Camping De Rotonde ****

8,2

124 reviews over Camping De Rotonde in het Nederlands

Genoten

Familie Bleijenberg, 25-9-2017

Een seizoensplek; dat had ik nooit verwacht van mezelf. Maar na in 2016 een week genoten te hebben op deze camping, waren we om. En zonder spijt. Een half jaar lang zo veel mogelijk vakantie vieren, voor de prijs van een weekje center parcs in het hoogseizoen!

Wat wil een mens nog meer?

We tellen nu al af naar 1april 2018!

Pluspunten: schoon en gratis sanitair, ruime plekken, leuk voor kinderen, vriendelijk en behulpzaam personeel. Minpunten: veel alg in peuterbad, geluid A2, ontbrekend terrasje/restaurantje.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Top vakantie!

W. Brandewijn, 21-8-2017

We stonden twee weken op het Koopvaardij. Ruime plaatsen en schoon sanitair (pluspunt). Kinderen hebben zich goed vermaakt met leeftijdsgenootjes bij de speeltuinen. Ook het animatie is leuk met Mees en Merel. Snackbar heeft een ruim assortiment. Ligt langs de A2, maar daar heb je op het veld waar wij stonden totaal geen last van! Wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping

Tamara, 18-8-2017

Het is een mooie verzorgde camping met heel vriendelijk personeel. Voor de kinderen genoeg te doen, helaas stonden wij op een veldje zonder speeltoestel. Het zwembad vonden de kinderen helemaal top. Helaas is enkel de snackbar open waarvan de kwaliteit matig is. Maar al met al hebben we een fijne vakantie gehad
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie plek

Angeli wilborts, 6-8-2017

Zo jammer dat het een prachtige camping is maar de horeca is flut wordt niet ingespeeld op de gast je kunt er niet lekker op een terrasje zitten voor de seizoens gast prima maar wij hebben een week geboekt voor ons is er niets leuks .
Gereisd met partner in augustus 2017

Best oke camping

Wij 2, 30-4-2017

Goed:

- sanitair

- broodjes/croissant

- kampeerplaatsen

Niet goed:

- de vaste kampeerders met sta caravans die denken dat de camping van hen is. Onverzorgde plaatsen daar een rommeltje.

Opzich een oké camping met vriendelijk iemand aan de receptie. Super vriendelijke mensen in de supermarkt. Verder leuk voor een weekendje weg. Dzcamping is ons oké bevallen maar zullen niet meer terug naar deze camping komen.

Gereisd met partner in april 2017

Fijne camping, netjes en schoon

Marianne, 31-1-2017

Een week voor vertrek ontvingen we een welkomst e-mail dat we verwacht werden. Bij aankomst werden we netjes ontvangen er fietsten 2 medewerkers voor ons uit om ons de accommodatie te wijzen.

Wij hadden de `Driemaster 19`gehuurd en deze was modern, netjes en schoon. Er was een misverstandje met het beddengoed maar dit werd direct door de medewerkers opgelost. De camping is ruim en netjes. De kinderen hebben zich enorm vermaakt met de trampoline, glijbaan die in het (natuur) water uitkomt en het water speeltoestel. De douches op de camping zijn gratis, dus geen gedoe met muntjes en we betaalden een all-in prijs dus je weet precies waar je financieel aan toe bent. Zeker een camping om weer eens naar terug te gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Groene camping met veel water

Isa, 5-1-2017

Afgelopen zomer een week gekampeerd op deze camping. Warm ontvangen door de medewerkers, veel info over omgeving en activiteiten gekregen. Zelfs naar onze kampeerplaats toegebracht! Kindvriendelijk, veel activiteiten voor jong en oud. Kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin bij de plek. Zeer schoon sanitair! Geen geluidsoverlast van snelweg gehad. Kortom, een heerlijke vakantie! Komen zeker terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Veel geld voor weinig faciliteiten

Bo, 11-9-2016

Zoals de tekst al aangeeft, weinig faciliteiten, snackbar van matige kwaliteit, duidelijk de snelweg hoorbaar, klussende "vaste gasten" in het hoogseizoen, zelfs malle Pietje staat er met een fietsenhandel🙃, weinig voor veel geld
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Mooie camping met ruime plaatsen

A. Kalkman, 4-9-2016

Sanitair netjes.

Heel vriendelijk personeel.

Wel dicht bij de snelweg gelegen.

Ondanks wat geluidsoverlast hebben wij hier een hele fijne week gehad.

Gereisd met partner in augustus 2016

Ons eerste jaar

Daisy, 2-9-2016

Geweldige plek om met onze kleine man te genieten. Lukas heeft genoten van Tim, Anouk en Madelon het animatieteam. De plek het team maakt dat wij een top vakantie hebben beleeft en totaal geen spijt hebben van onze aankoop
Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Rotonde in Enspijk, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Rotonde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Rotonde scoort een 8.2 uit 10 op basis van 125 reviews.