE,er is nog ruim voldoende, mits het wel wordt aangevuld!
Maar ik ben er nu 5 dagen geweest, en daar ontbrak het dikwijls aan!
En geloof mij, ik ben iemand die echt wel 10 minuten kan wachten!
Maar ontbijten moet wel leuk zijn in een hotel.
Maar een dame kan helaas niet alles runnen!
De koffie machine is helaas een hoofdstuk apart.
De asbak bij de ingang van het terras is 5 dagen niet geleegd,
Zelfs ik helaas als roker vond het smerig.
Ook is geen rekening gehouden dat als je 5 nachten verblijft, je de kleinste kamer krijgt toegewezen,
Ik stop nu maar.
Jammer!

met vrienden, Juli 2014
"Ligging is prima, maar de rest is beneden peil"vertalen
de achterhoeker
4,0

08-07-2014 Hotel moet gerenoveerd worden, kamers niet van deze tijd, smerig, kijk niet onder het laken, vloerbedekking sterk vervuild. Te weinig personeel, volgestapelde tafels met ontbijtrestanten, koffiezetapparaat was zo smerig, dat je twijfelde om koffie te nemen. Slechte service, prijs/kwaliteit slecht.
Gelukkig was het mooi weer, zodat we prachtige fietstocht hebben gemaakt.
Was blij dat we maar 1 nacht geboekt hadden.

"Weer genoten!"vertalen
corry Vrij
8,0

06-07-2014 Voor de 2 e x bij Overbosch geweest en weer prima!

met partner, Juli 2014
"Super hotel en mooie omgeving"vertalen
K.A.Both
10,0

07-07-2014 vriendelijk personeel en keurige schone kamers, prima ontbijt, weer voor herhaling vatbaar!!!!!!

met partner, Juni 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Fam. J.van den Bigg...
8,0

28-06-2014 Werden vriendelijk ontvangen prima kamer met een lekker bad en een stortdouche dus geen miezerige waterstraaltje. Goede bedden en prima ontbijt met veel keus en heerlijke schol gegeten bij het diner. Zeker gelet op de prijs een prima hotel.

met partner, Juni 2014
"Hier komen wij niet meer."vertalen
bruin
2,0
6,0

23-06-2014 Kleine kamers, goede bediening maar het diner was niet goed.
Wij en met ons meerdere gasten moesten erg lang wachten voor er iets te eten kwam.En dan de Tournedos gegaard in magnetron een bernaise saus koud en met vel er op. Schol na lang wachten 1 en half uur later nr 2 zo ga je niet lekker eten!
Bij navraag was de keuken capaciteit niet oké maar er werd niets gezegd
terwijl ieder met een lang gezicht zat te wachten. Geen goede communicatie dus.

met een groep, 2014
"Aanrader!"vertalen
Fam.Boot
8,0

22-06-2014 Afgelopen vrijdag een bruiloft met overnachting met veel mensen. Hoewel het gezelschap wat later dan gepland aankwam voor het diner, was daar bij het personeel niets van te merken. Alles ging heel relaxed. We hebben genoten van het diner en daarna van het goed verzorgde feest. Wij vonden het personeel opvallend vriendelijk en service gericht. Een deel van de groep bleef slapen en kwam de volgende ochtend enthousiast beneden: heerlijk geslapen op de fijne bedden en genoten van de fijne douche.
Daarna hebben we met z'n allen mogen genieten van een uitstekend verzorgd ontbijt. Niet alleen wij als gezin waren enthousiast, het hele gezelschap van bijna dertig personen dacht er net zo over.
Bedankt team van Charme Hotel Overbosch in Garderen!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?