Beoordelingen Camping De Rotonde****

De Rotonde****
72 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Rotonde****
Panweg 1, 4157 PB, Enspijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde**** in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Rotonde scoort een 8,3 uit 10, op basis van 72 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde**** in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Rotonde**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 34 vakantiefoto's van Camping De Rotonde**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Rotonde**** met andere accommodaties in Enspijk.
Even geduld a.u.b.

8,1
7,9
8,5
7,8
Toon score en beoordelingen van:
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
Vanessa Zalm
5,0

29-08-2014 Een mooi splinternieuw chalet. Mooie ligging, mede doordat de andere chalets nog niet gebouwd waren. Ook fijn dat we laat in het seizoen er waren. In het hoogseizoen zou het er voor ons te druk zijn. Mooie natuur. Veel konijnen. Vriendelijk geholpen bij de receptie. De mw van de supermarkt had niet zoveel zin in klanten in haar winkel denk ik. Jammer dat er geen binnen zwembad is. Nu zat het weer niet mee om buiten in het meer te zwemmen. Onze kinderen zijn groot genoeg om zich met een bootje te vermaken, maar met kleine kinderen zou ik het enger vinden met al dat water. Goed aan te rijden. Pal naast de snelweg, wat (ook 's nachts) niet altijd even rustig was. Chalet was prima schoongemaakt. In de omgeving genoeg te doen. Mooie fietsroutes langs de fruittelers.

Met oudere kinderen, Aug. 2014
4,0
3,0
4,0
2,0

25-08-2014 Als je de camping komt op rijden waan je je nog net niet in de Braziliaanse favelas. De vaste campinggasten hebben er in de loop van de jaren 'n mengelmoes van bouwvallen neer gezet. Het zou me ook niets verbazen dat men hier gewoon 't hele jaar woont! Er is zelfs een fietshandel waar je 2de hands fietsen kunt kopen. De kinderen van die vaste camping gasten zijn de criminelen van de toekomst. Je bewust belemmeren als je met je auto er langs wilt. Grote mond als je vraagt om aan de kant te gaan. De camping ziet er verder totaal niet uit zoals op de website. Gras wordt nauwelijks gemaaid! Als er al gras staat. Meeste plaatsen hebben grote plekken met blubber. Tuurlijk als het regent krijg je dat. Maar niet in de mate als daar op de Rotonde. De speeltoestellen zijn oud en vies. De toegangswegen zijn zeer smal. Personeel is overigens heel vriendelijk. Ze controleren of je bij het opzetten van je tent geen rare dingen doet. Mijden deze camping. Tenzij je je thuis voelt op een woonwagenkamp.

Eiegenaar Erik Wackers, parkmanager., 27-08-2014
Eigenaar zegt:  Het is voor ons onbegrijpelijk dat een verblijf op onze camping zo negatief wordt ervaren. Ook vinden we het jammer dat de klachten niet bij ons gemeld zijn tijdens het verblijf of bij vertrek. Ja, het was slecht weer de afgelopen tijd en de ondergrond van de standplaatsen ziet er aan het einde van het seizoen na intensief gebruik niet meer zo uit als in het begin en ja, onze activiteiten zijn afgestemd op de jongere kinderen. Het gras wordt overigens wekelijks gemaaid. Met het beeld dat wordt geschetst van het stacaravan terrein wordt ons inziens de werkelijkheid ook geweld aangedaan. En om kinderen die op de camping lopen criminelen in spé te noemen? Wij hopen dat deze gasten bij een volgende vakantie zich vooraf goed oriënteren en dan kunnen genieten van hun verblijf.

"Super camping"vertalen
Marsha
10,0

16-08-2014 Zojuist 2 weken op Camping De Rotonde gestaan. Ondanks het wisselende weer hebben mijn 3 kinderen het ontzettend naar hun zin gehad. Ze hebben heerlijk gezwommen, gespeeld en ook gevist bij de visvijver. We hadden een mooie plek op het K-veld. Dichtbij de speeltuin en het sanitair. Ook was het personeel erg vriendelijk. Kortom een echte aanrader.

Met jonge kinderen, 2014
"Top camping"vertalen
a.pol
9,0

03-08-2014 schone en leuke camping,zeker voor gezinnen met jonge kinderen.
mooie omgeving met veel activiteiten in de buurt.

Met jonge kinderen, Aug. 2014
"Heerlijke plek om lekker te ontspannen"vertalen
Marlien Aarts
6,0
8,0

11-08-2014 Wij arriveerden in het hoogseizoen en hadden een dag van te voren nog een plaats kunnen reserveren. We kregen een goed welkom! Meteen een informatiepakket wat er in de omgeving en op de camping te doen was die week. Door het personeel werden we naar onze plek gewezen. Met onze plek waren we niet blij. Voor onze kinderen was het te ver van alle faciliteiten. Het personeel heeft er voor gezorgd dat wij een nieuwe plek kregen waar wij wel tevreden mee waren.
Het sanitair gebouw op het campingstuk is vernieuwd en ziet er goed uit. Het sanitair gebouw op het midden van de camping is verouderd, er werd goed schoon gemaakt, maar rook niet altijd fris.
Voor de kinderen was er genoeg te doen. Het watermeer is echt super voor kinderen! Mijn kinderen konden zich daar een hele dag prima vermaken!
Wij zijn het personeel erg dankbaar dat wij een andere plek gekregen hebben anders waren wij niet gebleven en hadden we deze leuke week van vakantie gemist! De camping is echt een aanrader!

Met partner, Juli 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
j.betzema
7,0

28-07-2014 een camping met een gezellige sfeer , voor ieder wat wils in een mooie omgeving.

Juli 2014
"Goed in orde"vertalen
Roelof en Johanna V...
8,0

26-08-2014 Alles was goed in orde alleen het nadeel van het sanitair gebouw waar we zaten ging snel het ligt uit en stond in het donker onder de douche en erg oudbollig, dat is wel aan vernieuwing toe

Met oudere kinderen, Juli 2014
"Een leuke gezinscamping."vertalen
Elvira Roobol
8,0

19-08-2014 De plekken zijn lekker ruim. Er zijn leuke kleine dorpjes waar je heen kan fietsen. Het personeel is ook erg vriendelijk. De prijs/kwaliteitverhouding is goed.

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima kindvriendelijke familie camping"vertalen
marcel
10,0

17-08-2014 Vriendelijk vakkundig personeel, schoon sanitair, duidelijke regels op de camping.

Nu voor de 4e keer geweest en zeker niet voor de laatste keer!!!

Met jonge kinderen, Juli 2014
"Super vakantie gehad!"vertalen
Jo
9,0

18-08-2014 Mooi en schoon park en sanitair. Een enthousiast recreatieteam waar onze 3 jongens veel leuke dingen mee hebben gedaan. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En een veilig en mooi natuurbad, mooie wandelpaden op de camping.

1 2 3 4 5 6 7 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?