Vakantiepark De Groene Heuvels ****

Vies vies

Familie, 16-9-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Wat een vreselijke ervaring hier. Het huisje is zo vies, insecten in bed, een doucheputje met maanden van haren, alles plakt.

De groepsbungalow heeft geen buiten, geen tuin alleen een luchtplaats.

Er lopen heel veel Polen met blikken bier. Mijn kinderen mogen niet alleen het park op. In de speeltuin laat een Poolse vrouw haar kind poepen (!) achter een boom. Wat is dit?!

s Avonds veel geluidsoverlast van muziek en autos.

Dit is zo vreselijk onder de maat. Echt nooit meer dat we hierheen komen.

Jakkie

Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Super vakantie gehad.

Susanne, 2-9-2017
  • Onderkomen8

Ik heb echt een hele leuke vakantie gehad. Veel te doen voor de kinderen, zowel jonge kinderen als oudere kinderen.

Ik ben 2 weken in een huisje geweest, en dat is mij ook prima bevallen. Klachten werd goed naar geluisterd en nog de zelfde dag gehandeld.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Geen aanrader

Michiel, 30-8-2017
  • Onderkomen3

Huisje vies en aftands, pannen deden het niet op de nieuwe inductieplaat, maar ik wist van tevoren 2 dingen niet: 1: het park bleek in polen te liggen en 2: het was raceweekend in spa maar ook op het park. Niet normaal hoe hard er gereden wordt. Ik zou hier echt nooit met mijn kinderen naar toe gaan. Positief is wel de ruimte op het park en rondom de huisjes.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Klein park om tot rust te komen mooi uitzicht .

B, 28-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Het huisje had allerlei mankementen maar doorgegeven aan de receptie en het werd allemaal binnen een uur opgelost. Daar zijn wij zeer tevreden over. Heel veel lof daarvoor. Dikke pluim.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Heerlijk park

R, 11-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij hebben heerlijk genoten op Vakantiepark De Groene Heuvels. Bij aankomst werden wij hartelijk ontvangen door de receptie. We hadden een comfort 4 geboekt, en het deed aan al onze verwachtingen. De bungalow was ook goed schoon gemaakt. In de avond een lekker hapje gegeten in het restaurant. Helaas hebben wij geen kinderen, maar ook voor hun is er veel te beleven op het park. Wij komen zeker weer terug.
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldige vakantie

Annelies, 8-8-2017
  • Onderkomen8

Afgelopen week genoten van de vakantie op de groene heuvels, leuk entertaiment, mooie omgeving en huisje is boven verwachting. Kinderen hebben ook genoten van het circus.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Vies en slecht onderhouden

Pragt, 7-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen5

Huisje was ruim.6 persoons maar wel vies. .veel bloed op de muur..stof op vensterbank. Activiteiten voor kinderen wel leuk, maar bij knutselen alleen stift te gebruiken. .niet handig met vogelhuisje maken . Zwembad werd niet gecheckt. .weet niet of t water ooit gecheckt werd of t schoon is..1 bezoeker had zwemverbod. .dag later is hij er weer..patat slap. .ijs slof. .als we er iets van zeiden: oh..dan lag t ijs boven de rode streep..nieuw ijsje leek me meer klantvriendelijk. Trampoline kapot..levensgevaarlijk.

Dikke scheur erin. .voor ons even geen hogeboom meer. ..jammer voor dit geld

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Smerig

Teuntje, 29-7-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen1

Wat een vreselijk smerig huisje. Het huisje naast ons leek wel een drugspand. Zo jammer het ligt mooi maar vreselijk slecht onderhouden. Ook jammer dat er niks met een klacht gedaan wordt. Ik vind het echt GEEN aanrader
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijk park!

L.p. van Dam, 13-7-2017
  • Onderkomen8

We zijn hier nu voor de 2e keer en het is heerlijk ontspannen! De kinderen vermaken zich bij de kids club met clown Holly en Ekkie en papa en mama zitten op het terras. Alles zit bij elkaar op 1 punt. En het uitzicht vanuit het huisje aan het water is fantastisch!! Wij komen volgend jaar weer terug!!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

fantasties

Lisse, 24-6-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

We zijn voor de tweede keer op de groene heuvels geweest.wederom zijn we vol lof over het personeel,accomodatie,hygiene, en de hele goede service.als we een cijfer moeten geven dan een dikke vete 9 .gr uit Lisse
Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark De Groene Heuvels in Ewijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark De Groene Heuvels zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark De Groene Heuvels scoort een 7.09 uit 10 op basis van 374 reviews.