7,6

93 reviews over Hotel Mennorode in het Nederlands

Slapen in een Riool, niet voor herhaling vatbaar.

Anja, 21-8-2017

Na een vorig goed bevallen bezoek, via vakantieveiling weer geboekt.

Wat een zware teleurstelling.

Inchecken om 3 uur werd werd kwart voor 4 !!.

Kamer 59, wat een stank, het lijkt wel of je in een riool zit, hoofdpijn !!

Raam kan maar een klein stukje open omdat het begane grond is. Geen ruimte, kan net langs het bed lopen, niet eens een nachtkastje of plankje. TV kijken kan alleen liggend op bed

Diverse mensen met dezelfde klacht gesproken !! en dan wordt er gedaan of dat dit een nieuwe melding is.

Jammer want het personeel is best vriendelijk.

als goedmaker had ik mijzelf een lekkere entrecote in het restaurant beloofd.

Nu de kaart blijkt al 2 maanden niet te kloppen.

Was er niet kreeg biefstuk, dit zou namelijk hetzelfde zijn!!!! cursus ?

Zeker niet voor herhaling vatbaar,

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

Geachte Gast,

Wat ontzettend vervelend om uw klacht te lezen en ik kan mij voorstellen dat dit overkomt als een teleurstelling. Ik bied u hier dan ook mijn oprechte excuses voor aan.

Persoonlijk heb ik daarom zojuist uw kamer gecontroleerd op uw punten en heb inderdaad geconstateerd dat het nachtplankje wat er recentelijk is aangebracht ontbreekt, zoals u heeft kunnen zien zaten de schroeven er nog wel en deze wordt dan ook vandaag weer aangebracht. De opmerkingen betreffende de stankoverlast heb ik op dit moment niet kunnen waarnemen, dan hadden we hier een conclusie uit kunnen trekken. Mennorode ligt ten midden van bossen en heide op de Veluwe en het kan wel voorkomen dat er een grondwaterlucht na extreme regenval (zoals afgelopen week) tijdelijk waarneembaar is en hier is helaas niet direct iets aan te doen.

Tevens noemt u ook nog de grootte van de kamer, voor boekingen van veiling hebben wij inderdaad het small double kamertype beschikbaar. Deze kamer wordt exclusief aan veiling aangeboden en is tegen een kleine meerprijs te upgraden naar een standaard kamer welke groter is. Wellicht een tip voor uw volgende verblijf. Betreffende het raam, deze kan gemakkelijk geopend worden, dit door de klem open te schuiven.

Betreffende het dineraanbod is het zeker niet het geval dat onze kaart al twee maanden afwijkt. U zou zeker een entrecote moeten kunnen bestellen en ik zal gezamenlijk met onze chefkok bekijken waar dit misgaat.

Samenvattend hebben wij niet geleverd wat u had gehoopt. Mijn collega zal nog contact met u opnemen om te zien of wij nog iets voor u kunnen betekenen.

Hiermee hoop ik u te mogen overtuigen dat Mennorode zeker net als u eerste bezoek een fijn hotel is.

Twijfelachtig

Amy, 20-8-2017

Erg druk met veel verschillende soorten mensen.

Erg wennen en wisten niet wat me moesten verwachten

Erg mooie omgeving (zeker waar )

Kamers daarin tegen veel minder .

Na een overhete douche die niet te verstellen was,

Heb ik mezelf open gehaald aan een veer in het bed die uitstak .

Receptie gebeld en andere kamer gekregen .

Betere douche minder comfortabel bed .

Ontbijt erg druk minder keuze .

Ik zou hier niet. Nogmaals verblijven

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben naar aanleiding van uw verblijf intern overleg gehad en mijn collega gaat contact met u opnemen.

Wij hopen u hiermee een tevreden gevoel te geven.

Directeur

vriendelijk personeel in een prachtige omgeving

gerd, 19-8-2017

een dikke pluim voor het zeer vriendelijke personeel. Ook een extra vermelding voor de schoonmaakploeg want alles is kraaknet. De omgeving is prachtig maar elke medaille heeft twee kanten en het hotel ligt dus ver uit het centrum.Het is maar wat je wil. Veel voorzieningen: bib, spelletjes...Wij kregen dit verblijf cadeau met een bon van veiling. Hadden we geweten dat de kamer zo klein en zo basic was, dan hadden we graag wat bijbetaald voor wat meer comfort. Worden de kleine kamers nog vernieuwd? Het zou goed zijn voor de faam van het hotel om daar wat aan te doen. Prima onbijt! Alles bij elkaar genomen een positieve ervaring.

