Camping Minicamping Uylkens Hof

Zoover award

142 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Lekker groen

Hermans, 28-7-2017

Samen met zoon van 10 jaar hier 4 nachten doorgebracht. De safaritent met grote vlonder/terras was heel prettig. Veel privacy door aanleg van goede bosschage tussen de verschillende tenten. Alles is ruim opgezet en goed onderhouden. Veel plezier beleefde mijn zoon bij de kikkervijver met het visnetje dat bij de tent stond. In de buurt zijn wij naar de ezelboerderij (de Koperen Ezel) geweest en hebben tevens wandeling van 2,5 uur met ezel gemaakt. Vonden wij erg leuk. Het zwembad in Vaassen bezocht met allerlei buiten fonteinen. Een grote natuurlijke plas (Kievitsveld) met strandje en waterskibaan op 2,5 km afstand. Alles op de fiets gedaan. De Apenheul (met de auto). Kortom van alles te doen in de omgeving.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heerlijke plek in prachtige omgeving!

Kim, 18-7-2017

Ruime tent met goed bed en alles aanwezig in keuken. Wat mij betreft zeer luxe kamperen. En je kunt altijd buiten zitten onder afdak/luifel! Groot grasveld om op te spelen en ook leuke speeltuinen in de buurt. Doorkijkjes naar de koeien in het veld. Zeer landelijke omgeving.
Gereisd met vrienden in juli 2017

In combinatie met en bezoek aan de Veluwse Bron.

Jos en Lea, 12-7-2017

Heerlijk landelijke overnachting in een Safaritent, i.p.v. een hotel.

Het ontbrak ons aan niets alle voorzieningen aanwezig, ook voor twee overnachtingen zeer de moeite waard.

Gast,heer en vrouw, Yolanda en Rogier vriendelijke mensen.

Lekker ontspannen

Rosa, 11-7-2017

Heerlijk kunnen ontspannen bij deze B&B. Knus huisje met uitzicht op alleen maar groen, weiland en bomen, en af en toe een paar koeien. Gastvrouw Yolanda is zeer vriendelijk en bereid om alle vragen te beantwoorden, en kwam elke dag een lekker ontbijtje brengen. Superlekker kunnen relaxen!
Gereisd met partner in juli 2017

Luxe ontspannen in de natuur

Fam. van der Molen, 11-7-2017

Nog niet eerder hebben wij gekampeerd in een Safaritent maar wat een aanrader! Heerlijk het gevoel van buiten wonen en slapen maar dan met alle comfort van een privé douche, toilet en keuken. Voor de frisse avonden en ochtenden biedt het kacheltje uitkomst. Wij hebben genoten.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Heerlijk genieten

Robin, 11-7-2017

Het weekend van 9 juli verbleven wij in een safaritent. Het was er heerlijk ontrusten. Een warm welkom, alles lekker schoon, en een prachtige omgeving!
Gereisd met partner in juli 2017

heerlijk rustig, netjes en vriendelijke eigenaar

Danielle, 11-7-2017

Camping Uylkens Hof is een mini-mini camping met 6 safari tenten op een prachtig groen en natuurlijk ingericht terrein. Alles is zeer ruim omgezet en ligt in een mooie landelijke omgeving. Ook fijn dat er een apart parkeerterrein is, zodat er geen auto's het veld op rijden. Je kan gebruik maken van een bolderkar om je spullen naar de tent te brengen, erg goed geregeld.

We werden zeer vriendelijk ontvangen door de eigenaar. We zijn een weekend in de safaritent verbleven, maar het zou geen straf zijn geweest om er langer te mogen verblijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Heel Relaxed!

Danny, 2-7-2017

Lekker in de buitenlucht met alle comfort. Als stelletje kregen we een plekje achterin met veel privacy, dit was zeer prettig omdat we zo buiten het bereik van de spelende kinderen zaten. Fijn dat ze daar rekening mee hielden. Aan de andere kant ook wel weer eens goed om te zien dat kids zich daar prima kunnen vermaken zonder tablet of mobiel. Heerlijk geslapen terwijl de regen op het tentdoek viel, ontbijten voor de tent, er op uit en 's avonds lekker de gaskachel aan. Je zit midden in de eilanden maar door slim gebruik van begroeiing en het vijvertje heb je het gevoel op een idylisch plekje te verblijven. Ideaal voor als je even in de buitenlucht wilt ontstressen, maaf geen zin hebt om af te zien.

Heerlijke plek!

Benno en Mariska, 2-7-2017

Eind Juni zijn mijn vriendin en ik hier een weekend geweest om ons 10-jarig samenzijn te vieren.

Bij aankomst zijn we zeer gastvrij ontvangen door Yolanda, de vrouw des huizes, en netjes naar ons huisje gebracht.

Wat een heerlijke rustige plek met een zeer groene omgeving en een prachtige tuin. Echt een plek om heerlijk te ontspannen en samen een mooie tijd te hebben.

Een perfecte ligging vlakbij de Veluwse Bron voor een dag ontspanning en 's avonds een hapje eten in Apeldoorn wat circa 15 min. rijden was.

De volgende dag kwam Rogier, de man des huizes, ons voorzien van een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte jam en lokale producten. Ook met de lactoseallergie van mijn vriendin werd heel fijn rekening gehouden.

Mede door de gastvrijheid, de heerlijke omgeving en het huisje is dit echt een aanrader en een plek waar wij snel terug zullen keren!

Benno en Mariska

Super het was heerlijk

Janny, 30-6-2017

De safari tent was een super fijn plek met alle luxe . Eigen wc en douche echt heerlijk.

Yolanda prima gast vrouw en je voelt je echt welkom.

1 min punt, de deur luifel van de nieuwe tenten zijn erg hoog om vast te zetten

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.16 uit 10 op basis van 144 reviews.