Epe
8,2

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen8,5

16 reviews over Vakantiepark Rabbit Hill in het Nederlands

Rustig mooi park met een schoon en compleet huisje

Veerle Voetm., 2-8-2017
  • Onderkomen9

Een week in het huisje Roodborstje, nr 30 verbleven.

Ondanks het mindere weer een hele fijne week gehad.

Park is rustig, beheerders vriendelijk en ligging prachtig.

Het huisje is netjes schoon en voorzien van een nieuwe en volledige keuken, heerlijke douche en fijne bedden. Warm welkom met een persoonlijk bericht en een flesje wijn.

Jammer genoeg weinig gebruik kunnen maken van de tuin door het nat weer.

Fietsen gehuurd en met knooppunten route (aanwezig in huisje) mooie fietstocht gemaakt. Dagje Elburg, dagje Apenheul, allemaal dicht in de buurt.

Hardlopen in de bossen rondom het park was heerlijk. Vakantie op Rabbit Hill voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2017

Aanrader zeker met kinderen

fam_koopman, 22-4-2017
  • Activiteiten9

Rabitt hill camping geweest. Erg mooie goed onderhouden plaatsen. Park is erg ruim opgesteld, douche gelegenheden waren erg mooi en netjes
Gereisd familie in april 2017

Hondvriendelijke bosrijkomgeving, schoon knus huis

NatashaEdwin, 14-4-2017
  • Onderkomen8

Voor ons eerste vakantie met hond. Kleinschalig bungalow park in bosrijke omgeving met mooie fiets en wandelroutes door de natuur. Fijn contact met eigenaar huis en beheerder park. Verder merk je niet dat er anderen op het park zijn.

En losloopgebied voor honden in het bos op 8 min rijden, het Zandenbos.

Konijnen, eekhoorntjes en diverse vogels in de tuin, houden wij van.

We zaten in huisje nr 30, Roodborst. Knus huisje, schoon, en modern ingericht, met fijne omheinde tuin.

Epe vlakbij voor boodschappen. In de buurt ook veel voor gezinnen met kinderen te doen. In het park kleine speeltuin en groot grasvelden voor sport.

Een hottub in de tuin zou de kers op de taart zijn. Maar sauna/schoonheidsspecialist zijn binnen 20 min rijden beschikbaar.

Gereisd met partner in april 2017

Veel ruimte, rust en privacy

Fam. Bos, 13-4-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Als je niet van ruimte, rust en privacy houdt, moet je geen huisje op dit park boeken. Het is er namelijk over het algemeen heerlijk rustig en vrijwel alle huisjes hebben een enorme tuin rondom. Het park is klein (ca. 35 huisjes) en wordt goed onderhouden.

Sinds 2013 hebben we in vier verschillende huisjes in Rabbit Hill Epe gezeten: de Boomklever, de Wielewaal, de Vuurvink en Groen Geluk. Allemaal prima huisjes, de Wielewaal is wat minder luxe maar die is weer goedkoper. De andere huisjes hebben naar ons idee ook een prima prijs/kwaliteit verhouding omdat de huisjes mooi en ruim zijn en er in elk van deze huisjes meer dan voldoende goede faciliteiten zijn (zoals gratis Wifi, oven, vaatwasser, wasmachine etc.).

De huisjes hebben vaak diverse speelattributen voor kinderen en op het park is ook een speeltuin, een voetbalveld en er zijn twee volleybalvelden.

Wij vinden het een heerlijk park en zijn van plan volgend jaar weer te gaan.

