Beoordelingen Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh****

Bilderberg Residence Groot Heideborgh****
380 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh****
Hogesteeg 50, 3886 MA, Garderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh**** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh scoort een 8,2 uit 10, op basis van 380 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh**** in Garderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 102 vakantiefoto's van Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh**** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Hotel Bilderberg Residence Groot Heideborgh**** met andere accommodaties in Garderen.
Even geduld a.u.b.

7,9
Kindvriendelijk
7,1
7,0
Toon score en beoordelingen van:
Aug. 2014
"Ruim hotel in mooie,groene en rustige omgeving"vertalen
Philipsen
8,0

25-08-2014 "Wij komen al zeker voor de 7 de keer omdat de kamers lekker ruim zijn (241/343)ligging geweldig is en lekker rustig.Prettig/aardig personeel en de brasserie mooi en gezellig ingericht is. Eten is lekker en mooi opgemaakt.We zien wel wat kleine veranderingen bijv. bij het ontbijt die wat minder zijn dan andere keren,helaas niet in het voordeel.Maar we komen nog wel retour...

"Twitter beoordelingen"
22-03-2014 @Pauline1989 Heerlijke dagen gehad @Heideborgh ! Prachtig hotel! Wezen shoppen en langs favoriet @IJssalonDeParel. Volgende week @LandalDeCauberg !! --- Bron: https://twitter.com/Pauline1989/status/447433899845898240
Aug. 2014
"Goed hotel in prachtige omgeving en mooie tuin"vertalen
Cor van Vliet en Je...

24-08-2014 "
Goed hotel, vriendelijk personeel, gezellige terrassen, waardoor men zich echt kan ontspannen"

Aug. 2014
"Een heel verzorgd hotel in een mooie omgeving."vertalen
Joossens
8,0

22-08-2014 "Rustig gelegen in een groene omgeving, perfect voorbereid op onze komst (de juiste vouchers lagen klaar, alles was goed georganiseerd), de kwaliteit was heel goed, we gaan zeker nog eens terug.
"

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Bilderberg Residence Groot ...

Aug. 2014
"Uitstekend hotel in mooie, rustige omgeving; uits"vertalen
Marianne Jonker-Ver...
8,0

22-08-2014 " Al voor de vijfde keer hebben we een paar mooie dagen doorgebracht in dit prima hotel. Ontvangst is vriendelijk en gastvrij, mooie ruime kamer met zitje, goed bed, lekker eten, zowel ontbijt als diner. Minpuntje is het moeten douchen in bad.

Aug. 2014
"Genieten , genieten en nog eens genieten"vertalen
Verplanken - Olbrec...
10,0

21-08-2014 "Het was genieten van het begin tot het einde.
Rustige en mooie omgeving.
Een heerlijke keuken, leuke en vlotte bediening
Kortom een aanbeveling waard

Aug. 2014
"Heel mooi gezellig hotel vriendelijk onthaal"vertalen
Van de sompel rita
8,0

21-08-2014 " Mooi kamer goed bed onthaal zeer goed vriendelijk personeel gezellig interieur

Aug. 2014
"Mooi gelegen, tiptop hotel met een warme service!"vertalen
Hulselmans

21-08-2014 "
Het hotel voldoet aan alles wat wij hadden verwacht; lekker eten met mogelijkheid om aan te passen aan kinderen, heel vriendelijke en warme service, fijne fietsen ter beschikking, heel kindvriendelijk, kortom alles wat je nodig hebt voor een paar zorgeloze dagen."

Aug. 2014
"Prachtig hotel op schitterende locatie, mooie kam"vertalen
R.J.van der Veen

19-08-2014 "
Wij zijn zo'n beetje vaste gasten, dus weten al het één en ander over het hotel. Puntje van kritiek was wel dat op zondag onze kamer pas tegen 16.30 uur werd schoongemaakt en dat is echt veel te laat. Extra compliment voor de gerant Kenan, die ons altijd perfect welkom heet en service verleent. Klasse !"

Aug. 2014
"De binnenkant lijkt in niets op de mooie buitenka"vertalen
Saskia Westerink
2,0
4,0
2,0
4,0

18-08-2014 " Grote teleurstelling. Hotel voldeed zeker niet aan wat je van een 4sterrenhotel mag verwachten. Vieze, zeer gedateerde sauna met veel onhygiënische gaten waar eerst lampen? hadden gezeten, eten was niet lekker. Boswandeling met boswachter was beloofd, maar het was een gids en geen boswachter, hoewel de wandeling wel leuk was. Buitenkant ziet er mooi uit, maar de binnenkant is weinig sfeervol. Ik adviseer iedereen een ander hotel te kiezen.Ook was de kamer zeer gehorig, ben 's nachts vaak wakker geworden, slecht geslapen.

Aug. 2014
"Genieten in een prachtige natuur"vertalen
v weelden

17-08-2014 "
goed hotel. voldoende parkeergelegenheid. Schone kamer. Badkamer aan de kleine kant en iets gedateerd. "

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?