7,8

WebsiteLink naar website

• Activiteiten5,7
  • Onderkomen8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiepark Bospark De Heivlinder bij :

37 reviews over Vakantiepark Bospark De Heivlinder in het Nederlands

Mooi park in de natuur

Martine, 31-10-2016
  • Onderkomen9

Een mooi park, echt in het bos. Vanuit het park mooie wandelpaden op de heide en in het bos. Het huisje was heel netjes en van alle gemakken voorzien. Het park was ook netjes, verder geen bijzondere voorzieningen, maar alles wat je nodig hebt is in de buurt (Ermelo).
Gereisd met partner in oktober 2016

Super relaxed!

Diane, 26-10-2016
  • Onderkomen9

Het was een heerlijke week, mooie omgeving en sfeervolle vakantiewoningen die niet standaard zijn. Bij aankomst hartelijk ontvangen en wegwijs gemaakt op het park en in de omgeving. Kortom zeker voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in oktober 2016

Nooit maar dan ook nooit meer!

Anja, 23-9-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

De vrouw bij de receptie kan niet normaal een gesprek aangaan ze snauwt de gasten gewoon af wifi verbinding moet aanwezig zijn maar doet het niet tv gaat via digitenne een groot drama problemen kun je aan kaarten maar wordt niets mee gedaan men laat je gewoon barsten.

wij zaten in K 49 douche zat vol schimmels niet normaal geen speeltuin voor de kinderen de vloer pikte dus niet normaal schoongemaakt

dekbedden vol vieze vlekken

dit park is alleen uit op geld

Gereisd familie in augustus 2016

Fantastische plek maar super slecht huisje

Sander, 8-9-2016
  • Onderkomen3

Het park ligt fantastisch midden in de natuur en dat ik ook meteen het grote plus punt van het park en het enige.

Minpunten:

- je kunt niet zelf een huisje kiezen. De huisjes verschillen heel erg zowel qua ligging als qua uitstraling en ook van binnen qua inrichting en gemak. Bij sommige huisjes heb je veel privacy en bij anderen geen. Terwijl het huisje wat wij hadden willen hebben gewoon vrij stond!!

De huisjes zijn 6 persoons volgens de website, maar het zijn net kabouterhuisjes en echt niet geschikt voor 6 personen.

De wifi is slecht en als je klaagt zegt men dat je er ook niet voor betaald. Op de site staat WIFI gebruik gratis, maar er is geen WIFI. Ook telefonisch geen bereikbaarheid. De TV ontvangst is ook slecht.

De recpetievrouw is zeer rechtlijnig en denkt totaal niet mee met de gast. Nee is nee.

Tevens was deze erg weinig geopend.

De speeltuin is geen speeltuin gezien het onderhoud.

Gereisd familie in augustus 2016

Prachtige plek in de mooie natuur

Es, 19-8-2016
  • Activiteiten2
  • Onderkomen8

Heerlijke rust op het park.

Mooi gelegen, grenzend aan de heide. Huisjes zijn oké.

Helaas was de privacy niet wat we er van verwacht hadden. We gingen juist voor de privacy in de tuin, maar uitgekiend wij kregen een huisje met open terrasje aan doorgaand pad. Weinig zon in de tuin. We hadden het geboekt via website.

De wifi is minimaal. Telefonisch geen bereikbaarheid, geen 4G ontvangst. TV zenders nl 1, 2 en 3 zijn slecht.

De receptie is niet erg professioneel en weinig geopend.

Er wordt niet meegedacht als je een vraag hebt.

De omgeving is prachtig om te fietsen en wandelen.

Wel een auto noodzakelijk aangezien de winkels ca. 5km. verder op zijn.

Heerlijke midweek gehad

Tielse Nonnen, 3-8-2016
  • Activiteiten5
  • Onderkomen10

Ons huisje (C22) was knus, klein maar wel van alle gemakken voorzien. De badkamer en de kamer met het stapelbed zijn erg klein en zonder verbouwing past een campingbedje niet in een van de kamers. Wij hebben het 2-persoonsbed voor een kast gezet waarna het bedje er wel paste, je mist dan echter wel kastruimte. Alle ramen en de openslaande tuindeuren zijn voorzien van horren, er is voldoende opberg/kastruimte. Jammer dat er geen afgesloten ruimte is om fietsen ed neer te zetten (deze zijn voor privé gebruik). Er was voor de kinderen een speeltuintje, verder zijn er voor hen geen faciliteiten. Wij hadden mooi weer, dus volwassenen op het ene terras en de kinderen op het terras met een aangrenzende grasmat; helemaal top! Er is veel aandacht voor een groene omgeving, de huisjes liggen dicht bij elkaar maar je hebt nauwelijks tot geen inkijk daar het park enorm groen is en schitterende tuinen heeft bij de huisjes. We hebben genoten en bevelen het park zeker aan bij anderen! Een bezoek aan de schaapskooi en Boerderij Pret zijn de moeite waard. En een lekker frietje eet je bij snackbar 't Speuldje (erg kindvriendelijk). Het cijfer eindigt op een 7; het huisje is top, evenals de aanleg van het park maar de receptie kan wel wat professioneler en er is voor kinderen niet heel veel te beleven.
Gereisd familie in juli 2016

Super vakantie en huisje.

Fam. Van den Berg, 5-6-2016
  • Onderkomen10

Prachtig huisje, nieuw en schoon, mooie tuin en ligging aan de hei en bos.

Zwijnen gezien in de avond op de heide., we komen hier zeker terug.

Omdat onze kinderen wat ouder zijn, hebben we niet meegedaan aan activiteiten.

Gereisd familie in mei 2016

We hebben een erg goed weekend gehad!

Marijnissen, 11-4-2016
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Neem vooral je wandelschoenen en of fiets mee want de omgeving is geweldig
Gereisd met partner in april 2016

kabouterhuisje

Frank, 26-2-2016
  • Onderkomen10

Leuke kabouterhuisjes met alle voorzieningen! In een rustige omgeving, vlakbij de natuur/heide.
Gereisd familie in augustus 2015

Leuke vakantie volop in de natuur

Anja, 15-11-2015
  • Onderkomen9

Lekkere natuurvakantie. De huisjes liggen midden in het bos en aan de heide.

Lekker wandelen en fietsen vanaf het park.

Gereisd familie in januari 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Heivlinder in Ermelo, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Heivlinder zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Bospark De Heivlinder scoort een 7.83 uit 10 op basis van 37 reviews.