Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bongerd ****

Groepsaccommodatie De Bongerd

6 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bongerd in het Nederlands

Prima!

Gitta_Arnhem, 18-6-2014

Met het werk de bekende 'heidagen' voor het eerst doorgebracht bij de Bongerd: heel goed bevallen. De communicatie rondom het boeken ging prima en de locatie bleek nog beter dan verwacht. De service was prima.

Omdat het regende, hebben we helaas niet veel gebruik gemaakt van de buitenruimte.

Wij komen graag weer eens terug!

Gereisd zakelijk in mei 2014

Rust en ruimte!

Fam. Tillie, 5-11-2013

Met een vriendengroep van 28 personen hebben wij in deze accommodatie gezeten. Een geweldige plek met zowel binnen als buiten veel ruimte. Een grote en volledig ingerichte woonkeuken, boven een aparte plek voor de kinderen om televisie te kunnen kijken en nette 2- of 4- pers. slaapkamers met elk een eigen badkamer. Buiten een overdekte ruimte (handig tijdens een regenbui!), een groot grasveld en een trampoline voor de kinderen. Vriendelijke eigenaren die klaarstaan als het nodig is. Ook is het prettig dat er geen andere groepen op het terrein aanwezig zijn. Een echte aanrader!! Wij komen zeker nog een keer!
Gereisd met vrienden in januari 2013

Fijne plek om te zijn

Frank inghels, 13-10-2013

Goed onderhouden, schone groepsaccommodatie. Fijne plek om tot rust te komen.
Gereisd met vrienden in oktober 2013

Prachtige groepsaccomodatie

Anneke Schmidt, 8-10-2013

Voor de 2de keer waren we met de hele familie een weekend ( 24 volwassen) te gast bij "de Bongerd".

Prachtige accommodatie waar je zowel binnen als buiten voldoende ruimte hebt om ook activiteiten te organiseren.

De keuken is goed ingericht en de mooie slaapkamers met goede bedden zijn allemaal voorzien van een ruime badkamer met toilet.

Ideaal is ook de overkapte ruimte buiten waar je met slecht weer toch buiten iets kunt doen.

De afgelopen 20 jaar zijn we al in veel groepsaccommodaties geweest maar "De Bongerd" is echt perfect.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Super groepsaccomodatie

Familie Zandstra, 20-9-2013

Groepsaccomodatie de Bongerd is een fantastische locatie voor een vrienden/familie bijeenkomst. Veel ruimte in en om de locatie. Grote kamers, prima bedden en een ruime badkamer. De keuken is riant en er is zelfs een filmruimte waar bv de kinderen lekker kunnen chillen. Buiten is een trampoline en je kunt er ook boogschieten. Zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren. Wij hebben er met onze vrienden een heel leuk weekend gehad. Echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in maart 2013

Heerlijk weekend met de familie in de Bongerd.

Oosting, 20-9-2013

Met de familie hebben we ons jaarlijkse weekend deze keer gevierd op De Bongerd in Gaanderen. Het is een heerlijk ruim, schoon en goed ingericht huis en het is erg fijn dat we de hele accommodatie voor ons alleen hebben zodat we ook de honden konden meenemen. De kinderen hebben lekker buiten kunnen spelen er is ruimte genoeg om te voetballen, volleyballen, pingpongen, darten etc. Ook erg prettig dat alle slaapkamers zijn voorzien van een eigen badkamer. Kortom iedereen was enthousiast en volgend jaar gaan we weer!
Gereisd met vrienden in augustus 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bongerd in Gaanderen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bongerd zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie De Bongerd scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.