Camping Minicamping Uylkens Hof

Minicamping Uylkens Hof
9,2

Zoover award

142 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Mooie plek,leuke begroeiing ,ruimte,genieten!

Marijke, 20-9-2016

We hadden een heerlijk familie week-end.Elk gezin een eigen tent,grootmoeder kreeg een eigen tent!

Kinderen konden heerlijk ravotten met elkaar,een heerlijk ontspannen samenzijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Natuurlijk tot rust komen!

Marloes, 4-9-2016

Fijne tenten, lekkere bedden. Mooie ligging. Onwijs vriendelijke eigenaren!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Heerlijk luxe camping op fijne locatie

Edwin van Leeuwen, 4-9-2016

Wij verbleven met onze dochter van 1 jaar in één van de zes luxe safaritenten op het terrein en hebben het heerlijk gehad. De tent is van alle gemakken voorzien: een fatsoenlijk gasfornuis waar echt op gekookt kan worden en alles in de keuken is aanwezig. De eigen badkamer is erg prettig en de stortdouche een luxe. Voor de tent zit je heerlijk op de veranda.

De camping is met zijn zes tenten rustig, maar heerlijk. Er is zat ruimte om lekker te spelen buiten. De koeien in het weiland naast de camping konden we zien vanuit ons bed, dat vond onze dochter schitterend.

In de nabije omgeving is genoeg te doen, ideale uitvalsbasis ook.

geweldig

rogier, 1-9-2016

ruime tenten met badkamer, keuken en verwarming. Grote plekken en heel veel groen. Ideale plek om tot rust te komen.
Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk relaxed verblijf

Chantal van Falier, 31-8-2016

We zijn hier een weekend geweest met 2 kids, Vooraf had ik me zorgen gemaakt dat er geen speeltuin of iets anders voor de kinderen was. Ik heb me echter absoluut geen zorgen hoeven te maken. De kinderen hebben zich de gehele dag vermaakt met de kikkers in de paddenpoel.

De eigenaren zijn erg aardig. Je kan ze altijd raadplegen en de hond Joep komt inderdaad regelmatig even een kijkje nemen bij de tent. Opvallend was dat de hond voor de overkapping blijft staan en hier zonder uitnodiging niet op springt!

De ingerichte tenten zijn helemaal super. Het was eigenlijk luxe kamperen. Het enige vervelende was dat er alleen een klamboe hangt om het bed van de ouders en niet over het kinder stapelbed. Onze jongste dochter heeft hierdoor meerdere muggenbulten 's nachts opgelopen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Ruime tent, mooi veld, fijne douche en bedden.

Kersten, 30-8-2016

Heerlijke douche

Goed uitgeruste keuken

Gastvrije eigenaars

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fijne plek met veel ruimte.

Cornelie Wiarda, 30-8-2016

Tenten zijn gezellig met heerlijke bedden. Buiten zijn is hier een feest met veel plekjes om rustig te lezen of juist te rennen met de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Heerlijk rustige minicamping met comfort

daniel, 30-8-2016

Het blijft een camping, dus het blijft altijd wel wat improviseren, maar dit geeft juist charme aan dit geheel. Wellicht is het optie om ook een muggennet bij de kinderbedden te plaatsen en om het geheel echt een 10+ te geven is een (verwarmd) zwembad geen overbodige luxe !

Top verblijf

Roel Wijnands, 29-8-2016

Aardige mensen, alle rust. Je hebt alles in je tent/huisje en alles is goed afgewerkt.
Gereisd met partner in augustus 2016

Erg mooi en zeer vriendelijke mensen:Aanrader

Nicole in 't Veld, 29-8-2016

Er waren (voor zover gezien) niet zoveel activiteiten op de camping, maar er is genoeg ruimte voor privacy en om jezelf te vermaken. De camping is echt schitterend, de tenten super netjes en de mensen super vriendelijk.

Ik wil hier zeker terug! Dichtbij de Hoge Veluwe, in mooi landschap, top!

Gegeten onder de sterrenhemel, ontbeten met de koeien en schapen op de achtergrond maar wel met de nodige comfort :-)

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.16 uit 10 op basis van 144 reviews.