Vakantiepark De Groene Heuvels ****

• Activiteiten7,1
  • Onderkomen6,5

30 tips over De Groene Heuvels

Martijn123456789, 16-6-2015
erg leuke activiteiten ook op het terrein voor jongeren, zoals paintballen en een adrenaline park met klimroutes en een zipline.
Bas, 22-8-2014
De tip/s heb ik hierboven al uitgelicht,maar in het zomerseizoen,dus ook toen wij er waren,zijn we naar het circus geweest!! Echt een hele lieve familie Bosse uit Duitsland,wij hebben erg genoten van dit spektakel Verders op het park ook tafeltennistafels/tennisbanen! Uurtje tennissen kost 7 euro! Eventueel tennisrackets en/of tafeltennismateriaal huren!! Tennisrackets/tennisballen; 2.50 euro p.p. en i.v.m. het tafeltennismateriaal 1.50 [2 pers]!! Verders,laat je maar verrassen ;/!!!
tschieboom, 4-8-2014
in winssen is een grote supermarkt 5 min met de auto

Debora, 18-6-2014
Nijmegen en Arnhem liggen maar op 30 autominuten van het park.
HLLN, 9-6-2014

- boek een luxe huisje i.p.v. standaardhuisje (slechts 10 Euro duurder dan een standaard huisje

- WiFi is goed geregeld met een eigen router per huisje (slechts 5 Euro/weekend; onbeperkt aantal devices

ans, 24-5-2014
Binnenstad Nijmegen met kerk en kroegjes

Rob, 12-5-2014

Vlakbij is voor de grote kinderen onder ons ook nog een paintball-boerderij en een groot recreatiemeer.

Verder ligt het park erg mooi wanneer je houdt van wandelen en/of fietsen. Maar ook om lekker te winkelen of voor het bezoeken van attractieparken en/of musea ligt het park ideaal

Adriana, 18-4-2014

wandeling om het meer . Aan het meer is een super gezellig terras en restaurant (het Buitenhuis) waar ze kano's verhuren. Het is prachtig om op dat meer te kanoën, heerlijk. Het meer is helder en er zijn ook veel duikers actief. In het zwembad kan je een introductieduik met zuurstofflessen krijgen.

mooie dorpen met kastelen in de omgeving. Fruit en eieren bij de boer gekocht. Winkelen en een terrasje in Nijmegen. en een dagje naar Burgers dierenpark geweest (geweldig).

Adriana, 17-4-2014
aan het meer is een erg leuk terras en restaurant " het Buitenhuis" Daar kan je ook kano's huren. Het is echt geweldig om op het meer rond te varen. Het is leuk om een keer naar Nijmegen " de oudste stad van Nederland" te gaan. Burgers dierenpark in Arnhem is ook een aanrader. In Wijchen is het donderdagochtend markt, Batenburg is een prachtig historisch dorp met kasteel oude mooie kerk. neem een luxe bungalow en geen standaard huisje want die hebben nog de oude inrichting.
J. Klaassen, 27-3-2014
Mooie natuur in de omgeving en naast het park kun je paintballen (voor de oudere jeugd en volwassenen)