Camping De Paalberg *****

Zoover award

284 reviews over Camping De Paalberg in het Nederlands

Fantastisch gewoon super

FEJAS, 20-10-2017

Echt een heerlijke camping. Vriendelijk personeel en behulpzaam. Douches en wc's keurig schoon.

Redelijk grote plekken. Milieuplein en winkel goed geregeld. Huur van fietsen vind ik zelf wel wat duur. € 25 voor een elektrische fiets.

Zwembad heerlijk en gezellig.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

kan beter

harry, 14-9-2017

mooie camping maar heel jammer dat het zwembad gewoon dichtgaat voor zwemles,verder is de annimatie slecht geregeld voor 12+.

jeugd kan en mag zich savonds niet vermaken ,worden overal weggestuurd

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeker een aanrader

Steven, 29-8-2017

Heerlijke camping met mooie ligging in het bos. Sta er nu 2 weken met mijn kinderen die erg hebben genoten van de animatie. Ook is er een heerlijk zwembad zowel binnen als buiten. Het enige minpunt is dat de laatste week van de vakantie de animatie al weg is. Verder lekker gegeten in het restaurant met leuke kindermenus. We komen zeker volgend jaar terug

Leuke gezinscamping.

E. Weistra, 29-8-2017

We hebben al veel campings bezocht maar het sanitair steekt er hier met kop en schouders bovenuit. Heerlijk gegeten in het restaurant en ook de snackbar is prima. Minpuntje. Weinig verlichting 's nachts en de laatste week van de vakantie, deze week dus, is er geen animatie, is het binnenbad beperkt open en de winkel is veel eerder dicht. Maar dit gemeld bij de receptie. Vanaf volgende week gelden er naseizoentarieven en dit is nu voor ons deze week dus gerekend. Dus top opgelost.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zeker voor herhaling vatbaar vriendelijk personeel

Nico Breg, 27-8-2017

Heerlijk genieten met gezellige mensen
Gereisd met partner in augustus 2017

Prima camping

Dewy, 27-8-2017

De paalberg is een fijne camping waar wij altijd met plezier komen. Het binnen zwembad is een grote pluspunt. Helaas zijn er ook echt mindere punten. Wij zitten de laatste week van de zomervakantie hier op de camping maar er is geen animatie meer, ook is er geen badmeester meer en is het winkeltje wel heel erg vroeg dicht, en dat in het hoogseizoen. Ik vind dat echt niet kunnen ik snap dat jet rustiger is maar organiseer san iets kleins voor de kids. Daarnaast is het buitenbad en het buiten pierebadje echt te koud. Dus zwemmen we alleen maar binnen helaas.

Leuke en mooie camping

Verhoef, 26-8-2017

De paalberg is een mooie camping. Goede liggen, vlakbij de hei. Makkelijk bereikbaar en wordt goed voor de kinderen gezorgd. Gezellig en lekker gegeten in het restaurant en leuke bediening. De snackbar is uitgebreid en we werden snel geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Het was weer een fantastische vakantie

Hein Gerards, 26-8-2017

Het is een zeer goede en mooi verzorgde camping. Er zijn diverse activiteiten op de camping te doen. Het weer was nu niet elke even dag mooi maar met het binnen en buiten zwembad was er altijd voldoende te doen. Er was een leuk recreatieteam aanwezig wat ook elke dag mooie activiteiten verzorgde.

Ook is er een campingwinkel en wasserette aanwezig. En laten we zeker niet het restaurant met snackbar vergeten

Gereisd met partner in augustus 2017

Volgend jaar wat anders.

Gezin, 26-8-2017

De paalberg ligt op een prachtige plek en dit is ook de reden waarom wij voor deze camping hebben gekozen. Wel herken ik een heleboel van de negatieve commentaren en dat is ook de reden om volgend jaar voor een andere camping te kiezen. Het water is inderdaad ijskoud.Jammer, want met mooi weer zou het geweldig zijn om hier lekker wat baantjes in te kunnen zwemmen maar de kou weerhoud me daarvan. De openingstijden van het restaurant en het winkeltje mogen omhoog. Het restaurant is ook geen optie aangezien alles uitgedroogd of aangebrand smaakt. Wel hele aardige eigenaren, prima snackbar maar toe aan vernieuwing. Qua onderhoud aan de camping herken ik wat een mede-gast hier onder benoemde. De weekenden en zomervakantie willen we graag rust maar ook die dagen worden gebruikt voor grasmaaiers en bladblazers. Handiger om dat doordeweeks en buiten de vakantie om te doen.

Prachtige camping

Familie Groen, 26-8-2017

Wij zijn al jaren 'Paalbergfan'. De camping heeft een fantastische ligging op de Veluwe. Het is een prachtig groen en goed onderhouden park met zeer ruime plaatsen. Het publiek is netjes en bestaat voornamelijk uit zestigplussers en jonge gezinnen. Ander pluspunt is het vriendelijke personeel. Speciaal compliment voor de twee badmeesters die ieder jaar weer de orde bewaren en zorgen voor een prettige sfeer. Minpunten? Jazeker. De kwaliteit van het restaurant is matig.Het campingwinkeltje is te duur en hanteert te krappe openingstijden en de beheerder is een norse man. Het zal voor ons de vakantiepret niet drukken (wij gaan volgend jaar weer), maar ik kan me voorstellen dat mensen hierdoor niet meer terugkomen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Paalberg in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Paalberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Paalberg scoort een 8.64 uit 10 op basis van 285 reviews.