Beoordelingen Camping De Kriemelberg***

De Kriemelberg***
31 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Kriemelberg***
Drieerweg 104, 3852 MC, Ermelo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kriemelberg*** in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kriemelberg*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Kriemelberg scoort een 8,5 uit 10, op basis van 31 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Kriemelberg*** in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Kriemelberg***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Kriemelberg*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 24 vakantiefoto's van Camping De Kriemelberg*** vinden. Je kunt 5 video's van Camping De Kriemelberg*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Kriemelberg*** met andere accommodaties in Ermelo.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

30 beoordelingen over De Kriemelberg***

31 beoordelingen
8,8
8,4
6,6
8,5
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldige camping !!"vertalen
Peter
10,0

31-8-2013 Hele leuke camping met nieuwe sanitair ook speciaal voor de kids, zeer mooie ligging midden in de natuur.... wat een oase van rust en een gastvrije ontvangst... We zijn hier al een paar keer eerder geweest en en blijven steeds weer terugkomen.... prijs is ook heel redelijk, dus al met al een hele goede aanrader.. !!!

met partner, Mei 2013
"Fijne camping"vertalen
e. bleumers
9,0

16-6-2013 rustige groene camping. Vriendelijke mensen. Aan een fietsroute. Mooi sanitair. Een aanrader.

met jonge kinderen, 2012
"Mooie gemoedelijke camping"vertalen
Dijon
9,0

2-8-2012 Mooie camping in een bosachtige omgeving net buiten Ermelo. Bij aankomst werden we naar onze kampeerplaats gebracht. Luxe hoor. Bijzonder vriendelijke en hulpvaardige medewerkers. Gemoedelijk, maar toch professioneel. Mooie voldoende ruime kampeerplekken, de meeste met voldoende beschutting. Sanitair erg mooi en erg schoon. Er is ook een kindergedeelte, alleen vreemd dat het kinderbadje bij een ruit staat waar dan geen afdekfolie voor zit. In het hoogseizoen is er een recreatieprogramma, wat erg leuk is voor kinderen. Wel komt hier 's avonds soms nogal wat herrie vanaf (bijv. bij de Bingo). Kan belangrijk zijn om rekening mee te houden bij de keuze van een kampeerplek. Verlichting is op sommige delen van het park niet aanwezig en op sommige plekken is verkeer op de Drieërweg goed te horen, al hoewel het nooit echt storend wordt. Bij de receptie zijn brood, ijs, krant en nog wat kleine spulletjes te krijgen. Op deze camping ben je echt op vakantie. Super.

met jonge kinderen, Juli 2012
"Prachtige plek"vertalen
linders
10,0

23-8-2012 hadden een comfortplaats wat zeer goed was en het toilet gebouw heb ik nergens anders gezien.Gewoon klasse

met jonge kinderen, Juli 2012
"Erg goed bevalen"vertalen
G Witkamp

20-8-2012 wij zijn een week op de camping geweest en het beviel ons erg goed
bij aankomst zat er een vriendelijke receptioniste en we werden door een golfkarretje begeleid naar onze plaats, deze man vroeg of we hulp nodig hadden met het op de plek zetten, maar we hebben een vouwwagen dus dat is niet zo zwaar.
er word aandacht geschonken aan het geloof maar je bent tot niets verplicht.
het animatieteam deed erg veel voor de kinderen dus hadden wij ook rust.
het sanitair is om door een ringetje te halen, ruim, schoon, en modern
kortom het is ons goed bevallen en raden dit ook aan aan de medecampeerder

met oudere kinderen, Juli 2012
"In 2003 kwamen we hier al voor het eerst..."vertalen
Renée
10,0

21-8-2012 Bovenstaande titel zegt denk ik genoeg. We gingen al toen de kinderen nog vrij jong waren en inmiddels 16 en 13 komen ze ook nog graag weer terug.
Altijd erg gezellig.
Heel netjes.
Zeer klantvriendelijk.
Natuurlijk een prachtige omgeving. Heerlijk om te fietsen. Wandelen kan rondom. Je zit midden in de bos en toch ook weer dicht bij het centrum van Ermelo met vele supermarkten en een aardig winkelcentrum.

En die eetgelegenheid.... Daar geef ik ook een 9 voor. De patat was heerlijk en dat hoef je ook niet alle dagen tenslotte, dus eigenlijk genoeg open...

met partner, 2012
"We willen niet meer weg :-)"vertalen
Janneke
7,0
9,0

7-5-2012 We hebben nu voor het vijfde jaar achter elkaar een jaarplaats; tijd om hier een beoordeling te geven. De Kriemelberg is een fantastische camping met prachtig sanitairblok (dit is in 2011 vernieuwd - erg mooi). Eigenaren Dian en Daniëlle en hun collega's zijn gastvrij en erg vriendelijk. Binnen 5 tellen sta je midden in het bos en met fiets of auto zit je in no-time midden in Ermelo waar goede winkels zijn en volop terrasjes en restaurantjes.
Camping is verder simpel van opzet met animatie voor de kinderen in het hoogseizoen, een volleybalveld en een vijverbadje voor de kleintjes. Grote plekken op mooie veldjes en her en der watertappunten. Voor leesliefhebbers is er een boekenkamer. Boeken mogen meegenomen worden en je kunt er ook je eigen gelezen boeken neerzetten. Snackbar in voor- en naseizoen af en toe en in hoogseizoen vaak geopend. Kwaliteit redelijk - goed.
Kortom: een heerlijke camping voor een zomerlang genieten.

met jonge kinderen, 2012
"Heerlijk voor kinderen"vertalen
Snep
4,0
8,0

22-4-2012 Wij vonden deze camping heerlijk voor onze kinderen van 4 en 7 jaar doordat het een groen karakter heeft en autovrij is. De meiden konden zich uren vermaken met andere kinderen op de speeltoestellen, de trampolines en de speelvijver. Er is geen grootschalig entertainment maar dat maakte de sfeer juist wel gemoedelijk. In de zomervakantie was er een kinderclub, wat georganiseerd werd door een groep Christelijke jongeren. Voor pubers is er weinig te doen maar tot een jaar of 12-14 lijkt het ons een prima plek.
Met de fiets (of auto) ben je zo in het dorp maar op de camping loop je een hek uit en sta je in het bos. Wat ons betreft een ideale combinatie.
Enige minpuntje was wat ons betreft de snackbar: die is heel beperkt open, zelf in het hoogseizoen.

met jonge kinderen, Aug. 2011
"Wat een heerlijke camping"vertalen
famverduin
10,0

23-8-2011 We wilde maar twee nachten op deze camping verblijven en dan door reizen naar de Achterhoek maar we zijn nog een paar dagen langer gebleven. Wat is het hier heerlijk. Prachtige camping, geweldig sanitair (nieuw in april 2011). Niet het standaard sanitair wat je vaak op campings ziet maar vele malen mooier. Personeel erg aardig. Iemand brengt je naar je plek en helpt ook nog eens om de caravan op de plek te zetten. Wat een service! De bossen in de omgeving zijn prachtig. Georganiseerde wandeling was heel leuk, vooral voor de kinderen. Ongeveer evenveel vaste plekken als gewone camping plekken. Wij komen hier zeker nog eens terug!

met vrienden, 2011
"Relaxed en vertrouwd!"vertalen
Melissa
8,0

21-8-2011 Ik ben al vaker op deze camping geweest en het is zeker vooruit gegaan qua sanitaire voorzieningen. Lekker bij de bossen en heide, leuke dorpjes dichtbij.. Animatieteam is oke, maar de bingo kan zeker beter!

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?