Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***

Bospark De Schaapskooi***
1022 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***
Centrumweg 5, 8162 PT, Epe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Bospark De Schaapskooi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1022 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 357 vakantiefoto's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** met andere accommodaties in Epe.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,6
7,5
7,4
Toon score en beoordelingen van:
"Mooi, kindvriendelijk park"vertalen
J.N.Vos
2,0
8,0

21-07-2014 Vorig weekend last minute naar de Schaapskooi geweest. Het park ligt mooi in de bossen. Is autovrij, is in eerste instantie niet onze voorkeur, maar de afstand naar de auto toe is toch prima te doen. En de kinderen kunnen nu wel veilig op het park lopen. De accomodatie was helaas niet perfect. Bank was kapot, schimmel lucht in de slaapkamers, niet schoon, stofzuiger blies vieze lucht. Als dit niet allemaal niet zo was, dan kreeg de accomodatie een voldoende. Het centrum gedeelte is fijn, netjes en schoon. Heeft een leuk indoor speel toestel, klein maar leuk. Restaurant goed, lekker eten. Koos kids club heeft leuke activiteiten. Vriendelijk personeel overal. Klein winkeltje, maar zeker afdoende en verse broodjes. Leuke buiten speeltoestellen, goede kwaliteit. Wel warm in het centrum, maar het was buiten ook erg warm. Al met al prettig, voor leuke prijs. Alleen de accomodatie, mag echt beter. Maar dat is vaker onze ervaring bij deze parken, helaas!

"Twitter beoordelingen"
04-10-2013 @HannekeVerbeek En nu even heerlijk genieten en tot rust komen! (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) http://t.co/PzzmlzE6z0 --- Bron: https://twitter.com/HannekeVerbeek/status/386155633286066176
20-07-2013 @HartmanMi Gezellig op visite geweest bij Johan en @KramerHennie. Ook nog prijs gewonnen bij de bingo! @Roompot Bospark De Schaapskooi --- Bron: https://twitter.com/HartmanMi/status/358698069648756736
met jonge kinderen, Juli 2014
"Gaan we zeker weer doen!"vertalen
Angelique Bloem Der...
9,0

21-07-2014 Heel net schoon park service en vriendelijkheid staan hier hoog in t vaandel, het zwembad is kaal geen glijbanen of iets maar wel schoon.
Onze kinderen vonden het geweldig hier erg fijn dat er geen auto's in het park mogen rijden.
De omg. en ligging van de huisjes is goed.
Enig minpuntje het vloermatje in de zitkamer was erg vies daar wilden wij onze kinderen niet overheen laten lopen /kruipen dat hoorden wij ook van andere mensen deze hebben wij opgerold en in de cv-kast gezet en vrijdags netjes weer terug gelegd.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goed basis park,niet veel op aan te merken."vertalen
Michel
8,0

14-07-2014 Bungalows zijn verouderd,maar wel enorm schoon.De prijs is er ook naar.Huisje lag heerlijk in alle rust aan het begin van het park.Activiteiten zijn teveel voorgekauwd,weinig spontaans.Horeca sluit in het hoogseizoen om 20u,een gemiste kans,na 20u kan je niks meer eten op het park!Zwembad bijzonder saai,niks geen glijbaan o.i.d. voor de kids.Receptie kan wel iets meer inlevend zijn naar de gast.Als je iets meldt wat je moet volgens de voorschriften,doet men alsof het onbelangrijk is. Verder heerlijk rustig park,niks maar dan niks op aan te merken,netjes en goed onderhouden! Ons zie je zeker terug!!!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Aardig park met inflexibele medewerkers"vertalen
Anita
4,0
5,0
8,0

