Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***

Charme Hotel Overbosch***
386 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***
Hooiweg 23, 3886 PM, Garderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Charme Hotel Overbosch scoort een 8,0 uit 10, op basis van 386 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Charme Hotel Overbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 129 vakantiefoto's van Hotel Charme Hotel Overbosch*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Charme Hotel Overbosch*** met andere accommodaties in Garderen.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,2
7,4
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
"Teleurstelling"vertalen
Janine
2,0

28-10-2014 Naar aanleiding van de recencies hebben wij, via een actie, een deluxekamer geboekt. Bij aankomst in de kamer, bleek dit een 'gewone' kamer te zijn. Bij de receptie was niemand, want die zijn er 's avonds niet (bezuinigingen, volgens de dame die er de volgende ochtend pas weer was). Een vriendelijke meneer uit het restaurant moest het dus oplossen, maar die kon niemand bereiken. Uiteindelijk kwam hij vertellen dat er nu niks aan te doen was en dat we het de volgende ochtend aan de receptie voor moesten leggen. De kamer was klein, de bedden roken niet fris en de badkamer is heel krap (ik ben 1,80 en mijn voeten raken de deur als je op het toilet zit). Er hangt een tv uit 1910 en ook het tapijt is rond die tijd gelegd... Enfin, de volgende ochtend kregen we alleen een lijst met excuses, maar geen enkele tegemoetkoming. Naar aanleiding van een mail naar de manager hebben we een gratis upgrade gehad bij ons volgende bezoek, maar dat zien we niet zitten helaas.

"Twitter beoordelingen"
11-06-2013 @mariohoogndoorn Vandaag weer vergadering in het prima verzorgde #CharmeHotel #restaurant #Overbosch in #Garderen http://t.co/obIN0RshPN --- Bron: https://twitter.com/mariohoogndoorn/status/344455465213767680
Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Heerlijk uitje"vertalen
Marja
10,0

24-10-2014 Fijne kamers, leuk met kinderen, vooral ook de kinderkaart in het restaurant!
De gezellige hoek bij de kachel, kortom kom graag weer!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Mooi hotel"vertalen
JAN PIETER
7,0

21-10-2014 Mooi hotel op een prima locatie. Ook het ontbijt is prima. Wij werden alleen slecht behandeld (onaardig, niet professioneel) door het personeel.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Charme Hotel Overbosch*** ...

"Onpersooonljk"vertalen
Wim
7,0

21-10-2014 We waren een kwartier te vroeg, maar moesten evenals een aantal anderen tot 15:20 uur wachten voordat we de sleutel kregen. De kamers zouden nog niet klaar zijn.
Het ontbijt was redelijk, maar het duurde lang voordat werd aangevuld. Het meisje van de bediening liep hard en kon niet alles tegelijk. Waarom er nog steeds één koffieapparaat is, met als gevolg lange rij wachtenden, is onduidelijk.
Via bon onbeperkt schol (en spareribs) gegeten. Extra als nagerecht gekozen voor Parijse soesjes (niet slecht) en Baba waarin Stroh Rum (met de smaak van sinaasappel, kaneel, amandelen en eikenhout) zou zijn verwerkt, maar waar zo te proeven een fles ongeopend boven was gehouden.
Het geringe aantal personeelsleden werkte heel hard en was zeker vriendelijk. Toch was de sfeer minder-persoonlijk dan voorgaande keren.

"Vreemd?"vertalen
Brigitte Wong
6,0

24-10-2014 Dit hotel geboekt via een actie. Er werden schijnbaar speciaal kamers hiervoor gereserveerd? Ik hoef niet op de eerste rij te zitten bij een leuke actie, echter leek het er nu op dat we op een zolderkamer terecht kwamen met verouderd meubilair en slechte vloerbekleding. De trap.( naar deze kamers was geen lift) had al.lange tijd geen stofzuiger meer gezien. Mijn eerste drankje bevatte helaas een beestje en er waren veel vliegen in de ontbijtruimte. Mijn complimenten gaan dit keer helaas alleen maar naar het personeel,deze waren vriendelijk en correct naar de gasten.

