Camping Minicamping Uylkens Hof

Minicamping Uylkens Hof
9,2

Zoover award

142 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Fijne camping en zeer gastvrij!

J, 16-8-2017

Wij hebben een hele fijne vakantie gehad op Uylkens Hof!

Het is een mooie en schone camping ,wat wij zeer op prijs stellen, en met veel privacy.

De eigenaren zijn zeer gastvrij en behulpzaam!

Kortom een camping waar je tot rust komt.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fijne plek!

Scholten, 15-8-2017

Comfort, Ruimte, Groen, Buiten

Wij waren met ons zoontje van 3 en baby van 2 mnd op deze mooie plek en hebben genoten van het mooie grasveld voor de tent, de tent met haar luxe inrichting (bed, bank, keuken en douche) in combinatie met lekker buiten zijn.

Een simpele schommel of zandbakje zou nog een mooie toevoeging zijn voor diegene die nog niet bij de kikkerpoel kunnen vissen :-). De tennistafel was erg grappig, terug naar vroeger, wij houden ervan :-)

Prachtige, luxe camping

Mascha, 14-8-2017

Heerlijk rustige plek met een super luxe tent die van alle gemakken voorzien is. De Uylkenshof is ook heel geschikt voor gezinnen met jonge kinderen ( hou er wel rekening mee dat het snachts koud kan zijn). De gastheer en -vrouw zijn super vriendelijk en behulpzaam. Kortom, echt een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

Om te herhalen

Yolanda, 14-8-2017

Heerlijke ruime plekken. Mooi en gezellig ingerichte tent. Prima ( luxe) badkamer.

Geweldig verblijf gehad. Zelfs met regenachtig weer kun je lekker onder de luifel buiten zitten. Komen graag nog een keer terug

Gereisd met partner in augustus 2017

Een super mooi plekje met vriendelijk ontvangst.

J,D en T, 8-8-2017

Geen min punten alleen maar plus punten. Heerlijk kamperen in een luxe tent op een geweldig leuk plekje. Een echte aanrader. Je wordt vriendelijk ontvangen en geen vraag blijft onbeantwoord. Het was top!

Heerlijk rust en ruimte

Familie F., 8-8-2017

Ruim opgezette safaritenten met alle luxe voorzien!

Heel fijne plek

Robert-Jan Arts, 8-8-2017

We hebben een week met onze jonge kids in een van de safaritenten doorgebracht. Het was een heerlijke week op een heel fijne plek. De tent is ruim en de opzet van de camping zorgt voor veel privacy. De tent is voorzien van alle gemakken. Een aanrader!
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een geweldig luxe en rustige plek

Mevr. de Boer, 6-8-2017

We zijn hier een week geweest, met onze twee kleine kinderen en het was voor ons alle vier een heerlijk weekje weg in eigen land. Een prachtige plek, veel ruimte om je heen en een hele mooie tent. Met mooi weer zit je heerlijk buiten, maar zelfs met een middagje regen is de tent groot genoeg voor de kinderen om zich een hele tijd te vermaken. Écht een aanrader!

Dit is echt glamping

Rob, 4-8-2017

Ik vond bijna alles goed. Een relaxte plek, mooi groen, goed onderhouden.

De tent is al wel ietsjes verouderd, maar dat deert ons niet. Prima ingericht met steigerhouten wanden en meubels, keuken, heerlijk slapen hemel(s)bed, "luxe" badkamer met comfortabele douchecabine en toilet.

Gereisd met partner in juli 2017
Yolanda Kenter, eigenares, 8-8-2017

Beste Rob,

Dank voor je vriendelijke review. Wij vonden de tenten ook wat gedateerd. Vandaar dat we dit jaar de helft van de tenten al hebben vervangen door nieuwe tenten. De andere tenten zijn komend seizoen jaar aan de beurt.

Even lekker bijkomen!

Marjanne, 28-7-2017

Deze landelijke inieminie camping is heerlijk om tot rust te komen. De tent is super luxe en voor onze dochter was het de eerste kennismaking met het campingleventje en dat beviel uitstekend! Lekker veel ruimte en op de fiets kan je heel goed de mooie omgeving verkennen.

Ook de eigenaren zijn vriendelijk en staan voor je klaar. Kortom: Aanradertje!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.16 uit 10 op basis van 144 reviews.