Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***

Charme Hotel Overbosch***
384 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***
Hooiweg 23, 3886 PM, Garderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Charme Hotel Overbosch scoort een 8,0 uit 10, op basis van 384 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Charme Hotel Overbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Hotel Charme Hotel Overbosch*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Charme Hotel Overbosch*** met andere accommodaties in Garderen.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,2
7,4
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Mooi hotel"vertalen
JAN PIETER
2,0
7,0

21-10-2014 Mooi hotel op een prima locatie. Ook het ontbijt is prima. Wij werden alleen slecht behandeld (onaardig, niet professioneel) door het personeel.

"Twitter beoordelingen"
11-06-2013 @mariohoogndoorn Vandaag weer vergadering in het prima verzorgde #CharmeHotel #restaurant #Overbosch in #Garderen http://t.co/obIN0RshPN --- Bron: https://twitter.com/mariohoogndoorn/status/344455465213767680
"Onpersooonljk"vertalen
Wim
7,0

21-10-2014 We waren een kwartier te vroeg, maar moesten evenals een aantal anderen tot 15:20 uur wachten voordat we de sleutel kregen. De kamers zouden nog niet klaar zijn.
Het ontbijt was redelijk, maar het duurde lang voordat werd aangevuld. Het meisje van de bediening liep hard en kon niet alles tegelijk. Waarom er nog steeds één koffieapparaat is, met als gevolg lange rij wachtenden, is onduidelijk.
Via bon onbeperkt schol (en spareribs) gegeten. Extra als nagerecht gekozen voor Parijse soesjes (niet slecht) en Baba waarin Stroh Rum (met de smaak van sinaasappel, kaneel, amandelen en eikenhout) zou zijn verwerkt, maar waar zo te proeven een fles ongeopend boven was gehouden.
Het geringe aantal personeelsleden werkte heel hard en was zeker vriendelijk. Toch was de sfeer minder-persoonlijk dan voorgaande keren.

"Dit hotel nooit meer,"vertalen
Ria Roodenburg
7,0

19-10-2014 Ondanks de belofte dat er in het hele hotel WiFi was, hadden wij op de kamer totaal geen bereik. Er hing een gedateerde tv en in de kast waar een kluisje zou moeten hangen, zat niets. De sliptong die onbeperkt gegeten kon worden werd pas na 45 minuten gebracht en was smakeloos en pas nadat we gevraagd hadden of er geen sausje bij kon, kregen we er een sausje bij. Dit bleek ook nog eens apart berekend te worden, terwijl het er gewoon bij had moeten zitten. Er werd niet meer gevraagd of we nog een tweede drankje wilden en dus bleef het bij één glaasje. Het ontbijtbuffet was goed, maar werd veel te laat aangevuld. We hebben twee ochtenden ontbeten, en beide keren waren de gekookte eieren en de scrambled eggs op. De tafels werden niet afgeruimd omdat er slechts één meisje aanwezig was. Deze bleef trouwens heel vriendelijk ondanks het gemopper van de gasten.
Het personeel in het hotel en bij de receptie was heel vriendelijk. De kamer en de bedden waren heel schoon.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Charme Hotel Overbosch*** ...

Met partner, Okt. 2014
"Redelijk hotel in een mooie omgeving"vertalen
Pieter
6,0

22-10-2014 Een out-dated hotel met vriendelijk personeel, smalle gangen en geen lift aanwezig terwijl er overwegend oudere bezoekers logeerden.
We hadden naar kamer 31 gevraagd omdat er positief over was geschreven, moesten wel €20,00 per nacht bijbetalen omdat het een luxe kamer was. Kamer was redelijk groot, echter er was niets luxe aan te bekennen, deed zelfs ouderwets aan met een mini tv waarbij de decoder er los bij hing. Wel met een balkon met 2 rieten stoelen. We hadden gereserveerd met onbeperkt tong eten (incl. patat), echter dit was schol geworden. Klinkt mooier dan het is, wij kregen bv. om 19.30 een gebakken schol geserveerd, om 20.15 kwam pas weer een ober langs met de vraag of wij nog een gebakken schol wenste, je bent dan eigenlijk al uitgegeten. Leek of de obers meer aandacht hadden voor gasten die a la carte bestelden. Drankjes rond de € 3,00, Ontbijt was goed verzorgd, meerdere sapjes, kaas, rosbief, eieren etc.

"Diners Super"vertalen
Arnold en Hennie va...
6,0

17-10-2014 Plus: Elke avond heerlijk gegeten.
Min: Lange rijen voor de koffie bij het ontbijt.

"Mooi gelegen hotel"vertalen
jacqueskluin
6,0

14-10-2014 Hotel is mooi gelegen in een bosrijke omgeving.
Wij hadden kamer 20. Kleine kamer, keurige bedden, kleine badkamer met inloopdouche. Badkamer had krap toilet, als je lang bent, zit je met je benen tegen de tegelwand.
Vooroorlogse tv, gehannes met twee afstandsbedieningen.
Uitstekend ontbijtbuffet, wordt alleen matig aangevuld.

Met vrienden, Sept. 2014
"Heerlijk midweekje 'Veluwe'"vertalen
b_saidi
7,0

25-09-2014 Zometeen alweer de laatste overnachting van onze midweek in de Veluwe. Prima hotel, met zeer vriendelijk personeel. Kamers zijn schoon en netjes, maar je moet je er niet te veel luxe bij voorstellen. Ontbijt is zeer compleet en lekker, vooral het brood is een dikke 10 waard! Elke avond in restaurant t'wist gegeten, en was ook gewoon goed. Lekker en betaalbaar. Personeel in de bediening verdient een dikke 10. Dit hotel ligt ideaal voor wandelaars en fietsers. Tegenover het hotel ligt een beeldentuin met leuke hebbedingetjes winkel. Ook is er tot 1 november een zandsculpturenfestijn.

Met partner, Sept. 2014
"Heerlijke plek om te ontspannen"vertalen
jorgen_bok
9,0

18-09-2014 Net hotel aan de rand van Garderen. Prima kamers en zee vriendelijk personeel. Voldoende gelegenheid om te ontspannen. Zeker een aanrader voor mensen die van fietsen houden!

Met partner, Sept. 2014
"Mooi hotel, prachtig gelegen ."vertalen
Van der Linden
8,0

17-09-2014 Vriendelijke ontvangst. Flinke kamer, uitzicht was niet denderend. Goede bedden. Schone, ruime badkamer.
Vloerbedekking in kamer en gang gedateerd en overloop donker. Smalle trappen.
Heerlijk gegeten in het restaurant.

Met vrienden, Sept. 2014
"Mooi hotel, voor herhaling vatbaar."vertalen
Marijke Jacobs
8,0

17-09-2014 Afgelopen zondag een nacht doorgebracht in Garderen. Mooi hotel, vriendelijke ontvangst en bediening. Ook het eten was heel goed evenals het uitgebreide ontbijtbuffet. De kamer was ook prima, behalve dat de tv het niet deed. Het digitennekastje hing los aan een snoertje.Ook was het erg warm in de kamer, maar een raam openzetten werkte prima.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Ik zou vooral een kerstmarkt bezoeken om...

Bent u de eigenaar?