Geachte Gast,

Dank u wel voor uw mooie woorden betreffende uw verblijf.

Fijn dat u heeft genoten en dat u zo tevreden bent over de medewerkers.

De small double kamer betreft inderdaad een kleinere kamer welke wordt aangeboden aan de gasten van veiling. Deze kamers zijn degelijk van opzet en de laatste modernisatie is uit 2011. Voor meer ruimte en luxe adviseren wij inderdaad de upgrade tegen kleine meerprijs bij te boeken.

Wij hopen u snel nog eens te zien bij Mennorode!

Prachtige locatie

Saskia Mulder, 16-8-2017

Een echt hotel voor rustzoekers. Middenin de bossen is dit hotel een oase van rust. Direct vanuit het hotel prachtige fiets en wandelmogelijkheden. Het hotel is druk bezig met een (geslaagde) make over. Vriendelijk personeel en een prima ontbijt. Wij hebben onze favoriete slaapplek op de Veluwe gevonden!

Geachte mevrouw Mulder,

Dank u wel voor uw mooie woorden en fijne review!

Het is prettig om te lezen dat u zo heeft genoten en dat wij daar aan hebben mogen bijdragen.

Graat tot een volgende keer!

Super!

Wendy, 15-8-2017

Begrijp echt de negatieve recensies niet! Wij vonden het super, vriendelijk personeel, super ligging, ontbijt goed. Maar de bedden kussens krijgen een dikke 10! Nog nooit zo lekker gelegen. Wij komen zeker terug, maar dan met de kinderen. Kunnen heerlijk buiten spelen hebben we wel gezien.

Geachte heer en mevrouw Everts,

Hartelijk dank voor uw fijne woorden en mooie beoordeling!

Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen begroeten.

Graag tot ziens op de Veluwe!

Directeur

Een gezellig hotel op de veluwe

René Vereijken, 14-8-2017

Mennorode is een leuk en gezellig hotel. Gesitueerd in rustige en groenrijke omgeving. Wij zijn er 2 dagen geweest en zijn door het personeel wat zeer relaxed goed ontvangen en verzorgd. Zelfs wij zijn in korte tijd onthaast en zijn zeer relaxed vertrokken. Complimenten voor alle medewerkers.

fantastisch

A.M.Trausel, 24-7-2017

Wij waren voor het eerst in hotel mennorode.

De kamers waren superschoon en netjes,de badkamer was keurig netjes en schoon.

s'ochtends naar het ontbijt goede tijd cyclus van 7.30 tot 10.00 uur het ontbijt was ruim in keuze van allerlei lekkere producten wat ik heerlijk vind roerei met spek.allerlei soorten broodjes vers gemalen koffie helemaal top.

Het personeel is heel er vriendelijk en behulpzaam.

Wij komen zeker terug,ik begrijp niet dat andere mensen zulke negatieve beoordelingen geven dat is niet gegrond.

Ga zo door hotel mennorode,wij komen zeker terug

Beste heer/mevrouw Trausel,

Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Ontzettend fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf.

Wij kijken er naar uit u in de toekomst weer te ontvangen!

Kyra van den Boomen

Reservations & Revenue Manager

Prima hotel in een mooie omgeving

GCO, 24-7-2017

Goede kamers met prima bedden.

Vriendelijke medewerkers.

Mooie (fiets)omgeving

Goed ontbijt

Gereisd met vrienden in juli 2017

Matig

Gina, 18-7-2017

We kwamen hier terecht door een aanbieding van actie van de dag. Over de prijs ga ik het dus niet hebben. Op vrijdag kwamen we om half 3 in de middag aan. Bij de receptie werd direct medegedeeld dat we hoogstwaarschijnlijk niet om 15:00 uur in onze kamer konden, maar mogelijk een uur later. Een personeelsprobleempje werd er gezegd, niet genoeg schoonmakers. Buiten kwam het met bakken uit de lucht, dus helaas binnen wachten. Moest zelf nog om het welkomstdrankje vragen die bij de aanbieding hoorde. In de ruimte kwamen steeds meer mensen zitten die niet om 15:00 uur in hun kamer konden. Om kwart over 3 zelf even vragen hoe de vlag erbij hing. Maar nee, nu kon ze direct vertellen dat het toch 16:00 uur werd. Onze dagindeling werd hierdoor wel verstoord. Om even na 16:00 uur kwam dan de sleutel. Het zou wat ons betreft netjes geweest zijn als het hotel alle mensen die daar zaten te wachten een drankje hadden aangeboden, maar ook dat is niet gebeurd.

