Hotel De Zwarte Boer ****

9,1

37 reviews over Hotel De Zwarte Boer in het Nederlands

Erg goeie ervaring

Jeroen, 11-6-2017

Een weekend in de natuurlijke omgeving van de zwarte boer
Gereisd met partner in januari 2017

Klein, maar superfijn

RZ, 10-5-2017

Honderdduizenden kilometers gereisd om dan op amper een uurtje autorijden van huis De Zwarte Boer te ontdekken. Een pareltje van een hotel dat zijn belofte - gasten worden in de watten gelegd - helemaal waarmaakt. Gastvriendelijkheid en service zijn top, de kamer (Herfst) is wat aan de kleine kant, maar comfortabel genoeg. Geweldig ontbijt, heerlijk restaurant/terras voor het diner. En dan de ligging: ideaal voor wandelaars (zoals wij) en fietsers. Een echte aanrader.
Gereisd met partner in mei 2017

Prachtig gelegen in de bossen van Leuvenum

M.L.Nijkerk, 24-2-2017

Zeer aantrekkelijk hotel met allervriendelijkst en behulpzaam personeel en een uitstekende keuken in de Brasserie en zo mogelijk nog beter Fine Dining in het restaurant. En....ontbijt aan tafel geserveerd, geen buffet
Gereisd met partner in februari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zwarte Boer bij:

Geweldig verblijf, bijzonder lekker gegeten!

Marianne, 21-2-2017

We logeerden er. De kamers zijn vrij klein maar zijn comfortabel ingericht. De badkamer is uitgebouwd met een infraroodcabine en luxeproducten. Het ontbijt was bijzonder uitgebreid met alles erop en eraan: eitjes, broodjes, gebak, beleg, yoghurt, zalm, ... 's Avonds hebben we een zeer lekker 3-gangen menu gegeten (dit kan zowel buiten op het overdekt terras (met terrasverwarmer indien nodig) of binnen in het bijzonder smaakvol ingerichte restaurant. Eén minpuntje: de wachttijd is behoorlijk lang.

Er is een mooi arrangement van ongeveer 100 euro per persoon, maar daarin zit een welkomstdrankje, een overnachting, uitgebreid ontbijt en een 3-gangen menu.

Bovendien is het hotel/restaurant prima gelegen aan de rand van het bos. Je kan meteen van daaruit vertrekken op fiets- of wandeltocht.

Kortom: een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juni 2016

Verwennen is hier tot kunst verheven

Eva van Duijn, 25-9-2016

De Zwarte Boer is klasse. Voor de 50e verjaardag van mijn man verbleven wij in het appartement voor 2 dagen. Het gastronomisch menu hadden we bij besteld. Maar toen we in het hotel arriveerden, voelde ik me helaas niet goed. Misselijk, koortsig. De eigenaar bood aan het diner te laten vervallen of uit te stellen. Of ... Op de kamer te serveren. Daar kozen we voor. Hiermee redde hij niet alleen onze avond, ook bezorgde hij ons het meest bijzondere verjaardagsdiner ooit! Het eten is subliem en ondanks alles heb ik genoten. Geweldig ook dat onze 2 honden welkom waren in het appartement. Dit is een plek die ik het liefst voor mezelf zou houden maar aan de andere kant: de eigenaar verdient alle succes!
    Gereisd met partner in mei 2013

Heerlijk!

Frits Dufifie, 22-8-2016

Alles klopt! Van omgeving tot heerlijk eten en drinken.
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

Wereldse plek

Arlette Boog, 2-7-2016

Op één van de mooiste locaties van de Veluwe (én van Nederland) is dit kleine 4 sterren hotel in een oude boerderij gevestigd. Ik had het appartement gereserveerd. Pluspunten: zeer grote ruimte voor 2 personen met eventueel twee kinderen (op de vide). Uitstekende bedden (beneden). Er is een keuken met een oven/magnetron, koelkast en kookmogelijkheid. Douche met stortregenhemel en stoomcabine. Goed Wifi. Minpunten: weinig ramen dus relatief erg donker en een staande lamp werkte niet. Snel erg warm in de zomer. Wel airconditioning-unit aanwezig (en grote fan) maar vraag me af of dit toereikend is bij warm weer. Ik ben bang dat het er zeer warm wordt! Hou daar rekening mee. Geen mobiel bereik maar dat hebben ze opgelost met een telefoon op de kamer! Service goed en beleefd maar wat koel en afstandelijk. In de omgeving zijn prachtige wandel-en fietstochten mogelijk. Dit is toch echt mijn meest favoriete omgeving van Nederland!
    Gereisd alleenreizend in juni 2016

Hemel op aarde

p.j. kalders, 17-6-2016

Graag willen wij overbrengen hoe intens wij hebben genoten van ons verblijf in Boutique Hotel de Zwarte Boer.De hartelijke ontvangst en uitstekende service die het uiterst vriendelijke personeel ons heeft geboden en de keukenbrigade die hun creatieve smaakvolle gerechten en hun vakmanschap hebben getoond.Hotel De Zwarte Boer heeft er vanaf heden 2 ambassadeurs bij.
    Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig !

W willems, 10-8-2015

Alleen de bedden nog verbeteren

Verder niets veranderen !

Gereisd met partner in januari 2015

Geweldig

Christa van der ham muller, 24-7-2015

echte gastvrijheid ,vriendelijk en behulpzaam ! Eten heerlijk ,alles vers van het glaasje sinaasappelsap tot de vers gerookte zalm . We hebben genoten . De kamers zijn niet groot maar super comfortabel .groter is niet altijd mooier !!!! Kortom een dikke aanrader 👍wij gaan in het najaar zeker terug om van de herfst te genieten !
    Gereisd met partner in juli 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Zwarte Boer bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Zwarte Boer in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Zwarte Boer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Zwarte Boer scoort een 9.11 uit 10 op basis van 37 reviews.