7,3

60 reviews over Camping De Horsterhoeve in het Nederlands

Voor een keer was het leuk om er te staan.

Linda, 15-8-2017

Voor oudere kinderen 15 + is er niet veel te doen.

Het is wel een mooie nette camping we stonden op een leuk mooi veldje. Het winkeltje stelt niet veel voor en haalde iedere morgen broodjes in de winkel maar moest daar geregeld op wachten . Maar vond wel handig dat iedere kampeerplek een eigen kliko had hoef je niet met je vuilniszak helemaal naar voor te lopen . Het grote gebouw waar je kan eten en drinken is niet gezellig en leuk ingericht . De snackbar is wel goed met veel keus en de personeel is vriendelijk op 1 na dan. En er is veel voor kleine kinderen te doen en ook kwa animatie is er veel voor kleine kinderen te doen.

Gereisd familie in augustus 2017

Leuke vakantie

s. mehri, 4-8-2017

Een leuke rustige camping. Niet veel te doen voor de oudere jeugd. Wel voor de kinderen tot 10 jr. Kinderen worden opgehaald van de caravans. In de ochtend knutselen in de middag en avond wordt ook activiteiten georganiseerd. 2x in de week kaarten en 1x bingo voor volwassenen was leuk. Jaarmarkt was ook leuk. Camping ligt mooi gelegen. Ermelo en hardewijk vlakbij. Het enige wat ik niet goed vond was de cafetaria. Wel lekkere friet maar geen lekkere snacks. Kroket was koud van binnen. Ik zag meerdere mensen terug komen met snitzels die niet goed gaar waren. Dit is echt een punt waar hard aan gewerkt moet worden. Voor de rest een schone camping. Prijzen van de broodjes-drank goed. Leuke kinder boerderij. Wij hebben in een country sta caravan gezeten. Dit was goed schoon. Wij komen volgende keer weer terug!
Gereisd familie in augustus 2017

Geweldig park/ camping

Fam van der Wal, 3-8-2017

Geweldig gehad op Horterhoeve.Zeer vriendelijk personeel en heel veel te doen voor jong en oud.Service is super en zeer schoon.Wij hebben intens genoten van alles.Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.

Bedankt namens Fam van der Wal ( overijssel)

Een oké camping

De Jonge, 3-8-2017

Leuke knuffelstal voor kinderen, winkeltje is erg klein en weinig assortiment warme broodjes alleen pistoletjes kaiserbroodjes en croissantjes. In het zwembad was gepoept en dat heeft lang geduurd voordat het werd opgeruimd. Heel erg vies. Zandbak bij de grote speeltuin was helemaal uitgegraven erg gevaarlijk, overal in de speeltuin troep van de hang jongeren die zich s avonds vervelen. Op zondag alles dicht! Geen animatieteam die de kids komt ophalen zoals beschreven staat. Bed erg slecht en aan vervanging toe, kind kon niet slapen omdat ze de springveren voelde prikken. Verder veel leuke dingen gedaan buiten de camping en allemaal goed aan te rijden!

Niet wat je verwacht

Leo, 23-7-2017

Niets te doen voor oudere jeugd, mini winkeltje met een wel heel klein assortiment.

Al jaren dezelfde activiteiten, een recreatieteam van oude van dagen dus dan weet u het wel.

Nooit meer

kees, 26-5-2017

Geen fijne camping.Winkeltje meer dicht als open.

Water in zwembad koud ondanks dat ze adverteren dat water verwarmt is.

Vorige week bij 30 graden zwembad nog Leeg.

Eigenaar is nors en luistert niet naar zijn gasten.

Gereisd familie in mei 2017

aanrader

tamara, 13-8-2016

Super leuke camping

enthousiast animatie team waar de Kids het helemaal naar hun zin hadden leuke dingen georganiseerd, leuke speeltuinen

mooi zwembadje om effe af te koelen en dichtbij het strand

Gericht op vaste gasten

Richard, 11-8-2016

sanitair is vies, erg gedateerd zelfs. De WIFI was aanwezig, hebben we gehoord van anderen. Bij ons viel het steeds weg namelijk. De vaste gasten van de camping, met name een select groepje denken dat ze alles zijn en kunnen maken. Animatie voor de kinderen prima. Programma voor oudere jongeren valt erg tegen. Bingo wordt geleid door chagerijnige mensen. Norse campingbeheerder en recreatieleider. Nooit meer hierheen !
Gereisd familie in augustus 2016

Prima camping met leuk animatieteam voor kinderen

Marco, 8-8-2016

Mooie camping met grote ruime plekken. Op loopafstand van Strand Horst en dichtbij Ermelo & Harderwijk. Er wordt veel georganiseerd voor jonge kinderen. Op de camping een speeltuin met trampolines en een zwembad voor de kleintjes. Geitjes, 2 ezels, hangbuikzwijntjes en een knuffelhok. Onze kinderen waren er niet bij weg te slaan. Zij hebben zich prima vermaakt en wij hebben daardoor ook een fijne vakantie gehad. Voor ons een zeer geschikte familiecamping, wij komen zeker terug!
Gereisd familie in augustus 2016

Hier gaan we niet meer heen

Sanne, 6-8-2016

Gericht op vaste plekken. Animatie onduidelijk met niet hele enthousiaste meiden.

Sanitair is oud,vies en te weinig douches

Belachelijk hoge kosten voor wifi

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Horsterhoeve in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Horsterhoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Horsterhoeve scoort een 7.32 uit 10 op basis van 64 reviews.