Epe
8,9

Uitstekend

WebsiteLink naar website

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor BedAndBreakfast Silogie**** bij :

28 reviews over BedAndBreakfast Silogie in het Nederlands

Fantastisch!

J burbank, 12-6-2017

Uniek gebouw,zeer vriendelijke ontvangst,alles aanwezig :senseo haardroger e.d. goede douche . Heerlijke kamer met openslaande deuren (als ramen) uitzicht : natuur. Goede bedden .op zeer warme dag was kamer prettig koel . Genoten van ontbijt :verse jus ,3 soorten fruit ,eitje ,beschuit,yoghurt mmmmmm.

Ik kom zeker terug!!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Goede uitvalsbasis!

T.G. de Jong, 11-6-2017

B&B silogie is een mooie uitvalsbasis voor bezoek aan steden óf natuur.

Kamers waren schoon, ontbijt was prima en we waren vrij om buiten te kunnen zitten of daar 's avonds eten te laten komen.Geen probleem! Silogie heeft een aantal prima fietsen te huur voor een redelijke prijs.

Epe kent een aantal goede restaurants en is groter dan wij verwachten met een uitgebreid winkelbestand.

Kortom: als de gelegenheid zich voordoet komen we graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prima verblijf lekker gehad

Ilona zwaan, 27-11-2016

Een nachtje verbleven in kamer Oost op de 1e etage. Het was geen straf geweest om er langer te verblijven.

Heerlijk ontbijtje voor het raam. En alles schoon en fris.

2 min puntjes, maar voor een kniesoor, de stoeltjes hebben een hele koude metalen leuning dat is op een al koude dag niet lekker zitten. En de geurstokjes in de badkamer, niet fijn bij een geurstof allergie.

Maar verder voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk relaxed!

Patrick, 31-10-2016

Mooie kamer en lekker ontbijtje op de kamer. Met check-out tijd van elf uur een overgang naar wintertijd heerlijk rustig aan kunnen doen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig weekend voor ons familie-uitje

Pronk, 30-9-2016

Prachtige locatie met mooie kamers. De Graansilo is mooi verbouwd naar een Bed & Breakfast. We waren met een groep van 11 personen en we werden hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje/hapje. We konden achter en voor het pand op het terras gezellig samen even zitten voor een kopje koffie/thee, om elkaar te verwelkomen.

's Ochtends werd er een prachtig ontbijt voor ons klaargezet aan een grote tafel; warme broodjes, ruim beleg, fruit, yoghurtjes. Voortreffelijk geregeld.

Mede hierdoor hebben we een geweldig weekend gehad samen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijke stek

Poen, 23-9-2016

Een oude graansilo in ere hersteld. Het is bijzonder hoe dit gebouw met technisch vernuft is 'omgetoverd' tot een prachtig en veelzijdig verblijf. We hebben geslapen in de Oost kamer op de 3e verdieping. Hoog, met een mooi uitzicht. Het zonnetje piepte door de openslaande deuren naar binnen in de ochtend, waarna we genoten van een goed verzorgd ontbijt, warme broodjes en een eitje aan de deur gehangen. Heerlijk om dit zo met z'n tweetjes te doen, in plaats van in een ontbijtzaal langs een buffet te lopen. Schone, knusse kamers, voorzien van alle gemakken en zorgvuldig opgezet.

Epe is een leuk stadje waar je qua winkels en horeca prima kunt vertoeven. We zijn een dagje naar de Veluwse Bron geweest, prima afstand. Je kunt in de omgeving tal van wandelingen of fietsroutes doen, aan te raden. Al met al, met respect voor het gebouw (monument) en gastvrijheid voor de gasten, hebben wij een zeer positieve ervaring opgedaan bij de Silogie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2016

sfeervol genieten

Bas Hoogenboom, 11-1-2016

Geweldige ambiance, goed ruime kamer met mooi uitzicht op t weiland. Fijne aparte douche en keuken. S' morgen voor t raam ontbeten met heerlijk vers gebakken broodjes en een eitje. Kortom een heerlijke ervaring.
Gereisd met partner in december 2015

Heerlijke weekend gehad!

Steegh, 22-12-2015

Heerlijk weekend gehad in Silogie. Hartelijk ontvangen door de eigenaresse die ons tekst en uitleg gaf bij de kamers. We hadden 1 nacht in een 'normale' kamer en 1 nacht in de torenkamer helemaal bovenin. Allebei de kamers waten perfect maar de torenkamer is toch wel echt de moeite waard. Heerlijk bed, douche, bad en grote tv. Ook de inventaris was goed van alle gemakken voorzien.

'S morgens ontbijt op de kamer met verse broodjes, eitje, yoghurt en nog veel meer lekkers.

Echt top verzorgd!

Gereisd met partner in december 2015

Heel leuk

Els mentink, 5-12-2015

Je moet wel goed trappen kunnen lopen.
Gereisd met partner in november 2015

Superbe

Ingrid Esther, 15-8-2015

Silogie is rustgevend, een mooi pand. Natuur is om de hoek. Museum Kröller Müller is met de auto (en in Veluwepark beschikbare witte fiets) goed bereikbaar. Voelde me op mijn gemak in Silogie.
Gereisd met partner in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in BedAndBreakfast Silogie in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over BedAndBreakfast Silogie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

BedAndBreakfast Silogie scoort een 8.94 uit 10 op basis van 28 reviews.