Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***

Bospark De Schaapskooi***
1044 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***
Centrumweg 5, 8162 PT, Epe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Bospark De Schaapskooi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1044 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 376 vakantiefoto's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** met andere accommodaties in Epe.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,6
7,5
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2014
"Heel mooi park"vertalen
H.K. Bieleveld
9,0

23-09-2014 Doordat er alleen bij uitzondering autoverkeer op het park wordt toegestaan is het een heerlijk park. Erg mooi van opzet en heel kindvriendelijk. Ook gelegen in een mooie en hele rustige omgeving. Epe zelf heeft een leuk centrum met gezellige terrasjes.

"Twitter beoordelingen"
18-07-2014 @Gemekker Lekker een lang weekend relaxen met zijn drietjes. (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) https://t.co/Xb4ZPFOfSG --- Bron: https://twitter.com/Gemekker/status/490164129668554752
04-10-2013 @HannekeVerbeek En nu even heerlijk genieten en tot rust komen! (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) http://t.co/PzzmlzE6z0 --- Bron: https://twitter.com/HannekeVerbeek/status/386155633286066176
20-07-2013 @HartmanMi Gezellig op visite geweest bij Johan en @KramerHennie. Ook nog prijs gewonnen bij de bingo! @Roompot Bospark De Schaapskooi --- Bron: https://twitter.com/HartmanMi/status/358698069648756736
"Kan er mee door"vertalen
Peter
5,0

23-09-2014 rustig park voor mensen die geen kinderen meer hebben en van fietsen houden. Ik vind het niet echt een park waar je met jonge kinderen naar toe kan.

met partner, Sept. 2014
"Geweldig genieten"vertalen
astrid lund
9,0

10-09-2014 wij waren in september in de schaapskooi. het chalet was ruim en schoon en van alle gemakken voorzien. we hadden de hond mee en hebben heel veel gewandeld en het is moeilijk te zeggen wie er meer genoten heeft ; de hond of wij. het park was schoon en in prachtige herfst kleuren. wij komen zeker gauw weer terug.

met jonge kinderen, Sept. 2014
"Gedateerde chalet, maar prima park"vertalen
Fabio
6,0
5,0

10-09-2014 Het gedateerde kindchalet waar wij in zaten was duidelijk NIET het chalet van de foto's. Meubilair en gordijnen erg gedateerd. Verder weinig licht in het chalet, wat het nog eens extra sober maakt. Slaapkamers allebei enorm claustrofobisch klein. Bed was erg hard en lag dus niet lekker. Stopcontacten in slaapkamer waren niet aanwezig overigens dus mobieltje opladen moet in woonkamer. Bank in woonkamer was plakkerig en hebben we eerst zelf nog schoongemaakt. Stoelen waren onhandig zwaar en log, niet makkelijk te verschuiven..niet handig met een slapende baby. Oven had een defect en sloeg na 2 sec steeds af, waardoor steeds een deel van de stroom uitviel. We kregen wel een nieuwe oven en toen was het probleem verholpen. TV was aan de kleine kant, maar het was vooral het slechte geluid en het fletse beeld (wat niet bij te stellen was) wat zorgde voor irritatie. In de wc hing continue een etenslucht. Pizza's uit restaurant zijn niet aan te bevelen, veel te veel ingrediënten en kaas. Bah!

"Zeker voor herhaling vatbaar"vertalen
Hooijmans
8,0

09-09-2014 Kindvriendelijk met een keuk animatie team wat goed inspeelt op de kinderen.
Goede service en behulpzame medewerkers die graag voor je klaarstaan.

Wij hadden het vertrekkersontbijt wat goed verzorgd was en aan niets ontbrak.

Kortom een geslaagde vakantie

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Erg leuk park met prima chalet!"vertalen
Esther
9,0

28-08-2014 Super leuk weekend gehad! Chalet is prima! Ruimte genoeg en netjes. Alles zit erin wat je nodig hebt! Ook prima schoon op wat insecten lijfjes na.
Leuke speeltuinen, leuke binnenspeeltuin naast het restaurant zodat de ouders wat kunnen drinken. Kinder wc en wasbak in openbare ruimte, top! Zwembad bestaat uit een grote en kleine bak maar dit zie je ook op de site. Is prima voor de kids! Snackbar goed eten en betaalbaar! Na dit weekend hebben wij besloten een keer langer te gaan! dit park is aan te raden, ik kan niks negatiefs bedenken! Veel plezier als je gaat!

Aug. 2014
"Goede accommodatie in een mooie omgeving"vertalen
Astrid van Voorthuy...
1,0

28-08-2014 De accommodatie is simpel maar alles is aanwezig en goed schoon. Supermooie omgeving waarvoor ik zeer zeker nog een keer zal terugkomen.
Alleen het restaurant is heel erg slecht. (ijskoude carpaccio, opgewarmde spaghetti zonder smaak en erg waterig, droge schnitzel, een cajun kip salade zonder smaak) Personeel is wel heel vriendelijk.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Harstikke leuk park, prijs/kwaliteit goed."vertalen
Yvette
10,0

19-08-2014 Heel fijne vakantie gehad op mooi park in het bos, leuk voor de kindjes (speeltuin, autovrij) en goede prijs/kwaliteitverhouding. Accommodatie is inderdaad wat verouderd maar mag de pret niet drukken.Komen zeker nog eens terug.

met partner, Aug. 2014
"Lekker huisje, mooie omgeving, deplorabel internet"vertalen
Hans
7,0

16-09-2014 Wij hebben weer een paar heerlijke dagen gehad op de schaapskooi. Een heerlijk rustige plek waar je ongekende fiets en wandelmogelijkheden hebt. Ook Epe vlak bij is er prettig voor boodschappen en wat winkelen. Huisje was weer goed alleen had hier en daar wel wat meubilair vervangen mogen worden werd wat ouder. Maar een mooie keuken en prima bedden. Een heel klein TVtje, verschrikkelijk internet wat eigenlijk niet kan anno 2014. Er werd wel geadviseerd om eerst te kijken of je goed contact had alvorens je een voucher kocht. Internet deed het de eerste 2 dagen perfect maar de rest van de week was het drama. Als je dus de eerst dag goed internet hebt is dat geen garantie voor de rest van de dagen.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Voor een paar dagen leuk, maar verder niet"vertalen
Michel
6,0
2,0
2,0

14-08-2014 net op vakantie geweest in de schaapskooi voor een week. aangegeven dat we iemand in een rolstoel bijhadden dus heeft het huisje een drempel van 40cm ! 2x friet gehaald en 2x klopt er niks van de bestelling. internet is er amper, je mag €15,50 betalen voor een week gebruik van een hotspot maar 3/4 van de tijd krijg je géén verbinding en als je verbinding hebt valt hij steeds weg én is hij vreselijk traag, welkom in 2014.Huisje was vrij smerig bij aankomst, deurknoppen zaten los en overal spinnen en spinnewebben, maar wel mooi gelegen. erg klein zwembad en "speelparadijs"zoals ze het durven noemen,gelukkig was het weer redelijk goed zodat de kids van de ( wel goede ! ) speeltuin gebruik konden maken. Er is een hoop te doen in de omgeving daar , maar volgende keer neem ik een ander park !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?