Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***

Charme Hotel Overbosch***
326 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***
Hooiweg 23, 3886 PM, Garderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Charme Hotel Overbosch scoort een 8,2 uit 10, op basis van 326 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Charme Hotel Overbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 90 vakantiefoto's van Hotel Charme Hotel Overbosch*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Charme Hotel Overbosch*** met andere accommodaties in Garderen.
Even geduld a.u.b.

7,6
Kindvriendelijk
7,8
7,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
alleenreizend, Apr. 2014
"Super goed, een aanrader"vertalen
corry
9,0

19-4-2014 het personeel was zeer vriendelijk, terwijl het toch druk was, een heel rustige omgeving, dus ook zeer rustig 's nachts, mooie kamer, proper

"Twitter beoordelingen"
11-6-2013 @mariohoogndoorn Vandaag weer vergadering in het prima verzorgde #CharmeHotel #restaurant #Overbosch in #Garderen http://t.co/obIN0RshPN --- Bron: https://twitter.com/mariohoogndoorn/status/344455465213767680
met partner, Apr. 2014
"Wat een geweldig hotel in een prachtige omgeving!!"vertalen
l_m_portier
8,0

18-4-2014 Hoewel wij maar 1 nacht hebben doorgebracht in dit hotel, zijn we bijzonder positief. Vooral de bejegening door het personeel ( m.n. aan de receptie!!!) hebben we als hartverwarmend en zeer gastvrij ervaren.
We hebben heerlijk gegeten in het restaurant van het hotel: complimenten aan de kok! Ook de bediening was super!
We komen zeker terug en dan voor een langer verblijf.

"Onhartelijke ontvangst"vertalen
FHD van Batenburg
4,0

18-4-2014 Onhartelijke ontvangst. De 1e keer om 12:00 uur een verwijtend “nou u bent er wel erg vroeg bij” en geen ontvangst-thee/koffie. Bij de herkansing om 16:00 uur was receptioniste druk aan telefoon met vriendin; we weten nu alles over wat ze niet goed vindt lopen in het hotel, maar na 10 minuten zonder even oogcontact of “ik help u zo” kwam gelukkig iemand anders langs die ons de sleutel gaf. Het hotel is overigens prima (al is de TV-ondertiteling inderdaad onleesbaar klein en verspreidt de airco in de hal een muffe oude-mensen-parfum-geur), maar als er een ander hotel is wat ook goed is, kies ik voor eentje met een vriendelijke ontvangst.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Charme Hotel Overbosch*** b...

"Dit is top"vertalen
hein visser
10,0

17-4-2014 wij zijn er 2 keer geweest het is top de kamers beneden gehad eten goed wij komen zeker terug vriendelijk en goed personeel

"Fantastisch hote leen terugkomer"vertalen

Vriendelijk personeel ,goed eten , fijne kamers

"Leuk hotel"vertalen
Klaas
6,0

29-3-2014 De algemene indruk begint altijd bij de ontvangst. Nu was er om 16.00 uur niemand meer bij de receptie. Dan moet je iemand van het restaurant vragen om je in te schrijven. Hoewel dit goed verliep is dit niet echt uitnodigend. Dit maak je vaak mee in kleine hotelletjes in afgelegen dorpen. En daar reken ik Overbosch niet toe. De kamers zijn schoon. Alleen de badkamer is door zijn indeling krap. Verder is de TV, alhoewel je daar niet voor komt, aan de kleine kant. De gemiddelde leeftijd van de gasten aanschouwend kan ik mij voorstellen dat ze de ondertiteling niet kunnen lezen.

"Heerlijk rustig verblijf."vertalen
jackistrots@gmail.c...
8,0

23-3-2014 heerlijk rustig verblijf, lieve bediening en prima prijs-kwaliteit verhouding. een aanrader. Prima naar ons zin gehad. voor de zoveelste keer gebruik gemaakt van hotel en keuken faciliteiten en steeds in relatie tot prijs prima!!!!!!!!!!!

Eigenaar R. Ensel, 26-3-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij kijken uit naar uw volgende bezoek! Met gastvrije groet, Team Charme Hotel Overbosch

"Volop genoten!"vertalen
Wil
7,0

20-3-2014 Volop genoten in dit goede hotel. De heerlijke lenteluchtparfum direct bij binnenkomst brengt je meteen in een ontspannen natuursfeer. Over de kamer valt niet te klagen, gewoon perfect, misschien is de tv niet up to date, maar wel een scherp beeld. Het restaurant heeft verrukkelijke en met zorg opgediende gerechten. Wij hebben zitten smullen. Ook een goede wijnkaart.We hebben tot heel laat zitten tafelen, voor het leuke personeel was dat geen enkel probleem. Ook was het geen punt om de aangebroken fles wijn mee naar de kamer te nemen. En dan het ontbijt..... Onvoorstelbaar wat een lekkernijen. Heerlijke versgemaakte cakejes, stevige broden van de echte bakker om zelf af te snijden, div. andere harde broodjes, veel schalen met verschillende soorten vers fruit, harde en zacht gekookte eitjes, en nog veel en heel veel meer. Absoluut een hotel om aan te raden en uiteraard zelf terug te komen.

Eigenaar R. Ensel, 26-3-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw mooie recensie en beoordeling! Wij kijken uit naar uw volgende bezoek! Met gastvrije groet, Team Charme Hotel Overbosch

"Twijfelachtig"vertalen
Fabita
4,0
6,0

21-3-2014 Dit hotel geboekt via veiling. Hiervoor gewonnen met een zeer laag bod. Ik weet niet of we daarom helemaal op zolder geplaatst werden, 2 trappen op want het hotel heeft geen lift.
Onze kamer was netjes en schoon, de badkamer ook, al miste ik hier een vloermatje.
De tv was heel oud en hing aan de muur. Als je niet uitkeek stootte je je hoofd eraan, wat mij ook gebeurde.
Het personeel is zeer vriendelijk.
Het eten viel ons erg tegen. Voor wat je kreeg was het veel te duur, vonden we en niet al te goed bereid.
Het hotel ligt prachtig, bij het bos, maar we troffen het niet met het weer.
Als je vóór het eten een drankje nam in de lounge, dan kreeg je een portie bitterballen gratis erbij. Dat is een mooi gebaar.
Het ontbijt was niet overdadig, maar wel genoeg naar onze mening.
Al bij al een prettig verblijf, maar, mochten we nog een keer hier naartoe gaan, dan zullen we toch ergens anders dineren.

Eigenaar R. Ensel, 26-3-2014
Eigenaar zegt:  Hartelijk dank voor uw feedback en beoordeling! Daarnaast hebben wij ook uw email beantwoord en kijken uit naar uw respons en volgend bezoek bij Charme Hotel Overbosch! Met gastvrije groet, Rogier Ensel General Manager Charme Hotel Overbosch

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?