Emst

Uitstekend

120 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Rust

monique, 2-9-2013

In een prachtige natuurlijke omgeving gelegen. Heerlijk tussen de schapen en de koeien. 6 tenten en een B&B huisje met een rieten dak. Safaritenten staan ruim en veel privacy. Zeer sfeervol ingericht met steigerhoutenmeubelen. Goed bed. Zeer vriendelijke mensen. Op zondagochtend kan je broodjes bestellen voor het ontbijt.
Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijk vertoeven hier!

alista, 27-8-2013

In augustus hebben we - ik, mijn man en baby van 5 maanden - een week in een safaritent gezeten op deze minicamping. Wat een heerlijke plek. Het is hier super rustig, mooi en goed vertoeven. Lekker luxe kamperen zonder massale campings en animatieteams. Yolanda en Rogier laten je je helemaal thuis voelen. Hier kom je echt tot rust! Ook met kinderen een super fijne plek om naar toe te gaan. Ze kunnen kikkervisjes zoeken in de vijver, of vlinders vangen, of gewoon lekker rondrennen op het terrein. In de omgeving is er ook van alles te doen. Zo zijn wij bijvoorbeeld naar een pluktuin geweest en hebben we heerlijke blauwe bessen geplukt. En vlakbij zit ook een boerderij waar ze heerlijk zelfgemaakt ijs verkopen.
Gereisd familie in augustus 2013

met jonge kinderen

Rosalie, 11-8-2013

Wij zijn net terug van een midweek op deze minicamping en wij vinden het geweldig. De eigenaren zijn heel vriendelijk en komen af en toe ook even een praatje maken. Wij zijn niet van die kampeerders maar deze alternatief is echt aan te raden. We komen zeker terug naar deze camping.
Gereisd familie in augustus 2013

Heel erg genoten!

Suzanne, 9-8-2013

We zijn net terug van deze camping, waar we twee weken geweest zijn. De camping is klein schalig en hierdoor kom je echt tot rust. Veel kinderen op de camping en ondanks het ontbreken van een speeltuintje vermaken de kinderen zich uitstekend. Kikkers en vlinders vangen was bij onze kinderen de favoriete bezigheid. Ijsboerderij met speeltuin en de koperen ezel zijn vlakbij en hier kunnen de kinderen lekker spelen. Ook is er in de omgeving heel veel te doen, met en zonder kinderen. Veel ruimte om de tenten, alles is prima verzorgd en schoon! Tuin is netjes en wordt goed bijgehouden. En mede door de enthousiaste eigenaren een aanrader om naartoe te gaan.
Gereisd familie in juli 2013

Heerlijk!

Marieke, 29-7-2013

Afgelopen weekend hebben we 2 nachtjes in een luxe safaritent gelogeerd. Wat mooie tent! Van alle gemakken voorzien, heerlijk bed, lekkere douche, warme broodjes, veel ruimte ook bij slecht weer dus goed toeven en zelfs aan spelletjes en schepnetje voor de kids is gedacht. Ruime plaatsen en ook het groen is keurig verzorgd. Eigenaren zijn erg aardig. Leuke uitvalsbasis om bijvoorbeeld Deventer te bezoeken, echt een aanrader. Wij komen zeker nog een keer terug!
Gereisd familie in januari 2013

Heerlijk comfortabel, middenin de natuur!

Daphne Hendriks, 24-5-2013

Deze natuurcamping bestaat uit zowel compleet ingerichte tenten als een prachtig rietgekapte B&B. Van die laatste mogelijkheid heb ik gebruik gemaakt.

De camping is heerlijk rustig, de accommodaties zijn prima verzorgd. Gastvrouw Yolanda zorgt ervoor dat het je aan niets ontbreekt. Saunacomplex De Veluwse Bron ligt in de nabije omgeving.

Voor een ieder die rust en comfort zoekt in een natuurlijke omgeving!

Gereisd met partner in mei 2013

Hoe vind je zo'n plek?!

Bertilde , 12-5-2013

De afgelopen dagen heerlijk genoten in een luxe tent op camping Uylkens Hof. Ondanks het weer hebben we ons goed vermaakt. De tent is romantisch, stijlvol ingericht en je voelt je er snel thuis. Bij aankomst stond er een wijntje klaar en daar hebben we heerlijk van genoten. Verder kun je goed merken dat de eigenaars hart voor de campinggasten hebben. Ze willen dat je het naar je zin hebt en denken graag mee. De omgeving is erg mooi. Veel weilanden en mooie weggetjes. Je hebt het gevoel echt op vakantie te zijn.

Toen ik een auto tegenkwam dacht ik: he, ook Nederlanders! Terwijl we natuurlijk gewoon in Nederland waren:-)

Gereisd familie in januari 2013

Wat een rust en schoonheid

G.J. Hendriks, 7-5-2013

Mini Camping Uylkenshof (incl. Bed & Breakfast) is ons bijzonder goed bevallen, mooie omgeving, vlakbij Epese hei, mooie accomodatie met zeer comfortabele, luxe en ruime safaritenten! Wij komen terug!

Petra & Gert-Jan

Gereisd met partner in april 2013

Een prachtige b&b op een heerlijke locatie

Astrid, 3-4-2013

De laatste twee maanden zijn we maar liefst twee keer gast geweest in de b&b van de uykenshof. De b&b is prachtig, de locatie heerlijk je voelt je thuis! De b&b bieden veel privacy en zijn stijlvol ingericht. Het ontbijt wordt in de ochtend aan de deur bezorgd! Een ideale locatie om even op adem te komen of te genieten van de omgeving. Veluwse bron en hoge veluwe zijn beide om de hoek. Ook prachtig zijn de safaritenten op het erf. We hopen snel weer terug te komen!
Gereisd met partner in januari 2013

Wat een ontdekking!

Daphne, 12-2-2013

In februari gingen we met z'n tweeën een dagje naar een spa in de buurt en besloten om 2 nachtjes te blijven slapen. Midden in de weilanden staat deze charmante mini camping. Er zijn 8 tenten en 2 huisjes. Wij sliepen in een van de huisjes. De tenten waren gesloten, maar we mochten toch even kijken. Deze waren net als de huisjes, prachtig ingericht. Een hemelbed voor de ouders en een stapelbed voor de kinderen en een complete keuken en badkamer in de tent. Het huisje is schattig met riet gedekt en heel schoon en netjes ingericht. Het bed slaapt heerlijk en het ontbijt (inbegrepen!) was erg lekker, met zelfgemaakte jam van de vele fruitbomen uit de tuin. Achter op de camping is nog een zwemvijver en er is overal ruimte voor de kinderen om te spelen. We gaan van de zomer nog eens terug om de tent te proberen.
Gereisd met partner in februari 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 122 reviews.