9,2

Uitstekend

26 reviews over Vakantiehuis Veluwerijck 12 in het Nederlands

Heerlijk!

Karen Hoogeveen , 26-7-2015

Wat hebben wij op de Veluwerijck 12 genoten! Heerlijk huis, sfeervol ingericht en van werkelijk alle gemakken voorzien! Schoon, fris, knus. Tot in de details verzorgd, heerlijk aan het de vijver gezeten, gewandeld in de mooie omgeving en lekker geluierd! We komen zéker terug!
Gereisd met partner in juni 2015

Dit huisje was ideaal voor ons viertjes.

Hans Nelis, 9-7-2015

Wij zijn buitenlandse toeristen op bezoek in Nederland en met familie en vrienden verspreid door NL kwam dit plekje prima uit. We kwamen midden in de winter. het huis was opgewarmd, de bedden waren gemaakt toen we 's avonds binnen kwamen. Het is een erg rustig plekje, met een uitzicht op het bos. Alle huishoudelijke spullen waren aanwezig. Het huis troffen we netjes aan. We vertoefden er 4 weken. All four of us enjoyed it!
Gereisd familie in december 2014

Fantastische plek

Jacques en Anneke, 8-7-2015

Mooi huis leuk ingericht, ligt aan de rand van het bos.
Gereisd met partner in mei 2015

Heel fijn huis!

mg23h@hotmail.com, 8-7-2015

Wij zijn hier twee keer geweest en hebben genoten! Heerlijk huis, fijne omgeving, je loopt zo de natuur in!
Gereisd familie in januari 2015

Bijzonder prettig huis

An van Schieveen, 7-7-2015

Dit vakantiehuis is aantrekkelijk, leuk ingericht en het ligt op een fijne plek, je kunt meteen het bos in om te wandelen.
Gereisd met partner in januari 2015

Midden in de natuur

Sietse Los, 7-7-2015

Wakker worden tussen eekhoorns en vogels met alle vormen van natuur binnen handbereik. Fantastisch!
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Veluwerijck 12 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Veluwerijck 12 scoort een 9.17 uit 10 op basis van 27 reviews.