7,3

7 reviews over Camping Het Buitenhuis in het Nederlands

Eerst geweldig na een aantal weken drama

Maria, 3-6-2017

Voor een kort verblijf prima mits je aan de campingdeheerders voldoet

Langer verblijf drama

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Idyllische camping aan meer met super beheerders

Jojanneke en Michiel, 29-5-2017

De camping ligt geweldig aan een meer. Beheerders echtpaar was vanaf het begin af aan zeer gastvrij, en heel vriendelijk tegen onze jonge kinderen. Geen moeite was ze te veel, of vraag te gek. Er is meer dan voldoende vermaak voor de kinderen, en s avonds heerlijk bij vuurkorven gezeten.

Twee verbeterpunten:

- Bij het paviljoen kan je heerlijk zitten of op de ligbedden liggen. Het eten is er niet aan te bevelen (tosti's te doorbakken, koud etc.).

- Het warme water is erg snel op, dus douches en afwassen goed timen.

Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk Genieten!!

Kimmie Blond, 20-10-2016

Heerlijke camping met prachtig uitzicht over het water..

Dankbaar dat wij elk jaar mogen komen genieten!!

Relaxte sfeer en er is genoeg te bekijken of te ondernemen!

Volgend seizoen zijn wij weer van de partij!

Gereisd met partner in augustus 2016

Super camping, schoon met aandacht voor gasten

Robert en Monique, 21-9-2016

Vanaf 30 april tot 18 september hebben wij op deze camping aan het water gestaan.

Het is nog een jonge camping waar men openstaat voor verbeteringen.

Wij hebben alle medewerkers als zeer prettig, gastvrij en behulpzaam ervaren.

Alle faciliteiten zoals het gebruik maken van waterfietsen, buitenkeuken en sanitair is kosteloos waar je vaak op andere campings nog moet betalen voor warm water en douches.

De aankleding van de buitenkeuken is sfeervol.

16 amp stroom is ruim voldoende.

Wij kijken uit naar volgend jaar voor weer een half jaar camperen.

Gereisd met partner in september 2016

Toplocatie, droevige behandeling

Nick en Marieke, 13-9-2016

Toplocatie, beheerdersechtpaar die alles voor je doet om het verblijf tot een prachtige herinnering te maken. Zij zorgen ervoor dat er klanten terug willen.

Plaatsen zijn ruim en de 'vaste' overnachtingsplekken maken het aanbeeld op de camping erg leuk.

Helaas is het erg jammer dat je vakantiegevoel op de camping wordt gevloerd door de asociale behandeling van de eigenaar. Zonder kennis over de reeds lege voorraad brandhout worden wij uitgekafferd voor ons asociale graaigedrag, terwijl wij 3 netjes met hout op de prachtige kampvuurplek hebben gestookt.

Een dag later werd niet de moeite genomen om enig excuus te maken. Ook niet nadat deze nacht zijn 4 honden blaffend om 02.00 uur 's nachts over de camping struinden en onze vuilnisbak aan het plunderen waren direct naast onze luifel ! Ik moest bellen om de honden, inmiddels met stokbrood in de bek, naar binnen te laten roepen anders liepen ze er nu nog.

Het nachtelijke logischerwijs geiriteerde telefoontje met Paul werd zelfs afgedaan met : Ik communiceer helemaal niet met u !!

Van te voren hadden wij erg veel zin om in Paul z'n restaurant, wat goed aangeschreven staat, te eten. Helaas werd bij aankomst van onze 4 daagse minivakantie duidelijk dat wij helemaal geen gebruik konden maken van het restaurant !! er waren besloten partijen vanaf vrijdag, waardoor ook op donderdag al niets meer voor campinggasten klaargemaakt kon worden ???

Al deze dagen waren ook geen snacks verkrijgbaar.

Paul, je opmerking bij het vuur dat wij voor een Prikkie op je camping stonden kan ik omdraaien. Je camping had met deze sluiting bar weinig te bieden voor het hetgeen wij betaald hebben.

Als ik een advies moet geven zou ik zeggen : laat alle camping perikelen over aan mensen die met mensen om kunnen gaan.

Wij zijn nu drie dagen thuis en na herhaaldelijk verzoek aan de beheerders nog steeds geen excuus ontvangen ................