Kamer was prima in orde, zo ook de ligging van het hotel. Ontbijt was voldoende. Er waren twee automaten voor koffie en daar staat een rij voor, mocht je rond 09:00 uur willen ontbijten. Ook moesten er mensen hun best doen om een plekje te bemachtigen. Lange tafels zijn gedekt en dus de bedoeling dat men bij elkaar aan de tafel gaat zitten. Blijft lastig wanneer je een tafel voor 6 hebt en er zitten al 4 mensen te ontbijten. Daar heb je dan geen zin in om daar aan te schuiven.

Met uitchecken nog gevraagd of de kamers op zaterdag niet worden schoongemaakt/bedden opgemaakt of handdoeken worden verwisseld. Ja zei de dame bij de receptie, op zaterdag worden de kamers ook gedaan. Nou zeiden we, behalve die van ons dan, niet schoongemaakt, niet eens op de kamer geweest. Weer het personeelsprobleempje? Hier kregen we als vergoeding een potje jam voor hmmmm. Is altijd voordeliger dan personeel een kamer laten schoonmaken.

Al met al een hotel die leuk genoeg is om er naartoe te gaan. Een prachtige omgeving, midden in de bossen. Maar het hotel zou wat ons betreft wat aan het tekort aan personeel moeten doen. Of er in ieder geval voor zorgen dat de bezoeker hier geen last van ondervind. Mocht er toch een probleem voordoen, compenseer dan, is wel zo netjes.

Beste mevrouw Grotzinger,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uit uw beoordeling maak ik op dat u heeft genoten van uw verblijf en de prachtige omgeving. Jammer om te lezen dat uw kamer niet tijdig klaar was en dat daar door onze receptie niet adequaat op is gereageerd. U geeft aan dat het altijd kan gebeuren dat een probleem zich voordoet maar dat het belangrijk is welke service u vervolgens ontvangt. Dit ben ik met u eens en biedt hiervoor onze welgemeende excuses aan. Wij zijn erg blij met uw feedback zodat wij hierdoor onze service nog verder kunnen verbeteren.

Kyra van den Boomen

Reservations & Revenue Manager

Geen aanrader.

Jos van bergen, 16-7-2017

Het personeel heeft dringend een snelcursus klantvriendelijkheid nodig. Echt waar, niet te geloven.

Als je in de bar ruimte iets weet drinken, zal je al zelf naar de bar moeten gaan, en daar sta je dan te wachten. De bardame is, en blijft wat bonnetjes sorteren, en je voelt je net een aap. Ze doet net alsof ze je gewoon niet ziet staan. Arrogantie ten top. Wist niet dat dit nog bestond, lang niet meer meegemaakt. Maar hier bent u voor onvriendelijke arrogante bediening aan het juiste adres. Ik vroeg naar de drank kaart, om te zien wat ze hadden, en om te weten wat het kost. Geloof het of niet, die hebben ze niet. Wat je moet betalen is achteraf een verrassing. Hier lappen ze de wet, die verplicht prijzen te afficheren aan hun laars. Het stoom kwam uit mijn de oren.

Beste heer Van Bergen,

Vervelend om te lezen dat u niet heeft kunnen genieten van de gastvrijheid die wij als hotel zeer belangrijk vinden. Ik heb dit zojuist direct doorgespeeld naar onze Horeca manager. U als gast gaat voor de bonnetjes en een drankenkaart is vanzelfsprekend aanwezig.

Ik snap dat deze tegenvaller een domper op uw verblijf is en biedt hier u mijn excuses voor aan.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Mennorode*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mennorode in Elspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mennorode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mennorode scoort een 7.61 uit 10 op basis van 93 reviews.