15-07-2014 Roompot Schaapskooi is een prima park wanneer je weinig verwachtingen hebt. Het zwembad is klein maar is niet veilig bij onweer. Wij hadden de vreemde ervaring dat het enorm onweerde toen we aan het zwemmen waren. Een andere zwemmer kwam ons waarschuwen dat zij uit het bad ging omdat zij een schok had gekregn. Meerdere personen hadden dit gevoeld. Wij het bad uit. Eenmaal aangekleed kwam er personeel ons vragen of er nog mensen in het zwembad lagen. Die moesten eruit ivm het gevaar van blikseminslag in het water. Huh? Kon deze waarschuw niet eerder? Nee, we dachten de bui waait wel over. Vreemd antwoord.. Navraag de volgende dag gaf weer een ander verhaal. Het was niet de blikseminslag die gevaarlijk was maar de glazen pui die kon instorten tijdens heftige buien. Nou, daar werden we ook niet blij van...
Personeel is niet erg flexibel. Een skelter die voor n uurtje gehuurd wilde worden om 17.10u kon niet meegegeven worden omdat men om 18.00 sloot. Ook niet voor een 1/2 uur. Erg jammer!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Geweldig park voor de kleintjes!!!!"vertalen
Helga
8,0

14-07-2014 De schaapskooi is voor kleintjes erg leuk, er is een fantastish animatie team! Het enige nadeel is dat je voor verschillende animatie onderdelen moet betalen met konijntjes.

met partner, Juni 2014
"Wat een topper"vertalen
Al. Hillmann
8,0

30-06-2014 Prima park met zeer mooie omgeving.
Als je van fietsen houdt zeker een aanrader dit park.
Enige minpunt is de TV,zo klein lijkt wel een computerscherm.
Zeker met WK voetbal bijna niet te zien of het een goal was!!!

met partner, 2014
"Goede plek om er te zijn."vertalen
an
8,0

23-06-2014 De Schaapskooi is gelegen in een bosrijk gebied waardoor m.n. geschikt voor de 'iets oudere' recreant.
Jammer dat de internet/wifi-verbinding (bijna) niet werkt. Zo is het dan moeilijk om -last minute- nog leuke uitstapjes te plannen.

met jonge kinderen, Juni 2014
"Gezellig en vriedvriendelijk"vertalen
Evelien Klaver
9,0

05-06-2014 Een mooi gelegen park tussen de bossen en genoeg om buiten al van te genieten. Het centrum straald veel ontspanning en vriendlijkheid uit, waar je als ouder heerlijk kunt genieten van een kop koffie terwijl de kinderen zich vermaken in de klimtoestellen of kuntselen obv het avtiviteitenteam. Daar hebben onze 2 meiden (4 en 6 jaar) zich prima vermaakt met ook super leuke activiteiten!! Wij hebben dan ook een heerlijke vakantie gehad voor het hele gezin!

met partner, Mei 2014
"Een heerlijke fietsweek gehad"vertalen
molendorpen
7,0
4,0
6,0

26-05-2014 Wij zijn vandaag teruggekeerd van een heerlijke weekje fietsen op de Veluwe. Wij hadden speciaal gekozen voor de Schaapskooi omdat dit park erg centraal ligt ten opzichte van leuke fietsroutes. Met behulp van de fietsknooppunten kan je gemakkelijk de routes uitstippelen. Via goed aangelegde fietspaden is het goed te doen om Nunspeet, Elspeet, Vierhouten en Apeldoorn te bezoeken. Kortom wij hebben genoten. Wellicht komen we volgend jaar nog een keer terug. Maar dan wachten we op een leuke aanbieding, want bijna 300 euro voor een weekje is toch wel aan de hoge kant voor hetgeen je er uiteindelijk voor krijgt.
Het chalet wat wij geboekt hadden gaf een wat armoedige indruk, veel stof en bankjes vol scheuren en haren. Wordt het niet eens tijd om de televisie te vervangen, boven en onder een groot zwart vlak, wat toch wel moeilijk kijkt.
Verder geen gebruik gemaakt van restaurant of snackbar, maar heerlijk gegeten buiten het park.
De omgeving is echter perfekt, nu nog een goede toegangsweg.

met jonge kinderen, Mei 2014
"Een aanrader"vertalen
T.Rosendahl
8,0

20-05-2014 een rustige en ontspannen accommodatie midden in het bos, waar van alles te doen is voor zowel jong als oud. Een prachtige omgeving vlakbij Apeldoorn en Zwolle. Je kunt er wandelen en fietsen naar hartenlust en ben je moe, kun je altijd nog een terrasje pakken.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?