Camping Minicamping Uylkens Hof

Zoover award

142 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Heerlijk

Birgit, 7-5-2017

Heerlijk huisje in de natuur, voorzien van alles wat je nodig hebt. Aardige eigenaren. Huisje netjes en schoon. Slaapkamer/bed bereikbaar via vrij steile trap, dus aan te raden voor mensen die goed ter been zijn.
Gereisd met partner in april 2017

fijne uitrust-plek

Ellen, 6-5-2017

Mooie stop voor een fietstocht, aan de oostrand van de veluwe
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Fijne plek, mooie omgeving

Fieke, 15-4-2017

Eén nacht verbleven in de Bosuyl (teruggekomen na bezoekje van vorig jaar). Fijn ontvangst en heerlijk ontbijtje. Mooie, rustige omgeving, dichtbij sauna De Veluwse Bron. Geen minpunten.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Landelijk, rustig en verzorgd

Nienke, 10-4-2017

schoon huisje, verzorgd en ruim. Trap naar 1e etage erg stijl. Wifi is wat onstabiel.
Gereisd met vrienden in april 2017

Super B&B

Carola, 10-4-2017

We zijn 1 nachtje geweest in de B&B dit is absoluut een aanrader. Het is een hele mooie omgeving en je wordt heel gastvrij en vriendelijk ontvangen. Super gastvrouw!

Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in maart 2017

We komen zeker terug!

Jurjan, 10-3-2017

Mooie lokatie, vriendelijke ontvangst, goed geregeld, schoon en in zeer goede staat!
Gereisd met partner in februari 2017

Zeer gastvrij en prachtige locatie/omgeving

Marjon, 9-3-2017

Eén nacht verbleven maar we hadden langer willen blijven. We verbleven in de Kerkuyl en het voelde als thuis. Bij aankomst werden we warm onthaald en volgende ochtend kregen we een heerlijk ontbijtje geserveerd. Heerlijk rustige omgeving wat voor ons stadsmensen genieten is, echt even rust.

Dichtbij sauna De Veluwse Bron maar er is zo veel meer te doen in de omgeving dat langer verblijven aan te raden is. Zeer vriendelijke eigenaren Yolanda en Rogier die klaar voor je staan en leuke tips geven over wat er te zien en te beleven is in de omgeving. We komen er graag nog eens terug!

Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijke plek voor rustzoekers

Wensing, 8-3-2017

B&b is heerlijk gelegen op een rustgevende locatie. Goed uitgangspunt voor een bezoek aan de Veluwse Bron of de Veluwe zelf. Flexibele eigenaren die meedenken over eetgelegenheden en uitjes in de omgeving. Hartelijke ontvangst door Yolanda. Volgende dag genoten van een heerlijk ontbijt met streekproducten.
Gereisd met partner in februari 2017

Gastvrije B & B en superlocatie

Rob en Ingrid, 5-2-2017

Wij wilden een adres om te overnachten na een dagje sauna. Bij Uylkens Hof werden we zeer hartelijk ontvangen. Alles is er mogelijk in overleg voor wat betreft aankomst- en vertrektijden en het tijdstip dat we het ontbijt wilden hebben. Dit was heerlijk bereid en omdat het zonnetje scheen, konden we lekker buiten zitten want het is er erg mooi en je zit vrij in de natuur. We gaan hier zeker vaker naar toe.
Gereisd met partner in oktober 2016

Super leuk!

Jessica, 1-2-2017

Een warm welkom bij aankomst voor Dat we een dagje Veluwse bron gingen doen. Het was geen probleem om even iets later te ontbijten wat heel verzorgd was. Ook iets later uitchecken was geen probleem. Wat een lieve mensen zijn het! De steile trap was voor ons geen probleem alleen voor kinderen lijkt ons dit niet echt geschikt. Omgeving is heel rustgevend en mooi! We komen zeker nog een keer terug alleen dan willen we graag een overnachting in een tent proberen.
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.16 uit 10 op basis van 144 reviews.