8,8

Uitstekend

Zoover award

267 reviews over Camping De Paalberg in het Nederlands

Heerlijke camping maar helaas veel ruis

Eva, 17-8-2017

Wij verbleven deze maand (augustus) nabij het zwembad / snackbar / restaurant op een toeristische plek met ons gezin.

Voor je rust moet je hier zeker niet komen! Vanaf 21.30 uur beginnen groepen jongeren de camping te ontdekken / domineren, dit resulteert in samenscholing rond de snackbar & zwembad. Er wordt dan ontzettend hard gegild en geschreeuwd met het gebruik van woorden wat je je kinderen niet kunt uitleggen. Daarnaast veel live-muziek / karaoke met een dreunende bas die zo'n beetje de gehele camping bereikt.

Let wel; dit alles gaat zo door tot 01.00 uur of later, terwijl in de "voorwaarden" staat vermeld dat er nachtrust moet zijn tussen 23.00 en 08.00 uur. Er staat letterlijk de buren mogen uw tv/radio niet horen. Nou dit slaat alles natuurlijk, want wij konden elkaar niets eens verstaan in de tent door deze jongeren.

Even lekker een boek lezen of kaarten met een kopje koffie in het hoogseizoen voor je tent? Nee, niet doen. We hebben best wel wat campings gezien dus weten echt wel dat dit niet normaal is. Er loopt ook geen beveiliger rond of iemand die dit gelijk de kop indrukt, echt ontzettend jammer. Wij hoorden onze beide buren (1 met baby) ook klagen en zullen zij niet snel meer terugkomen.

Allemaal kommer en kwel? Nee, zeer zeker niet! Maar bovenstaande tovert wel je vakantiegevoel weg als sneeuw voor de zon.

De absolute pluspunten zijn:

- Schoon sanitair!

- Ontzettend mooi wandelen & fietsen

- Camping is erg bosrijk en mooi ingedeeld

- Vriendelijk personeel

- Mooie zwembad met vriendelijke badmeester

- Heerlijke campingwinkel met verse broodjes

Het lage cijfer is dan ook te wijten aan de geluidsoverlast en dat hier niet op wordt geacteerd door de camping. Jammer, was dit in orde of hindert jouw dit niet, een dikke 9!

Gereisd familie in augustus 2017

Een heerlijke camping voor jong en oud

Frank Westelaken, 13-8-2017

Het is een heerlijke camping met goede voorzieningen en sanitair dat uitstekend wordt onderhouden. Voor zowel groot als klein is er voldoende te doen. De camping ligt in een prachtige omgeving, zeker als je van bos en heide houdt. Er zitten ook heel veel konijntjes en eekhoorntjes en wij hebben zelfs een everzwijnenfamilie met vader, moeder en een stuk of vijf jongen. Kortom, een prachtige camping in een prachtige omgeving met grote staanplaatsen. Zorg er wel voor dat je als je met de caravan gaat dat je een grondzeil in de voortent hebt, want je voorganger heeft daar ook gestaan waardoor het gras op die plaats weg is. Je mag de caravan ook maar op 1 manier en op 1 plek neerzetten, met een wiel op een tegel. Wat betreft de kampwinkel is het assortiment voldoende groot met elke ochtend heerlijk vergebakken broodjes. Ook in het restaurant kun je voor een redelijke prijs goed eten. De bediening bij zowel de receptie als de kampwinkel en het restaurant is vriendelijk en goed. Wel een aandachtspuntje vinden wij de openingstijden van receptie, winkel en restaurant. De receptie en de kampwinkel zijn al om 18.00 uur gesloten en het restarant gaat de keuken om 19.30 uur dicht. Dit vinden wij zeker in de zomervakantie erg vroeg, maar voor het overige chapeau, een echte aanrader waar wij ondanks het feit dat het weer niet altijd meewerkte, een heerlijk verblijf hebben gehad.
Gereisd met partner in augustus 2017

Mooie camping, prijs-kwaliteit prima

Judith, 11-7-2017

Het is een fijne camping, met een mooie mix tussen vaste gasten en seizoenskampeerders. Mooie faciliteiten, vooral het zwembad is heerlijk.

Groot minpunt: de kwaliteit van het animatie team. Jaren achtereen het zelfde programma. Vaak zelfde activiteiten, maar vooral voor kinderen boven de 11 jaar is er eigenlijk niets. Maar ook het theater is vaak te slecht om aan te zien. Snap niet dat er op zaterdag geen enkele vorm van animatie is.

Kortom heerlijke camping, met een belabberde animatie!

Gereisd familie in juli 2017

Echt geweldig

Janny de groot, 6-7-2017

Ik ben nu voor het 4de jaar naar De Paalberg met het juni arragement geweest en ik vind het echt thuis komen de rust - schoon sanitair - geweldig personeel bij de receptie en op het park ga volgend jaar zeker weer terug.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Mooie camping, toch een paar kleine puntjes

Marielle, 27-6-2017

Zwembad ongelooflijk leuk, mooi binnen- en buitenbad en vriendelijke badmeester! Erg jammer is dan weer (wij waren met een baby en kindje van 4) dat in het peuterbadje er 2 waterspeel/pomp-toestellen niet werkten. Zelfde geldt op het sportveld, gaten zitten in de doelnetten, steeds de bal halen. Een 5 sterren camping hoort toch deze netjes elk seizoen even te vervangen, zijn de kosten niet en ziet er ook veel mooier uit. Zelfde geldt voor de watertoestellen.

