Camping Minicamping Uylkens Hof

Zoover award

142 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Mooi plekje

S-tel, 11-8-2015

Voor het eerste in een safaritent geslapen en zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben het zeer aangenaam gehad op het Uylkens Hof: een rustige en groene omgeving, veel te doen in de buurt, fijne ontvangst, broodjes op zondag, vriendjes en vriendinnetjes genoeg voor de kinderen, een ruime en leuk ingerichte tent.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Heerlijk rustig

B. Visser, 11-8-2015

De minicamping biedt lekker veel privacy. De safaritenten zijn voorzien van alle comfort. Op het complex ligt ook een kikkervijver, erg leuk. Wij kwamen voor een rustig verblijf en hebben daar ook van kunnen genieten... heerlijk rustig.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastische plek

Rosalie Disseldorp, 11-8-2015

Wij zijn r voor het 3e jaar achtereenvolgend weer vriendelijk onthaald. Perfecte plek. Kinderen vermaken zich prima met een schepnetje en heerlijk genieten van de omgeving. Tenten zijn ideaal voor niet kampeerders. Wij blijven r zeker terug komen.

Heerlijk verblijf

Charline, 6-8-2015

Uylkens Hof heeft alles als je van buitenleven houdt, maar ook waarde hecht aan comfort en een persoonlijke touch. Via een onverhard pad nader je de mini camping langs een maisveld waarna bolderkarren klaarstaan om bagage naar de gezellig ingerichte en schone safari tenten te brengen. Ondanks jonge kinderen die naar vlinders zoeken, zich vermaken bij de natuurvijver en samen spelen heerst er toch rust. In de buurt is er veel te doen zonder dat je als gast last hebt van drukte. Voorbeelden: een hoog gewaardeerd zwembad, heel fijne speel -en ijsboerderij met geiten, apenheul, julianatoren, kinderboerderij incl ezeltrektochten, fietsen, wandelen etc. Wij komen zeker een keer terug!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Top!

Marnix, 27-7-2015

Rust en alle ruimte op de camping met meer dan genoeg mogelijkheden in de buurt maakten het voor ons tot een heel plezierig verblijf. Yolanda en Rogier doen er alles aan om je het naar de zin te maken op een persoonlijke manier. De snuffel bezoekjes van hond Joep was voor onze kinderen een dagelijks hoogtepunt, kikkervisjes vangen in de poel, voetballen rond de tent, ontbijtjes in de zon voor de tent. Een klein speelhuisje of ander kinderspeeltoestel zou het nog beter maken voor kinderen om zichzelf net iets makkelijker vermaken. Verder zeker een aanrader, wellicht komen we nog eens terug!

leuk

J & A, 27-7-2015

Zeer leuk verblijf in de tent.

Alles wat je nodig hebt is aanwezig, zeer leuke ontspannen vakantie ook met een baby.

Rust, privacy, vriendelijkheid,...

Heerlijk ontspannend

Jeff, 24-7-2015

We hebben hier een heerlijk ontspannend weekend gehad. Fijn om te ontsnappen uit de drukte en hier te ontspannen.

Het BB huisje is mooi ruim en schoon. Tevens voorzien van een fijn comfortabel bed.

De veluwse bron is dichtbij, dus een ideale plek om tot rust te komen

Gereisd met partner in juli 2015

Heerlijke plek

Caroline, 18-7-2015

Gezellige mooie tenten voorzien van heerlijke bedden, spelletjes voor de kids en fijne ligstoelen buiten.

De kids hebben zich met schepnetjes en waterpistolen tijdens een het heetste weekend van het jaar heerlijk vermaakt.

Gereisd met vrienden in juli 2015

Geweldige plek midden in de natuur

Caroline, 30-6-2015

Verrassend grote tent met prachtige, zeer complete inrichting, heerlijk bed en een vijver waar de kikkers kwaakten! Fraai en ruim aangelegd met veel groen, midden tussen de weilanden, vriendelijke eigenaars, helemaal naar ons zin gehad. Mooi uitgangspunt voor fietstochten en uitjes (Burgers Zoo, Apenheul)
Gereisd met partner in juni 2015

Superdeluxe camperen! Absolute Aanrader!

Chantal Artz, 31-5-2015

Wat een heerlijk ruime tenten met perfect sanitair ( toilet en douche) en prima matrassen op het dubbelbed en stapelbed. Veel ruimte rondom de tenten met mooi gras om te rennen en spelen voor de kinderen. Grote veranda met goede picknicktafel, ook bij regen aan te zitten vanwege de overkapping. Geen speeltoestellen op het terrein maar als je een voetbal, jeu de boules en waterballonnen meeneemt hebben ze genoeg te doen! Leuke dingen te doen in de omgeving (ijsboerderij met ruime speeltuin is een aanrader om er even uit te zijn, Aardbeientuin Oene ook leuk : zelf aardbeienjam maken in de tent ook prima bezigheid bij wat minder weer, bos bij Epe is mooi, maar wandelingetje om de camping ook heerlijk rustig en mooi.) De gastvrijheid is uitstekend, als er iets is staan Rogier of Yolanda direct klaar. We hadden geluk met wat zon dus de lekkere ligstoelen zijn ook gebruikt. Als je wilt BBQ-en: haal je vlees bij slagerij ter weele in Oene, werkelijk nog nooit zulke goede ossenhaas gegeten!
Gereisd met jonge kinderen in april 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.16 uit 10 op basis van 144 reviews.