Epe
9,7

Uitstekend

5 reviews over Vakantiehuis 't Musje in het Nederlands

Lief huisje in een prachtige omgeving

de Vries, 17-4-2017

Het musje is gelegen op een prachtige locatie middenin het bos. Een lief zeer netjes huisje voor max 4 personen. In de omgeving is veel te doen wandelen in de bossen, het hertenkamp vonden de kinderen geweldig, fietsen door het bos, Elburg is een leuk stadje en Epe centrum is dichtbij. De kinderen vonden de grote trampoline in de tuin fantastisch. En bij aankomst zijn de bedden al opgemaakt ideaal. Een toplocatie voor een week (end) genieten in een bosrijke omgeving.
    Gereisd familie in april 2017

een prachtige locatie

Jose, 19-8-2014

Een heel knus en gezellig vakantie huis,in een prachtige omgeving.

Mooi wandel en fiets routes.Een gezellig dorp met veel mogelijk heden.

en een bijzonder fijne en vriendelijke ontvangst ,door de eigenaar.

Onze volgende vakantie word zeker weer het vakantie huis het Musje in Epe

Gereisd met partner in januari 2014

Ik wil eigenlijk niet vertellen hoe leuk het is...

Jacqueline, 16-8-2014

't Musje is een schattig 'Hans-en-Grietje' huisje in het bos van Epe. Groen geschilderd met een rieten dak past het goed in deze omgeving. Wij hebben hier een weekeind doorgebracht met 4 volwassenen om te fietsen in de omgeving van Epe.

De omgeving is prachtig, je kunt hier heel afwisselend fietsen en wandelen en Epe is een gezellig plaatsje.

Het huisje is zo leuk dat ik dat eigenlijk niet wil delen, omdat het dan wellicht de volgende keer al volgeboekt is. De inrichting is zeer compleet en we werden heel hartelijk ontvangen. Het weekeinde weg voelde daardoor als een complete vakantie.

We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis 't Musje bij :

Genieten van de rust en de mooie natuur!

Erick, Fenneke en Anneleen, 1-6-2014

Vakantiehuisje 't Musje in Epe

Het is een knus huisje met een rietendak midden in het bos. Rond het huisje diverse terasjes om te genieten van de rust en de vogeltjes.

Gereisd familie in mei 2014

Prachtige plek

Margriet, 30-4-2014

Een heerlijk ontspannen verblijf gehad in dit gezellige huisje midden in de bosrijke omgeving van Epe. Vanuit het huis kun je verschillende wandel en fietstochten ondernemen. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. Er is gewoon niets aan te merken op dit vakantieverblijf. We komen zeker weer terug.
      Gereisd familie in april 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vakantiehuis 't Musje bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis 't Musje in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis 't Musje zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis 't Musje scoort een 9.65 uit 10 op basis van 5 reviews.