Emst
9,2

Uitstekend

120 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Prachtige tenten en B&B midden in de natuur!

Sim, 26-4-2015

We verbleven in een van de luxe tenten en hebben genoten. De tent was tip top in orde, alles wat je nodig hebt was er. Met een klein zonnetje zit je al heerlijk op je terras en de kinderen hebben zich prima vermaakt. Kikkers vangen in vijver en ballen op het gras. De omgeving is prachtig en er zijn leuke plaatsjes in de buurt. Daarbij een heel gastvrij onthaal... kortom: een heerlijk plek, een aanrader!
Gereisd familie in april 2015

Tot rust komen tussen de DikBillen.....

levina63, 6-11-2014

Romantische B&B, knus en gezellig, keurig en netjes verzorgd. Heerlijk tot rust komen tussen de weilanden met koeien, prachtige zonsopgang tussen de herfstkleuren en de laaghangende mist.....genietend van een heerlijk ontbijt met zelfgemaakte jam en zelf geperste appelsap. Yolanda en haar man uiterst vriendelijk en zorgzaam, geen vraag te veel. Gaan hier zeker een keer terug.
Gereisd met partner in oktober 2014

Prachtige tent en zeer vriendelijk ontvangst

M. Welboren, 29-8-2014

De safaritent is top, het plekje erg mooi en de mensen zijn erg vriendelijk. Er is genoeg te doen in de omgeving. We hebben genoten.
    Gereisd familie in augustus 2014

GE-WEL-DIG

De fietsfamilie ;), 8-8-2014

We wilde eens een keertje zonder auto of vliegtuig op vakantie dus we moesten met de fiets. Na lang zoeken naar verschillende 'glampings' in de buurt kwamen we bij het uylkenshof uit. We waren gelijk verkocht door de indeling en het vele warme hout wat gebruikt is in de tenten. En, niet onbelangrijk, veel tent voor een klein prijsje.

De kinderen hebben zich heerlijk vermaakt met de andere kinderen die er die week waren. 's Ochten's een bal naar buiten trappen en pas tegen de middag, als je los kan komen uit je boek, tot de ontdekking komen dat ze in de tent van de buren zitten te loom-en.

Met warm weer is het heerlijk vertoeven bij het Kievitsveld waar kinderen lekker in het water kunnen afkoelen en als ze wat ouder zijn een tochtje op de waterskibaan kunnen proberen. In Epe is het altijd gezellig en vooral in de vakantieperiode zijn er veel activiteiten.

De omgeving van de camping is zelf heel rustig met veel ruimte om je heen om weg te kunnen staren.

Gereisd familie in juli 2014

Frankrijk gevoel in Nederland

Fam Schreuder, 25-7-2014

Deze camping is een absolute aanrader. Mooie tenten, veel ruimte, en betrokken eigenaren die er alles aan doen om te zorgen dat je een fijne vakantie hebt. Al zijn er geen speeltoestellen op de camping, de kinderen (4, 7 en 9 jaar) vonden het geweldig! Ze hebben alle ruimte om te rennen en te spelen, en het was geen probleem om tijdens de warmte een zwembadje bij de tent op te zetten. 's Avonds is het heerlijk rustig en kun je echt van de stilte en de natuur genieten.
    Gereisd familie in januari 2014

Zeer luxe kamperen

Hans Bouwmeester, 24-6-2014

Dit zijn nog eens huurtenten! Als je nog twijfelt om eens een keer een soort van te kamperen is dit de meest luxe manier. Vergeleken hiermee zijn huurtenten van de organisatie heel duur en armoedig.

Misschien nog wel belangrijker. Heerlijk rustig, ondanks dat wij met 6 gezinnen incl 13 kinderen waren van 2 tot 11 jaar.

Gereisd met vrienden in juni 2014

Echte aanrader!

Annelies van Cooten, 1-5-2014

Samen met mijn vriend heb ik een nacht in de B&B op de Uylkenshof gelogeerd nadat we overdag bij de veluwse bron waren geweest.

Erg vriendelijke mensen, we voelden ons meteen erg welkom.

De omgeving is prachtig.

Het ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

We hebben genoten!

Gereisd met partner in april 2014

Heerlijk

Rian van der meer , 15-12-2013

Wij hebben gebruik gemaakt van de B&B. Een erg knus huisje met een rieten kap. we werden erg vriendelijk ontvangen door Yolanda. en ook het wakker worden, zo stil rustig heerlijk landelijk gewoon. Wij hebben het gecombineerd met een dagje veluwse bron, die op 5 km afstand ligt. De uylkenshof is echt een absolute aanrader
    Gereisd met partner in januari 2013

Zo samen gezellig in een huisje.

Indra de Waal , 11-11-2013

Wij zaten samen in een van de huisjes. Het was koud en nat weer, dus Yolanda stond ons in het donker op te wachten om ons veilig met de auto op het terrein te krijgen. Ze was bang dat we vast kwamen te zitten doordat het zo drassig was.

In de ochtend kregen wij op afgesproken tijd een uitgebreid ontbijtje geleverd. Op zaterdag zijn wij naar de Veluwse bron geweest en dat ligt daar nog geen 5 km vandaan dus erg lekker om te combineren. Echt mooi weer was het niet dus de omgeving hebben wij niet of lastig kunnen beoordelen, maar ik geloof dat het erg mooi is. Het bed was ook een groot pluspunt omdat dit een heel matras was inplaats van twee losse matrassen en dat zie je erg weinig. Kortom is het wel een aanrader.

Gereisd met partner in november 2013

Heerlijk verblijf in de huisjes met ontbijt

Jan Sierens, 14-10-2013

We huurden dit weekend met 2 families (elk 2 volw. en 1 kind) de 2 huisjes Bosuyl en Kerkuyl. We werden zeer vriendelijk onthaald door de eigenaars. De huisjes zijn ruim, smaakvol en gezellig ingericht. De trap naar de slaapplaats op de mezzanine is stijl. De ligging midden tussen de weiden maar toch wat afgesloten door een mooie tuin.

De foto's op de website zijn realistisch. Het ontbijt werd gebracht op het gevraagde uur en was lekker en uitgebreid. Alles bijeen hebben we dus een heerlijk verblijf gehad.

Gereisd familie in oktober 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 122 reviews.