9,2

Uitstekend

26 reviews over Vakantiehuis Veluwerijck 12 in het Nederlands

Een aanrader

Dicky en Carla, 1-7-2017

Prima ligging mooi ingericht en alles wat je wenst is aanwezig
Gereisd met partner in juni 2017

Een knusse, comfortabele, goed voorziene bungalow

Marian en Hans, 30-12-2016

De ligging aan de rand van de bossen en de rust op het park.
Gereisd met partner in december 2016

In één woord geweldig!!

Cees en Angelique Sondag, 7-11-2016

Het is een kei fijn huis met alles erop en eraan. Je pakt echt nergens mis op. Zelfs handdoeken, bedlinnen en alles is aanwezig. Veel serviesgoed en fijne pannen. Wij hebben flink genoten! lekker een boek lezen, of in het huisje blijven was ook geen straf, zo gezellig ingericht, We hebben zelfs buiten kunnen eten in jullie mooi tuin. We zaten tegen de bosrand aan waardoor we met onze hond snel in de bossen waren. Achter het huisje was een poort zodat we zo de bossen in konden lopen. Het huisje ligt centraal,, binnen 5 minuten ben je in het centrum, en aan het strand met de hond, maar ook zo in Harderwijk, Nunspeet en diverse andere gezellige plaatsjes. kortom we willen zeker nog een keer terugkomen in dit fantastische huisje. Ook geeft het park een heel veilig gevoel, avonds gaan om 19.00 uur de poorten dicht, die alleen door de bewoners kunnen worden opengemaakt,
Gereisd met partner in september 2016

Fantastisch gelegen huis met alles er op en er aan

Pim en Anita, 3-11-2016

Het huis is compleet ingericht. Je hoeft echt niets mee te nemen ook geen hand- en theedoeken. Het is er gewoon allemaal.

Je wordt ook gastvrij ontvangen door de eigenaren.

Rondom het huis is er tuin zodat je overal kan zitten.

Mooie omgeving om te wandelen en te fietsen. In Ermelo en Harderwijk zijn veel eetgelegenheden.

Gereisd met partner in september 2016

Mooi huis / omgeving fijne bedden heerlijk douche

Sylvia, 27-8-2016

Heerlijk verblijf gehad in vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo. We waren er dan ook tijdens een hittegolf, voordeel was dat het huis koel bleef. De geur van het bos, de vogels, vleermuizen en eekhoorntjes maakte het compleet! Fijn was dat we vlak achter het huis het bos ik konden lopen met onze hond, wat heerlijk was dat zeg! Ermelo is een leuke stad en het Bosbad in Putten is zeker een aanrader, wat mooi is het daar ! Fijn dat we ook de fietsen mochten gebruiken, heerlijk gefietst door een prachtige omgeving. Goede tv en radio. Als enige zou ik aan de eigenaren aanraden de muren wit te schilderen dat maakt het huis wat lichter binnen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Het was een zeer rustig en compleet verblijf.

caroline vos, 21-8-2016

Als je van rust en privacy houdt dan is het hier goed toeven. De omgeving is prachtig met vele facetten; bos, hei, water(sport), zandverstuivingen, gezellige dorpjes en landelijk gebied, je vindt het hier allemaal in de buurt. Het huisje is niet groot maar compleet met alle luxe erop en eraan. Buiten kan je rondom genieten van de terrassen. Kortom: een aanrader!
Gereisd met partner in augustus 2016

Zeer goed voor elkaar!

Rina en Frank, 6-8-2016

Woning is compleet ingericht.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Fijne woning veluwerijck 12

Jo en Hannie, 1-8-2016

Goed vertoeven in deze woning mooi gelegen veel privacy en mooi fiets gebied ook dagje zandsculpturen Is leuk om te doen
Gereisd met partner in juli 2016

Voor het echte onthaasten is dit de locatie

B. de Vet, 21-7-2016

Heerlijk rustig kleinschalig park dicht bij het bos en voldoende horeca in de omgeving.
Gereisd met partner in juni 2016

Fraai gelegen op een mooi kleinschalig park

drs. B.M. Jansen, 13-7-2016

Of ze van de natuur en rust houden
Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Veluwerijck 12 in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Veluwerijck 12 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Veluwerijck 12 scoort een 9.17 uit 10 op basis van 27 reviews.