Bed and Breakfast Silogie ****

WebsiteLink naar website

31 reviews over Bed and Breakfast Silogie in het Nederlands

Leuk voor één keer

Martijn & Suzanne, 27-8-2017

Bij aankomst kregen we een voor ons gevoel minder warm en weinig persoonlijk welkom. Hierdoor voelden we ons helaas niet meteen op ons gemak. De kamer (Oost 2) heeft een industriële look, is vrij ruim en schoon. Ook een prima badkamer. Het bed was erg zacht en dat vonden wij minder prettig slapen. 's Nachts was het geluid van de koelkast die telkens aan en uit sprong storend. Het ontbijt is standaard zonder streekproducten (alles is voorverpakt en afgemeten), maar het was wel leuk om op de kamer voor het open raam in het zonnetje te kunnen ontbijten. Geen groot ontbijt, maar voor ons voldoende. Locatie is op 5 min lopen van centrum Epe, waar van alles te doen/eten is. De foto's en tekst op de website doen vermoeden dat je een wijd uitzicht hebt over de weilanden, maar wij keken gewoon recht tegen de bomen naast de B&B aan en konden de winkelende mensen bij de Welkoop zonder moeite volgen (check Google streetview). Dit was wel een teleurstelling.

Verwachting was hoog door website en foto's, maar viel in werkelijkheid helaas deels tegen. Leuk voor een keer.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch verblijf in uniek pand

Jaap, 16-8-2017

Er moet behoorlijk wat trap worden gelopennaar de kamers boven in het oude graansilo gebouw. Dus minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Maar dat is het enige puntje om rekening mee te houden. Verder erg gastvrij en volop privacy. Mooie kamers, mooie omgeving om te ontdekken.

Kwaliteit in álles !

Maria en Rene, 14-8-2017

- de Torenkamer, een prachtige luxe maker met veel uitzicht

- de mate van perfectie, van aankleding t/m verzorging (service tóp !)

- goed voor de beenspiren, want het is wel even wat trappen oplopen (maar dan dat heerlijk grote bed....)

Fantastisch!

J burbank, 12-6-2017

Uniek gebouw,zeer vriendelijke ontvangst,alles aanwezig :senseo haardroger e.d. goede douche . Heerlijke kamer met openslaande deuren (als ramen) uitzicht : natuur. Goede bedden .op zeer warme dag was kamer prettig koel . Genoten van ontbijt :verse jus ,3 soorten fruit ,eitje ,beschuit,yoghurt mmmmmm.

Ik kom zeker terug!!

Gereisd alleenreizend in juni 2017

Goede uitvalsbasis!

T.G. de Jong, 11-6-2017

B&B silogie is een mooie uitvalsbasis voor bezoek aan steden óf natuur.

Kamers waren schoon, ontbijt was prima en we waren vrij om buiten te kunnen zitten of daar 's avonds eten te laten komen.Geen probleem! Silogie heeft een aantal prima fietsen te huur voor een redelijke prijs.

Epe kent een aantal goede restaurants en is groter dan wij verwachten met een uitgebreid winkelbestand.

Kortom: als de gelegenheid zich voordoet komen we graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in juni 2017

prima verblijf lekker gehad

Ilona zwaan, 27-11-2016

Een nachtje verbleven in kamer Oost op de 1e etage. Het was geen straf geweest om er langer te verblijven.

Heerlijk ontbijtje voor het raam. En alles schoon en fris.

2 min puntjes, maar voor een kniesoor, de stoeltjes hebben een hele koude metalen leuning dat is op een al koude dag niet lekker zitten. En de geurstokjes in de badkamer, niet fijn bij een geurstof allergie.

Maar verder voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk relaxed!

Patrick, 31-10-2016

Mooie kamer en lekker ontbijtje op de kamer. Met check-out tijd van elf uur een overgang naar wintertijd heerlijk rustig aan kunnen doen.
Gereisd met partner in oktober 2016

Geweldig weekend voor ons familie-uitje

Pronk, 30-9-2016

Prachtige locatie met mooie kamers. De Graansilo is mooi verbouwd naar een Bed & Breakfast. We waren met een groep van 11 personen en we werden hartelijk ontvangen met een welkomstdrankje/hapje. We konden achter en voor het pand op het terras gezellig samen even zitten voor een kopje koffie/thee, om elkaar te verwelkomen.

's Ochtends werd er een prachtig ontbijt voor ons klaargezet aan een grote tafel; warme broodjes, ruim beleg, fruit, yoghurtjes. Voortreffelijk geregeld.

Mede hierdoor hebben we een geweldig weekend gehad samen.

Gereisd met vrienden in september 2016

Heerlijke stek

Poen, 23-9-2016

Een oude graansilo in ere hersteld. Het is bijzonder hoe dit gebouw met technisch vernuft is 'omgetoverd' tot een prachtig en veelzijdig verblijf. We hebben geslapen in de Oost kamer op de 3e verdieping. Hoog, met een mooi uitzicht. Het zonnetje piepte door de openslaande deuren naar binnen in de ochtend, waarna we genoten van een goed verzorgd ontbijt, warme broodjes en een eitje aan de deur gehangen. Heerlijk om dit zo met z'n tweetjes te doen, in plaats van in een ontbijtzaal langs een buffet te lopen. Schone, knusse kamers, voorzien van alle gemakken en zorgvuldig opgezet.

Epe is een leuk stadje waar je qua winkels en horeca prima kunt vertoeven. We zijn een dagje naar de Veluwse Bron geweest, prima afstand. Je kunt in de omgeving tal van wandelingen of fietsroutes doen, aan te raden. Al met al, met respect voor het gebouw (monument) en gastvrijheid voor de gasten, hebben wij een zeer positieve ervaring opgedaan bij de Silogie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2016

sfeervol genieten

Bas Hoogenboom, 11-1-2016

Geweldige ambiance, goed ruime kamer met mooi uitzicht op t weiland. Fijne aparte douche en keuken. S' morgen voor t raam ontbeten met heerlijk vers gebakken broodjes en een eitje. Kortom een heerlijke ervaring.
Gereisd met partner in december 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Bed and Breakfast Silogie bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Silogie in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Silogie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Silogie scoort een 8.84 uit 10 op basis van 31 reviews.