Camping Minicamping Uylkens Hof

Minicamping Uylkens Hof
9,2

Zoover award

143 reviews over Camping Minicamping Uylkens Hof in het Nederlands

Heel fijn weekend gehad hier!

Roos den Uyl, 28-9-2017

Mooie fijne plek om tot rust en tot elkaar te komen. Hartelijke ontvangst. Onze kleine van 8maanden heeft zich ook goed vermaakt.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017

Geweldige plek en fijne mensen

Tonnie en Hans, 17-9-2017

Het is een prachtig aangelegd terrein, waar je privacy en rust vindt.

De eigenaars, Yolanda en Rogier, geven je het gevoel welkom te zijn.

Onze accommodatie, de Kerkuyl, was van alle gemakken voorzien en, ondanks het onhandige trapje naar de slaapplek, erg prettig om in te verblijven. Veel ruimte in en rondom het huis.

Gereisd met partner in augustus 2017

Een stukje Frankrijk in Nederland, het bestaat!

Hans, 11-9-2017

Rust en ruimte, een plek waar je 's nachts nog sterren kunt zien
Gereisd met partner in augustus 2017

Hele fijne minicamping

Femke, 1-9-2017

Het is een fijne rustige minicamping waar de eigenaren het erg belangrijk vinden dat de vakantiegangers tevreden zijn. De tenten zijn ruim en volledig ingericht. Het is erg handig om fietsen mee te nemen of te huren zodat je gemakkelijker overal heen kunt, er is namelijk erg veel te zien en te doen in de omgeving.

Súper!

Naomi, 30-8-2017

Een fijne kleinschalig camping met ruime plekken in het groen

Fijne minicamping!

Brit, 29-8-2017

We verbleven met kinderen van 1,5 en 3,5 een week op deze camping. Fijn zo kleinschalig in het groen. Voor de kleintjes is er niks qua speeltoestellen. Ze vermaakten zich goed in het gras, kijken bij de ezels en koeien en vooral met andere kinderen. Wel opletten met al het water (paddenpoel waar ze zo inlopen en slootjes). 's Nachts was het ijskoud, winterslaapzak etc mee, ook echt regenlaarzen mee, 's morgens was het vochtig. De kachel in de tent was geen overbodige luxe. De tent is fijn, goed bed met klamboe. Kinderen hebben geen klamboe dus eventueel zelf meenemen. Fietsen meenemen of huren is een aanrader, je bent wel afhankelijk van fiets of auto om erop uit te trekken. Omgeving is geweldig, Apenheul, Veluwe, Deventer... prachtig!

Relaxte paar dagen

P. Steenhuis, 28-8-2017

Gastvrij onthaald en heerlijk luxe 'gekampeerd' tussen de 'uilen'! Dik voor mekander, lekker om er een paar dagen tussenuit te gaan.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wederom 'n heerlijk weekje op dit heerlijke plekje

Koen, 28-8-2017

We waren hier onlangs voor de vierde keer, mijn vrouw en ik en onze kinderen (van 5 en 15). En we zijn niet de enigen: een ander (niet bevriend) stel met kinderen was er ook voor de vierde keer. Dan doe je als minicamping toch iets goed, denk ik. Het voelt inmiddels helemaal als thuiskomen. Een heerlijk plekje en de altijd gastvrije gastvrouw en -heer. Genoeg te doen, zien en eten in de omgeving, onze kids hebben zich weer geen moment verveeld. Bedankt Yolanda en Rogier, en graag weer tot een volgende keer!

heerlijke safaritent!

gijs, 27-8-2017

Minicamping Uylkens Hof heeft heerlijke safaritenten. Met eigen douche / toilet en keuken. Lekkere picknick tafel onder de luifel. Zodat je zelfs als het regent nog lekker buiten kunt zitten. Gastheer en vrouw zijn fantastisch. Lekker geen speeltuin of klimrek. Kinderen spelen lekker fantasievol met stokken, gras en eikeltjes.

Omgeving is mooi. Heide en bos vlakbij. Hoewel de directe omgeving niet direct uitnodigt voor een wandeling.

Het terrein is prachtig ingericht met mooie bloemen. Waarvan er overigens wel een paar giftig van zijn. Even opletten met de allerkleinsten dus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Enorm genoten van de rust

Familie Leeuwerke, 27-8-2017

Heerlijk rustige kleine camping, waar je geniet van de natuur en het ' kampeergevoel' ervaart... maar dan wel lekker luxe! Zeer vriendelijke eigenaar die altijd voor je klaarstaat.
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Minicamping Uylkens Hof in Emst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Minicamping Uylkens Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Minicamping Uylkens Hof scoort een 9.17 uit 10 op basis van 145 reviews.