8,3

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel De Heerlickheijd van Ermelo**** bij :

508 reviews over Hotel De Heerlickheijd van Ermelo in het Nederlands

Aanrader!!

Corrie van der Horst, 28-7-2017

Een werkelijk prachtig hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel met een heel uitgebreid ontbijtbuffet en een mooie menukaart.
Gereisd met partner in juli 2017

voelde koninklijk bij aankomst van het hotel

janneke, 17-7-2017

prachtig hotel met een zeer relaxte tuin.

prima kamer met een wat minder bed, wij raakte onze lakens na een keer omdraaien al kwijt en lagen op de kale matras wat echt niet zo fris was/is.

mooie sauna, maar helaas was echt genieten er niet bij omdat er vanuit het zwembad steeds heen en weer werd gelopen en er mensen met badkleding in de sauna kwamen zitten. dit is echt simpel op te lossen, gewoon de deur afsluiten!!

we gaan nog zeker een keertje terug om te genieten en hoop dat er aan deze punten aandacht wordt besteed!

Gereisd met partner in juli 2017

Perfecte locatie en prima service

Bert Stopel, 14-7-2017

Perfecte locatie en prima service hotel de Heerlijckheid Ermelo

Wij gaan niet weer

Els, 10-7-2017

Hotel is prachtig, netjes schoon, zwembad prima. Wij hadden arrangement met 1 3-gangen menu. In het restaurant werden we bediend Door een jonge dame die geen Nederlands sprak. Terwijl Ermelo toch echt in Nederland ligt. Bij de 3 gangen konden we steeds uit 2 dingen kiezen. Niet veel voor zo'n hotel. Na de 3 gangen hadden we flink honger. Misschien was het voldoende bij een 7 gangen menu maar niet bij 3. Gelukkig zit er in Ermelo vlakbij het station een prima cafetaria. Ik heb dit doorgegeven bij de beoordeling niets gehoord helaas. Daarom nu toch op zoover. De matrassen zijn ook te breed voor het onderstel waardoor ik er s nachts bijna uitviel. Wij gaan dus niet weer

heerlijke tijd in de Heerlickheijd

loes hogeweg, 20-6-2017

In dit hotel is het prima toeven. Geen echte minpunten.

Hotel Heerlickheijd van Ermelo

Henk Blokhuis, 12-6-2017

Heerlijk ruim opgezet hotel van waaruit mooie dagtrips gemaakt kunnen worden in een fantastisch mooie natuur. Heerlijk wandelen en fietsen.

genoten met volle teugen

vogelvriend, België, 12-6-2017

Wij komen hier al een paar jaar op een rij terug omdat om er met volle teugen te genieten van de prima hotelfaciliteiten aan een goede prijs/kwaliteit verhouding : mooie welness, verzorgd ontbijtbuffet, leuk terras om na te genieten, goede ligging voor fietstochten. En uiteraard laten we ons graag in de watten leggen door de charmante Mo en collega's tijdens het dinner in het restaurant. Als je wat hulp kunt gebruiken bij de keuze van een geschikte wijn : vraag naar Mo . Deze man heeft een uitzonderlijke persoonlijke uitstraling waardoor je als gast het gevoel krijgt om persoonlijk verwend te worden, waardoor het etentje een beleving wordt. Tip voor de nieuwe eigenaars : wij wensen jullie veel succes met de Heerlickheijd en besef dat jullie ook over prima personeel beschikken die net als de hotelgasten een pluim verdienen. Suggestie voor de komende jaren : zorg voor voldoende laadpunten voor E-bikes en elektrische voertuigen.
Gereisd met partner in mei 2017

Fijn verblijf gehad in de Heerlickijd van Ermelo

pkegge, 6-6-2017

Mooie ligging, prachtig zwembad (watertemperatuur was helemaal goed) en een heerlijk terras (zowel op de begane grond als beneden bij het zwembad). Je hoort vrijwel geen geluiden uit andere kamers dus heerlijk rustig slapen. Mooie sauna ook. Voor herhaling vatbaar. Enige jammere is het gedateerde meubilair. Zou of vervangen of op zijn minst geverfd moeten worden zodat het er netjes uitziet.
Gereisd familie in mei 2017

Aangenaam hotel, prima zwembad en mooi gelegen.

Steenland, 28-5-2017

Het hotel ligt net buiten het centrum van Ermelo en is een prima uitvalsbasis voor mooie wandel- of fietstochten in de omgeving. Het hotel heeft een ruime parking en de entree is zonder meer chique te noemen. Het inboeken gaat snel en professioneel. Voor een kleine espresso wordt 2,70 euro berekend.

De comfort kamer was niet echt groot of luxe, maar uitstekend in orde. Een prima bed, kastruimte en een badkamer met toilet en bad. Ik bezoek altijd hotels mét een zwembad. Over het zwembad hier niets te klagen: ruim, heerlijk water en een ruime stenen trap. Overal kan je staan. Er is zelfs een bubbelbad bij. Achter het restaurant is een ruim terras met uitzicht op een tuin en waterpartij. Alles voelt hier luxe aan. Absoluut een hotel waar ik vaker zal komen. Minpunten? De restanten van een diner bij mijn buren dat in de vooravond werd bezorgd op een hotel-karretje, stond de volgende ochtend 10 uur nog steeds naast hun kamerdeur. Dat moet beter kunnen. Er is een afgesloten fietsenstalling, maar het slot werkt niet goed.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Geweldig verblijf in Golden Tullip hotel Ermelo.

MP Boetes, 21-5-2017

We hebben een geweldig verblijf gehad in Golden Tullip Hotel Ermelo.
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De Heerlickheijd van Ermelo in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De Heerlickheijd van Ermelo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De Heerlickheijd van Ermelo scoort een 8.26 uit 10 op basis van 512 reviews.