Gereisd familie in september 2016
Paul van Raamsdonk,

Dank jullie voor de reactie. Wij hebben een camping en paviljoen op een toplocatie aan het water. We doen er alles aan om een verblijf op onze camping aangenaam te maken. Ruime plaatsen, campingplein met buitenkeuken, gezellige zitjes en diverse spelmogelijkheden, kano’s, waterfietsen én vuurplaats. Alles is Gratis voor gasten. Bijna alles mag, binnen redelijke grenzen.

Het komt voor dat het paviljoen niet toegankelijk is i.v.m. een feest. De snackbar is open tot 19.00 uur. Maar wat is er leuker dan gebruik te maken van de buitenkeuken: bbq, wok, grill. Lekker eten en gezellig borrelen aan de waterkant, terwijl de kinderen ravotten of een spelletje doen.

Wij willen niet reageren op genoemde specifieke zaken. Elk verhaal kent twee kanten. Jullie hebben deels gelijk, anderzijds hebben wij service verleend die niet had gehoeven. Een beetje geven, een beetje nemen, zo zou het moeten zijn?! Niet op alle slakken zout leggen.

Wij hopen dat jullie toch een paar aangename dagen hebben g

Geweldig plek ,rust en ruimte en vrijheid

Henk de Vos, 3-8-2016

Een min punt is de slagboom ,dat staat wat onvriendelijk.Maar de locatie aan het water en de rust en mogelijkheden,vooral gratis gebruik van alle boten en waterfietsen ,vonden wij geweldig.De buitenkeuken zorgt voor snelle contact met andere gasten ,dat vonden wij erg fijn.Ook onze hond heeft hier genoten.

Veel lof over het beheerders echtpaar,super aardig en regelen alles perfect

Gereisd met partner in juni 2016

Nieuwe camping, mooi, maar niet klantvriendelijk

Colette, 8-5-2016

Het is een prachtige locatie, mooie grote plaatsen, deels direct aan de plas. Leuke buitenkeuken en terras speciaal voor campinggasten. Gratis gebruik van waterfietsen en roeibootjes, leuk ingerichte bar en restaurant.

Maar..... De eigenaar laat zich nauwelijks zien, hand opsteken of een goede morgen kan er niet af. De eigenaresse loopt met dikke tegenzin rond, dat straalt er van af. De eigenaresse heeft zelf 5 honden die loslopen over de camping, overal hun behoefte doen. Als je vraagt of ze het zelf even opruimt krijg je een verbaasde reactie.

Van de 5 dames douches zijn er 2 kapot en het toiletgebouw wordt niet goed schoongehouden. Bagger die de 1e dag op een wastafel zat, zat er toen we weg gingen nog.

Kortom: prachtige locatie, mooie kampeerplekken, hele buiten gebeuren ziet er fantastisch uit! Met meer aandacht voor de schoonmaak en het onderhoud van het sanitair en een beetje vriendelijker gedrag kan dit een toplocatie worden.

Gereisd met partner in mei 2016
Paul van Raamsdonk,

Beste Colette,

hartelijk dank voor uw review. Wij betreuren uw indruk betreffende onze gastvrijheid en uw ervaring met betrekking tot het sanitair. Maar wij waarderen uw eerlijkheid en delen u graag mede dat er inmiddels weer een aantal zaken zijn aangepakt en verbetert.

Met ingang van dit seizoen hebben we een, zeer gastvrij, beheerders echtpaar, die de gasten ontvangen en het iedereen naar de zin proberen te maken. Zij zijn er ook om ervaringen mee te delen, zodat we daarvan kunnen leren en verbeteren.

In het begin van het seizoen waren nog niet alle voorzieningen op orde, maar sinds een paar weken zijn zowel de dames- als heren-douches optimaal en hebben we een professionele wasmachine en wasdroger.

De camping is nu voor het tweede seizoen open en wij blijven continue aanpassen om beter, mooier en completer te worden. Ondanks uw bevindingen hopen wij u in de toekomst nog eens terug te zien op onze mooie camping aan het water.

Met hartelijke groet,

Camping Het Buitenhuis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Buitenhuis in Ewijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Buitenhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Buitenhuis scoort een 7.27 uit 10 op basis van 7 reviews.