Camping Het Eibernest *****

Camping Het Eibernest
Het Eibernest

344 reviews over Camping Het Eibernest in het Nederlands

heerlijk relaxed, gezellige uitjes gedaan.

Jenny, 11-10-2017

De afstanden tussen de bungalows is heel fijn. Prettiger is een vriesvak in de koelkast en een sonar licht bij huis nr buiten, ( in donker niet te zien de huisnr vd bungalow )

Nooit meer

Mark, 5-10-2017

Bedden in de bungalows zijn oud en versleten,muren zijn ook al lang nier geschilderd maar daar heb je verder geen last van,stopcontacten zijn oud maar werken nog wel.

Hoekbank was wel nieuw en zat lekker.

Zwembadwater is vies en zit vol dode muggen en erg koud,wanneer je dit aangeeft bij de balie word je uitgelachen omdat ze een bord hebben hangen die 26 graden aangeeft ondanks het water toch ijskoud is maar zij blijven achter het bord staan wat ze neergehangen hebben.

Iets meer dan 140 euro kwijt plus 30 benzine,geen aanrader voor mensen die van luxe houden,wel prima voor kampeerders die tegen een stootje kunnen.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

wij zaten in een bungalow Type a een midweek

fred vandeneijnden, 3-10-2017

de accommodatie was prima en een ruime indeling iets of wat achterhaalt maar voor het geen wat we hebben betaald, daar heb je een goede accommodatie voor.

Bedden zij zeer goed. Prima ligging en vrij. Wij zijn van plan zeker volgend jaar terug te komen omdat de camping zeer gunstig licht van verschillende natuurgebieden. Dus voor fietsen en wandelen een zeer goede ligging.

Pas op: horror bungalows

Pompoen, 24-9-2017

Aankomst: receptie gesloten. Plus: Vriendelijke jongeman - ong.25 jaar oud - uit het restaurant, gaf ons een dikke blauwe map met regels! & info. De bungalow - slagboom sleutel en TV afstandbediening. Min: na de slagboom veel, bizar hoge drempels. Kruipend centimeter voor centimeter er overheen!. Toch de onderkant van de auto beschadigd! Min: Bungalows: Heel Erg oud. Binnen alles muf en vochtig. Pissebedden op de vloeren. Smerige deuren en meubilair. Overal vieze vingerafdrukken. Bloedvlekken op matras. Gele vlekken op molton. Magnetron was kapot. In de koelkast fles cola v.d vorige huurder! Magnetron & cola naar de beheerder gebracht. Gemeld: Het huisje is Erg vies. Hij zou er op terug komen. Het voorstel dat hij een andere magnetron in het huisje zou zetten als wij Niet Aanwezig waren! hebben wij afgeslagen. Asbest in dak, nergens ventilatieroosters. Volgende morgen: spierpijn v.d vochtige matrassen. Geen beheerder gezien. Dag later, bij de (vriendelijke) receptioniste Karin gevraagd n.d magnetron. Koffiezetapparaat ook kapot. Gemeld: Wij hebben € 50,00 betaald voor schoonmaken en verwachten daarom dat alles schoon is bij Onze, aankomst. Discussie ??!! met moeder van eigenaar. Foto's van smerigheid werden genegeerd.....Elke dag gevraagd naar oplossing. Geen resultaat: Directie Eibernest gaat voor het geld, Niet voor klantenbinding. Geen restitutie v.h schoonmaak geld. Van ellende door vies,- vochtig huisje dag eerder vertrokken!! Eibernest: Nooit meer!!!

Geweldig

Arno Kuppen, 20-9-2017

De bungalows waren wat ouder, maar wel met alles erop en eraan.

Ontvangst en verblijf prima, service zeer goed.

Gereisd met partner in september 2017

geweldig mooie camping fijne mensen va het beheer

eef holtkamp, 11-9-2017

alles goed niks op aan te merken
Gereisd met partner in september 2017

Zeker een plaats om terug te keren

Decoene Diego, 2-9-2017

Ik was daar met men gezinnetje van 1 dochter van 2,5jaar. De andere kinderen spele en lette op haar als we even iets aan het drinken waren. Zeker komen we terug met een iets volwassener kind die misschien minder wegloopt xd.

Het enige wat er iets minder was is dat bij de speeltuin de kinderen overal naartoe kunnen en dat de kleine zwembad direct toegankelijk was voor kleintjes, dus ze kunnen er makkelijk invallen als je even nie oplet

Gereisd met partner in augustus 2017

nog altijd een supertoffe en gezellige camping

Erik wesseling, 26-8-2017

Als kind zijnde hier de weekenden en zomers opgegroeit.. Was er 6 jaar niet meer geweest en afgelopen week samen met mn zoontje weer geweest. Alles was prima in orde kan me ook totaal niet vinden in veel negatief commentaar dat ik hier lees , wij komen volgend jaar in iig weer
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Genoten

Fam van der weg, 26-8-2017

Super vakantie gehad. Leuk recreatie team. Veel te doen. Aardige medewerkers. Top
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een hondenfestival

John Broos, 24-8-2017

Op deze camping word je gek van het hondengeblaf.

Is het niet de hond van een omwonende dan wel de vele honden op deze camping aanwezig.

Veel onrust door mensen die een week via veiling boeken.

Gereisd met partner in augustus 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Het Eibernest in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Het Eibernest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Het Eibernest scoort een 6.97 uit 10 op basis van 344 reviews.