Beoordelingen Camping De Rotonde****

De Rotonde****
54 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Rotonde****
Panweg 1, 4157 PB, Enspijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde**** in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Rotonde scoort een 8,4 uit 10, op basis van 54 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde**** in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Rotonde**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Camping De Rotonde**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Rotonde**** met andere accommodaties in Enspijk.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,7
8,6
7,6
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Juli 2014
"Voor herhaling vatbaar"vertalen
j.betzema
7,0

28-07-2014 een camping met een gezellige sfeer , voor ieder wat wils in een mooie omgeving.

"Twitter beoordelingen"
18-05-2014 @LouisvanOORT Aan t eind van 1ste km-hok vind ik op camping De Rotonde in Enspijk totaal onverwacht een prachtige zeldzaamheid: een draaihals! #Vogelatlas --- Bron: https://twitter.com/LouisvanOORT/status/467894900533764097
met oudere kinderen, Juli 2014
"Leuke kindvriendelijke schone camping"vertalen
Wagenaar
8,0

20-07-2014 bij mooi weer een buitenzwempaleis voor kinderen en een super schone camping.

met partner, Juli 2014
"Hier kom je tot rust"vertalen
Jos Dierckx
8,0

13-07-2014 Wij huurden in juli 2014 een waterchalet gelegen aan het grote meer met aan de overkant het natuurzwembad. Ondanks de aanwezigheid van wat geluid van de A2 hadden we hier een geweldige tijd mede door: de ligging, de fiets-en vismogelijkheden en vooral de behulpzaamheid van het personeel qua advies en het snel oplossen; binnen het uur, van wat kleinere probleempjes.
Wij komen hier zeer zeker terug.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Prima plek voor een fijne vakantie."vertalen
Pieter van Lenten
8,0

19-07-2014 We hebben een prettige vakantie gehad.
Zwemplas is erg fijn en schoon, helaas werkte de kinderpomp niet.
Ook veel vaste staplaatsen waardoor contact moeilijker gelegd wordt.
Medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam.

met jonge kinderen, Juli 2014
"Fantastisch voor de kinderen"vertalen
Caroline van Buuren
8,0

07-07-2014 Afgelopen weekend waren wij voor het eerst bij De Rotonde met ons gezin en een bevriende familie. We waren aangenaam verrast door de mooie ligging en de prettige sfeer. Het was absoluut de moeite waard. We stonden op een leuk plekje met veel speelruimte voor onze kinderen in de leeftijd van 2 tot 9. Bij de grote natuurvijver waren ze niet weg te slaan. Eindeloos spelen bij de watertoestellen en het kleine strandje voor onze kleinsten. Het sanitair was heel schoon, de medewerkers vriendelijk en er is een fijne campingwinkel met genoeg keuze. ’s Avonds nog een keer gegeten bij La Place. Ligt op het terrein. Ook prima. De omgeving is werkelijk prachtig. Wij waren aangenaam verrast door de mooie dorpjes langs de linge. We hebben heerlijk gefietst. En ondertussen konden we overal in boomgaarden kersen kopen. Erg leuk! Beslist een aanrader De Rotonde! Zeker voor gezinnen met kinderen!

met partner, 2014
"Gezellige camping service perfect ."vertalen
H.J Golverdingen
8,0

29-06-2014 Netjes en vooral de wc ,douche en de wasruimte.

"Mooie plek"vertalen
kees
9,0

28-06-2014 Mooie ruime camping met grote plaatsen.
Nadeel was het vele zand op de plaats.
Elke plaats heeft watertappunt, afvoer en kabeltv.
Handig is ook het La Place restaurant en de mogelijkheid om te ontbijten.
Verder vriendelijk en behulpzaam personeel.
Prachtige fietsmogelijkheden, oa. langs de Linge.
Winkel aanwezig.
Deze camping is een aanrader voor jong en oud.

met partner, Juni 2014
"Rust en ruimte langs de Linge"vertalen
Fam. Parlevliet
9,0

21-07-2014 Wij hebben de camping een week lang als uitvalsbasis voor heerlijke fietstochten gebruikt. Ondanks het feit dat de camping direct langs de A2 ligt, hebben we dat niet als storend ervaren. Mede omdat we net voor het hoogseizoen zaten, was het vrij rustig op de camping. Het nieuwe toiletgebouw werd prima schoongehouden. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Niet veel contact met het personeel gehad (was niet nodig) maar de keren dat we contact hadden zijn we prima geholpen. Wat ons betreft een aanrader!!

met partner, Juni 2014
"Schone camping met ruime plaatsen"vertalen
B. Kraayvanger
8,0

19-06-2014 Camping met ruime plaatsen. Mooi aangelegd met zwembad en vijvers. Voor fietsliefhebbers een prachtige locatie. We zijn er maar een paar dagen geweest omdat het weer niet erg mee zat. Komen hier zeker terug.

"Schitterende camping"vertalen
Ineke Withagen
8,0

09-07-2014 Camping de Rotonde in Enspijk is in een woord Geweldig!
Mooi in 't groen,wat keurig netjes wordt bijgehouden, het sanitair, heel schoon,niets op aan te merken! We hebben er 3 weken heerlijk genoten en we zullen er zeker nog vaker komen. De omgeving is prachtig om te wandelen en fietsen, de camping ligt in het rivierenland

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?