Hotel Wapen van Elst ***

WebsiteLink naar website

68 reviews over Hotel Wapen van Elst in het Nederlands

Goed middenklasse hotel s

Trijnie en Herman, 15-9-2017

De bereikbaarheid van sommige kamers kan voor mensen die minder goed ter been zijn een probleem zijn.

Wij moesten erg veel trappen op en af voor we bij onze kamer waren. Kamer op zich goede prijs/kwaliteit, raam kon niet open, daardoor erg warm.

Ontbijt en diner erg goed.

Jammer dat een goede lift ontbreekt in het hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Mooi oud hotel

Petra, 17-8-2017

Een paar nachten gelogeerd. Kamer 230, helemaal bovenin. Kleine kamer, en warm. Lagen op de prima bedden, onder de hoes. Raam kon gelukkig open. ,s nachts stil op de kerkklok na. Uitstekend ontbijt, lekkere douche, maar klein. Personeel vriendelijk. De fietsen konden binnen geplaatst aan de stroom. Prima! Ook voldoende parkeergelegenheid. Het is in de omgeving heerlijk fietsen. Kortom een aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

heel goed herhaling vatbaar

Ivo Janssen, 14-8-2017

in het hotel was alles goed goed eten heel vriendelijk niets om een opmerking van te maken we hebben genoten

een min puntje is ze hebben geen fiets routes liggen voor de fietser

Gereisd met partner in augustus 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wapen van Elst bij:

Gewoon goed, kamer wel erg klein

Eppie, 6-8-2017

Ik had het zomerarrangement geboekt (luxe kamer) en kreeg kamer 101. Op de 1e verdieping, aan het einde van de gang, aan de achterzijde van het pand en als een van de weinige kamers een (groot) balkon. Dat was dus perfect qua evt overlast. De kamer zelf is erg klein (ik schrok toen ik de deur voor de 1e keer open deed), want je kan hooguit langs je bed lopen. Heerlijk bed en tv prima, dus zittend/liggend op bed tv kijken in de avond is goed mogelijk. Badkamer zag er, net als de kamer, netjes uit met goed warm water. Wel jammer dat de douchebak net niet wat groter is en dat het water onder de deurtjes doorloopt. Al met al goed te doen in je eentje. Met zijn tweeën had ik de grootte van de kamer zeker wel een probleem gevonden, want je moet je spullen toch echt ergens kwijt. Op het eten (verrassingsmenu) en op het ontbijt valt echt niets aan te merken. Het restaurant en het terras zien er erg gezellig uit. Al met al gewoon goed voor de prijs, die ik ervoor moest betalen. Zonder het avondeten (kale kamerprijs) had ik het wel te duur gevonden. Voor herhaling vatbaar
Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Aardige mensen, schone kamers, keurig verzorgd.

DLZ-Interim, 4-7-2017

Voor culinaire hoogstandjes moet je in een andere prijsrange zoeken. Voor aardig, service-gericht personeel, schone kamers en een prima ontbijtbuffet moet je hier zijn.
Gereisd zakelijk in juni 2017

In een woord fantastisch!

Anoniem, 16-6-2017

Fietsarrangement helemaal top, alles tot in de puntjes verzorgd, voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader voor de fietsliefhebbers.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Fantastisch goed verzorgt hotel - Een aanrader !

A. Böing, 17-4-2017

Schoon hotel - zeer vriendelijk en behulpzaam personeel - heerlijk verrassingsdiner - uitgebreid ontbijt - super complete picknicktas - zeer voordelig, aantrekkelijk fietsarrangement - onze kamers (238/239) waren niet echt ruim, maar pas gerenoveerd en van alle gemakken voorzien: klein maar schoon (en dat is het belangrijkste :) ) . Slechts 1 aandachtspuntje: onze kamers lagen in een deel van het hotel wat alleen toegankelijk is voor mobiele mensen: veel trappetjes en lange gang. maar er was een lift binnen het andere deel, dus niet mobiele mensen zullen zeker een kamer kunnen vinden.

Hotel ligt aan een leuke winkelstraat en je kan er leuk in de serre (of op het ruime terras) vertoeven voor een drankje na je fiets/wandeltocht. Een aanrader !!!!

Gereisd met vrienden in april 2017

Heerlijk fietsen en uitwaaien in de Betuwe

jef van holsbeke, 1-1-2017

In het hartje van Elst is dit een gastvrij hotel met verzorgde kamers en elke morgen een heerlijk ontbijt. Vriendelijke en gedienstige hotel verantwoordelijke. We voelen ons hier helemaal thuis !

Een eerlijke prijs kwaliteit.

Gereisd met partner in oktober 2016

I. Brands, 11-12-2016

Arrangement mega piraten festijn goed geregeld.nette kamers goed ontbijt lekker verassingsmenu super
Gereisd met vrienden in december 2016

Uitstekende locatie!

EJT, 26-9-2016

Met de hele familie (35 pers) onze jaarlijks reünie gevierd van vrijdag tot zondag. De keuken is voortreffelijk, de bediening uitstekend en de kamers zijn mooi! Onze complimenten voor de leiding, alles klopt in dit hotel.
Gereisd met vrienden in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Wapen van Elst bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wapen van Elst in Elst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wapen van Elst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Wapen van Elst scoort een 8.48 uit 10 op basis van 68 reviews.