Camping Minicamping Uylkens Hof

Zoover award

142 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Privacy

2 papa's met dochters, 14-9-2015

Een fijne mini camping met zeer veel privacy en goede beheerders.

Fijne safari tenten van alle gemakken voorzien en een goede douche in.

Wij waren er met 2 jonge kinderen welke zich uitstekend vermaakt hebben.

Voor herhaling vatbaar dus.....

Gereisd met jonge kinderen in september 2015

landelijk en rust

Marga en Gerard, 12-9-2015

Wij hebben een weekje in het huisje "De Kerkuyl" gelogeerd. Een heel gezellig klein huisje voor 2 personen. Bij aankomst is je bed al opgemaakt en liggen de badlakens voor je klaar. Heerlijk !!!! Een geweldig uitzicht op de weilanden vanuit de kamer. Prachtige omgeving om te fietsen. Wij schrijven het adres op ons favorietenlijstje bij.
Gereisd met partner in september 2015

Heerlijk ontspannen

Jorden Schrama, 10-9-2015

Ons verblijf in de Kerkuyl was heerlijk. Omgeven door rust en natuur hebben wij heerlijk kunnen ontspannen. De slaapkamer zit in de nok van het huisje waarvanaf je de woonkamer in kunt kijken. Ervaring was wel dat als iemand nog even op wil blijven terwijl de ander al gaat slapen dat licht en geluid uit de woonkamer dus wel in de slaapkamer doordringt. Wij hebben het niet als heel storend ervaren maar misschien moeten mensen die licht slapen hier rekening mee houden.

De ene dag met regenachtig weer zijn we naar de Veluwse Bron geweest, dat is wat mij betreft een enorme aanrader.

In de stadjes in de buurt zijn gezellige restaurantjes te vinden waar we heerlijk hebben kunnen eten maar in de keuken in het huisje zelf is ook alles te vinden om zelf iets te koken.

De gastheer en gastvrouw weren zeer vriendelijk en kwamen ons zelfs ophalen toen we met pech in een stadje in de buurt gestrand waren.

Wij komen zeker nog een keer terug!

Genieten

Christel, 28-8-2015

Wij hebben genoten en zijn uitgerust. Is uw motto ook: weg uit de drukte, verplicht uitrusten, veel lezen, kunstschilder spelen, benen strekken wanneer je er aan toe bent... dan probeer dat hier. Doen! Een slogan van mij: "Camping Uylkens Hof, waar de rust in u ontwaakt". Grinnik!

Greets Christel en Gerard.

Super de luxe camperen

Nadine, 27-8-2015

Tenten zijn prachtig ingericht . Omgeving midden in de natuur. Eigenaren heel gastvrij en een super lieve hond Joep die elke avond even komt kwispelen. Al twee keer geweest, zeker nog een keer terug.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Voor herhaling vatbaar

Marijke, 27-8-2015

Mooie accommodatie, alles schoon, erg veel en gevarieerde dingen te doen in de omgeving. Wifi in de bed en breakfast iets minder. Bij de tenten is de wifi wel goed.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Super leuk!

Ilona, 27-8-2015

Een mooie omgeving, veel privacy, gastvrij en schoon.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Yvonne, 23-8-2015

Ik vond de safaritent echt geweldig met sloophouten binnenwanden, dus minder windgevoelig en een prachtige douche. Je krijgt echt het luxe gevoel maar wel met behoud van het gezellige kamperen. Het mooie uitzicht speelde daarbij ook een rol. Vanuit het hemelbed keken we zo naar de koeien, heerlijk . In het midden van de camping is een kikkerpoel wat een mooi orkest opleverde erg gezellig en de service was ook perfect, kortom echt genieten dus de uylkenshof is een echte aanrader!

Prachtig plekje

Jan en Sippie Wijnsma, 16-8-2015

Wij hebben in de Bed en Breakfast gezeten wat super mooi was.

Alle comfort was aanwezig.

De foto's op de site gaven goed weer hoe het in werkelijkheid is.

Fijne ontvangst door Yolanda en Rogier.

Zeker voor herhaling vatbaar!

lekker buiten

Flavia Geiger, 12-8-2015

We hebben met twee volwassene een een baby van 10 maanden 10 dagen in een safaritent gelogerd. De plek is erg rustig, vooral ook 's nachts. We hebben alledrie heerlijk geslapen. Keuken en badkamer zijn goed uitgerust en alles is schoon. De gastvrouw en gastheer waren erg aardig en kwamen regelmatig kijken of alles in orde was. We hebben mooie daguitstapjes met de fiets kunnen maken. Ook het bezoek van vrienden was geen probleem.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.16 uit 10 op basis van 144 reviews.