Camping Vossenberg

8,7

6 reviews over Camping Vossenberg in het Nederlands

Superfijn hemelvaarts weekend

Holiday, 4-6-2017

Afgelopen Hemelvaarts weekend op deze camping verbleven..

We wouden onze vouwwagen weer eens opzetten voor de zomervakantie..

We kenden de Vossenberg al wel van feestjes en partijen..maar had er geen weet van dat er nog z,on leuke camping bij zit..

Alhoewel wij in dezelfde gemeente woonachtig zijn merkte je totaal niet dat je zo dicht bij huis was..

Vriendelijk enthousiast personeel,fijne sfeer,nette plekken,goed en schoon sanitair en een heerlijk zwembad zorgde voor een heerlijk weekend eruit!

Het was vrij warm dat weekend en het personeel ging zelfs de velden langs met gratis ijs!

Een top camping!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Leuk weekje gehad

Bongers, 11-8-2016

Het was een gezellige week. Alleen jammer van het zwembad dat die zo steenkoud was en de wifi die maar 2 personen konden gebruiken. Verder was alles top en iedereen vriendelijk.
Gereisd anders in augustus 2016

Nette camping in mooie omgeving

Albert, 27-6-2016

Lekker gefietst en gewandeld. Ondanks andere recensies was het zwembad bij ons wel lekker van temperatuur. Sanitair top hebben we nergens eerder zo meegemaakt met ook een leuke boekenkast om boeken te ruilen ;-). Naaste de camping is een pannenkoekenhuis en op loopafstand het Veluws eethuisje.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

mooie camping

Marga, 13-9-2015

mooie camping, gastvrij, mooie velden, goed sanitair
Gereisd met partner in september 2015

leuke camping

Esmee, 10-9-2015

Deze camping boekten we om dat er flink wordt geadverteerd met 'verwarmd zwembad'. Ik denk dan aan prettig water. Dat was niet zo, het was ijskoud. Ook mijn dochters (11 en 13) vonden het te koud. Instinker dus. Zeer slecht telefonisch bereik, lastig sms'en of bellen dus.

Wat ook jammer was is dat de spiegels in de sanitairruimte van bruin rookglas zijn. Rouge opdoen of wenkbrauwen epileren kon echt niet!

Te veel bruine plekken waar je niet kon staan of met je stoel kon zitten door verdord gras. Waarom niet van die speciale voortentmatten die bij andere campings ook gangbaar zijn?

Verder was het sanitair modern, schoon en een ruime voldoende! Water ging wel snel uit. Nette gasten op de camping, geen schreeuwers. Diepvrieskist voor algemeen gebruik, fietsen te huur en snackbar. Gemiddeld tot fijne camping, Epe is ook erg mooi. Maar mag het pad naar de camping wat nieuw grind? Mijn nieren zitten nog achterstevoren door de kuilen!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Mooie plekken

G Werkhoven , 14-6-2015

Jammer dat je niet kunt eten door de week in het laag seizoen . Verder een mooie camping
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Vossenberg in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Vossenberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Vossenberg scoort een 8.74 uit 10 op basis van 6 reviews.