9,2

Uitstekend

26 reviews over Vakantiehuis Veluwerijck 12 in het Nederlands

Fantastisch onderkomen geweldige ligging.

P A van Doorne, 10-7-2016

Alles was perfect netjes en opgeruimd.
Gereisd met partner in juni 2016

Fantastisch .

Ina Harkema, 9-7-2016

Wat ons betreft vinden wij dat er niets op aan te merken is. Alles prima in orde
Gereisd met partner in februari 2015

Paradijs op aarde hier.

Familie de Bruijne, 9-7-2016

Alles is goed hier, gaan lekker genieten, huisje zo heel erg compleet.

Echt alles is er wat je nodig hebt.

Hebben al heel wat huisjes gehuurd , maar dit is een favoriet hoor.

De inrichting helemaal onze smaak. Zo gezellig en met zorg ingericht.

Gereisd met partner in juli 2016

Helemaal Super!

Wilma Verschuren, 6-7-2016

Alles was top lekkere stoelen tv op de slaapkamer en geweldige omgeving!
Gereisd met partner in februari 2016

Een heerlijk huis.

Marianne Kok, 28-5-2016

Voor de tweede maal in huis veluwerijck 12 geweest het voelt als thuis komen,alles is aanwezig en het huis is gezellig en sfeervol ingericht .Ook in de tuin is het fijn toeven er is veel privacy en je heb diverse plekjes om te zitten .Het is ook fijn dat je met de honden van af het park zo het bos in loopt .Voor ons komt er zeker een derde maal .
Gereisd met vrienden in mei 2016

Weer voor herhaling vatbaar

Rob Bremer, 29-1-2016

Goed vijf jaar geleden zijn mijn vrouw, schoonouders en ik hier voor de 1e keer geweest en vier jaar geleden zijn mijn vrouw en ik hier voor de 2e keer geweest. We waren beiden toe aan een week rust en dachten eigenlijk weer direct aan het huis van Dio en Raymond. Sfeervol ingericht, prachtig gelegen en werkelijk alles en nog meer is aanwezig voor een goed verblijf. Het blijft fantastisch dat je na 50 meter lopen een hek kunt openen en direct in het bos staat. We hebben dan ook iedere dag lekkere wandelingen gemaakt met onze ruwharige teckel, die zeer in zijn element was. De omgeving is geweldig. Een absolute aanrader voor mensen die er eens op uit willen gaan is het "Oude ambachten en speelgoedmuseum" in Terschuur op ca. 30 km afstand van Ermelo.

Zeer rolstoelvriendelijk en terug in de tijd van onszelf en onze ouders en grootouders. Je kunt het zo gek niet bedenken of het staat er: een oude slagerij, een de Gruyter-winkel, een fietswerkplaats, drukkerij etc. Je slaat een boek aan collectieve herinneringen open, waarvan je dacht dat het niet meer bestond.

Nog een tip wat eten betreft zijn Brasserie de Boterlap en indiaas tandoori restaurant Mamta, beiden in Harderwijk.

Voor ons is driemaal zeker geen scheepsrecht. Dio en Raymond kunnen ons absoluut nog eens verwachten.

Gereisd met partner in januari 2016

Mooi boerderijtje ruim en gezellig ingericht.

Jan&Claudia de Groot, 18-12-2015

We hebben 5 weken voor onze stichting gebruik gemaakt van dit schitterend gelegen vakantiehuis en genoten van de vele soorten vogeltjes zoals daar waren roodborstjes vinkjes koolmeesjes pimpelmeesjes vlaamse gaai putters merels en lijsters groenlingen een winterkoninkje en een eekhoorn plus kikkers in de vijver. . Mooie cd's en video;s aanwezig veel modebladen en boeken en spelletjes, in onze vrije uurtjes hoefden we ons niet te vervelen.De naam van onze stichting hebben we op diverse winkelcentra in Harderwijk Nijkerk en Ermelo onze stichting gepromoot. Ja je woont in principe in het bos vroeger op school kregen we met kerst een boekje waar je tekeningen in zag van een huisje in het bos als je het raam uitkijkt zie ik dat weer voor me. Ja warm en knus een sfeervolle verlichting maken dit vakantiehuis compleet en een mooie omgeving,Via een doorgang liet Claudia Angel de beagle uit in het bos op een gegeven moment hoorde ze gesnuif en zag ze een hert tussen de bomen verdwijnen.Ja voor rust en genieten van de natuur kunt u gerust boeken bij de eigenaar persoonlijk Dio van Gils een aardige peer. 18-12-2015 Jan en Claudia de Groot
Gereisd met partner in november 2015

Lieflijk huisje, ideaal gelegen

Anke, 1-11-2015

Andermaal waren wij te gast bij Veluwerijck 12. Een warm welkom door de eigenaren terwijl de zon uitbundig scheen. Het huis ligt ideaal in een kleinschalig park omringd door bossen waar het heerlijk wandelen is. Ermelo is een gemoedelijk stadje met een varieteit aan winkels, restaurants en barretjes. We hebben een paar prachtige tochten gemaakt in de omgeving die een schitterend kleurenpalet bood.

Het huis biedt alle comfort en heeft een mooie moderne inrichtingen is een oase van rust. Hou je van natuur en een comfortabel huis dat ook nog prachtig is om te zien, dan zeg ik: boeken!!

Gereisd met partner in oktober 2015

Jacqueline , 29-7-2015

Een warm welkom. Het huis is bijzonder smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien, comfortabel en met zorg ingericht. Heerlijke bedden. Altijd wel een plekje om in de zon te zitten. Prettig gelegen. Heerlijk "thuiskomen" na een dag van de mooie omgeving te hebben genoten. Veluwerijck 12 is een aanrader, wij gaan zeker een keer terug!
Gereisd met partner in juli 2014

Heerlijk huis en prachtige omgeving

Gerben, 29-7-2015

Het huis was meer dan gezellig en zeer luxe ingericht. Ook de tuin was een heerlijkheid. Mooi aangelegd met meerdere beschutte plekjes om te genieten van rust en vrijheid
Gereisd familie in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Veluwerijck 12 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Veluwerijck 12 scoort een 9.17 uit 10 op basis van 27 reviews.