Emst
9,2

Uitstekend

120 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Heerlijk weekend op een fijne plek!

Sanne, 15-6-2017

Wat een prachtige plek! De tent was comfortabel met goede voorzieningen en we werden hartelijk ontvangen. Aanrader!

Heel erg genoten!

Marijke, 14-6-2017

De locatie was geweldig. Een tent, maar wel een hele luxe. Met eigen douche en toilet. Heel erg gezellig ingericht. Alles was aanwezig. Ik zou geen min punten kunnen bedenken. Zeker een adres om nog eens naartoe te gaan

Prachtige plek

Susan, 11-6-2017

Niet eerder zo'n luxe safaritent gehuurd, prachtig ingericht inclusief heerlijke luxe douche!
Gereisd familie in juni 2017

Wat een schitterende locatie en wat een uitzicht!

Hans en Elly, 6-6-2017

Elke dag kwam Joep ( de hond) even kijken hoe het met ons ging.
Gereisd met partner in mei 2017

Groene oasis die rust uitstraalt en ook biedt!

Marina en Eric, 5-6-2017

Een groene verrassing aan het einde van een boerenland weggetje! Ruim opgezet en met voldoende privacy. Ieder seizoen zal een genot zijn en zijn charmes hebben. Wij voelden ons heerlijk thuis in het huisje en hebben 's ochtends gesmuld van de uitgebreid ontbijt. Wij zijn ook erg nieuwsgierig naar de safari tenten en komen graag (met de fietsen) weer terug!

Alleen maar genieten

Hans, 2-6-2017

We hebben genoten, prima omgeving, geweldig huisje waarin we volledig tot rust zijn gekomen. We hebben nu al besloten om zeker terugbrengen komen

Rustige maar mooie omgeving

Van Kuilenburg, 1-6-2017

Wij hebben 2 overnachtingen gehad in het vakantiehuisje. Dit in combinatie met een heerlijke dag bij de veluwse bron. Op nog geen 10 minuten rijden ligt deze camping van de veluwse bron af. . Op een mooie en rustige plek. Als het donker is, is een zaklamp geen overbodige luxe zoals je van te voren in de informatie kan lezen. Het is een mooi vakantiehuisje met alles erop en eraan. Inderdaad wel een hele stijle trap met dunne treden naar de vide waar het bed staat. Hele aardige mensen die je ontvangen. Ontbijt is zeker aan te raden. Kortom wij hebben een heerlijk relaxt weekend gehad.
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk rustig, " back to nature"!

Marit, 7-5-2017

Ondanks het mindere weer heerlijk midweekje eruit en genoten van de rust.

De spannende wind in de avond en nacht was best een hele belevenis in de luxe Safaritent 🙈!

Heerlijk

Birgit, 7-5-2017

Heerlijk huisje in de natuur, voorzien van alles wat je nodig hebt. Aardige eigenaren. Huisje netjes en schoon. Slaapkamer/bed bereikbaar via vrij steile trap, dus aan te raden voor mensen die goed ter been zijn.
Gereisd met partner in april 2017

fijne uitrust-plek

Ellen, 6-5-2017

Mooie stop voor een fietstocht, aan de oostrand van de veluwe
Gereisd familie in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.21 uit 10 op basis van 122 reviews.