Hotel Mennorode ***

goed te doen

braspenning, 23-10-2017

prima kamer (505) goed bed ,dineren in het hotel zelf is een aanrader
Gereisd met partner in oktober 2017

Elk jaar weer terugkomen!

Manon, 19-10-2017

Heerlijke rustige sfeer, ruim terrein met wandelpaden. Leuke zitjes. Kleine bibliotheek met veel spelletjes. Aardig personeel. Heerlijke bedden met keuze uit zacht of harder kussen. Rituals producten op de badkamer. Milieubewust
Gereisd met partner in augustus 2017

Hotel om tot rust te komen in bosrijke omgeving.

Annelies, 4-10-2017

Net hotel in prachtige bosrijke omgeving midden op de Veluwe. Lang uitgestrekt gebouw, mocht je achteraan zitten (zoals wij) ben je even onderweg door de lange gangen tot je de kamer hebt bereikt. Prima sanitair voorzien van rituals zeep en crème. Parkeergelegenheid wat rommelig en krap maar wel voldoende. Sfeervol ingericht, ideaal hotel om tot rust te komen. Over het algemeen een wat ouder publiek.

Beste Annelies,

Hartelijk dank voor uw mooie review en vriendelijke woorden! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij Hotel Mennorode.

Nieuwenhuis, 3-10-2017

Prima hotel, goede ligging en heerlijk rustig.

29-09-17 Behalve tot 2x in de nacht gestommel aan de deur.

Is een buitenlander die aan de deur staat te rommelen en bonken en met zijn pasje mijn deur werkelijk open maakt!!! Ondanks dat deze aan de binnenkant op slot zat!!

Ik heb de deur met alle macht dicht moeten duwen en geroepen “you are wrong”. Toen liep hij lachend weg samen met nog een paar andere buitenlanders.

Ver na middernacht gebeurde hetzelfde nog een keer. Ik hoorde hem rommelen en bonken op andere deuren in de gang.

Toen heb ik de bedrijfsbeveiliging gebeld en een stoel klem gezet tussen de deur en de kast.

Het moet toch niet kunnen dat iemand met een pasje mijn deur kan open maken !!!!

Dat voelt niet veilig.

Wij willen graag terugkomen op Mennorode, maar ons dan veilig kunnen voelen!

Hopelijk kan hier iets aan gedaan worden ook voor de andere gasten.

Kamer 453

Geachte heer en mevrouw Nieuwenhuis,

Allereerst excuses voor de vervelende ervaring in de nacht. Een van onze andere gasten had inderdaad een verkeerde pas gekregen die toegang gaf tot uw kamer. Dit is niet aan de gast maar aan een systeemfout te wijden. Wij vinden dit echt ontzettend vervelend. Ter plaatse hebben wij u hier gelukkig over kunnen spreken.

Voor een volgend verblijf hoeft u hier absoluut niet bang voor te zijn, het systeem is nagekeken en kans op herhaling is uitgesloten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen voor een heerlijk verblijf met een rustige nachtrust.

Was geweldig

Helga Trum, 29-9-2017

Mooi Hotel, vriendelijk personeel, vrij nieuw alles. Fijne schoone kamer.lekker ontbijt. Geen kritiek alleen een tip afvalbakje voor op de ontbijttafel. We komen zeker terug om daar gaan te fietsen in de omgeving.

Beste mevrouw Trum,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling en lovende woorden! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij Hotel Mennorode.

Directeur

Heerlijk relaxen in de Veluwse bossen

Daniel Wijma, 29-9-2017

Goed: schone, ruime kamers, lekkere buffetten, overal zicht op het bos

Minder goed: kleinigheidje: de kachels zijn snel benauwend

Gereisd met vrienden in september 2017

Beste heer Wijma,

Hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij Hotel Mennorode.

Prima hotel

Paula, 27-9-2017

Prima kamer,vriendelijk personeel.Vorig jaar hier ook geweest en nu ook geen op of aanmerkingen.Komen zeker terug.

Beste Paula,

Hartelijk dank voor uw prachtige review en mooie woorden! Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij Hotel Mennorode.

