Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***

Charme Hotel Overbosch***
372 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Charme Hotel Overbosch***
Hooiweg 23, 3886 PM, Garderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Charme Hotel Overbosch scoort een 8,1 uit 10, op basis van 372 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Charme Hotel Overbosch*** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Charme Hotel Overbosch***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Charme Hotel Overbosch*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 100 vakantiefoto's van Hotel Charme Hotel Overbosch*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Charme Hotel Overbosch*** met andere accommodaties in Garderen.
Even geduld a.u.b.

8,7
8,3
7,5
7,8
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Sept. 2014
"Heerlijke plek om te ontspannen"vertalen
jorgen_bok
9,0

18-09-2014 Net hotel aan de rand van Garderen. Prima kamers en zee vriendelijk personeel. Voldoende gelegenheid om te ontspannen. Zeker een aanrader voor mensen die van fietsen houden!

"Twitter beoordelingen"
11-06-2013 @mariohoogndoorn Vandaag weer vergadering in het prima verzorgde #CharmeHotel #restaurant #Overbosch in #Garderen http://t.co/obIN0RshPN --- Bron: https://twitter.com/mariohoogndoorn/status/344455465213767680
"Mooi hotel, prachtig gelegen ."vertalen
Van der Linden
8,0

17-09-2014 Vriendelijke ontvangst. Flinke kamer, uitzicht was niet denderend. Goede bedden. Schone, ruime badkamer.
Vloerbedekking in kamer en gang gedateerd en overloop donker. Smalle trappen.
Heerlijk gegeten in het restaurant.

met vrienden, Sept. 2014
"Mooi hotel, voor herhaling vatbaar."vertalen
Marijke Jacobs
8,0

17-09-2014 Afgelopen zondag een nacht doorgebracht in Garderen. Mooi hotel, vriendelijke ontvangst en bediening. Ook het eten was heel goed evenals het uitgebreide ontbijtbuffet. De kamer was ook prima, behalve dat de tv het niet deed. Het digitennekastje hing los aan een snoertje.Ook was het erg warm in de kamer, maar een raam openzetten werkte prima.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Charme Hotel Overbosch*** b...

"Prima Hotel, heel mooie ligging"vertalen
Gerard_claessens
8,0

13-09-2014 Hotel Overbosch is een prima hotel. Goede kamers.Alles is schoon. Vriendelijk personeel. Wij komen al drie jaren op rij in dit hotel. Omgeving is prachtig.aan te raden is de Schaapskooi in Drie,tevens is een bezoekje aan het vlakbije Cafe-restaurant het Boshuis zeer de moeite waard. Hier kun je goed eten tegen een lage prijs.

"Mooi"vertalen
Bianca
8,0

04-09-2014 Mooi hotel, prima ligging in de bossen. Lekker geslapen, en erg vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keer terug. Een aanrader is het restaurant heerlijk gegeten, de langere wachttijd vinden wij geen probleem beter als tot het zo snel gaat.

"Voor herhaling vatbaar"vertalen
cees
8,0

04-09-2014 3 dagen tot tevredenheid hier verbleven. Personeel vriendelijk. Bediening goed. Ontbijt zeer uitgebreid, restaurant ook goede kwaliteit/prijs verhouding. Kamer ook in orde.
Minpuntje: biertje van de tap eur 2,90 en flesje frisdank eur 2,55 is nogal prijzig.

Aug. 2014
"Hier voelen wij ons als thuis..."vertalen
Janke
7,0

27-08-2014 Een hotel met vriendelijk personeel waar iedereen zijn/haar best doet om het de gasten naar de zin te maken. Wij hebben dit jaar al verscheidene uitstapjes gemaakt met waardebonnen van veiling en het eten in dit restaurant springt er kwalitatief uit! Het restaurant zat dan ook behoorlijk vol. Het valt ons op dat dat tegenwoordig niet overal meer het geval is. Hier leek het nog op vroeger tijden, met mensen die in de lounge gezellig zitten met een boek, hun tablet of mobiel. Er zijn ook kleine hapjes te bestellen bij een drankje; deze staan op een lijstje, wat je bij inchecken mee krijgt. Dit maakten wij voor het eerst mee.
Het hotel ligt midden in het bos en je kunt lopend naar het Zandsculpturenfestijn in Garderen lopen, iets wat zéér de moeite van het bekijken waard is! Ook zijn hier hele leuke, creatieve cadeauwinkeltjes bij en een gezellig restaurant. In boekjes over de omgeving staan soms kortingsbonnen voor deze bezienswaardigheid.
Wij komen graag nog een keer terug!

"Waardeloze nacht .!!!"vertalen
renetettero
5,0
3,0

25-08-2014 groot drama ..."nachts" heel veel overlast door dronken gasten die tussen 3 en 05:00 van een bruiloft terug kwamen, geprobeerd receptie te bellen maar geen gehoor ,wel aangegeven bij receptie maar geen gebaar terug...
laatste keer geweest.!!

"Dit nooit meer"vertalen
peter schellekens
2,0

03-09-2014 Er zat ongedierte een muis of een rat op de kamer, de manager zei dat kan gebeuren in de bossen, verder niet tot een oplossing gekomen. Dus erg slecht geslapen.

met partner, Aug. 2014
"Service laat te wensen over door personeelsgebrek"vertalen
j.leenders
6,0

20-08-2014 Al voor het derde jaar op rij waren wij in Hotel Overbosch. In vergelijking met voorgaande jaren bemerkten wij dit jaar een duidelijke verslechtering.
Kamers niet echt schoon. Er werd alleen even het laken recht getrokken tijdens het verblijf.
Ontbijt was goed, alleen het werd slecht aangevuld. Ook bleef de gebruikte ontbijtboel op tafel staan. Kon ook niet anders: er was maar één meisje verantwoordelijk voor het hele gebeuren ( afhalen tafels, afbakken brood, aanvullen, eieren koken, roerei maken etc) Dat is vragen om gemopper als er 's morgens veel gasten zijn om te ontbijten.
Kortom wij gaan uitkijken naar een andere locatie op de Veluwe

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Welke van deze steden denk jij dat het meest veilig is?

Bent u de eigenaar?