7,8

40 reviews over Camping De Vlierhof in het Nederlands

Mooie camping

Jolien, 2-8-2017

Mooie camping met prachtige ligging zo bij het water, zeker voor onze kinderen met het mooie weer fantastisch. Veel speelgelegenheden op de camping (speeltoestellen, trampolines, skelters/fietsjes) maar ook de ritjes op de pony's vielen bij onze kinderen zeker in de smaak. Wat wij opvallend vonden was dat er op deze camping relatief veel mensen staan uit Eibergen of omgeving die gaandeweg de dag geregeld visite krijgen. Hierbij wordt veel gebruik gemaakt van auto's om bij de kampeerplaats te komen terwijl de camping eigenlijk autovrij is. Veel kinderen op deze camping kennen elkaar al, wij vonden dat onze kinderen door hen niet echt hartelijk werden ontvangen. Toen onze (jonge) kinderen ook wilde springen op de trampoline was het eerste wat er tegen ze gezegd werd dat de trampoline niet voor baby's was. Op de camping wordt veel gebruik gemaakt van muziekboxjes door zowel jong als oud waardoor er geregeld veel (harde) muziek te horen is, iets dat wij van andere SVR campings totaal niet kennen. De bandbreedte van het internet was erg slecht/is te klein voor de hoeveelheid gasten. Camping eigenaren werken erg hard en waren naar ons toe erg vriendelijk en behulpzaam. Het boerenijs dat op de camping verkocht wordt is een aanrader!
Gereisd familie in juli 2017

Een prachtige SVR-camping

Sterre, 26-7-2017

Dit jaar twee keer verbleven op de camping. Weer of geen weer, altijd weer voor De Vlierhof!

- prachtige plekken aan een zwemvijver. Kan ook in gebist worden of rondgevaren met waterfiets

- zeer net nieuw sanitairgebouw inclusief invalidentoilet en kindertoilet

- kinderen mogen paardrijden. Vond onze dochter fantastisch!

Kortom: aanrader! Wij komen zeker terug.

Gereisd familie in januari 2017

Mooie camping

A.Bokkerink, 25-6-2017

Zeer onvriendelijke eigenaar , jammer want eigenlijk is het een fijne camping met een mooie zwemvijver . Bij een boeking van 3 plekken op mijn naam i d voorseizoen moest ik 3x 7,50 € boekingkosten voor 2 nachten betalen en dat is meer dan onbeschoft.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Was altijd leuk, maar dit jaar niet meer

Aart Hopman, 16-6-2017

Wij zijn hier nu 5 jaar geweest in de groepsaccomodatie en de eerste vier jaar was er niets aan de hand. Dit jaar deed de boer erg stug en toen wij voor het zesde jaar wilden gaan boeken werd dit eerst geaccpeteerd, maar vervolgens kregen wij te horen dat wij niet meer in hun doelgroep pasten, maar uitleg hierover kregen wij niet. Na een week heb ik gebeld en om uitleg gevraagd en na veel trekken en plussen en minnen kreeg ik te horen dat onze kinderen te oud werden en te rumoerig. Ik vroeg of er klachten waren gekomen, maar dat was niet het geval. Wat er nu echt achter zit weten wij nog steeds niet, maar dit heeft bij ons alles bedorven, ook alle herinneringen van 5 jaar. De boer en zijn vrouw worden te oud en het word tijd dat jongere mensen, die ook vriendelijker en eerlijk zijn, zouden dit over moeten nemen, want de locatie is goud.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad!

familie_derksen, 16-6-2017

Afgelopen Hemelvaart hebben wij op de Vlierhof gestaan. Het was echt heel erg mooi weer, dus de kinderen hebben zich de hele dag vermaakt in het water.Echt een heel leuk meertje om in te zwemmen/spelen/vissen. We hadden een plekje aan het strand. Nadeel was dat er door de jonge beplanting geen schaduw was.

De camping is mooi verzorgd, ruime plekken en prachtig aangelegd. Doordat de auto's op de parkeerplek staan is het veilig voor de vele kinderen die er rond lopen. De (kinder)fietsjes die je kon gebruiken zijn van slechte kwaliteit.

Heerlijke, kleinschalige camping, zonder veel poespas. Wij onthouden deze camping en komen zeker nog eens terug.

Gereisd familie in mei 2017

Heerlijk, gezellig, fijne sfeer,leuk voor iedereen

Marianne's Zorgboerderij, 5-3-2017

Het is een boeren camping en geen luxe vakantie park.

In overleg met de eigenaar is veel mogelijk.

De winkels vind je tussen de 6 a 10 kilometer verder op in Beltrum, Groenlo of Eibergen.

Wat wij erg fijn vonden is dat het om 23.00 echt stil was, na een heerlijke dag waar je de gehele dag buiten bent, waren we echt moe en wilden we graag slapen. Er is een hoop te doen en de dieren op de camping zoals de pony's, konijnen, kippen, duiven etc, etc maakt het net even af.

Min puntje er zijn ouders die hun kinderen om 7.30 gillend en wel op de trampoline of skelter zetten.

Dus wil je graag uitslapen is dit niet echt prettig.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Deze camping moet ontdekt worden door 50 plus

Jan en Conny van der Mark, 15-9-2016

Deze camping moet ontdekt worden door 50 + in het voor en naseizoen, het is hier heerlijk fietsen in de achterhoek en op de camping vissen op karper, voorn genieten.

Prima sanitaire voorziening dit jaar nog een nieuwgebouw bij gekomen ,vriendelijke eigenaar wat wil een mens nog meer.

Gereisd met partner in april 2016

Lekkere relaxte camping

Fam Ros, 8-5-2016

Relaxte boederijcamping met vriendelijke beheerders. De camping is een mix van zowel seizoenplaatsen als de korte-periode-kampeerder. De camping is autovrij, na het op de plek zetten wordt je geacht je auto te parkeren. Dit is erg prettig en bovendien veilig ten aanzien van spelende kinderen.

Wij waren hier met hemelvaart en hadden fantastisch weer. Dochterlief heeft zich prima vermaakt met de paarden waar zij na gedane stalarbeid ook mee mocht rijden. Kwaliteit van het sanitair was redelijk tot goed. Als de camping goed vol staat zullen zich wel al snel behoorlijke rijen vormen voor de douches. Ook met minder goed weer kun je je hier denk ik prima vermaken.

Gereisd familie in mei 2016

Leuke camping

MC, 17-2-2016

Pluspunten:

Mooie, grote, vlakke kampeerplaatsen.

Prachtig zwem- en vismeer.

Elke dag pony´s borstelen en rijden.

Fietsjes, tractors, skelters, stepjes via ´winkelwagentjessysteem` (munt van 50 eurocent) te lenen.

Minpunten:

Wij hadden maanden van te voren gereserveerd, maar toch was onze plek bezet. Eigenaren vonden het maar raar dat we daar wat van zeiden, is blijkbaar heel normaal. Gelukkig was er nog een plek dichtbij onze gereserveerde plek.

Als camping vol is zijn er echt te weinig toiletten, douches en afwasplekken.

Afstand naar dorp is vrij ver.

Gereisd familie in augustus 2015

Heerlijk rustig

Jan, 31-1-2016

Het is een rustige camping in het voorseizoen, gaan dit jaar het hele seizoen
Gereisd met partner in juni 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping De Vlierhof in Eibergen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping De Vlierhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping De Vlierhof scoort een 7.78 uit 10 op basis van 40 reviews.