Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***

Bospark De Schaapskooi***
1035 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***
Centrumweg 5, 8162 PT, Epe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Bospark De Schaapskooi scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1035 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 357 vakantiefoto's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** met andere accommodaties in Epe.
Even geduld a.u.b.

8,4
7,6
7,5
7,3
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Harstikke leuk park, prijs/kwaliteit goed."vertalen
Yvette
10,0

19-08-2014 Heel fijne vakantie gehad op mooi park in het bos, leuk voor de kindjes (speeltuin, autovrij) en goede prijs/kwaliteitverhouding. Accommodatie is inderdaad wat verouderd maar mag de pret niet drukken.Komen zeker nog eens terug.

"Twitter beoordelingen"
18-07-2014 @Gemekker Lekker een lang weekend relaxen met zijn drietjes. (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) https://t.co/Xb4ZPFOfSG --- Bron: https://twitter.com/Gemekker/status/490164129668554752
04-10-2013 @HannekeVerbeek En nu even heerlijk genieten en tot rust komen! (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) http://t.co/PzzmlzE6z0 --- Bron: https://twitter.com/HannekeVerbeek/status/386155633286066176
20-07-2013 @HartmanMi Gezellig op visite geweest bij Johan en @KramerHennie. Ook nog prijs gewonnen bij de bingo! @Roompot Bospark De Schaapskooi --- Bron: https://twitter.com/HartmanMi/status/358698069648756736
met jonge kinderen, Aug. 2014
"Voor een paar dagen leuk, maar verder niet"vertalen
Michel
2,0

14-08-2014 net op vakantie geweest in de schaapskooi voor een week. aangegeven dat we iemand in een rolstoel bijhadden dus heeft het huisje een drempel van 40cm ! 2x friet gehaald en 2x klopt er niks van de bestelling. internet is er amper, je mag €15,50 betalen voor een week gebruik van een hotspot maar 3/4 van de tijd krijg je géén verbinding en als je verbinding hebt valt hij steeds weg én is hij vreselijk traag, welkom in 2014.Huisje was vrij smerig bij aankomst, deurknoppen zaten los en overal spinnen en spinnewebben, maar wel mooi gelegen. erg klein zwembad en "speelparadijs"zoals ze het durven noemen,gelukkig was het weer redelijk goed zodat de kids van de ( wel goede ! ) speeltuin gebruik konden maken. Er is een hoop te doen in de omgeving daar , maar volgende keer neem ik een ander park !

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Saai park met VEEL te koud zwembad"vertalen
Van der Kooi
7,0

12-08-2014 Wij zijn in augustus 2014 in Bospark de Schaapskooi geweest. Hoofdreden voor onze keus was het zwembad wat wat summier was, daardoor niet zo druk was, en bovendien had men een speciaal babybad. (we hebben een kleine van 9 maanden). Het zwembad was inderdaad summier en het was ook niet druk, maar het water was veel te koud. Onze kleine en vele anderen zaten te blauwbekken in het zwembad. Wat erg vervelend was, omdat hij erg van zwemmen houdt. Vervolgens bij de receptie een klacht ingediend aangaande het zwembad. Dan wordt er gezegd: 'wordt genoteerd' en schrijven ze het op een klein geel briefje waar vervolgens niets mee wordt gedaan.
Daarnaast verkeerde pizza meegegeven bij bestelling snackbar. En dan daarnaast nog het vreemde feit dat op dinsdag woensdag en donderdag de receptie maar een aantal uren open is.
Nee, hier gaan we absoluut niet weer heen.

"Mooi, simpel Park"vertalen
janneke
6,0

17-08-2014 Een weekje op bospark de Schaapskooi geweest. Bungalow was simpel, en oud, maar prima voor de last minute prijs die wij hebben betaald.. De bungalows staan meer tussen de bomen dan de chalets. Wij hadden bungalow 10 en hadden geen zicht op andere bungalows, veel privacy dus, helaas dan ook veel schaduw. Leuk overdekt centrum, eten in het restaurant vonden wij slecht. Leuke speeltuinen zowel binnen als buiten.
Zwembad was erg saai. Geen glijbaantje, watersproeiertje o.i.d. waren er zo weer op uitgekeken met onze dochter van 19 maanden. Supermarkt was goed, iedere ochtend verse afgebakken broodjes.

"Dit nooit meer"vertalen
Halbersma
7,0

16-08-2014 Wij hebben hier net een week vakantie gevierd en hadden dit geboekt i.v.m. onze kleine van 4,5 maand. Een park waar je alles bij de hand hebt en met een zwembad. De accommodatie was koud en kil en bij lange na niet schoon bij aankomst. (Spinnenwebben, pannen waren nog smerig, rotzooi van vorige bewoners onder de bedden) tevens waren er gebreken aan het huisje, (de tuindeuren klemden, de wc bril zat los en de bank stonk naar natte hond). Het zwembad tenslotte daarvan was het water te koud om daar lekker in te vertoeven voor de kleine, helaas aangezien dit een van de redenen was voor de boeking. De service aan de balie paste in het plaatje van de accommodatie koud en kil. De ligging was prima, direct in de bossen en ook de eetgelegenheden waren goed. We komen zeker een keer terug in de omgeving maar niet op deze accommodatie.

