Beoordelingen Camping De Rotonde****

De Rotonde****
30 beoordelingen
Beoordelingen Camping De Rotonde****
Panweg 1, 4157 PB, Enspijk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde**** in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Camping De Rotonde scoort een 8,3 uit 10, op basis van 30 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde**** in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Camping De Rotonde**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 17 vakantiefoto's van Camping De Rotonde**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Nederland. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Gelderland. Vergelijk Camping De Rotonde**** met andere accommodaties in Enspijk.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

30 beoordelingen over De Rotonde****

30 beoordelingen
7,4
8,5
7,9
8,4
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, 2013
"Fantastisch, ideaal voor kinderen"vertalen
Koos de Jong
10,0

29-9-2013 Camping "de Rotonde" is een grote camping, een prachtige zwemvijver met een zeer kindvriendelijk klimgelegenheid in het water, perfect, onze kleinkinderen hebben zich hier ontzettend vermaakt.
Wij hebben hier 6 weken najaar geboekt en het is ons zo uitstekend bevallen dat we volgend najaar weer geboekt hebben.
Een fantastische camping, met zeer vriendelijk personeel, compliment.

met jonge kinderen, Aug. 2013
"Geweldig!!!"vertalen
Ruud Ouwehand

19-8-2013 Geweldige camping voor kids,
Terrein zeer netjes onderhouden
Sanitair top
Zwemmeer met speelgelegenheid top
Winkeltje goed verzorgd ook brood om 11.00 uur nog vers gebakken.
Geluid van snelweg valt mee.
Zeker voor herhaling vatbaar.

met partner, Juli 2013
"Mooie plek"vertalen
Bert de Wijs
8,0

16-8-2013 Leuke camping met mooie omgeving voor te fietsen.

In de Betuwe

Heel vriendelijk personeel.

Zoals afgesproken.

Ja, behoorlijk goed.

N.v.t.

Ja een heel kindvriendelijke camping omdat er heel veel voor kinderen werd georganiseerd

"Prachtige camping"vertalen
Wim en Janny Bakker
9,0

30-7-2013 Wij waren hier voor de eerste keer met 4 kleinkinderen . De camping is een aanrader voor gezinnen met kinderen. De camping is ruim en prachtig aangelegd. Wij hadden een hele mooie ruime plaats. We werden vriendelijk geholpen bij de receptie. Het sanitair was schoon en het water goed warm. Het is fijn en een pluspunt dat het warme water gratis is. geen gezeur met douche munten. Daardoor is de prijs/kwaliteit keurig in evenwicht. We hebben genoten en de kleinkinderen ook. Camping de Rotonde bedankt voor de fijne tijd

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie camping op mooie, centrale lokatie."vertalen
Maribel
8,0

25-7-2013 Het is een prima camping, voor de leeftijdscategorie 13 tot 16 echter weinig vertier, vooral in de avond niet. Soms geven de doorgewinterde ' vaste ' gasten je een beetje het gevoel dat je op bepaalde plekken, met name rond de visvijver, vooral niet moet gaan zitten ! Kinderen schrokken van de onvriendelijke reacties bij de ingang toen zij achteloos na een bezoek aan de Mac Donald's naar binnen liepen en niet meteen konden aangeven op welke campingplaats ze stonden.

met partner, Juli 2013
"Mooie camping"vertalen
Marianne van Beem
6,0
8,0

12-8-2013 Mooie camping,ruime plaatsen. Schoon sanitair. Visvijver was voor karpervissers ideaal, witvis word er haast niet gevangen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Prima camping, rustig, goed voor kinderen."vertalen
pdepooter@home.nl
6,0
9,0

28-7-2013 De voorzieningen zijn erg goed en netjes. 's Avonds na 23.00 uur is het rustig. Goed voor kinderen, voor tieners iets minder te doen. Goed toezicht en benaderbaarheid. Zwemwater prima met toezicht, bij warmte erg druk bezocht. Lekker centraal gelegen. Vooral veel caravans, maar niet alleen stacaravans. Veel mensen uit de buurt die de hele zomer verblijven.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Genoten van een zon overgoten vakantie."vertalen
fam. spreeuw
8,0

31-7-2013 camping rotonde is een vriendelijke gezinscamping, goed verzorgd. prima faciliteiten. mooie omgeving. wel bij de snelweg maar geen last van gehad.In de periode dat wij er waren vlogen er veel straaljagers over met veel lawaai.
De medewerkers waren vriendelijk. Er was toezicht bij het zwembad en controle op de camping op de regels dit vinden wij erg prettig en maakte dat de sfeer goed was. Er staan veel vaste gasten maar dit hebben wij niet als vervelend ervaren. Onze plek was aan een sloot en een groot veld dit was mooi en verzorgd. De plek was groot en zag er goed uit.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Hiet hadden wij 10 jaar eerder moeten staan"vertalen
vincent brons
10,0

31-7-2013 Camping de Rotonde in Enspijk is een geweldige camping zowel voor groot e. Klein. Veel activiteiten ,groen voorzieningen worden heel mooi onderhouden. De parkmannager is erg gastvrij en het personeel idem. Onze kinderen gnaar buiten en komen als ze moeten eten weer binnen,dus ook wij als ouders hebben vakantie. Deze camping heeft voor ieder wat wils.

Groetjes de fam. Brons uit Utrecht.

met jonge kinderen, Mei 2013
"Tip en top- camping"vertalen
Piet
8,0

21-5-2013 Gewoon boeken en het meemaken. Je word netjes begeleidt naar je plek en je vakantie begint

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat ga jij doen met Pasen?

Bent u de eigenaar?