Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***

Bospark De Schaapskooi***
1050 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***
Centrumweg 5, 8162 PT, Epe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Bospark De Schaapskooi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1050 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 376 vakantiefoto's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** met andere accommodaties in Epe.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,6
7,5
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Okt. 2014
"De Schaapskooi is fantastisch voor kinderen"vertalen
Peter Oostveen
8,0

20-10-2014 Wij zijn een midweek met onze 2 zoontjes naar Roompot de Schaapskooi geweest. Dit is absoluut een aanrader voor iedereen met kinderen. De huisjes zijn eenvoudig maar superschoon en dat alleen al maakt dat de vakantie lekker begint. Het park is niet erg groot maar de ligging in de bossen is fantastisch. Het zwembad is ook niet groot maar hiervoor geldt hetzelfde als de huisjes. Schoon en goed verzorgd. Het animatieteam onder leiding van Hilde Pannenkoek is helemaal het einde. De professionaliteit straalt er van af. Zij zorgt er samen met haar studenten voor dat het de kinderen aan niets onbreekt. Wij gaan al 6 jaar 2x per jaar naar een Roompt park maar de Schaapskooi is zeker een park waar wij terug komen.

Peter Oostveen

"Twitter beoordelingen"
18-07-2014 @Gemekker Lekker een lang weekend relaxen met zijn drietjes. (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) https://t.co/Xb4ZPFOfSG --- Bron: https://twitter.com/Gemekker/status/490164129668554752
04-10-2013 @HannekeVerbeek En nu even heerlijk genieten en tot rust komen! (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) http://t.co/PzzmlzE6z0 --- Bron: https://twitter.com/HannekeVerbeek/status/386155633286066176
20-07-2013 @HartmanMi Gezellig op visite geweest bij Johan en @KramerHennie. Ook nog prijs gewonnen bij de bingo! @Roompot Bospark De Schaapskooi --- Bron: https://twitter.com/HartmanMi/status/358698069648756736
met oudere kinderen, Okt. 2014
"Gezellig weekendje weg"vertalen
ladysnake
6,0
7,0

20-10-2014 Lang weekend verbleven op de Schaapskooi in de herfstvakantie. We hadden huisje nr. 32 (type hazeleger). Huisje is prima gelegen, veel privacy. En niet te ver van het hoofdgebouw met restaurant, winkel en zwembad. Interieur was erg basic, maar dat is voor een weekend niet erg. Voldoende ruimte voor gezin met 2 kinderen. Huisje was schoon, doch alleen wel her en der last van vochtschimmel op de muren. We hadden onze eigen kussens meegenomen na het lezen van eerdere commentaren en dat was wel zo prettig. Matrassen waren erg zacht. Gegeten bij de snackbar en dat was prima. Het winkeltje had ook voldoende aanbod en lekkere broodjes iedere ochtend. Het zwembad had warm water en was leuk om even te zijn. Jammer dat het bij de kleedruimten niet zo schoon was (vloer). Al met al hebben wij genoten van ons weekendje weg, vooral ook omdat De Schaapskooi in een heel mooi gebied gelegen is.

met partner, Okt. 2014
"Prima voor een midweekje"vertalen
jdew1987
7,0

09-10-2014 Midweekje in oktober naar de Schaapskooi, waren hier al eerder geweest. 4 p chalet is in orde, was wel netjes, noodzakelijke dingen aanwezig. Bedden zijn losse matrassen, douche wel warm, maar klein straaltje en zat een scheur in de bank, oja en voor de tv moet je ook niet komen, prehistorisch. Maargoed voor de prijs weet je dat je je niet al te veel hoeft te verwachten.
Omgeving genoeg te doen, wij zijn naar de apenheul geweest, winkelen in bataviastad en harderwijk , hoge veluwe en openlucht museum, allemaal leuk. Wil je in de buurt blijven kan je daar ook lekker wandelen, hardlopen of fietsen. Wij gaan regelmatig naar de roompot en zeker in het laagseizoen leuke aanbiedingen

met een groep, Okt. 2014
"Fantastische plek"vertalen
W.S.Lotze
10,0

13-10-2014 het is een mooi en rustig park mooie chalets zal er ook beslist nog eens naar toe gaan

met partner, Okt. 2014
"Heel mooi en goed verzorgd park en accomodatie"vertalen
A Kleppe

13-10-2014 Vooe herhalling vatbaar en komen graag terug met mooi weer

"Mooi gelegen park"vertalen
fransvb
7,0

07-10-2014 mooi gelegen park alleen bungalows kunnen wel een opfrisbeurt gebruiken daar ze diep in bos liggen geen zonlicht en ruikt onze bungalow erg muf de gehele week

"Heel mooi park"vertalen
H.K. Bieleveld
9,0

23-09-2014 Doordat er alleen bij uitzondering autoverkeer op het park wordt toegestaan is het een heerlijk park. Erg mooi van opzet en heel kindvriendelijk. Ook gelegen in een mooie en hele rustige omgeving. Epe zelf heeft een leuk centrum met gezellige terrasjes.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Kan er mee door"vertalen
Peter
5,0

23-09-2014 rustig park voor mensen die geen kinderen meer hebben en van fietsen houden. Ik vind het niet echt een park waar je met jonge kinderen naar toe kan.

"Geweldig genieten"vertalen
astrid lund
9,0

10-09-2014 wij waren in september in de schaapskooi. het chalet was ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. we hadden de hond mee en hebben heel veel gewandeld en het is moeilijk te zeggen wie er meer genoten heeft ; de hond of wij. het park was schoon en in prachtige herfst kleuren. wij komen zeker gauw weer terug.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Gedateerde chalet, maar prima park"vertalen
Fabio
6,0
5,0

10-09-2014 Het gedateerde kindchalet waar wij in zaten was duidelijk NIET het chalet van de foto's. Meubilair en gordijnen erg gedateerd. Verder weinig licht in het chalet, wat het nog eens extra sober maakt. Slaapkamers allebei enorm claustrofobisch klein. Bed was erg hard en lag dus niet lekker. Stopcontacten in slaapkamer waren niet aanwezig overigens dus mobieltje opladen moet in woonkamer. Bank in woonkamer was plakkerig en hebben we eerst zelf nog schoongemaakt. Stoelen waren onhandig zwaar en log, niet makkelijk te verschuiven..niet handig met een slapende baby. Oven had een defect en sloeg na 2 sec steeds af, waardoor steeds een deel van de stroom uitviel. We kregen wel een nieuwe oven en toen was het probleem verholpen. TV was aan de kleine kant, maar het was vooral het slechte geluid en het fletse beeld (wat niet bij te stellen was) wat zorgde voor irritatie. In de wc hing continue een etenslucht. Pizza's uit restaurant zijn niet aan te bevelen, veel te veel ingrediënten en kaas. Bah!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?