Directeur

hotel ? neu eerder t idee van een jeugd herberg

Dorien, 23-9-2017

Personeel mag wel wat vriendelijker en meer klant gericht worden.

Kamers erg gehorig en erg afgelegen.

Wel erg ruim.

Lang nog niet wat ze in de flyers hebben gezet.

Overdreven luxe zachte bedden. Niet goed als standaard hotel bed mijn man had last van zijn rug en ik van mijn heupen . Als je draaide wiebelde t enorm.

Badkamer was verouderd.

Ontbijt was op zich prima veel soorten brood. Zelfs verse mini crousants. Maar t roerei lag al langer. Was droog en verkleurd. Ik ben doorgelopen mijn man die later was zag dat er gewoon nieuw erbij gedaan ipv de bak verwisseld. Meeste tafels waren of bezet of niet afgeruimd. Er was duidelijk te weinig personeel. Viel me op dat ze alleen wat zei als mensen haar begroete.

We waren maar een nachtje anders hadden we echt wel een andere kamer/betere matrassen gevraagd.

Hoop dat jullie iets hebben aan de verbeter punten.

Dave Storm, Directeur, 25-9-2017

Geacht Gast,

Hartelijk dank voor het delen van uw voorgestelde aandachtspunten met ons. Wij lezen uit uw review en de onderliggende scores dat wij niet op alle punten aan uw verwachtingen hebben voldaan. Wij bieden hier onze excuses voor aan en hopen u tijdens een volgend verblijf beter van dienst te zien.

Fijne dagen gehad

Gompel van, 18-9-2017

We hadden een van de vernieuwde kamers erg netjes en ruim, jammer dat de badkamer nog niet aangepakt was.

Het ontbijt was goed verzorgd en vriendelijk personeel ook s Avonds in de bar.

We hadden uitgecheckt en toen gaan fietsen in de omgeving kregen de laatste kilometers een flinke plels bui over ons heen .

Van het hotel kregen we de mogelijkheid om ons te douchen en om te kleden omdat we zo nat waren.

Gereisd met vrienden in september 2017
    Dave Storm, Directeur, 18-9-2017

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw mooie review en fijn dat het verblijf zo goed is bevallen. Op dit moment voeren wij een proef uit om de eenvoudigste badkamers op te frissen maar hier zijn nog niet concreet uitgewerkte plannen voor, wel worden alle badkamers uitgerust met Rituals producten, een föhn en een make up spiegel. Hiermee zetten wij naast de modernisatie van de kamers ook in de badkamers een comfort verhoging in.

Wij hopen u snel nog eens te mogen begroeten!

Directeur

Om gauw weer terug te komen.

Juffie 65, 18-9-2017

Mennorode is een bijzondere accommodatie: conferentiecentrum en hotel tegelijk. Met verbazing heb ik naar de drukte gekeken. Maar het mooiste is, dat je totaal geen last hebt van de aanwezige cursisten en andere gasten. De kamer (beganegrond) was comfortabel en geriefelijk, heerlijke bedden. Het ontbijtbuffet prima, doorlopend aangevuld. Het duurzaamheidsbeleid goed doorgevoerd. Mijn complimenten hiervoor. Vriendelijk personeel. We hebben 1 diner gebruikt, was goed en voldoende, het dagmenu zou gevarieerder mogen zijn. (De angusburger is wel erg groot)

Tot slot de omgeving: het hotelpark is mooi onderhouden, meerdere terrasjes en een speeltuin. Er zijn weinig hotels die zo middenin de bossen liggen en van waaruit je zo mooi kunt wandelen en fietsen. Herten en zwijnen gespot, 's nachts uilen gehoord. Wat wil je nog meer? Een aanrader!

Dave Storm, Directeur, 25-9-2017

Geachte Gast,

Wat ontzettend fijn om uw mooie review te lezen en dat u zo heeft genoten van uw verblijf. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen ontvangen voor een heerlijk verblijf op de Veluwe.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Mennorode bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mennorode in Elspeet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mennorode zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Mennorode scoort een 7.61 uit 10 op basis van 113 reviews.