Emst
9,2

Uitstekend

121 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Wat een gave luxe safaritent!

Patricia Bokkerink, 20-7-2016

Met paar vriendinnen accomodatie gezocht voor ons sauna weekend. En het bleek nog leuker te zijn dan verwacht! Echt kampeergevoel, lekker buiten zijn, maar dan met goed schoon bed en mooie toilet en douche! En de keuken was ook heel handig voor t ontbijt!

S avonds werd t iets frisser, maar kacheltje aangezet en dat was perfect.

Erg leuk voor gezinnen om heen te gaan, of met familie gelijk een paar tenten huren.

De eigenaren zijn overigens bijzonder behulpzaam en vriendelijk!

Gereisd met vrienden in juli 2016

Heerlijk!

Joke Wiegant, 20-7-2016

De B&B was prachtig gelegen met een fantastisch uitzicht.De accommodatie was van alle gemakken voorzien en heel smaakvol ingericht. Wij hebben diverse fietstochten gemaakt door een zeer gevarieerde omgeving, langs open gebied langs de IJssel dan weer door bossen langs de Veluwezoom. Leuke plaatsen en steden in de buurt. Tel je hierbij op de bijzonder aardige gastheer en gastvrouw, dan kan het niet anders dat wij hier nog een keer terugkomen.
Gereisd met partner in juni 2016

Fijne minicamping, ideaal voor gezinnen.

Muriël, 19-7-2016

Het fijne van de camping is dat er niet heel veel tenten staan, waardoor je kunt genieten van rust en ruimte. De tenten zijn ruim en goed ingericht en hebben de luxe van eigen sanitair. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam en tonen interesse zonder zich op te dringen.Een heerlijk plekje voor zowel een weekendje als een vakantieweek.
Gereisd familie in juli 2016

Fantastische locatie!!!

Bart & Lisanne, 7-7-2016

Afgelopen twee nachten samen genoten van de gastvrijheid van deze B&B.

Wat een oase van rust en wat een heerlijk uitzicht.

Twee ochtenden heerlijk ontbeten in het zonnetje, dit in combinatie met een dagje Veluwse bron was in een woord fantastisch.

Kortom een echte aanrader !!!

Gereisd met partner in juli 2016

heerlijk hier, rust en gezelligheid

Jeannet, 6-7-2016

als je rust zoekt, ook al heb je kinderen, dan is dit je plek. fijne tenthuizen en alles is er. bovendien is de gastvrouw reuze vriendelijk, je voelt je er meteen op je gemak.
Gereisd familie in juni 2016

Wederom een heerlijke midweek!

Koen & Xiu Teunissen, 6-7-2016

Heerlijk vertoeven in een luxe glamping-tent, mét behoud van het kampeergevoel, op een rustig terrein vol groen en met een kikkervijver. Alle voorzieningen (kinderboerderij, speeltuin, restaurants etc.) dichtbij en vriendelijke, gastvrije eigenaren. Zowel ons zoontje van 4 als onze dochter van 14 vermaakten zich prima. Niet de eerste keer dat we hier met veel plezier verbleven en zeker niet de laatste (een midweekje in de zomervakantie is reeds geboekt)!
Gereisd familie in mei 2016

mooie ontspannende/rustgevende mini camping

Anna Marie van den bedem/verbaan, 1-7-2016

Wij hebben heerlijk genoten van een ontspannen weekend in de bosuyl. Wij houden heel erg van de natuur en dit was een absoluut mooie plek. Yolanda en haar man zijn zeer gastvrij en stellen je helemaal op je gemak. Wij hebben gekozen voor een bed en breakfast en de accomodatie was boven verwachting mooi en knus. Het ontbijt heeft een dikke pluim verdient. Daar ontbrak helemaal niets aan.

Wij hebben de overweging gemaakt om onze vakantie ook bij hun te vieren, maar omdat er geen faciliteiten voor kinderen zijn ( al is het maar een klein speeltuintje) durfde wij het toch niet aan. Onze kinderen zijn op het moment van schrijven 7 en 3, en wij verwachten dat met name de oudste zich snel zal gaan vervelen.

Mochten wij ooit weer eens met zn tweeen wilen gaan genieten, dan keren wij hier zeker naar terug. Absoluut!!!

Gereisd met partner in mei 2016

Geweldig verblijf gehad op Uylkenshof!

Marije Wesselink, 17-6-2016

Vorig weekend zijn we met de gehele familie verbleven in de safaritenten van camping Uylkenshof. Het was helemaal super, we hebben ontzettend genoten en alles was heel goed geregeld. Yolanda en Rogier zijn erg vriendelijk en gastvrij en zetten zich uitermate in om de gasten een leuke vakantie te bezorgen. De safaritenten zijn zeer luxe ingericht en alles werkte naar behoren. Verder was het ook geen probleem om een grote tent op te zetten waarin we gezamelijk konden eten en borrelen. De omgeving is ook prachig. Er loopt een Geocaching route langs Uylkens Hof die erg leuk is om af te leggen (voor zowel kinderen als volwassenen). Of je nu met je gezin bent of met een hele groep, deze mini-camping is iedereen aan te raden! Wij komen zeker nog eens langs.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Absoluut voor herhaling vatbaar.

Van den Bergh Nora, 17-6-2016

Zeer gastvrije ontvangst.

Ontbijt in de B&B was dik in orde.

Prijs-kwaliteit verhouding erg goed.

Rustige omgeving. Zalig om te ontstressen.

Mooie wandel en fietsomgeving.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Zalig relaxen

familie Emmerechts, Oedelem, België, 16-6-2016

Mooi verzorgde en ruime tent, rustig gelegen in het groen. Hartelijke ontvangst. Alleen maar positieve punten.
Gereisd familie in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 123 reviews.