Vakantiepark RCN De Jagerstee ****

7,7

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen7,3

301 reviews over Vakantiepark RCN De Jagerstee in het Nederlands

verblijf op zich was goed

Lucia, 13-10-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen6

Wifi en telefoonbereik werkelijk Abominabel!!!!

Ik heb dit diverse malen mondeling aangegeven, ook bij receptie gevraagd of zij voor mij in konden loggen. Ze hadden zelf problemen, ook met hun eigen telefoons....

Door dit bijzonder slechte bereik (eigenlijk ouderwets getuttel) was ik niet bereikbaar voor verschillende mensen die mij een overlijden moesten vertellen!!! Ook het feit, dat mijn vriend weer onverwacht naar het ziekenhuis moest, kon mij niet verteld worden!!!

Dit hoorde ik allemaal binnen 10 minuten na thuiskomst!!

De gegevens blijven hetzelfde, maar anders kun je er voor kiezen eerder naar huis te gaan of je bent er al op voorbereid.

Heb nu t idee,dat ik alleen maar een paar honderd euro lichter ben Zonder de beloofde wifi of modern telefoonverkeer, terwijl ik niet meer t idee heb uitgeweest te zijn...

Verklaring van parkleiding: er maken zoveel mensen tegelijk gebruik van. Capaciteit kan dit niet aan!!

Hoezo? Meer dan de helft van de huisjes stond leeg, camping was voor 80 0/0 leeg, en in het Erasmus Ziekenhuis in Rotterdam, waar dagelijks duizenden patiënten en bezoekers zijn, heb ik nooit problemen!!

Nee RCN, dit is belachelijk en jaagt mensen weg!!

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Prachtig park, fijne sfeer, heerlijk relaxed

Anneke, 9-10-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Fijne Sfeer, behulpzaamheid personeel ! Helemaal top ! Animatie voor de kinderen zelfs in oktober!
Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

Nooit meer

Anja, 3-10-2017
  • Onderkomen5

Het huisje was niet schoon, overal spinnerag en stof. Bij klacht hebben zij het wel verholpen. Maar wij betalen bij vertrek eindschoonmaakkosten van €35,--, dan verwacht je toch dat het goed schoon is. Huisje heel erg gedateerd, doucheruimte meer een barak, geen raampje aanwezig. Vraagt zeker om renovatie, niet meer van deze tijd.

Park verder wel goed. Medewerkers in restaurant waren vriendelijk. Wifi ook niet van deze tijd, nl. maar voor 1 apparaat verbinding. Kan betere service aanbieden.

Gereisd met partner in september 2017

Redelijk

Wagenaar, 10-9-2017
  • Onderkomen5

Huisjes ( en het park) zijn gedateerd, redelijk schoon, bij binnenkomst bleek er het een en ander stuk en ontbrekend. Als je voor een weekend komt, zoals wij, heb je dus geen zin in een monteur over de vloer, zonde van de tijd. Het personeel bij de receptie is vriendelijk en oplossingsgericht . Restaurant prima. Veel leuke speelgelegenheden, heel snel in het bos. Prijs/ kwaliteit niet ok. Leuke omgeving. Volgende keer niet weer hier heen........
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Goede uitvalbasis voor fiets-wandeltochten

Maria Bekkers, 3-9-2017
  • Onderkomen7

Ruime opzet van de camping veel voorzieningen.

Er zijn veel fiets en wandel routes die duidelijk zijn.

Wel is het lastig dat je iedere keer opnieuw in moet loggen voor wifi.

Gereisd met partner in september 2017

het bevalt ons altijd goed op de jagerstee

jo, 30-8-2017
  • Onderkomen9

hier weet ik eigenlijk geen antwoord op het bevalt ons altijd uitstekend

ik heb eigenlijk niets negatiefs te melden de receptie is altijd heel vriendelijk klachten worden zo gauw mogelijk opgelost kortom wij komen er graag.

Gereisd met partner in mei 2017

complimenten voor de Jagerstee

Fam. Kolstein, 29-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

we zijn enthousiast over de vernieuwingen van het park. het was 3 jaar geleden dat we op de Jagerstee op vakantie waren geweest maar inmiddels is er een skelterbaan, een verkeerspark, een waterspeeltuin, een dierenweide en een springkussen voor kinderen gekomen. ook zijn er veel bungalows gerenoveerd (een aantal helaas nog niet) en zijn er 3 prachtige lodges gebouwd. de donkerrode kleur van de lodges heeft een mooie uitstraling op het park. van binnen zijn ze echt super de luxe. een aanrader om te huren! het enige minpunt vinden wij dat er relatief weinig zonlicht bij de bungalows en de lodges komt door de ligging tussen hoge bomen. regelmatig wat meer snoeien, zoals op andere bosparken, zouden wij toejuichen. de medewerkers op de receptie en het park zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam, dus: welverdiende complimenten voor de Jagerstee!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Erg mooie camping prachtig in het bos gelegen

Michel, 25-8-2017
  • Activiteiten9

Mooie rustige velden en grote plekken voor je caravan of tent.

Veld s`nachts wel erg donker.

Toiletgebouw Reeenveld erg verouderd wel schoon maar als het regent komt efr door het dakraam gewoon regenwater naar binnen druppelen.

Ook bij de droortrek knoppen ontbreken bij de meeste toilletten de plasctic kapjes.

Alles wordt wel goed schoongemaakt .

Personeel allemaal erg vriendelijk .

Wij komen vast nog eens terug

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Gezellig en doelmatig en goed verzorgde begeleidin

B.i.Markerink, 19-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

het huisje was prima in gericht .
Gereisd met vrienden in mei 2017

Heerlijk rustig en relaxt genieten.

Caroline, 17-8-2017
  • Onderkomen9

Mooie bosrijke omgeving waardoor je weinig last hebt van andere gasten.

Doordat er zoveel bomen zijn heb je soms geen plekje om in de zon te zitten.

Gereisd met partner in mei 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor RCN De Jagerstee bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark RCN De Jagerstee in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark RCN De Jagerstee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark RCN De Jagerstee scoort een 7.67 uit 10 op basis van 301 reviews.