Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi ***

Roompot Bospark De Schaapskooi
7,8

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,3

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Roompot Bospark De Schaapskooi bij:

1377 reviews over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in het Nederlands

een rustig en kindvriendelijk park

fam hart, 16-10-2017
  • Onderkomen7

het is een rustig park het is niet zo'n groot park maar alles is wel aanwezig om lekker tot rust te komen.
Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

supermooie omgeving

ECO, 13-10-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen6

het zwembad kan niet meer, er is niets te doen in dit bad, voor baantjeszwemmers wel prima, meer ook niet, tip voor indoorspeeltuin: leg rubbere tegels neer, anders vallen de kids vaak aangezien ze op sokken moeten spelen, de animatie buiten het hoogseizoen is wel erg karig, jammer dat we Koos Konijn maar 2x gezien hebben, de mensen aan de balie waren zeer vriendelijk en ook mensen die buiten bezig waren met bijv. de speeltuintjes op te knappen waren zeer vriendelijk, onze accommodatie vonden wij wel redelijk, alleen was het niet al te schoon, zeker het gasfornuis niet, maar wel was de keuken van alle gemakken voorzien, de omgeving van dit park is echt super, wij waren nu in de herfst en wat is het bos dan echt fantastisch, als het zwembad leuker wordt en de indoorspeeltuin iets wordt aangepast, willen we zeker nog eens terug komen
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

wederom fantastisch

A.J. de Bont, 10-10-2017
  • Onderkomen7

Leuk park met aardig personeel. Goed eten eigenlijk alles goed. Wat een advies zou zijn is iets meer betalen eb schoonmaakkeuze laten vervallen
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de reactie! Echt fijn dat het verblijf zo naar wens is geweest! De tip in verband met de keuze voor een schoonmaak gaan wij doorgeven!

Groeten Marcia

Nooit meer schaapskooi voor ons

M Ver, 10-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen4

Leuke ligging. Chalet alleen niet schoon en verouderd. In de slaapkamers hangen nare geurtjes. Viel ons erg tegen helaas. Schoonmaak kan echt beter..
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Hartelijk dank voor de feedback! Fijn om te vernemen dat de ligging van het park naar wens was, maar vervelend dat het onderhoud en de schoonmaak van het chalet tegen vielen. Is hiervan een melding gemaakt tijdens het verblijf? Wij gaan het in ieder geval opnemen met de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Groeten Marcia

Rustig, kleinschalig park; bescheiden faciliteiten

Frans Vervoort, 9-10-2017
  • Onderkomen8

Rustige ligging in natuurlijke omgeving.

Niet echt klantvriendelijk wanneer je buiten de aankomst / vertrektijden moet vertrekken. Je mag dan niet met je auto naar je chalet om je bagage in te laden.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Bedankt voor de reactie! Fijn dat u heeft genoten van het rustige park en de omgeving. Wel vervelend dat u het niet kunnen betreden van het park als klantonvriendelijk heeft ervaren.

Omgeving fantastisch

hout, 9-10-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen4

Het is oud en niet goed onderhouden. De bedden zijn vreselijk en de bank doorgezakt. Het is ook niet schoon. Veel schimmel in de badkamer.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Bedankt voor de reactie! Wat vervelend om te vernemen dat jullie verblijf niet geheel naar wens is geweest. Wij gaan deze opmerkingen doorgeven aan het park zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Wellicht heeft u dit ter plaatse ook gedaan, anders is het zeker een tip die wij mee willen geven voor een volgend verblijf!

leuke chalet

johan, 8-10-2017
  • Onderkomen9

netjes en schoon chalet met gratis internet.

het park is netjes onderhouden. zijn hier voor de vierde keer, en komen zeker terug.

Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Bedankt voor de reactie! Super dat het verblijf weer geheel naar wens is geweest! Tot de volgende keer!

Geweldige vakantie week!!

Mevr I van Hoogenhuizen, 6-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een autovrij park gelegen midden in de bossen aan de rand van de Veluwe. Veel mogelijkheden om te wandelen en te fietsen. Chalets alles wat nodig is is aanwezig, netjes en schoon.
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Bedankt voor de reactie! Wat fijn te vernemen dat jullie zo genoten hebben van het park en de omgeving! Graag tot ziens op één van onze parken!

Niet meer

Fam Guit, 6-10-2017
  • Onderkomen4

Dat het geen park is voor mindervaliden.

En de chalets zij verhouderd.

Gereisd met vrienden in oktober 2017
Roompot Vakanties, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017
Hartelijk dank voor de reactie! Graag vernemen wij waarom het park niet geschikt is voor mindervaliden, wellicht kunnen wij hierin verbeteringen aanbrengen. En de opmerking betreffende de verouderde chalets gaan wij opnemen met de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed kan worden. Wij hopen dat u verder een fijn verblijf heeft gehad en zien u graag terug op één van onze parken!

We waren hier om een 45 jarig huwelijk te vieren.

H.Stenveld, 2-10-2017
  • Onderkomen7

De ligging van het park ligt heel centraal in Nederland.

Het park is schoon en de groenvoorziening is goed onderhouden.

De wanden van de huisjes begonnen lelijk te worden.

Gereisd met partner in september 2017
Kwaliteit, Afdeling Kwaliteit, 11-10-2017

Bedankt voor de reactie. Fijn dat u een fijn verblijf heeft gehad op de Schaapskooi. Wij nemen de opmerking betreffende de wanden van de huisjes op met de verantwoordelijke, zodat hier aandacht aan besteed kan worden.

Graag tot ziens op de Schaapskooi of één van onze andere parken!

Groeten Marcia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Roompot Bospark De Schaapskooi scoort een 7.8 uit 10 op basis van 1385 reviews.