"Dit hotel nooit meer,"vertalen
Ria Roodenburg
7,0

19-10-2014 Ondanks de belofte dat er in het hele hotel WiFi was, hadden wij op de kamer totaal geen bereik. Er hing een gedateerde tv en in de kast waar een kluisje zou moeten hangen, zat niets. De sliptong die onbeperkt gegeten kon worden werd pas na 45 minuten gebracht en was smakeloos en pas nadat we gevraagd hadden of er geen sausje bij kon, kregen we er een sausje bij. Dit bleek ook nog eens apart berekend te worden, terwijl het er gewoon bij had moeten zitten. Er werd niet meer gevraagd of we nog een tweede drankje wilden en dus bleef het bij één glaasje. Het ontbijtbuffet was goed, maar werd veel te laat aangevuld. We hebben twee ochtenden ontbeten, en beide keren waren de gekookte eieren en de scrambled eggs op. De tafels werden niet afgeruimd omdat er slechts één meisje aanwezig was. Deze bleef trouwens heel vriendelijk ondanks het gemopper van de gasten.
Het personeel in het hotel en bij de receptie was heel vriendelijk. De kamer en de bedden waren heel schoon.

Met partner, Okt. 2014
"Redelijk hotel in een mooie omgeving"vertalen
Pieter
6,0

22-10-2014 Een out-dated hotel met vriendelijk personeel, smalle gangen en geen lift aanwezig terwijl er overwegend oudere bezoekers logeerden.
We hadden naar kamer 31 gevraagd omdat er positief over was geschreven, moesten wel €20,00 per nacht bijbetalen omdat het een luxe kamer was. Kamer was redelijk groot, echter er was niets luxe aan te bekennen, deed zelfs ouderwets aan met een mini tv waarbij de decoder er los bij hing. Wel met een balkon met 2 rieten stoelen. We hadden gereserveerd met onbeperkt tong eten (incl. patat), echter dit was schol geworden. Klinkt mooier dan het is, wij kregen bv. om 19.30 een gebakken schol geserveerd, om 20.15 kwam pas weer een ober langs met de vraag of wij nog een gebakken schol wenste, je bent dan eigenlijk al uitgegeten. Leek of de obers meer aandacht hadden voor gasten die a la carte bestelden. Drankjes rond de € 3,00, Ontbijt was goed verzorgd, meerdere sapjes, kaas, rosbief, eieren etc.

"Diners Super"vertalen
Arnold en Hennie va...
6,0

17-10-2014 Plus: Elke avond heerlijk gegeten.
Min: Lange rijen voor de koffie bij het ontbijt.

"Mooi gelegen hotel"vertalen
jacqueskluin
6,0

14-10-2014 Hotel is mooi gelegen in een bosrijke omgeving.
Wij hadden kamer 20. Kleine kamer, keurige bedden, kleine badkamer met inloopdouche. Badkamer had krap toilet, als je lang bent, zit je met je benen tegen de tegelwand.
Vooroorlogse tv, gehannes met twee afstandsbedieningen.
Uitstekend ontbijtbuffet, wordt alleen matig aangevuld.

Met partner, Okt. 2014
"Een gezellig hotel in de prachtige natuur!"vertalen
Elma van de Poel
10,0
7,0

25-10-2014 We hebben één nacht geslapen in dit hotel. We vroegen om een kamer met bad, en die kregen we! Dat vond ons dochtertje van 9 maanden erg leuk!

De service vonden wij niet zo goed helaas! Bij aankomst moesten we een ruim een kwartier wachten voordat we geholpen werden. Er werd geen 'Hallo' gezegd, maar gelijk: 'Wat kan ik voor u doen.'
En bij het ontbijt zei het meisje ook geen gedag tegen ons, vroeg je iets, keek ze je niet aan als zij antwoord gaf en klonk erg nors. Dat was erg jammer.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?