7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor**** bij :

760 reviews over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in het Nederlands

Nooit meer Fletcher!

M. van Eck, 12-8-2017

Prachtige ligging in een schitterend wandel- en fietsgebied. Aan de buitenkant ziet het hotel er prachtig uit. Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid. De gehuurde fietsen waren prima. Het diner was redelijk, hoewel de porties te klein waren; geen juiste prijs-kwaliteit verhouding. In de zgn. 'comfort de luxe kamer' stond een bank waarvan de veren in je lijf prikten; niet op te zitten! Het bed was zo slecht, dat we amper sliepen en met spierpijn wakker werden. Niks 'comfort de luxe'! Vier sterren is bij Fletcher geen garantie voor kwaliteit. Tevoren hadden we een uitgebreide en teleurstellende telefonische gesprekkenreeks gehad over het inwisselen van een voucher. Deze voucher hadden we vorig jaar ontvangen vanwege een debacle in een ander Fletcher hotel. Door een medewerker van de reserveringlijn was ons, voorafgaand aan het boeken, toegezegd dat deze voucher gebruikt kon worden voor een extra nacht aansluitend aan ons verblijf in Avegoor. Bij de definitieve boeking echter bleek dit opeens onmogelijk te zijn, 'omdat er op die datum geen beschikbaarheid was in dit hotel'. Terwijl de receptie van het hotel zelf aangaf, dat onze kamer op de betreffende datum gewoon vrij was. De logica hierachter is onnavolgbaar. Weg voucher, weg ons vertrouwen in Fletcher. Nooit meer Fletcher!
Gereisd met partner in juli 2017

leuk zwembad,goed ontbijt,grote familiekamer,

joep, 31-7-2017

ik was hier met mijn ouders ik ben 11. er lagen allemaal spelletjes zoals monopoly Fletcher hotels.( wel grappig)
Gereisd familie in juli 2017

fantastische plek 1 van de mooiste fletcher hotels

marijke, 21-7-2017

mooi hotel schone kamers. mooie omgeving. en het ontbijt was top eindelijk weer eens meerder soorten koffie en niet uit een kan
Gereisd met partner in juli 2017

Culinair arrangement was Genieten met een grote G!

Veldwachter-Interpocula, 7-7-2017

Met onze groep van 8 levensgenieters was het heerlijk toeven, een 10 met een griffel!

Vriendelijkheid personeel, heerlijke bedden, goed ontbijt, de twee culinaire diners, waarvan 1 avond met bijpassend wijnarrangement, wij komen terug!

Gereisd met vrienden in juni 2017

Goed hotel alleen de receptie minder

mary, 26-6-2017

We kijken altijd bij touroperator naar hotels wij zijn fietsers en verblijven spontaan in hotels . Na check bij touroperator of er nog plek is rijden we heen . We hebben altijd de prijs betaald die touroperator rekent. Bij touroperator 85 euro . Wij moesten betalen bij fletcher 95 euro !!! We wilden niet kinderachtig doen en hebben dit betaald maar vinden het echt belachelijk. Ik had ook gewoon even kunnen boeken bij touroperator en dan had het hotel ook nog af moeten dragen . We zijn fletcher bezoekers maar hier gaan we dus niet meer heen jammer . Verder goed hotel niets op aan te merken

We komen terug!

van der Waart van Gulik, 22-6-2017

Fijn hotel, lekker eten, zalig en rustig slapen , attent en vriendelijk personeel.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Leuk Hotel, niet gastvriendelijk

Maarten, 20-6-2017

Het hotel ziet er erg goed uit, alles is schoon en opgeruimd. Via een veiling de boeking geregeld, daar leek het personeel niet heel blij mee te zijn (waarschijnlijk minder omzet en gedoe met reservering o.i.d.). de Douche echt heel erg lekker. En bij aankomst een kopje koffie/thee met koekjes op de kamer. Ik zou echter niet terug komen omdat de omgeving niet erg bruisend is. voor natuurliefhebbers is dit wel een aanrader.
Gereisd met partner in juni 2016

Misleidende foto's op site

Jeroen, 12-6-2017

Een romantisch weekendje geboekt in een mooi landhuis, 2 persoons kamer met balkon en ontbijt. Op de site van landgoed Avegoor staat een foto van een prachtig mooi statig landhuis. Bij de kamer keuze een foto van een mooie frisse kamer met witte vloerbedekking. Als je aan komt rijden in Ellecom door de tunnel van bomen krijg je er nog meer zin in. We draaien van de weg af en rijden het landgoed op. Prachtig mooie omgeving. Links van ons het landhuis rechts van ons iets wat op een bejaardehuis lijkt...lelijk gebouw wat niet in het plaatje past. Dit bij gebouw is dus waar de kamers zijn. Je slaapt dus niet in het mooie statige landhuis daar eet je alleen maar!? Kamer had ook niet de frisse uitstraling van de foto. En vanaf het balkon op bovenste verdieping kijk je tegen bomen aan die 5mtr van je balkon af staan.

vreselijk!

mar, 7-6-2017

De ligging is mooi en het personeel is erg aardig. Daar blijft het bij wat betreft de positieve dingen die we kunnen zeggen over dit hotel.Het hoofdgebouw is weliswaar smaakvol ingericht maar de kamers (bijgebouwen) zijn erg gedateerd.

Kamers hebben geen airco en de bedden/kussens zijn in een hostel beter! Veel last 's nachts van voorbijrazende treinen.

Jaren 80 inrichting en erg sfeerloos. Het tuinmeubilair is erg sleets en armoedig. Hoeveel kost het nu om dat te vervangen voor iets beters? Ook de hygiëne is matig. Badkamer met schimmel en kamer met spinnenwebben. Maar het eten is wel het dieptepunt! Zonder smaak, ingrediënten (vlees enz) van slechte kwaliteit en een demonstratie van desinteresse van de keukenbrigade. En dan de prijzen die men hiervoor durft te vragen! Schandalig! Kortom: voor ons nooit meer hotel Avegoor! Wij hadden twee nachten geboekt maar zijn na 1 nacht naar huis gegaan.

Gereisd met partner in mei 2017

Redelijk

Mevr v d Brink, 6-6-2017

Redelijk hotel, kamers waren niet echt schoon en het diner ( een totaalprijs , logies en hp) was niet echt goed, zeker niet voor een vegetariër ; vis zonder smaak en bonen waar we de draadjes nog af moesten halen. De laatste avond wel goed gegeten. Ontbijt was voldoende. Lekkere cappuccino uit de automaat. Personeel heel vriendelijk.
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor in Ellecom, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Fletcher Landgoed Hotel Avegoor scoort een 7.87 uit 10 op basis van 761 reviews.