Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***

Bospark De Schaapskooi***
1001 beoordelingen
Beoordelingen Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***
Centrumweg 5, 8162 PT, Epe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Vakantiepark Bospark De Schaapskooi scoort een 7,9 uit 10, op basis van 1001 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** in Epe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Bospark De Schaapskooi***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 338 vakantiefoto's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** vinden. Je kunt 2 video's van Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Vakantiepark Bospark De Schaapskooi*** met andere accommodaties in Epe.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

984 beoordelingen over Bospark De Schaapskooi***

1001 beoordelingen
7,3
6,2
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Apr. 2014
"Rustig, Ruim en mooi gelegen"vertalen
E.Roggen
7,0

22-4-2014 Bungalows staan op ruime kavels met veel bomen en struiken (met veel vogeltjes, eekhoorntjes en konijntjes.
Verder ideaal om lekker te fietsen, wandelen of zwemmen. Bungalows zijn niet echt ingericht om binnen te blijven.
Jammer dat de aanrij en vertrektijden nog steeds ouderwets en star worden gehanteerd zodat alle gasten gelijktijdig het park op gaan en op de smalle weggetjes vastlopen.

"Twitter beoordelingen"
4-10-2013 @HannekeVerbeek En nu even heerlijk genieten en tot rust komen! (@ Bospark de Schaapskooi - @roompot) http://t.co/PzzmlzE6z0 --- Bron: https://twitter.com/HannekeVerbeek/status/386155633286066176
20-7-2013 @HartmanMi Gezellig op visite geweest bij Johan en @KramerHennie. Ook nog prijs gewonnen bij de bingo! @Roompot Bospark De Schaapskooi --- Bron: https://twitter.com/HartmanMi/status/358698069648756736
met jonge kinderen, 2014
"Een Park voor jong en oud,prachtig park"vertalen
v.der Klift
10,0

14-4-2014 Bij vakantie park de Schaapskooi in Epe van Roompot,is het een heerlijk
bos park.met leuke huisjes en mooie chalets..Echt kindvriendelijk.
Eten b.v.snacks zijn goed.Personeel beleefd en aardig.

Mrt. 2014
"Leuk parkje"vertalen
Jinny
6,0

29-3-2014 ik was al eens eerder in het park geweest maar was wel al 10 jaar terug, toen een huisje gehuurd maar kreeg het idee dat die er niet zo best uitzagen kwa foto,s. Nu voor het eerst een chalet gehuurd 6 pers en met z,n tweetjes. Minpunten zacht matrassen, hoofdkussens waren heel dun en oude zachte bank.. Het was een voordeel Lente aanbieding dus ja voor 118,00 voor een midweek kun je ook niet zoveel verwachten. Al zag ik ander chalets wel een prima bank staan. Zoek je een leuke plek voor weinig dan moet je dit zeker doen.Maar lekker geslapen wakker worden is ook fijn,bij park van keten zijn de bedden van een betere kwaliteit.We wilden een dag eerder weg het park is auto vrij maar je mocht dan niet met je auto bij het huisje om spullen in te pakken. Speciaal maar een bungalow uitgezocht vlak bij de parkeerplaats. Met slecht weer en 3 bagage karretjes op zoveel huisjes (die er meestal niet stonden) is het wel een gedoe. Beetje flexibel opstellen mijn vader was ook de jongste niet 78 jaar.

met partner, Feb. 2014
"Mooie plek"vertalen
G de Boer
1,0

3-3-2014 bospark de Schaapskooi is een mooi gelegen roompot park. De chalet was prima. Maar helaas was het eten op het park een grote teleurstelling. Wij dachten de eerste avond even makkelijk te doen en we gingen naar de brasserie. We bestelden een pizza en een spagetti. Het was een dramatische maaltijd. Al het eten is hier kant en klaar aangeleverd en wordt opgewarmd. En dan wel opgeteld 20 euro kwijt. De serveerster heeft 1 thee verrekend na onze opmerking. De volgende dag hebben we een frietje gehaald. Deze was al gebakken en werd weer even ondergedompeld in het vet en daardoor nam de patat erg veel vet op. Niet lekker en dat was de laatste keer dat we eten haalden we koken zelf wel!
Parkeren moet op het parkeerterrein, maar overal stonden bij de huisjes auto's geparkeerd! Op zatermorgen ging een medewerker langs de deuren maar men trok zich daar weinig van aan want om ons heen stonden overal het hele weekend auto's. Jammer voor een zgn autovrij park!! Het verstoort de rust toch enigzins.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Leuk park en een geweldige animatie."vertalen
Marja
8,0

