Camping De Bosrand **

8,5

33 reviews over Camping De Bosrand in het Nederlands

Heerlijke camping

Martine Bijl, 12-8-2017

Heerlijke camping. Rustig leuk voor de kids. Niet overdreven veel kinderdingen. Mijn kinderen hebben zich prima vermaakt met het speeltoester dat letterlijk voor onze tent stond. De kinderen vonden de mammoetskelters die overal stonden ook helemaal geweldig. Sanitair is echt schoon. Helemaal top een echte aan rader.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch, komen zeker terug!

Karel P., 23-7-2017

Wat een mooie camping! Gewoon zoals kamperen bedoeld is, mooie grote grasplaatsen, kraantje op de plek, schone toiletgebouwen, vriendelijke behulpzame eigenaren, gratis wifi ook zo fijn! De ligging was fantastisch, tussen bos en heide, ook voor de boodschappen alles dichtbij! Garderen is een leuk vakantiedorpje, met 2 supermarkten, leuke restaurantjes en een hele goede ijssalon op de hoek. In Speuld een gezellige snackbar met heerlijk eten, en leuke bediening. Voor ons voldoende redenen om nog eens terug te gaan! Wij kunnen geen negatieve dingen verzinnen.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke camping

Rob Haspels, 15-7-2017

Een heerlijke camping. Geen bijzondere faciliteiten maar gewoon wat wij zoeken: rustig, goed onderhouden en schoon sanitair. Gelegen tegen het Speuld is en dicht bij de heide. Supermarkt op fietsafstand.

Klein minpuntje: de doorgaande weg is duidelijk hoorbaar en drukker dan we hadden verwacht.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

Henriette Roos van Raadshooven (Dijkshoorn), 20-4-2017

Onze caravan heeft 4 weken gestaan op Camping "De Bosrand" in Ermelo, een camping naar ons hart, met veel ruimte, schoon en verwarmd sanitair en super vriendelijk!

Vanaf de uitgang aan de ene kant kon je direct lange wandelingen over heidevelden maken en aan de andere kant het bos in. Ook prachtige fietspaden.

In één woord.....fantastisch! Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in april 2017

Dit nooit meer

Wilma Post, 7-1-2017

Na 2 jaar met plezier een winterplek het derde jaar al met allemaal verboden,geen waterslang fietsen achter de caravan ( beetje moeilijk de caravan moet bijna in de heg staan) nu het 4 jaar na 12 dagen weg gegaan,er kwamen steeds meer regeltjes,de waterslang ,geen droogmolen,de stoelen niet buiten alles binnen zetten werd steeds gekker,wij dachten dat camperen vrijheid betekend, hier leken we wel een stel kleuters met de meester,die vertelde hoe wij moesten leven en camperen.

Wij camperen al velen jaren maar dit nog nooit meegemaakt,gelukkig hele leuke en fijne camping voor terug gevonden met leuke mensen die ons de ruimte geven om fijn te camperen.

Gereisd met partner in januari 2017

Erg prettig verblijf

Doris, 11-8-2016

Rustige camping met persoonlijk contact, goed en schoon sanitair en heerlijke warme douch! We hebben er van genoten om even weer helemaal tot rust te komen. In de omgeving is erg veel te doen. De camping eigenaren weten veel van de omgeving en kunnen je leuke tips geven om wat te doen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Mooie camping.

Karin, 8-8-2016

Net terug van een heerlijk weekend op camping de Bosrand. Wat een heerlijke, mooie en rustige camping is dit. Wat wij heel luxe vonden was het standaard worteldoek op de plekken. Het sanitair is ook super mooi en zeer schoon. Heerlijke douches. Wifi top. Eigenaar zeer vriendelijk en behulpzaam. Eigenlijk gewoon alles perfect. Vlak aan bos en heidegebied. Voor ons een 10+
Gereisd met partner in augustus 2016

Mooie ligging van de camping en schoon sanitair

Karen kampeerder, 3-8-2016

Mooie ligging tussen bos en heide, dichtbij het dorpje Garderen waar we onze boodschappen kunnen doen en in een restaurant eten. Voor het echte winkelen kan je naar dorp Ermelo, op iets verdere afstand.

Mooie ruime kampeerplekken die ook een goede ligging hebben met het toiletgebouw.

Gereisd met vrienden in april 2016

Grijze hoofdnen camping

campinggasten, 25-6-2016

Teveel weekenders en jaarplaatsen, zeer schoon sanitair, vlakbij bossen en heide. Garderen heeft genoeg winkels voor de boodschappen en uit eten kan daar ook prima
Gereisd met partner in juni 2016

Niet meer voor ons

Fam. Friskes, 25-6-2016

Camping ziet er verzorgd en netjes uit, ook het huisje was schoon en compleet. Wat wij gemist hebben waren horren tegen de muggen, dat was verschrikkelijk, 's nachts letterlijk lek geprikt. Ook de matrassen waren bijzonder oncomfortabel, hard, en mede daardoor, in combinatie met de muggen, slecht geslapen.

Omgeving druk, vanwege de weg waar de camping aan ligt, en de constante aan en afvoer van vliegtuigen boven je hoofd, militaire vliegtuigen, helikopters en aan en afvoer van Schiphol en vliegveld Lelystad. Het is er beslist niet rustig, dus voor ons geen Veluwe meer.

Jammer van dit stuk Nederland wat zo mooi is, maar zoveel herrie!

Gereisd met partner in juni 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Bosrand in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Bosrand zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Bosrand scoort een 8.48 uit 10 op basis van 33 reviews.