Emst

Uitstekend

121 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Heerlijke B&B

Rob & Louise, 11-1-2017

Na een dagje Sauna (Veluwse bron) konden we heerlijk slapen in deze mooie B&B. We werden ontzettend hartelijk ontvangen en kregen de volgende ochtend een heerlijk ontbijt.

Kortom, een absolute aanrader!

Voor kleine kinderen was deze B&B minder geschikt vanwege de steile trap die je op moet klimmen naar de verdieping waar het bed staat. Ik weet niet hoe de andere B&B of de luxe tenten eruit zagen van binnen.

Gereisd met partner in januari 2017

Mooie nette B&B

Yvonne, 10-1-2017

Mooie en nette B&B op een schitterend afgelegen plekje. Een heel hartelijke ontvangst door de gastvrouw die aan alles gedacht heeft. Het slaapgedeelte bereik je door een wat steile trap, maar dit was voor ons prima te doen. Er werd een goed gevarieerd ontbijt geserveerd. Goed te combineren met een dagje in de Veluwse bron. Het campinggedeelte zag er heel geschikt uit voor kinderen.
Gereisd met vrienden in december 2016

Hier blijf je terugkomen.

Myriam, 5-1-2017

Mooi en super net verzorgd huisje op een heerlijk rustige locatie. Ontbijt wordt op maat geregeld, heerlijk verse producten en meer dan voldoende. Enkele km vanaf Veluwse Bron. Was niet mijn eerste keer en zeker ook niet mijn laatste bezoek.
Gereisd met vrienden in december 2016

Prachtige plek

Car en Mar, 4-1-2017

Leuke locatie...wel wat afgelegen maar daardoor wel zijn charmes. Fijne ontvangst met bolderkar voor de bagage. Gezellig, knus en schoon huisje. Trap naar boven wel wat stijl maar voor ons prima te doen. Prima te combineren met een dagje sauna in de Veluwse bron. Kortom een aanrader en we komen hier zeker nog een keer terug.
Gereisd met vrienden in januari 2016

Top overnachting!

Leen en Margriet van den Akker, 31-12-2016

Prima te combineren met dagje sauna Veluwse bron. Super service gekregen van Yolanda. Ontbijt werd persoonlijk gebracht. Goede eetgelegenheid geadviseerd. Kortom een aanrader.
Gereisd met partner in oktober 2016

Wat een hartelijke ontvangst!

Uulke, 23-11-2016

Wij sliepen een nachtje in de B&B en werden hartelijk ontvangen door Yolanda die met de bolderkar klaarstond om onze bagage mee te nemen. Heerlijk knus huisje van alle comfort voorzien en de volgende ochtend een heerlijk ontbijtje.
Gereisd met partner in november 2016

Geweldig, de moeite waard!

Herman en Karin Binnendijk, 20-11-2016

Wij hebben genoten van de B&B. Wat een leuke mensen, vriendelijkheid en gastvrijheid, zij weten hoe het hoort. Wij zaten in een van de B&B huisjes. Zeer comfortabel uitgerust, alles erop en eraan. Leuk ingericht, een prettige douche en toilet ruimte. wij hadden voor die twee dagen ook een ontbijt erbij besteld. Nou die wat top! De eigen gemaakte appelsap smaakte voortreffelijk!!! Als wij nog eens iets hebben daar in de buurt gaan wij zeker weer daar overnachten!
Gereisd met partner in november 2016

Fantastische plek waar je helemaal tot rust komt

Pia Herpertz, 17-10-2016

Mijn logeerplaats voor een midweek was de Kerkuil. Een supermooie bed&breakfast, met alles erop en eraan en een prachtig uitzicht.

De eigenaren 'voelen' direct heel vertrouwd. Hond Joep komt zo nu en dan kijken hoe het met je is (en zelf even aandacht krijgen natuurlijk ;) )

Geen nadeel, maar wel een uitdaging als je iets minder goed ter been bent, is de trap naar de slaapkamer boven. 't Is even wennen en je hebt genoeg houvast.

Al met al heb ik genoten en ben ik zeker van plan hier nog een keer te logeren!

Gereisd alleenreizend in juli 2016

Heerlijke plek...

Taco Jonker, 5-10-2016

Wat een mooie plek, en wat een vriendelijke gastheer/vrouw. De grote tenten (6 stuks) zijn van alle gemakken voorzien en staan op ruime plaatsen. Onze dochter (8) ging elke dag ergens op de camping picknicken of kikkers vangen in de vijver.

Minpuntje: met oudere kinderen is het misschien wat saai al is er in de omgeving meer dan genoeg te doen.

Gereisd familie in augustus 2016

Mooie plek,leuke begroeiing ,ruimte,genieten!

Marijke, 20-9-2016

We hadden een heerlijk familie week-end.Elk gezin een eigen tent,grootmoeder kreeg een eigen tent!

Kinderen konden heerlijk ravotten met elkaar,een heerlijk ontspannen samenzijn!

Gereisd familie in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 123 reviews.