Camping Landgoed Old Putten ***

8,2

133 reviews over Camping Landgoed Old Putten in het Nederlands

Een aanrader!

N. Ruiter, 21-8-2017

Prachtige camping, ruime plaatsen, bijzonder vriendelijke vrijwilligers, mooie omgeving.
Gereisd met partner in augustus 2017

sfeervol, prima uitvalsbasis voor fietstochten

Dhr. J.Dullaert, 12-8-2017

Goed: Fraaie, royale kampeerplaatsen, goed onderhouden sanitair gebouw, we voelden ons welkom, zeer behulpzame receptie wat betreft informatie over de omgeving alsook bij technische problemen met auto/caravan

Niet goed: in het eerste weekend geluidsoverlast( doordreunende bassen) vanwege een hardrockfestival in Biddinghuizen

Gereisd met partner in juni 2017

Zeer mooie camping op een Landgoed

Eveline, 30-7-2017

Landgoed Old Putten heeft vele mooie oude bomen en daartussen grote grasvelden met riante plekken voor de camping gast.

Op de natuurcamping helemaal achterin is het heerlijk rustig. Sanitair is schoon en de douches zijn gratis. In en bij het clubhuis op het terrein worden activiteiten georganiseerd.

In Elburg zitten meerdere restaurants en winkels.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Buitengewoon

Wytse Noordhof, 10-7-2017

Wij waren hier eerder met ons trekkerstentje, nu met een groep. Gedeeltelijk gebruikten we de comfortabele trekkershut (uitstekend, ieder sliep prima op de bedden, douche en keuken goed). En dan die ruimte, ook voor de twee tentjes bij de hut. Opnieuw genoten van dit authentieke landgoed met vele verrassingen. Goed onderhouden. Prima slechtweeraccomodatie (met spelletjes) en een zandbak + schommels permanent in de schaduw. Van jong (2 jaar) tot oud (72 jaar) hebben we zeer genoten! Eigenlijk geen minpunten, ook vanwege het fantastische weer.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Natuurlijk een prachtig park.

Overbeek, 9-7-2017

Old Putten is prachtig gelegen in een mooi park. Ruime velden. Rust, ook in het hoogseizoen. Autovrij terrein.

De ligging aan de rand van historisch Elburg is fantastisch. Alles op loopafstand.

Gereisd met partner in juli 2017

Mooie landgoed camping en prachtige omgeving.

Fam. van Dongen, 5-7-2017

Wij zijn zeer tevreden over camping.
Gereisd met partner in juni 2017

Nooit meer!

Bernard, 2-7-2017

Prachtige camping en wij hebben ons met een vriendenkring uitstekend vermaakt. De eigenaresse is zeer onvriendelijk. Het werkte in onze vriendclub wel verbindend en het was vaak hilarisch. Wij hebben haar als een controlefreak ervaren en zij was/is volledig gepreoccupeerd op regels. Ze bleef ons maar aanspreken en controleren terwijl werkelijk ons best deden om ons te voegen en haar niet verder op de kast te jagen. Toen 1 van ons vroeg wat nou eigenlijk het probleem was haalde ze diep adem en zei; " 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 we praten morgen wel verder". Andere vrijwilligers deden wel meer hun best. Het zandpad achter de camping komt s'nachts de lokale jeugd voorbij met een slokkie op. Camping is verder geschikt voor gezinnetjes met kleine kids of oudere echtparen. Het sanitair is voor het achterste veld (daar verbleven wij) erg ver lopen. Het sanitair was netjes en schoon.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Prima camping, zeker ook met kinderen

Pieter, 27-6-2017

Heel mooie prettige camping met genoeg gelegenheid om in een lang weekend de vakantietent met het gezin eens uit te gaan proberen. Zaterdagavond kampvuurmoment met mooie zang en prima plekjes voor de kinderen om te spelen (zowel binnen als buiten).
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Rust en ruimte........

Fam. Davelaar, 9-6-2017

Een heerlijke, praktische, compacte hut met veel ruimte eromheen, prachtig weer, vriendelijke mensen, aardbeien en verse groente op loopafstand, lieve vrienden, Opwekking in de buurt en een prachtig stadje binnen handbereik, kortom: ons weekend was fantastisch!! Zeker voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Gewoon genieten en tot rust komen

Jos, 5-6-2017

Kindvriendelijke (natuur) camping. Hou je van ruime plakken verdeeld over kleinere velden, dan moet je hier zijn. Wij hebben ons goed vermaakt en alleen maar erg vriendelijke mensen. Ik denk dat een aantal die een recensie hebben geschreven net de verkeerde mensen zijn tegengekomen. Wij hebben het hier met een kind van 2,5 fantastisch gehad. Voor mensen die erop uit willen is er genoeg te doen in de omgeving. Tot de volgende keer!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Old Putten in Elburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Old Putten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Old Putten scoort een 8.24 uit 10 op basis van 135 reviews.