"Ideaal met kids"vertalen
Peter
9,0

04-08-2014 Op het laatste moment nog even een weekendje weg hierheen geboekt. Echt niks als lof. Alles gewoon netjes en super geregeld op hetpark. Schone accomodatie, leuke animatie, lekker gevarieerd eten, lekker rustig op het park 's avonds en veilig voor kinderen. Wij komen zeker nog weer terug

"Mooi, kindvriendelijk park"vertalen
J.N.Vos
8,0

21-07-2014 Vorig weekend last minute naar de Schaapskooi geweest. Het park ligt mooi in de bossen. Is autovrij, is in eerste instantie niet onze voorkeur, maar de afstand naar de auto toe is toch prima te doen. En de kinderen kunnen nu wel veilig op het park lopen. De accomodatie was helaas niet perfect. Bank was kapot, schimmel lucht in de slaapkamers, niet schoon, stofzuiger blies vieze lucht. Als dit niet allemaal niet zo was, dan kreeg de accomodatie een voldoende. Het centrum gedeelte is fijn, netjes en schoon. Heeft een leuk indoor speel toestel, klein maar leuk. Restaurant goed, lekker eten. Koos kids club heeft leuke activiteiten. Vriendelijk personeel overal. Klein winkeltje, maar zeker afdoende en verse broodjes. Leuke buiten speeltoestellen, goede kwaliteit. Wel warm in het centrum, maar het was buiten ook erg warm. Al met al prettig, voor leuke prijs. Alleen de accomodatie, mag echt beter. Maar dat is vaker onze ervaring bij deze parken, helaas!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Gaan we zeker weer doen!"vertalen
Angelique Bloem Der...
9,0

21-07-2014 Heel net schoon park service en vriendelijkheid staan hier hoog in t vaandel, het zwembad is kaal geen glijbanen of iets maar wel schoon.
Onze kinderen vonden het geweldig hier erg fijn dat er geen auto's in het park mogen rijden.
De omg. en ligging van de huisjes is goed.
Enig minpuntje het vloermatje in de zitkamer was erg vies daar wilden wij onze kinderen niet overheen laten lopen /kruipen dat hoorden wij ook van andere mensen deze hebben wij opgerold en in de cv-kast gezet en vrijdags netjes weer terug gelegd.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Goed basis park,niet veel op aan te merken."vertalen
Michel
8,0

14-07-2014 Bungalows zijn verouderd,maar wel enorm schoon.De prijs is er ook naar.Huisje lag heerlijk in alle rust aan het begin van het park.Activiteiten zijn teveel voorgekauwd,weinig spontaans.Horeca sluit in het hoogseizoen om 20u,een gemiste kans,na 20u kan je niks meer eten op het park!Zwembad bijzonder saai,niks geen glijbaan o.i.d. voor de kids.Receptie kan wel iets meer inlevend zijn naar de gast.Als je iets meldt wat je moet volgens de voorschriften,doet men alsof het onbelangrijk is. Verder heerlijk rustig park,niks maar dan niks op aan te merken,netjes en goed onderhouden! Ons zie je zeker terug!!!!

met jonge kinderen, Juli 2014
"Aardig park met inflexibele medewerkers"vertalen
Anita
8,0

15-07-2014 Roompot Schaapskooi is een prima park wanneer je weinig verwachtingen hebt. Het zwembad is klein maar is niet veilig bij onweer. Wij hadden de vreemde ervaring dat het enorm onweerde toen we aan het zwemmen waren. Een andere zwemmer kwam ons waarschuwen dat zij uit het bad ging omdat zij een schok had gekregn. Meerdere personen hadden dit gevoeld. Wij het bad uit. Eenmaal aangekleed kwam er personeel ons vragen of er nog mensen in het zwembad lagen. Die moesten eruit ivm het gevaar van blikseminslag in het water. Huh? Kon deze waarschuw niet eerder? Nee, we dachten de bui waait wel over. Vreemd antwoord.. Navraag de volgende dag gaf weer een ander verhaal. Het was niet de blikseminslag die gevaarlijk was maar de glazen pui die kon instorten tijdens heftige buien. Nou, daar werden we ook niet blij van...
Personeel is niet erg flexibel. Een skelter die voor n uurtje gehuurd wilde worden om 17.10u kon niet meegegeven worden omdat men om 18.00 sloot. Ook niet voor een 1/2 uur. Erg jammer!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?