Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***

Bospark De Schaapskooi***
1055 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***
Centrumweg 5, 8162 PT, Epe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Bospark De Schaapskooi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1055 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 382 vakantiefoto's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** met andere accommodaties in Epe.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,6
7,5
7,3
Toon score en beoordelingen van:
Met partner, Nov. 2014
"Mooie plek voor aantrekkelijke prijs."vertalen
Kees
8,0

08-12-2014 Bospark de Schaapskooi in Epe is een leuk park midden in het groen. Eenvoudig voorzieningen maar dat hoort bij de kleinschaligheid van het park. Prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeer goed uitgangspunt voor wandelen en vooral fietstochten. Op zich zijn de chalets eenvoudig maar wel leuk.

Met partner, Okt. 2014
"Prima uitvalsbasis midden in de natuur"vertalen
Ben Stuifmeel
8,0

04-11-2014 Een lang weekend een chalet gehuurd (Das). Leuke accomodatie, huisje was goed en compleet ingericht. Goede bedden, kussens iets minder van kwaliteit. Het park is rustig gelegen aan de bosrand en heeft ruime voorzieningen, zoals zwembad, winkel, restaurant, cafetaria en een ruime parkeergelegenheid. Er is ook een animatieprogramma voor kinderen. Wij hebben tijdens ons verblijf alleen maar vriendelijk en kundig personeel ontmoet! Iets meer info over de omgeving zoals wandel- en/of fietstochten en leuke plaatsjes in de omgeving in de informatiemap in het chaletje had de lol nog kunnen vergroten😊😊

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"Vies huisje"vertalen
suzanne
3,0
5,0

27-10-2014 Schoon? We hadden een chalet gehuurd. Wat een vies huisje zeg! We wilden de bedden naast elkaar zetten en toen zagen we wat voor smerigheid daar aan de zijkant en onderkant zat. Het rook ook erg muf.
Verder was het park erg leuk. Zwembad zat veel te veel chloor in. In het peuterbadje had een kindje gepoept. Met een visnetje werd het ergste weggehaald maar het was zeker nog niet schoon! Er lag zelfs nog poep naast het peuterbadje. Personeel ging weg en heb ze niet meer teruggezien, vies hoor!
Verder mooie omgeving enz.
We gingen op een zondag weer weg. We wilden al lekker op tijd maar je kon je auto niet op het park zetten omdat de slagboom dicht was. Deze ging pas 16.00u open! Ze wilden hem niet eerder open doen. Alle mensen die weggingen moesten vanaf hun huisje met al hun spullen teruglopen naar de grote parkeerplaats. Schandalig!! Wij moesten een paar honderd meter lopen en hadden behoorlijk wat spullen!

Met jonge kinderen, Okt. 2014
"De Schaapskooi is fantastisch voor kinderen"vertalen
Peter Oostveen
8,0

20-10-2014 Wij zijn een midweek met onze 2 zoontjes naar Roompot de Schaapskooi geweest. Dit is absoluut een aanrader voor iedereen met kinderen. De huisjes zijn eenvoudig maar superschoon en dat alleen al maakt dat de vakantie lekker begint. Het park is niet erg groot maar de ligging in de bossen is fantastisch. Het zwembad is ook niet groot maar hiervoor geldt hetzelfde als de huisjes. Schoon en goed verzorgd. Het animatieteam onder leiding van Hilde Pannenkoek is helemaal het einde. De professionaliteit straalt er van af. Zij zorgt er samen met haar studenten voor dat het de kinderen aan niets onbreekt. Wij gaan al 6 jaar 2x per jaar naar een Roompt park maar de Schaapskooi is zeker een park waar wij terug komen.

Peter Oostveen

Met oudere kinderen, Okt. 2014
"Gezellig weekendje weg"vertalen
ladysnake
7,0

20-10-2014 Lang weekend verbleven op de Schaapskooi in de herfstvakantie. We hadden huisje nr. 32 (type hazeleger). Huisje is prima gelegen, veel privacy. En niet te ver van het hoofdgebouw met restaurant, winkel en zwembad. Interieur was erg basic, maar dat is voor een weekend niet erg. Voldoende ruimte voor gezin met 2 kinderen. Huisje was schoon, doch alleen wel her en der last van vochtschimmel op de muren. We hadden onze eigen kussens meegenomen na het lezen van eerdere commentaren en dat was wel zo prettig. Matrassen waren erg zacht. Gegeten bij de snackbar en dat was prima. Het winkeltje had ook voldoende aanbod en lekkere broodjes iedere ochtend. Het zwembad had warm water en was leuk om even te zijn. Jammer dat het bij de kleedruimten niet zo schoon was (vloer). Al met al hebben wij genoten van ons weekendje weg, vooral ook omdat De Schaapskooi in een heel mooi gebied gelegen is.

"Prima voor een midweekje"vertalen
jdew1987
7,0

09-10-2014 Midweekje in oktober naar de Schaapskooi, waren hier al eerder geweest. 4 p chalet is in orde, was wel netjes, noodzakelijke dingen aanwezig. Bedden zijn losse matrassen, douche wel warm, maar klein straaltje en zat een scheur in de bank, oja en voor de tv moet je ook niet komen, prehistorisch. Maargoed voor de prijs weet je dat je je niet al te veel hoeft te verwachten.
Omgeving genoeg te doen, wij zijn naar de apenheul geweest, winkelen in bataviastad en harderwijk , hoge veluwe en openlucht museum, allemaal leuk. Wil je in de buurt blijven kan je daar ook lekker wandelen, hardlopen of fietsen. Wij gaan regelmatig naar de roompot en zeker in het laagseizoen leuke aanbiedingen

Met een groep, Okt. 2014
"Fantastische plek"vertalen
W.S.Lotze
10,0

13-10-2014 het is een mooi en rustig park mooie chalets zal er ook beslist nog eens naar toe gaan

Met partner, Okt. 2014
"Heel mooi en goed verzorgd park en accomodatie"vertalen
A Kleppe

13-10-2014 Vooe herhalling vatbaar en komen graag terug met mooi weer

Met partner, Sept. 2014
"Mooi gelegen park"vertalen
fransvb
4,0
7,0

07-10-2014 mooi gelegen park alleen bungalows kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken daar ze diep in bos liggen geen zonlicht en ruikt onze bungalow erg muf de gehele week

Met partner, Sept. 2014
"Heel mooi park"vertalen
H.K. Bieleveld
9,0

23-09-2014 Doordat er alleen bij uitzondering autoverkeer op het park wordt toegestaan is het een heerlijk park. Erg mooi van opzet en heel kindvriendelijk. Ook gelegen in een mooie en hele rustige omgeving. Epe zelf heeft een leuk centrum met gezellige terrasjes.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?