Gereisd familie in april 2017

Heerlijk genoten!

liane_1, 17-1-2017
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Wij zaten in huisje Roodborstje. Een prachtig huisje, geheel gerenoveerd. Iedere ochtend eekhoorntjes in de tuin. Het park straalt rust uit en daar moet je dus wel van houden. De beheerders zijn vriendelijk en behulpzaam. Het park ligt erg centraal tussen Epe en Nunspeet. Een auto is wel aan te raden. Zelf hebben we Harderwijk, Zutphen en Deventer bezocht. Drie leuke steden. In de omgeving kan je heerlijk wandelen. Kortom een aanrader!
Gereisd met partner in januari 2017

In rustig parkje buiten Epe. Rabbit Hill

Familie Bartels, 21-11-2016

Het bungalowtje was Top. Het weer wat minder, maar binnen en tussen de buien door in de bossen was het nog goed te doen. Jammer dat in de directe omgeving van Rabbit Hill geen uitgezette wandelroutes zijn (veel particulier bezit rondom). Zaterdagavond heerlijk gegeten bij Brasserie Floor aan de Dellenweg. Heerlijk eten in een ontspannen atmosfeer. Prachtig.

Za. middag nog even wat winkels bezocht en daarbij versteld gestaan van de variëteit aan Horeca gelegenheden in deze plaats.

Gereisd met partner in november 2016

Heerlijk rustig parkje en 'n mooi compleet huisje

Familie Bartels, 21-11-2016
        • Activiteiten6
        • Onderkomen9

Je moet van volstrekte rust houden. Mooie bos gedeelten in de buurt maar veel particuliere terreinen er omheen. Wandelroutes liggen iets verder weg. Ook met slecht weer is het hier goed toeven, vaak met open haard+hout.

Voor 'n lang weekend (ca. 2 1/2 dag)is de prijs wat aan de hoge kant (dit ondanks de korting van 25%).

Gereisd met partner in november 2016

Allermooiste huisje van alle gemakken voorzien

Jaap van der Slikke, 11-11-2016
        • Activiteiten10
        • Onderkomen10

Roodborstje is prachtig pas gerenoveerd huisje met alles er op en eraan (met heerlijke bedden) op mooi gastvriendelijk rustig park met behulpzame beheerders midden in de natuur en prachtige kilometerslange fietspaden.

Beslist voor herhaling vatbaar

Pauline en Piet v d Hoek., 12-9-2016
        • Activiteiten7
        • Onderkomen9

Rabbit Hill Epe is echt een natuurpark midden in het bos

We zijn vriendelijk ontvangen door de beheerder, en wij hadden geboekt bungalow ,, Roodborstje,, nr 30 die staat mooi ongeveer in het midden van het park en was dit jaar grondig gerenoveerd

Super mooi geworden bungalow,echt perfekt ingericht met alles wat je nodig hebt

Huiskamer met open keuken,vaatwasser, combi-magnetron,Kortom alles was er

Slaapkamers sfeervol ingericht met prima bedden,en bergkast maakt het alles compleet. Sanitair en badkamer voldeed aan alle eisen en wij vinden dit adres echt een aanrader voor rustzoekers die er ook op uit gaan de omgeving te verkennen

In de tuin staat op 3 plaatsen tuinstoelen met kussens om van de vogels.konijnen, eekhoorns te genieten

Wij hopen het volgend voorjaar weer te doen en we zijn de eigenaar van deze bungalow zeer erkentelijk.

Piet en Pauline.

P,S wij hebben geen minpunten over deze locatie.

Gereisd met partner in september 2016

Geweldig, midden in het bos wat een rust !

Bep, 30-7-2016
        • Activiteiten5
        • Onderkomen8

Klein bospark die keurig onderhouden is. Wij verbleven is huisje 30 Roodborstje die net gerenoveerd was. In een woord geweldig. We hebben prachtig weer gehad en hebben genoten van de mooie omgeving en fijne fietstochten gemaakt. Het huisje was vrij compleet en heel sfeervol ingericht met vele "natuurlijke" elementen. De tuin van ons huisje was ook heel fijn of je nu in de zon of in de schaduw wilde zitten alles kon. De loungeset met overkapping was helemaal super. Graag tot een volgende keer.
        Gereisd met partner in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Rabbit Hill in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Rabbit Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Rabbit Hill scoort een 8.24 uit 10 op basis van 16 reviews.