8,2

122 reviews over Camping De Rotonde in het Nederlands

Mooie camping

Tamara, 18-8-2017

Het is een mooie verzorgde camping met heel vriendelijk personeel. Voor de kinderen genoeg te doen, helaas stonden wij op een veldje zonder speeltoestel. Het zwembad vonden de kinderen helemaal top. Helaas is enkel de snackbar open waarvan de kwaliteit matig is. Maar al met al hebben we een fijne vakantie gehad
Gereisd familie in augustus 2017

Mooie plek

Angeli wilborts, 6-8-2017

Zo jammer dat het een prachtige camping is maar de horeca is flut wordt niet ingespeeld op de gast je kunt er niet lekker op een terrasje zitten voor de seizoens gast prima maar wij hebben een week geboekt voor ons is er niets leuks .
Gereisd met partner in augustus 2017

Best oke camping

Wij 2, 30-4-2017

Goed:

- sanitair

- broodjes/croissant

- kampeerplaatsen

Niet goed:

- de vaste kampeerders met sta caravans die denken dat de camping van hen is. Onverzorgde plaatsen daar een rommeltje.

Opzich een oké camping met vriendelijk iemand aan de receptie. Super vriendelijke mensen in de supermarkt. Verder leuk voor een weekendje weg. Dzcamping is ons oké bevallen maar zullen niet meer terug naar deze camping komen.

Gereisd met partner in april 2017

Fijne camping, netjes en schoon

Marianne, 31-1-2017

Een week voor vertrek ontvingen we een welkomst e-mail dat we verwacht werden. Bij aankomst werden we netjes ontvangen er fietsten 2 medewerkers voor ons uit om ons de accommodatie te wijzen.

Wij hadden de `Driemaster 19`gehuurd en deze was modern, netjes en schoon. Er was een misverstandje met het beddengoed maar dit werd direct door de medewerkers opgelost. De camping is ruim en netjes. De kinderen hebben zich enorm vermaakt met de trampoline, glijbaan die in het (natuur) water uitkomt en het water speeltoestel. De douches op de camping zijn gratis, dus geen gedoe met muntjes en we betaalden een all-in prijs dus je weet precies waar je financieel aan toe bent. Zeker een camping om weer eens naar terug te gaan!

Gereisd familie in juli 2016

Groene camping met veel water

Isa, 5-1-2017

Afgelopen zomer een week gekampeerd op deze camping. Warm ontvangen door de medewerkers, veel info over omgeving en activiteiten gekregen. Zelfs naar onze kampeerplaats toegebracht! Kindvriendelijk, veel activiteiten voor jong en oud. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin bij de plek. Zeer schoon sanitair! Geen geluidsoverlast van snelweg gehad. Kortom, een heerlijke vakantie! Komen zeker terug.
Gereisd familie in augustus 2016

Veel geld voor weinig faciliteiten

Bo, 11-9-2016

Zoals de tekst al aangeeft, weinig faciliteiten, snackbar van matige kwaliteit, duidelijk de snelweg hoorbaar, klussende "vaste gasten" in het hoogseizoen, zelfs malle Pietje staat er met een fietsenhandel🙃, weinig voor veel geld
Gereisd familie in augustus 2016

Mooie camping met ruime plaatsen

A. Kalkman, 4-9-2016

Sanitair netjes.

Heel vriendelijk personeel.

Wel dicht bij de snelweg gelegen.

Ondanks wat geluidsoverlast hebben wij hier een hele fijne week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Ons eerste jaar

Daisy, 2-9-2016

Geweldige plek om met onze kleine man te genieten. Lukas heeft genoten van Tim, Anouk en Madelon het animatieteam. De plek het team maakt dat wij een top vakantie hebben beleeft en totaal geen spijt hebben van onze aankoop
Gereisd familie in mei 2016

Prima vakantie op een mooie plaats.

William, 27-8-2016

Mooie camping met veel keuze in kampeerplaatsen, mooie rustige plaatsen die keurig vormgegeven zijn bij veel water. Mooie visvijver, diverse plasjes en sloten op de camping aanwezig. Veel honden op de camping, kan een nadeel zijn maar is ook erg gezellig. Sanitair is goed schoon, veel activiteiten voor kleine kinderen en een mooie plas om te zwemmen. Genoeg eetgelegenheden, niet te duur, alles voor een eerlijke prijs. Goed personeel, altijd aardig en netjes.

Super genoten

Bouwmeester, 20-8-2016

Wat hebben wij genoten afgelopen twee weken. Het ontvangst was hartelijk. Wij werden direct naar onze plek begeleid. De kinderen hebben genoten. Het animatie team was ook super. Elke ochtend werden de kinderen op gehaald. Eerst dansen en dan knutselen. Ze deden het erg leuk.

Dichtbij de snelweg gaf ons geen problemen. We hadden er geen last van. De geluiden.

Echt een fijne camping. Als het kon wilden wij paar dagen bij boeken. Maar helaas de plicht roept weer. Wij denken er over na om volgend jaar terug te komen.

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rotonde scoort een 8.19 uit 10 op basis van 123 reviews.