Emst

Uitstekend

121 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Fantastisch Frankrijk gevoel!

Lisette Schutte, 21-8-2016

Bij aankomst hadden we meteen al de indruk op een unieke plek in Nederland te zijn aangekomen: een idyllisch landweggetje leidt ons naar een goed onderhouden mini camping met 6 prachtige tenten. Rogier legt voor de ontvangst zijn grasmaai werkzaamheden even stil en wijst ons hartelijk de weg naar de tent. Voor ons als stelletje een tent op een rustigere plek met meer privacy, en voor gezinnen met kinderen juist wat tenten gezellig bij elkaar. De tent was tip top in orde: heerlijk bed, schoon sanitair en een heuse stort douche!! Voornamelijk heerlijke Bourgondische dagen gehad op de veranda onder genot van happen en dranken in een rustige omgeving. Genoeg te doen in de omgeving, bijvoorbeeld uitstap naar de hoge Veluwe maar vertoeven op de camping is al een beleving opzich! Prachtige plek die we iedereen zouden willen aanbevelen, wij komen er zeker graag nog eens terug!
Gereisd met partner in augustus 2016

Erg gastvrij en kleinschalig

bert van Baar, 20-8-2016

Ik was erg blij met de wijze van (voor mij) nieuw soort kamperen, luxe en toch gewoon buiten.

Alleen de tenten waren wat verweerd, dat mijn pret niet heeft gedrukt! Warempel niet!

Gereisd met partner in augustus 2016

Gezellig en gastvrij

L. Bouman, 19-8-2016

We verbleven in de B&B. Wat een schoon en gezellig huisje! Voorzien van alle gemakken! 's Ochtends heerlijk genoten van het lekkere ontbijtje met de zelfgemaakte jam en het fruit uit de tuin.
Gereisd familie in augustus 2016

Pracht plek!

fam. Joling, 14-8-2016

Mooie plekken met veel groen en privacy. Mooie sfeervolle b&b en luxe tenten die van alle gemakken zijn voorzien. Gastvrije eigenaren en een heerlijk rustige omgeving. Grote steden en bezienswaardigheden in de buurt. Zeker een plek om terug te komen.
Gereisd familie in augustus 2016

Heerlijke camping, tent en omgeving!

Marieke Nanninga, 9-8-2016

We hebben een heerlijke week gehad in de safaritent. De tent zelf was goed verzorgd: fijne bedden, nette badkamer (en hoe luxe, een eigen badkamer op een camping!), keuken en fijne plek voor de tent. Kachel hebben we gelukkig niet hoeven gebruiken. Het was echt zomer toen we er waren. Plezierige camping eigenaren. Speciaal voor ons zoontje kregen we een tent die overdag nog wat in de schaduw lag zodat hij zijn slaapje kon doen en de tent die niet meteen naast de vijver lag. Fijn dat er zo werd meegedacht! De rust op de camping was ook heerlijk. En die hebben we af en toe doorbroken met een spelletje Kubb (ook aanwezig op de camping).

Ook de omgeving was geweldig. Van te voren dachten we aan uitstapjes als Apeldoorn, Dolfinarium en Hoge Veluwe. Uiteindelijk werden het de meer dichtbije uitstapjes zoals de ijs/geitenboerderij, de kinderboerderij de koperen ezel, kasteel in Vaassen, en een hapje eten of lunchen in Epe. Op de fiets allemaal goed te doen.

Ons zoontje heeft zich ook goed vermaakt, en vond het leuk als hond Joep even kwam buurten.

Ik kan oprecht niets bedenken wat we niet goed vonden. Zeker voor herhaling vatbaar en aanrader voor anderen.

Gereisd familie in juli 2016

zo'n heerlijke plek om te zijn!

Joke Valentien, 5-8-2016

Je denkt "Emst" wat moet ik daar nu… maar er zijn volop gelegenheden in de omgeving om je te vermaken. Een heerlijke omgeving ook om mooie fietstochten te maken. De Camping zelf is prachtig en heerlijk rustig met ruime plekken. Hoe heerlijk is het dat je niet je eigen tent hoeft op te zetten of af te breken en dat je gewoon naar je eigen wc kunt en een douche nemen in je eigen tent. De tent is leuk ingericht met echte keuken en het ontbreekt je aan niets. de super lieve eigenaren hebben er echt werk van gemaakt om alles er zo mooi mogelijk uit te laten zien. Mooie bossages aangelegd en goed onderhouden. Een feest om weer terug te komen en dat gaan we heel gauw doen!!!
Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijk buitenleven

Hanneke, 4-8-2016

We hebben een heerlijke week gehad in een van de safaritenten. Ondanks dat het af en toe regende, hebben we ons uitstekend vermaakt. Voor jonge kinderen is er genoeg te beleven in de buurt: IJsboerderij, (gratis) speeltuinen, een rit met de stoomtrein, mooi zwembad in de buurt en natuurlijk de bosrijke omgeving. Rogier en Yolanda zijn gastvrije en behulpzame mensen. Er staan zes tenten op het veld, maar iedereen heeft veel privacy. Een minpuntje: in het tentdoek zit het weer behoorlijk erg, dat doet iets af aan het gevoel van luxe. Verder erg genoten!

Superplek om te onthaasten

Johan, 31-7-2016

Luxe kamperen. Alle luxe die je maar kunt bedenken maar dan in een safaritent op een heerlijke zeer ruime plek. Leuke mogelijkheden voor kinderen tot 12 jaar in de omgeving en kikkers vangen in de poel voor de tent. Verzorging was top zonder opdringerig te zijn. Leuke campinghond Joep die elke dag even alle tenten af komt struinen. Lekker met je blote voeten in het strak gemaaide grasveld is heerlijk gevoel. Volgend jaar zeker weer! Een aanrader!!!
Gereisd familie in juli 2016

Rust, prachtig uitzicht, mooie B&B.

van Es, 27-7-2016

B&B huisje met prachtig uitzicht(kerkuyl, heerlijk ontbijt,kortom genieten. Er is alle gelegenheid om lekker zelf te koken.

Het is gelegen vlak bij boerderijen hou dus rekening met vliegen en je moet niet bang zijn voor een steile trap.

Gereisd met partner in juni 2016

Heel relaxed kamperen!

dorien den besten, 20-7-2016

Uijlkenshof betekent voor ons;

Een gastvrij ontvangst!

Heerlijk genieten!

Geen speeltoestellen nodig er is namelijk een mooie grote vijver waar je allerlei beestjes uit kunt vangen!

Erg leuke uitstapjes in de buurt zoals: de koperen ezel&de forellenkwekerij.

Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 123 reviews.