3-3-2014 Mooi en leuk park midden in de bossen en vlakbij leuke uitjes en het centrum van Epe.
Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en gek op kinderen.
Je kunt heerlijk gevarieerd eten in het restaurant (keus genoeg, ook voor kinderen) en ook hier zeer vriendelijk personeel.
Zeer enthousiast animatieteam met allerlei leuk spelletjes en sportevenementen.
Huisjes zijn gezellig en leuk ingericht.

met oudere kinderen, Feb. 2014
"Hele leuke plek voor een midweek"vertalen
Huijser
8,0

24-2-2014 Onze jongens en meisje hebben zich hier prima vermaakt en vonden het 's avonds en 's nachts heerlijk donker en rustig om te kunnen slapen.

met partner, Feb. 2014
"Fijne plek om te ontspannen"vertalen
Jean van der Werf
7,0

13-2-2014 Goede chalets, nette inrichting, schoon, goede ligging, mooie omgeving, goede service en snelle reparatie uitvoering, perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Minpunt :slecht weer maar dat is niet te regelen.

met jonge kinderen, Feb. 2014
"Supermooi park!"vertalen
S. van den Toorn
9,0

3-3-2014 We hebben een geweldige vakantie gehad!
Er is een geweldig animatieteam,die de kinderen de hele dag bezig kan houden, mooie chalets, super omgeving, rustig park, alles netjes en goed onderhouden, zéér vriendelijk en behulpzaam personeel!
Het enige wat wij jammer vonden was dat het restaurant pas om 12 uur open ging.
Onze dochter ging b.v. 's morgens om 10 uur knutselen en dan hadden wij graag koffie gedronken op het binnenterras.
Maar van een medewerkster hoorden wij dat dat alleen in het begin van het seizoen is, later is het al eerder open.
We gaan zéker terug naar de Schaapskooi in Epe!

met jonge kinderen, Jan. 2014
"Beetje teleurgesteld"vertalen
Mieke
5,0
2,0
5,0
1,0

31-1-2014 We wisten dat de faciliteiten doordeweeks niet open waren, dat was dus geen enkel probleem. Het huisje is oud, maar redelijk schoon. Wel jammer dat er alleen een zomerdeken op de bedden lag, want we hebben het s'nachts erg koud gehad, jammer. In de omgeving veel dingen te doen, dus prima vermaakt. Dorp Epe is ook leuk om te shoppen en dichtbij (met de auto). Wat erg tegenviel was de laatste dag (vrijdag). De faciliteiten gingen om 12.00 uur open, en wij moesten om 10.00 uur uit ons huisje, jammer want er was verder weinig activiteit op het park, maar moesten toch het huisje verlaten. We hadden onze kinderen beloofd om om 12.00 uur nog te gaan zwemmen, dus gewacht, al kon dit op het park alleen in onze auto!! Om 12.00 was het zwembad nog niet gereed om gebruikt te worden, dat werd snel even geregeld, maar wat we aantroffen sloeg werkelijk alles... Heeeeel erg smerig, bah, wat daar allemaal op de bodem drijft... En het stonk naar rotte eieren... Brrr, voor niks gewacht dus :(

met oudere kinderen, Jan. 2014
"Heerlijke plek om er even tussen uit te zijn"vertalen
Trea Bos
9,0

29-1-2014 Een heerlijke plek midden in de bossen.We hebben echt genoten tijdens ons weekendje.De huisjes zijn eenvoudig maar alles wat je nodig hebt zit erin.
En heerlijk dat je niet hoeft inchecken.De keycard voor de woning krijg je voor die tijd al thuisgestuurd.
Al met al een echte aanrader vooral voor gezinnen met kleine kinderen.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?