Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor ****

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor
Fletcher Landgoed Hotel Avegoor
7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Fletcher Landgoed Hotel Avegoor bij:

766 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in het Nederlands

Het is een landgoed geweldig

Cor Stroober, 15-10-2017

Als je de mooie oprijlaan op rijd dan voel je al gelijk de rust op je afkomen.

het is er zo rustig dat je echt de boom bladeren hoort vallen, en daar doe het toch voor.

Bij de receptie alles keurig en zeer vriendelijk geholpen,dus alles lag klaar goede uitleg hoe te komen naar je kamer.

Toen zeiden wij tegen elkaar dit gaat helemaal goed komen.

De kamer zag er goed uit maar het is misschien wel een idee om hier eens wat meer tijd in te steken om kleine zaken te herstellen.

Het diner was helemaal top en de volgende ochtend een zeer uitgebreid ontbijt.

Wij hadden ook 2 elektrische fietsen besproken dus lekker rond fietsen helaas liet het weer ons wat in de steek maar toch zeer genoten.

Gereisd met partner in oktober 2017

Vriendelijke bediening en mooie omgeving.

Sylvia, 22-9-2017

De kamers zijn zeer sober ingericht. Zitten bij een verhoogde tafel met barkrukken is nou niet echt comfortabel als je even in je kamer wil zijn en de slaapbank die er ook staat is een verschrikking. Bedden liggen wel redelijk maar het is allemaal erg goedkoop.

Zwembad is wel fijn maar er zijn ook zwemlessen dus je kunt niet altijd terecht

Gereisd met partner in september 2017

Mooie stek om te verblijven.

Ruud Heezen, 19-9-2017

Bij aankomst valt het torentje van het hotel direct op en geeft het een cachet van een kasteeltje. De hotelkamers zijn in 2 bijgebouwen. Onze kamer was netjes, ietwat gedateerd. Wat mankeerde waren een paar simpele haakjes bij de ingang om je jas kwijt te kunnen. Ontbijt prima, ook het diner was goed. Op de eerste avond echter was er een grote groep en had de keukenbrigade moeite om alles bij te benen. Het inpandige zwembad was prima, modern en schoon. Het personeel was attent, echter mag er wat ons betreft wat vaker een glimlach af, service with a smile noemen ze dat. Laat zien dat je lol hebt in je werk.
Gereisd met partner in september 2017

In één woord: geweldig

Rob, 28-8-2017

De kamer was goed, het eten fantastisch, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam waar nodig.
Gereisd met partner in augustus 2017

een paar overnachtingen gehad een heerlijk moment

karin, 27-8-2017

een mooi landgoed! Heerlijk ontbijt! Heerlijke Bedden! en een fijn zwembad! Alles zag er heel goed en verzorgd uit

De hond mocht mee!!! fijn ontvangst en vriendelijk personeel!!!!!

Wij hebben een heerlijk weekend gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Wat een fijn hotel!

Fam. Bodewes, 26-8-2017

Het hotel ligt prachtig, op een soort landgoed. De kamers zijn in de bijgebouwen. Wij kregen een zeer ruime kamer met een mooi uitzicht. Er staat een soort loungeset. Wat ons minder beviel was de moderne 'kunst' aan de muren. Totaal nietszeggend.

Het zwembad beviel ons zeer; je kunt ook buiten liggen op een stretcher. De sauna die grenst aan het zwembad moet je betreden met badkleding; niet fijn en we hebben er dan ook geen gebruik van gemaakt. Het ontbijt was zeer goed; heerlijke koffie!

Gereisd met partner in augustus 2017

Nooit meer Fletcher!

M. van Eck, 12-8-2017

Prachtige ligging in een schitterend wandel- en fietsgebied. Aan de buitenkant ziet het hotel er prachtig uit. Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid. De gehuurde fietsen waren prima. Het diner was redelijk, hoewel de porties te klein waren; geen juiste prijs-kwaliteit verhouding. In de zgn. 'comfort de luxe kamer' stond een bank waarvan de veren in je lijf prikten; niet op te zitten! Het bed was zo slecht, dat we amper sliepen en met spierpijn wakker werden. Niks 'comfort de luxe'! Vier sterren is bij Fletcher geen garantie voor kwaliteit. Tevoren hadden we een uitgebreide en teleurstellende telefonische gesprekkenreeks gehad over het inwisselen van een voucher. Deze voucher hadden we vorig jaar ontvangen vanwege een debacle in een ander Fletcher hotel. Door een medewerker van de reserveringlijn was ons, voorafgaand aan het boeken, toegezegd dat deze voucher gebruikt kon worden voor een extra nacht aansluitend aan ons verblijf in Avegoor. Bij de definitieve boeking echter bleek dit opeens onmogelijk te zijn, 'omdat er op die datum geen beschikbaarheid was in dit hotel'. Terwijl de receptie van het hotel zelf aangaf, dat onze kamer op de betreffende datum gewoon vrij was. De logica hierachter is onnavolgbaar. Weg voucher, weg ons vertrouwen in Fletcher. Nooit meer Fletcher!
Gereisd met partner in juli 2017

leuk zwembad,goed ontbijt,grote familiekamer,

joep, 31-7-2017

ik was hier met mijn ouders ik ben 11. er lagen allemaal spelletjes zoals monopoly Fletcher hotels.( wel grappig)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

fantastische plek 1 van de mooiste fletcher hotels

marijke, 21-7-2017

mooi hotel schone kamers. mooie omgeving. en het ontbijt was top eindelijk weer eens meerder soorten koffie en niet uit een kan
Gereisd met partner in juli 2017

Culinair arrangement was Genieten met een grote G!

Veldwachter-Interpocula, 7-7-2017

Met onze groep van 8 levensgenieters was het heerlijk toeven, een 10 met een griffel!

Vriendelijkheid personeel, heerlijke bedden, goed ontbijt, de twee culinaire diners, waarvan 1 avond met bijpassend wijnarrangement, wij komen terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor scoort een 7.88 uit 10 op basis van 767 reviews.