Verder wel wat last van jeugd die behoorlijk aan het schreeuwen (maar dan ook echt schreeuwen en woorden gebruiken wat je je kind moeilijk kan uitleggen) waren de hele avond tot 23.00 uur bij de pingpongtafels. Blijkbaar niet echt opvoeding gehad, jammer dat er dan niemand meer op de camping loopt die dit een beetje in de gaten houdt. Las juist in de recensies dat het zo stil was hier s avonds...

Maar laten we eerlijk zijn; pluspunten genoeg! Parkeren geen probleem (was rustige tijd), douches en toiletten erg schoon. Sowieso was de hele camping erg schoon! Leuke en ruimte plekken, lekker zigzag door elkaar in de bossen. Lekkere ruime campingwinkel en ruim assortiment.

Wij komen hier terug.

Gereisd familie in juni 2017

Wat eern mooie camping en ook de hond is welkom !

timmersria, 9-6-2017

Midden in het bos. Ruime plaatsen. Alles zeer verzorgd en wordt goed onderhouden. Goede hygiëne. Binnen-en buiten zwembad, ook een heel leuk peuterbad. Fijn terras bij het zwembad voor een drankje en een hapje. Veel speelmogelijkheden voor de kinderen. Ook leuke knutselochtenden en animatie.

Prachtig weer, dan is alles dubbel zo aangenaam.... behalve het lange zoeken naar een parkeerplaats, ik werd er even wanhopig van.... Parkeerterrein veel te klein, zeker met vrije dagen (en mooi weer) als de campinggasten ook nog eens bezoek krijgen van hele families met kinderen... dan wordt het toch wel erg druk en vol; met name het parkeerterrein en zwembad. Goed beschouwd kun je er zo 'binnen' lopen en van de faciliteiten gebruik maken ... geen haan die er naar kraait. Vraag me af of dat de bedoeling is.........

Gereisd familie in mei 2017

Zeer mooie camping midden in het veluwe bos

Peter, 31-5-2017

Blij verrast door deze goede en betaalbare camping. Kom zeker nog eens terug.

Verbeterpuntje is aantal parkeerplekken buiten de camping, net te weinig bij drukte.

Verder top!

Gereisd familie in mei 2017

Mooie en schone camping met een maar

Fam. van den H, 30-5-2017

Erg nette camping waar veel onderhoud wordt gedaan. Toiletgebouwen zeer proper en schoon. Plekken zijn erg ruim opgezet, wat prettig is. Parkeren is wat lastiger tijdens de drukke dagen.

Zwembad binnen en buiten zeer mooi! Zeker tijdens de dagen rondom Hemelvaart (toen wij er stonden) veel gebruik gemaakt van het mooie buitenbad. Fijn idee dat er ook een badmeester rondloopt als je kleine kinderen hebt.

Toiletgebouw de Koepel is te klein voor teveel gasten rondom dit gebouw. 3x WC en 3x een douche is echt te weinig, veel moeten wachten. Wel schoon...

WiFi niet best, zelfs op een camping in deze tijd zou je moeten kunnen streamen. Er wordt ook vermeld dat je niet mag streamen of online filmpjes mag kijken, beetje vreemd. Denk dat de gasten er ook best extra voor willen betalen als het maar snel is.

Puntje van kritiek, de live muziek! Zelf mag je na 23.00 uur geen herrie meer maken, heerlijk idee dat het dan ook echt rustig is en je rustig kunt slapen. Of dat je heerlijk rustig een kopje koffie samen komt drinken met de fluitende vogeltjes om je heen. Maar wat doen ze? Holland zingt Hazes tot 00.30 uur live wat over de camping over galmde, was echt te hard en zeur niet snel! Kindjes konden hierdoor niet heel goed slapen en worden om 06.30 uur wakker, na een korte nacht paps en mams dus ook. Wij hoorde hier mee gasten over klagen en het schijnt dat deze avonden meer voorkomen, puntje om rekening mee te houden.

Begrijp me niet verkeerd, echt een hele mooie en goed onderhouden top-camping. Maar de live-muziek, WiFi en het toiletgebouw hebben echt de aandacht nodig.

Prachtig,zeker nog eens terug

ben, 22-5-2017

Mooie camping,prachtige omgeving en het weer werkte ook mee.

Goede plek om te onthaastten

Gereisd met partner in mei 2017

Prachtige camping, erg vriendelijk personeel.

jan, 19-5-2017

Op deze camping is alles precies zoals wij het graag willen hebben. Mooie plaatsen, rustig gelegen, fantastische omgeving om te wandelen en te fietsen door bos en over de heide. voor de boodschappen ligt Ermelo op fietsafstand. Ook restaurants volop in de buurt. We hadden veelal prima weer dus dat verhoogde het plezier. Slechts één nadeel: het muziekgenre van de (te harde) muziek in de toiletruimte is irritant.Het sanitair is goed, schoon en er zijn goede douches + heet afwaswater.

We vielen in deze periode in het Acsi arrangement dus dat maakt prijs/kwaliteit prettig.

Hoewel wij on ter plekke melden voor een staanplaats moesten wij toch een aanbetaling doen. Dit is typisch Nederlands: vreemd.

Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Paalberg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Paalberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Paalberg scoort een 8.82 uit 10 op basis van 268 reviews.